Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Zakup energii elektrycznej dla Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KONOPNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Konopnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-313
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438424419
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@konopnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Zakup energii elektrycznej dla gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cfe585e-2288-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198884/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01 10:24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008154/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.2.2 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania „Zakup energii elektrycznej dla Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych”
Konopnica, dnia 30.09.2021 r.
Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Oznaczenie sprawy: GKO.271.5.2021
Wszyscy Wykonawcy
https://www.konopnica.finn.pl/
strona internetowa prowadzącego postępowania
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy: „Zakup energii elektrycznej dla Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych”
Działając na podstawie art. 256 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598) – dalej ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 256 ustawy Pzp (zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione) w związku z art. 90 ust. 3 ustawy Pzp (zgodnie z którym w przypadku gdy zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu istotnie zmieniają charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności znacznie zmieniają zakres zamówienia, zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 256
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający działając na podstawie art. 275 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598) wszczął postępowanie przetargowe w trybie podstawowym pn.: „Zakup energii elektrycznej dla Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych”. W ogłoszeniu i SWZ opisano błędnie przedmiot zamówienia polegający na wskazaniu dostawy i świadczeniu usługi dystrybucji energii elektrycznej. Zamawiający zainteresowany był zakupem energii elektrycznej bez usługi dystrybucji zgodnie z załączonym załącznikiem do SWZ. W świetle art. 256 ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Zakup energii elektrycznej dla Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych
1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KONOPNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Konopnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-313
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438424419
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@konopnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cbeed67-2034-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194287/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28 10:54
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008154/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
Informacja o wysokości środków przeznaczonych na zadanie p.n. „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego "
Konopnica, 07.09.2021 r.
Znak: GKO.271.4.2021
INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW
Na podstawie art. 222 ust. 4 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2021 r. poz. 1129) Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zadania p.n. „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego” przeznacza się kwotę 100 000,00 zł.
Zastępca Wójta Gminy Konopnica
(-) Anna Kowalczyk
Informacja z otwarcia ofert na zadanie „Termomodernizacja budynku OSP w Konopnicy”
Konopnica, 06.09.2021 r.
Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Znak : GKO.271.3.2021
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Gmina Konopnica działająca w imieniu i na rzecz Zamawiającego – Ochotniczej Straży Pożarnej w Konopnicy na podstawie art.222 ust.5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129) przekazuje informację z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie „Termomodernizacja budynku OSP w Konopnicy”
L.p.
| Nazwa i adres wykonawcy | Cena brutto |
1 | KARCZBUD Karczewski Mariusz | 351 642,24 zł |
Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk
Informacja o wysokości środków na zadanie p.n. „Termomodernizacja budynku OSP w Konopnicy”
Konopnica, 06.09.2021 r.
Znak: GKO.271.3.2021
INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW
Na podstawie art. 222 ust. 4 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2021 r. poz. 1129) Prezes Ochotniczej Straży Pożarnej informuje, że na sfinansowanie zadania p.n. „Termomodernizacja budynku OSP w Konopnicy” przeznacza się kwotę 264 940,00 zł.
Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk