2021


Ogłoszenie o przetargu na Termomodernizację budynku OSP w Konopnicy

17‑08‑2021 12:59:57
Dokumenty:
Plik pdf Ogłoszenie o przetargu na '' Termomodernizację budynku OSP w Konopnicy ''.pdf
17‑08‑2021 13:05:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
154KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf SIWZ.pdf
17‑08‑2021 13:05:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
523KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik Nr 1 - Wzór oferty.doc
17‑08‑2021 13:05:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
79KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik Nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.docx
17‑08‑2021 13:05:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.docx
17‑08‑2021 13:05:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik Nr 4 - Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia.docx
17‑08‑2021 13:05:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
23KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik Nr 5 - Projekt umowy.docx
17‑08‑2021 13:05:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
42KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik Nr 6 - Wzór zobowiązania o udostępnienie zasobów.doc
17‑08‑2021 13:05:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
46KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik Nr 7 - Wykaz osób.docx
17‑08‑2021 13:05:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
26KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik Nr 8 - Wykaz robót.docx
17‑08‑2021 13:05:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
26KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik Nr 9 - PFU OSP.docx
17‑08‑2021 13:05:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
676KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik Nr 10 do SWZ - Identyfikator postępowania na miniPortalu.docx
17‑08‑2021 13:05:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
20KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

16‑08‑2021 15:26:19

Konopnica, dnia 16.08.2021 r.

Gmina Konopnica

ul. Rynek 15

98-313 Konopnica

Oznaczenie sprawy: GKO.271.2.2021

Wszyscy Wykonawcy

https://www.konopnica.finn.pl/

strona internetowa prowadzącego postępowania

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 

Dotyczy: „Termomodernizacja budynku OSP w Konopnicy”

  Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) – dalej ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie.

Uzasadnienie prawne:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3 ustawy Pzp: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne:

W dniu 16.08.2021 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Konopnica informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 264 940,00 zł. W niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę.

Oferta nr 1 złożona przez: LIDER KONSORCJUM Nazwa: NORMHAUS JELONEK SPÓŁKA JAWNA 46-300 Olesno, ul. Wolności 4/3 Reprezentowany przez: Janusz Jelonek – wspólnik; CZŁONEK KONSORCJUM Nazwa: NORM-HAUS Usługi Inwestycyjne Janusz Jelonek 46-300 Olesno, ul. Zdroje 10C Reprezentowany przez: Janusz Jelonek – Właściciel – cena brutto oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Pouczenie:

Na czynność unieważnienia postępowania, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w Dziale IX ustawy Pzp (art. 505 – 590).

Wójt Gminy Konopnica

(-) Grzegorz Turalczyk

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja z otwarcia ofert

16‑08‑2021 15:23:31

Konopnica, 16.08.2021 r.

Gmina Konopnica                                                                

ul. Rynek 15

98-313 Konopnica

 

Znak : GKO.271.2.2021

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Gmina Konopnica działająca w imieniu i na rzecz Zamawiającego – Ochotniczej Straży Pożarnej w Konopnicy na podstawie art.222 ust.5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129) przekazuje informację z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie „Termomodernizacja budynku OSP w Konopnicy”

 

 


L.p.

 

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto

1

LIDER KONSORCJUM

 

Nazwa: NORMHAUS JELONEK SPÓŁKA JAWNA

46-300 Olesno, ul. Wolności 4/3

Reprezentowany przez: Janusz Jelonek – wspólnik

 

CZŁONEK KONSORCJUM

Nazwa: NORM-HAUS Usługi Inwestycyjne Janusz Jelonek

46-300 Olesno, ul. Zdroje 10C

Reprezentowany przez: Janusz Jelonek – Właściciel

 



418 000,00 zł

 

 

Wójt Gminy Konopnica

(-) Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
84KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o drugim przetargu ustny nieograniczonym na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w obrębie 9 Strobin gmina Konopnica

06‑08‑2021 13:41:05

Wójt Gminy Konopnica

ogłasza drugi przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w obrębie 9 Strobin gmina Konopnica

 

Nr
działki

Powierzchnia
(ha)

Nr księgi
wieczystej

Cena
wywoławcza

Wadium
(zł)

 

20/52

obręb 9

Strobin

 

0,3760 ha

 

SR1W/00009883/3

 

60.000 zł ¹

 

6.000,00 zł

¹ Zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. z 2021 r. poz. 685 ze zm.) do ceny sprzedaży netto zostanie doliczony obowiązujący wg stanu na dzień sprzedaży podatek VAT.

 

Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica zatwierdzonym Uchwałą Rady Gminy Konopnica Nr XXV/145/17 z dnia
19 czerwca 2017 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica w części obejmującej grunty wsi Strobin i Kolonia Strobin działka nr 20/52 znajduje się w terenach zabudowy rekreacji indywidualnej (zabudowa letniskowa (symbol 15 ML) oraz w terenach lasów (symbol ZL).

Przedmiotowa nieruchomość posiada nieregularny kształt, charakteryzuje się płaskim ukształtowaniem terenu. Jest niezabudowana, nieutwardzona i nieogrodzona, częściowo zadrzewiona i zakrzewiona. Nieruchomość ta przylega do działki wydzielonej
z przeznaczeniem pod drogę publiczną. Posiada możliwość podłączenia do sieci energetycznej.

Na nieruchomości nie ciążą żadne zobowiązania.

MIEJSCE I TERMIN PRZEPROWADZONEGO PRZETARGU

Przetarg odbędzie się w dniu 9 września 2021 roku (czwartek) w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica o godzinie 10.00.

WARUNKI  PRZYSTĄPIENIA  DO  PRZETARGU

  1.  Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium przez uczestnika przetargu w gotówce, przelewem na rachunek bankowy:          

 84 9251 1019 0020 7539 2000 0040, najpóźniej do dnia 6 września 2021 roku do godz. 1500. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień jego wpływu na w/w rachunek.

      W tytule przelewu należy podać numer działki, której dotyczy wadium.

  1. Uczestnicy winni przed otwarciem przetargu przedłożyć Komisji Przetargowej:
  • dowód wpłaty wadium;
  • w przypadku osób fizycznych – dowód osobisty lub paszport, a w przypadku reprezentowania innej osoby – pełnomocnictwo notarialne;
  • w przypadku podmiotów gospodarczych – aktualny wypis lub wydruk z właściwego dla danego podmiotu rejestru, zgody organów statutowych do działania w ich imieniu lub notarialnie poświadczonego pełnomocnictwa dla osób reprezentujących podmiot, dowody tożsamości osób reprezentujących podmiot. Dokumenty złożone w formie kserokopii powinny być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem”, poświadczone aktualną datą i  podpisem osoby uprawnionej;
  • w przypadku małżonków, do wykonania czynności przetargowych konieczna jest obecność obojga małżonków lub jednego z nich z pełnomocnictwem drugiego małżonka, zawierającym zgodę na odpłatne nabycie nieruchomości w jego imieniu. Wyjątkiem jest istnienie umowy rozdzielności majątkowej, którą należy przedłożyć
    w dniu przetargu;
  • zgody Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na nabycie nieruchomości w przypadku, gdy oferent jest cudzoziemcem;
  • pełnomocnictwa wymagają formy pisemnej.

Uczestnik, który spóźni się na otwarcie przetargu nie zostanie dopuszczony do licytacji.

Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który wygra przetarg, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości.

Pozostali uczestnicy przetargu otrzymają zwrot wadium w terminie do trzech dni po odwołaniu, zamknięciu lub unieważnieniu przetargu.

Osoba ustalona jako nabywca nieruchomości zostanie zawiadomiona pisemnie o miejscu
i terminie zawarcia umowy, najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.

Z uwagi na fakt, iż działka nr 20/52 obręb Strobin w ewidencji gruntów jest sklasyfikowana w części jako las to prawo pierwokupu w stosunku do przedmiotowej nieruchomości będzie przysługiwało na zasadach określonych w art. 37a ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1275). Wobec powyższego z osobą ustaloną jako nabywca w/w nieruchomości zostanie zawarta w pierwszej kolejności warunkowa umowa sprzedaży. Umowa przeniesienia własności nieruchomości zostanie zawarta pod warunkiem odstąpienia przez Skarb Państwa reprezentowany przez Lasy Państwowe od wykonania pierwokupu przedmiotowej nieruchomości.

Cena osiągnięta w przetargu podlega zapłacie przez nabywcę nie później niż do dnia zawarcia umowy przenoszącej własność. Jeżeli nabywca nie stawi się bez usprawiedliwienia w miejscu i terminie podanym w zawiadomieniu, Wójt Gminy Konopnica może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie będzie podlegało zwrotowi.

Koszty notarialne ponosi nabywca.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z ważnych powodów.

Szczegółowe informacje na temat przetargu udzielane są w Urzędzie Gminy Konopnica pod numerem telefonu 43 842 44 19 wew. 114.

Konopnica, dnia 6 sierpnia 2021 roku

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
924KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o zamówieniu: Termomodernizacja budynku OSP w Konopnicy

30‑07‑2021 21:01:44

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku OSP w Konopnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KONOPNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Konopnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-313
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438424419
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@konopnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Konopnica
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730934631
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Rynek 15
1.11.4.) Miejscowość: Konopnica
1.11.5.) Kod pocztowy: 98-313
1.11.6.) Województwo: łódzkie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.11.9.) Numer telefonu: 438424419
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: urzad@konopnica.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.konopnica.finn.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Termomodernizacja budynku OSP w Konopnicy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23bb78ea-f123-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132572/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30 13:20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
58KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
169KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
34KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 43 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  28‑01‑2021 14:37:22
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  28‑01‑2021 14:37:22
Data ostatniej aktualizacji:
10‑12‑2021 10:38:38
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie