Komunikat z załącznikami
Konopnica, dnia 10.05.2023 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze do spraw zamówień publicznych
w Urzędzie Gminy Konopnica
Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze została wybrana Pani Patrycja Żuberek, zamieszkała Anielin.
Uzasadnienie dokonanego wyboru: Kandydatka posiada odpowiednie kwalifikacje oraz wiedzę niezbędną na stanowisku ds. zamówień publicznych.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczy
Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw zamówień publicznych
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na wolne stanowisko urzędnicze do spraw zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Konopnica
Konopnica, dnia 06.04.2023 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze do spraw zamówień publicznych
w Urzędzie Gminy Konopnica
Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze nie został wyłoniony żaden kandydat.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk
Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw zamówień publicznych
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica,
II. Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. zamówień publicznych
III. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office,
- znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego,
- posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- odporność na stres,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1) realizowanie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym przygotowanie i przeprowadzanie przetargów oraz zapewnienie zgodności realizowanych zamówień publicznych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2) opracowywanie dokumentacji przetargowej we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy;
3) koordynowanie i pomoc w stosowaniu przez Urząd i gminne jednostki organizacyjne ustawy Prawo zamówień publicznych;
4) monitoring możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań gminy;
5) przygotowywanie wniosków i opracowywanie niezbędnej dokumentacji w celu pozyskania funduszy zewnętrznych;
6) prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków;
7) przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatności, harmonogramów płatności i rozliczeń;
8) współpraca oraz świadczenie pomocy doradczej dla jednostek podległych, organizacji pozarządowych i jednostek pomocniczych gminy w zakresie zdobywania funduszy pozabudżetowych, w tym:
a) prowadzenie stałej informacji o programach,
b) pomoc w realizacji programów,
c) tworzenie projektów;
9) wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa nalężących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy;
10) wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;
3) umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;
4) praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym, na I piętrze budynku Urzędu Gminy Konopnica;
5) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
VI. Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2022 r., poz. 530) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesięcy i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
VII. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);
5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
8) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na ww. stanowisko.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica lub przesłać w terminie do dnia 29.03.2023 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko do spraw zamówień publicznych”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 30.03.2023 r. o godz. 10:00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
VIII. Inne informacje:
Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Aurelia Pustkowska – Inspektor ds. organizacyjnych i kadrowych, tel. 43/842 44 19, pok. nr 18.
Wójt Gminy Konopnica ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Szynkielowie
Komunikat z załącznikami
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze do spraw księgowości i płac
w Urzędzie Gminy Konopnica
Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze została wybrana Pani Daria Wojtysiak, zamieszkała Strobin.
Uzasadnienie dokonanego wyboru: Kandydatka posiada odpowiednie kwalifikacje, wiedzę oraz doświadczenie zawodowe wymagane na stanowisku ds. księgowości i płac.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk
Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze do spraw księgowości i płac
Wójt Gminy Konopnica
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
do spraw księgowości i płac
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica,
II. Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. księgowości i płac
III. 1. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
- wykształcenie wyższe;
- posiadanie 2-letniego stażu pracy;
- dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office, w tym programów użytkowych takich jak Word i Excel, dobra znajomość obsługi programu Płatnik;
- znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o rachunkowości.
2. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
- wykształcenie o kierunku: ekonomia, finanse, rachunkowość i pokrewne;
- samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1) sporządzanie list płac i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie dla pracowników Urzędu Gminy;
2) prowadzenie dokumentacji dotyczącej ubezpieczeń społecznych, świadczeń przysługujących w związku z tymi ubezpieczeniami oraz rozliczanie należnych składek ZUS pracowników Urzędu Gminy za pomocą programu Płatnik;
3) sporządzanie przelewów wynagrodzeń i potrąceń od wynagrodzeń;
4) sporządzanie miesięcznych przelewów z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych z zakresu sporządzanych wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie rocznych deklaracji z osiągniętych przychodów PIT;
5) sporządzanie list wypłat nagród, ekwiwalentów, odpraw i innych świadczeń należnych pracownikom Urzędu, diet dla radnych oraz diet i prowizji dla sołtysów;
6) sporządzanie rocznych deklaracji PIT dla sołtysów, radnych oraz osób zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia i umowy o dzieło;
7) sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych;
8) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;
9) zgłaszanie obowiązku ubezpieczeniowego do ZUS pracowników Urzędu i członków ich rodzin oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń za pomocą programu Płatnik;
10) sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych dla PFRON;
11) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i potrącaniem wpłat na Pracownicze Plany Kapitałowe;
12) prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia majątku gminy Konopnica;
13) sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu prowadzonych spraw;
14) obsługa finansowa oraz prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej Urzędu;
15) księgowanie analityczne wydatków i dochodów budżetowych;
16) wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa nalężących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy;
17) wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta, Sekretarza Gminy i Skarbnika.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;
3) umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;
4) praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym, na parterze budynku Urzędu Gminy Konopnica;
5) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
VI. Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r., poz. 1282) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
VII. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);
5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
8) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na ww. stanowisko.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica lub przesłać w terminie do dnia 05.08.2022 r. do godz. 15:00 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko do spraw księgowości i płac”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
VIII. Inne informacje:
Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Aurelia Pustkowska – Inspektor ds. organizacyjnych i kadrowych, tel. 43/842 44 19, pok. nr 20.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk
Wójt Gminy Konopnica ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychłocicach
Wójt Gminy Konopnica ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychłocicach
OGŁASZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNIKA ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W STROBINIE
OGŁASZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNIKA ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W STROBINIE
W WYMIARZE PEŁNEGO ETATU
I. Nazwa i adres jednostki:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Strobinie
Strobin 34
98-313 Konopnica
II. Określenie stanowiska:
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie
III. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- ukończone studia wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy, między innymi: psychologia, pedagogika, praca socjalna,
- staż pracy: minimum 5 lat, w tym 3 lata w placówkach pomocyspołecznej,
- co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe bądź wolontariackie (udokumentowane) polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniamipsychicznymi,
- ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268),
- znajomość przepisów prawa, a w szczególności:
- ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 685),
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2268),
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.),
- rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 249),
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781),
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni prawpublicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zgoda na przetwarzanie danychosobowych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonymstanowisku,
- umiejętność pracy na komputerze w zakresie: pakiet MS Office (Excel,Word),
- nieposzlakowana opinia.
IV. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- odporność na stres,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
- kierowanie bieżącą działalnością ŚDS i bezpośredni nadzór nad realizacją wszystkich zadań ŚDS,
- opracowanie Regulaminu Organizacyjnego ŚDS,
- opracowanie programu działalności ŚDS, planów pracy na każdy rok,
- opracowanie sprawozdania z działalności ŚDS za dany rok,
- dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji uczestników ŚDS,
- zapewnienie należytej organizacji pracy, sprawności, skuteczności funkcjonowania ŚDS w celu realizacji zadań,
- reprezentowanie ŚDS wobec jednostki nadrzędnej oraz innych instytucji i organizacjiw ramach otrzymanych uprawnień i kompetencji,
- wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych,
- dokonywanie czynności z zakresu prawa pracy, działanie zgodnie z przepisami prawa,
- przydzielanie podległym pracownikom ŚDS zadań i wytycznych niezbędnych do prowadzenia działalności,
- kształtowanie wśród personelu właściwego stosunku do powierzonych zadań, kultury pracy, zasad gospodarności i rzetelności w pracy,
- odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej przez podległych pracowników oraz w zakresie bezpieczeństwa i ochrony mienia,
- przyjmowanie interwencji i skarg uczestników oraz ich analiza,
- zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej,
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych, udział w szkoleniach, doskonalenie metod pracy.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
- pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy,
- kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy,
- umowa o pracę w wymiarze 1 etatu,
- stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze,
- miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Strobinie, Strobin 34 98-313 Konopnica. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych,
- wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagrodzenie pracowników samorządowych,
- termin rozpoczęcia pracy: luty 2022r.
VII. Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r., poz. 1282 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesięcy i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
VIII. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV);
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
- oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na ww. stanowisko.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica lub przesłać w terminie do dnia 17.01.2022 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 18.01.2022 r. o godz. 10:00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
IX. Inne informacje:
Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Mateusz Drab – Sekretarz Gminy, tel. 43 842 44 19 w.120.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk