Zapytanie ofertowe dot.: Przedmiotem zamówienia jest doradztwo oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn. „Modernizacja dróg na terenie gminy Konopnica”
I. Zamawiający: Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doradztwo oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn. „Modernizacja dróg na terenie gminy Konopnica”
Projekt jest współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Szczegółowe obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego:
− Doradztwo oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, merytoryczny nadzór nad wykonywaniem robót.
− Koordynacja działań pomiędzy Wykonawcą oraz Kierownikiem budowy.
− Sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji budowy z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych oraz z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
− Stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego. Konsultowanie z Zamawiającym wszelkich czynności mogących mieć wpływ na koszty zadania i roszczenia finansowe Wykonawców w stosunku do Zamawiającego, w ramach umowy z Wykonawcą robót budowlanych.
− Stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowalnych objętych nadzorem- niezwłocznie tj. w ciągu 24 godzin; Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru posiadał możliwość codziennego pobytu na budowie, a przed wizytą na placu budowy powiadomić o fakcie, a także bezwzględnie każdorazowo przy odbiorach robót zanikających lub ulegających zakryciu.
− Pełna dyspozycyjność wobec Wykonawcy robót i Inwestora – niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy.
− Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót.
− Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu w formie pisemnej, ewentualnych uwag i wniosków dotyczących dokumentacji projektowej i pracy wykonawcy robót budowlanych.
− Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego i Projektanta o stwierdzonych, w trakcie realizacji robót, wadach dokumentacji projektowej oraz dokonywanie stosownych uzgodnień i wyjaśnień w tym zakresie z Projektantem.
− Kontrola jakości wykonywanych robót, wyrobów budowlanych oraz dostaw przewidzianych w dokumentacji projektowej, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
− Sprawdzanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji, projektów warsztatowych i/lub montażu i innych dokumentów dotyczących wbudowywanych materiałów, wyrobów i urządzeń przed ich wbudowaniem.
− Bieżące dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu; fakt nie zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych elementu robót zanikających i ulegających zakryciu do odbioru nie zwalnia Inspektora z obowiązku dokonania czynności nadzoru i oceny wykonanych robót zanikających i ulegających zakryciu, wraz z potwierdzeniem ich dokonania wpisem do dziennika budowy.
− Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych.
− Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych (nie objętych dokumentacją projektową). Sprawdzanie i opiniowanie wniosków Wykonawcy robót budowlanych dotyczących wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, oraz sprawdzanie kosztorysów dotyczących tych robót. Sporządzanie protokołów konieczności i współpraca z Zamawiającym przy negocjacjach z Wykonawcą robót budowlanych.
− W przypadku stosowania rozwiązań zamiennych ocenianie prawidłowości przyjmowanych do realizacji rozwiązań.
− W porozumieniu z Zamawiającym, zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszenia ustawy Prawo budowlane, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach.
− Kontrola zgodności terminów realizacji robót w stosunku do terminów określonych w harmonogramie rzeczowo – finansowym, oraz dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac.
− Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o przerwach w realizacji robót oraz o wystąpieniu okoliczności, które mogą wpłynąć na opóźnienie terminów wykonania robót.
− Kontrola jakości, prawidłowości oraz wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorami częściowymi i końcowym.
− Sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym dokumentów dotyczących stanu zaawansowania robót, w tym obmiarów robót oraz dokumentów rozliczeniowych, w tym faktur, wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem ilości i wartości robót, w terminie 5 dni od daty ich przedłożenia przez Wykonawcę robót budowlanych i/lub Zamawiającego.
− Kontrolowanie wykonywania robót w zakresie zgodności z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych oraz w zakresie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym utrzymywania porządku na budowie. W przypadku prowadzenia prac z naruszeniem postanowień umowy i/lub przepisów bezpieczeństwa, żądania od Wykonawcy robót budowlanych wstrzymania robót oraz niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o żądaniu wstrzymania robót.
− Zatwierdzanie metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez Wykonawcę robót budowlanych.
− Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, wyrobów oraz urządzeń.
− Monitorowanie zagrożeń dla środowiska - sprawdzanie posiadania przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów potwierdzających dokonanie utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki istniejących budynków.
− Monitorowanie zagrożeń dla sąsiednich obiektów, a w razie ich wystąpienia podejmowanie natychmiastowych działań.
− Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego. Obecność na budowie zapewniająca skuteczne pełnienie bieżącego nadzoru inwestorskiego, w tym na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych.
− Każdorazowe potwierdzanie w dzienniku budowy: pobytu na budowie, poprzez wniesienie uwag dotyczących realizacji budowy mających znaczenie dla oceny jakości i stopnia zaawansowania robót.
− Kontrola pod względem kompletności i treści dokumentów przedstawianych przez Wykonawcę robót budowlanych przy odbiorze częściowym oraz przy odbiorze końcowym, weryfikacja i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie protokolarne faktycznie wykonanych robót.
− Zorganizowanie i przeprowadzenie czynności odbiorów częściowych oraz czynności odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego.
− Przekazanie Zamawiającemu zweryfikowanego kompletu dokumentacji powykonawczej wraz z protokołami, wnioskami materiałowymi i innymi dokumentami.
− Udział w czynnościach przekazywania gotowego obiektu do użytkowania.
− Udział w komisyjnym określeniu stanu zaawansowania robót oraz ich wartości, w przypadku, gdy Zamawiający lub Wykonawca robót budowlanych odstąpią od umowy na wykonanie robót.
− Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach swojego statusu prawnego, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego oraz o każdej zmianie adresu swojej siedziby.
− Kontrola jakości robót po usunięciu wad robót stwierdzonych w trakcie odbiorów oraz potwierdzanie usunięcia wad robót.
− Udział w przeglądach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, przy udziale: Wykonawcy, Zamawiającego i Użytkowników, w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych oraz egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych usunięcia ujawnionych wad robót, opisanych w protokole z przeglądu gwarancyjnego. Przeglądy gwarancyjne uważa się również za integralna cześć umowy, bez możliwości dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu.
− Inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest uprawniony do zaciągania żadnych zobowiązań w imieniu Zamawiającego, w szczególności do wydawania wykonawcy robót poleceń rodzących skutki finansowe dla Zamawiającego.
− Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie na swój koszt zastępcy, posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe.
− Inne czynności, do wykonania których, Inspektor jest upoważniony lub zobowiązany, zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami.
Szczegółowy zakres prac objętych nadzorem inwestorskim przedstawia dokumentacja projektowa umieszczona na stronie JOSEPHINE pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/54537/summary
II. Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia zadania.
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej dot.: „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rychłocice”
Konopnica, dnia 26.03.2024 r.
Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Znak: GKO.271.1.2024/A
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne w trybie zapytania ofertowego na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rychłocice”.
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie zasad celowego, efektywnego i gospodarnego wydatkowania środków publicznych.
Wybrano następującego Wykonawcę:
DROG-SAN s. c. Tomasz Stasiak, Mariusz Kościelny ul. 18 Stycznia 74A, 98-300 Wieluń NIP 8322079862
Cena oferty: 13 780,00 zł
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Wykonawca złożył ofertę w wyznaczonym przez Gminę Konopnica terminie, tj. do dnia 22 marca 2024. Oferta ta została uznana za najkorzystniejszą z poszanowaniem zasad celowego, efektywnego i gospodarnego wydatkowania środków publicznych.
Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk
Informacja z otwarcia ofert dot.: „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rychłocice”
Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Znak: GKO.271.1.2024/A
Informacja z otwarcia ofert
Dotyczy postępowania prowadzonego w formie zapytania ofertowego pn: „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rychłocice”.
Lp. | Nazwa oferenta | Cena brutto |
1 | SANTECH Marcin Przybył | 67 342,50 zł |
2 | DROG-SAN s. c. Tomasz Stasiak, Mariusz Kościelny | 13 780,00 zł |
3 | HTS Sp. z. o. o. | 112 397,40 zł |
Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający: Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doradztwo oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych w ramach inwestycji pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rychłocice” realizowanego w formie zaprojektuj wybuduj.
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskich Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Informacja z otwarcia ofert dot.: „Sprzedaż składnika majątku ruchomego – WAGA SAMOCHODOWA 12 TON TW 320 R”
Konopnica, dnia 13 marca 2024 r.
Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Informacja z otwarcia ofert
Dotyczy: Ogłoszenia Wójta Gminy Konopnica pn.: „Sprzedaż składnika majątku ruchomego – WAGA SAMOCHODOWA 12 TON TW 320 R”
Oferty w terminie do dnia 12.03.2024 r. do godziny 15:00 złożyli:
- Oferta Nr 1 – w dniu 06.03.2024 roku –Janusz Grab R.S.G. Metal, ul. Trześniowska 11, 27-600 Sandomierz, NIP: 715 13 08 863.
Lp. | Dane Wykonawcy | Cena całkowita brutto | Wadium |
1 | Janusz Grab R.S.G. Metal | 7 500,00 zł | Brak wpłaty |
Ze względu na niespełnienie warunków zawartych w ogłoszeniu Wójta Gminy Konopnica pn.: „Sprzedaż składnika majątku ruchomego – WAGA SAMOCHODOWA 12 TON TW 320 R” oferta podlega odrzuceniu.
Informacja z otwarcia ofert dot.: „Sprzedaż składnika majątku ruchomego – RÓWNIARKA DROGOWA MARKI BAUKEMA SHM-4”
Konopnica, dnia 13 marca 2024 r.
Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Informacja z otwarcia ofert
Dotyczy: Ogłoszenia Wójta Gminy Konopnica pn.: „Sprzedaż składnika majątku ruchomego – RÓWNIARKA DROGOWA MARKI BAUKEMA SHM-4”
Oferty w terminie do dnia 12.03.2024 r. do godziny 15:00 złożyli:
- Oferta Nr 1 – w dniu 06.03.2024 roku –Janusz Grab R.S.G. Metal, ul. Trześniowska 11, 27-600 Sandomierz, NIP: 715 13 08 863.
- Oferta Nr 2 – w dniu 07.03.2024 roku – D.J. MET Józef Olak, ul. Krzywa 34, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 25 43 529.
Lp. | Dane Wykonawcy | Cena całkowita brutto | Wadium |
1 | Janusz Grab R.S.G. Metal | 13 900,00 zł | Brak wpłaty |
2 | D.J. MET Józef Olak | 10 277,00 zł | Brak wpłaty |
Ze względu na niespełnienie warunków zawartych w ogłoszeniu Wójta Gminy Konopnica pn.: „Sprzedaż składnika majątku ruchomego – RÓWNIARKA DROGOWA MARKI BAUKEMA SHM-4” oferty podlegają odrzuceniu.
OGŁASZAM SPRZEDAŻ SKŁADNIKA MAJĄTKU RUCHOMEGO - RÓWNIARKA DROGOWA MARKI BAUKEMA SHM-4
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KONOPNICA
Na podstawie art. 30 ust.2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2023 z dnia 8 marca 1990 r. poz. 40 z późn. zm. oraz Zarządzeniem Wójta Gminy Konopnica nr 5/24 z dnia 31 stycznia 2024 r.
OGŁASZAM SPRZEDAŻ SKŁADNIKA MAJĄTKU RUCHOMEGO
- RÓWNIARKA DROGOWA MARKI BAUKEMA SHM-4
OPIS TECHNICZNY PRZEDMIOTU SPRZEDAŻY
1. Przedmiotem zbycia jest równiarka drogowa BAUKEMA SHM - 4
2. Opis:
a) Rok produkcji: 1977,
b) Producent: BAUKEMA,
c) Model: SHM - 4,
d) Ilość osi: 3,
e) Napęd: na tylne koła,
f) Wyposażenie:
- lemiesz czołowy o wymiarach ok. 2,45 m x 0,70 m,
- lemiesz środkowy o wymiarach ok. 4,0 m x 0,50 m,
- zrywak tylny ( brak elementów roboczych).
2) Stan techniczny:
a) Miejscowe ślady korozji występujące na elementach poszycia,
b) Ubytki powłoki lakierowej.
c) Zużycie opon: 50%,
d) Rozdzielacz hydrauliczny do sterowania pracą lemiesza czołowego i obrotowego z oznakami nieszczelności,
e) Miejscowe pęknięcia przewodów hydraulicznych
CENA
Cena przedmiotu ustalona w oparciu o rozeznanie rynkowe rynku wynosi 19 500,00 złotych brutto.
WARUNKI SPRZEDAŻ
Osoby zainteresowane zakupem składają ofertę kupna w formie papierowej (w punkcie podawczym w budynku Urzędu Gminy Konopnica) lub elektronicznie na adres: sekretariat@konopnica.pl na formularzu ofertowym będącym załącznikiem do ogłoszenia.
Cena zakupu nie może być niższa niż cena przedmiotu podana przez sprzedającego.
Termin składania ofert do 12 marca 2024 r. do godz.: 15:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 marca 2024 r. o godz.: 10:00
Warunkiem przystąpienia jest:
- Wpłata wadium w wysokości 500,00 zł ( pięćset złotych), na rachunek bankowy numer 84 9251 1019 0020 7539 2000 0040
- Wpływ wadium na rachunek bankowy Gminy Konopnica do dnia 12 marca 2024 r. do godz.: 15:00.
Nabywca jest zobowiązany do zapłaty ceny równiarki przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Konopnicy Nadwarciański Bank Spółdzielczy Działoszyn Filia w Konopnicy nr 42925110190020753920000020 i odbioru przedmiotu sprzedaży w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia. Szczegółowe informacje dotyczące przeprowadzenia postępowania można uzyskać w Urzędzie Gminy w Konopnicy, tel. /43/ 842-44-19
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk
Informacja z otwarcia ofert dot.: „Sprzedaż składnika majątku ruchomego – WAGA SAMOCHODOWA 12 TON TW 320 R”
URZĄD GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KONOPNICA
Na podstawie art. 30 ust.2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2023 z dnia 8 marca 1990 r. poz. 40 z późn. zm. oraz Zarządzeniem Wójta Gminy Konopnica nr 5/24 z dnia 31 stycznia 2024 r.
OGŁASZAM SPRZEDAŻ SKŁADNIKA MAJĄTKU RUCHOMEGO
- WAGI SAMOCHODOWEJ 12 TON TW 320 R
OPIS TECHNICZNY PRZEDMIOTU SPRZEDAŻY
1. Przedmiotem zbycia jest waga samochodowa najazdowa TW 320 R
2. Opis:
a) Rok produkcji: 2009,
b) Nr fabryczny: 3253859,
c) Producent: PROGRESS WAGOTRONIC S.A.,
d) Max pomiar: 12 000 kg,
e) Min pomiar: 100 kg,
f) Tolerancja: +- 5 kg,
g) Kolor: niebieski,
h) Miernik TW 320R: sprawny,
i) Dokumenty dozorowe: brak.
2) Stan techniczny:
a) miejscowe ślady korozji występujące na elementach poszycia,
b) miejscowe zagięcia zewnętrznych brzegów poszycia.
CENA
Cena przedmiotu ustalona w oparciu o rozeznanie rynkowe rynku wynosi 10 500,00 złotych brutto.
WARUNKI SPRZEDAŻ
Osoby zainteresowane zakupem składają ofertę kupna w formie papierowej (w punkcie podawczym w budynku Urzędu Gminy Konopnica) lub elektronicznie na adres: sekretariat@konopnica.pl na formularzu ofertowym będącym załącznikiem do ogłoszenia.
Cena zakupu nie może być niższa niż cena przedmiotu podana przez sprzedającego.
Termin składania ofert do 12 marca 2024 r. do godz.: 15:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 marca 2024 r. o godz.: 10:00
Warunkiem przystąpienia jest:
- Wpłata wadium w wysokości 500,00 zł ( pięćset złotych), na rachunek bankowy numer 84 9251 1019 0020 7539 2000 0040
- Wpływ wadium na rachunek bankowy Gminy Konopnica do dnia 12 marca 2024 r. do godz.: 15:00.
Nabywca jest zobowiązany do zapłaty ceny wagi przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Konopnicy Nadwarciański Bank Spółdzielczy Działoszyn Filia w Konopnicy nr 42925110190020753920000020 i odbioru przedmiotu sprzedaży w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia.
Szczegółowe informacje dotyczące przeprowadzenia postępowania można uzyskać w Urzędzie Gminy w Konopnicy, tel. /43/ 842-44-19
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk
Informacja z otwarcia ofert dot.: „Sprzedaż składnika majątku ruchomego – WAGA SAMOCHODOWA 12 TON TW 320 R”
Konopnica, dnia 19 lutego 2024 r.
Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Informacja z otwarcia ofert
Dotyczy: Ogłoszenia Wójta Gminy Konopnica pn.: „Sprzedaż składnika majątku ruchomego – WAGA SAMOCHODOWA 12 TON TW 320 R”
Oferty w terminie do dnia 16.02.2024 r. do godziny nie wpłynęła żadna oferta.
Informacja z otwarcia ofert dot.: „Sprzedaż składnika majątku ruchomego – RÓWNIARKA DROGOWA MARKI BAUKEMA SHM-4”
Konopnica, dnia 19 lutego 2024 r.
Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Informacja z otwarcia ofert
Dotyczy: Ogłoszenia Wójta Gminy Konopnica pn.: „Sprzedaż składnika majątku ruchomego – RÓWNIARKA DROGOWA MARKI BAUKEMA SHM-4”
Oferty w terminie do dnia 16.02.2024 r. do godziny 15:00 złożyli:
- Oferta Nr 1 – w dniu 09.02.2024 roku – D.J. MET Józef Olak, ul. Krzywa 34,
37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 25 43 529.
Lp. | Dane Wykonawcy | Cena całkowita brutto | Wadium |
1 |
D.J. MET Józef Olak ul. Krzywa 3437-450 Stalowa Wola NIP: 865 25 43 529
| 10 277,00 zł | Brak wpłaty |
Ze względu na niespełnienie warunków zawartych w ogłoszeniu Wójta Gminy Konopnica pn.: „Sprzedaż składnika majątku ruchomego – RÓWNIARKA DROGOWA MARKI BAUKEMA SHM-4” oferta podlega odrzuceniu.