2016


Przetarg ustny nieograniczony

26‑08‑2016 09:19:16

Wójt Gminy Konopnica

ogłasza przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż zabudowanych nieruchomości gruntowych, położonych w obrębie 12 Mała Wieś gmina Konopnica

 

Nr działki

Powierzchnia (ha)

Nr księgi wieczystej

Cena wywoławcza

netto (zł)*

Wadium (zł)

398/1

obręb 12

Mała Wieś

 

0,2565 ha

 

SR1W/00035811/9

 

45.500,00 zł

 

4.550,00 zł

398/2

obręb 12

Mała Wieś

 

0,3038 ha

 

SR1W/00035811/9

 

33.500,00 zł

 

3.350,00 zł

*Cena wywoławcza nieruchomości nie obejmuje należności podatkowych, które wprowadziła z dniem 1 maja 2004 r. ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 ze zm.). Do ceny sprzedaży netto zostanie doliczony obowiązujący wg stanu na dzień sprzedaży podatek VAT.

 

Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica zatwierdzonym Uchwałą Rady Gminy Konopnica Nr XI/55/03 z dnia 30 grudnia 2003 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica ww. działki znajdują się od strony drogi gminnej w terenie z funkcją mieszaną, zabudową zagrodową jednorodzinną i rekreacyjną - symbol MR-MN-ML. W pozostałej części działek to tereny rolnicze z zakazem zabudowy - symbol w planie R1.

Nieruchomości posiadają dostęp do sieci energetycznej, wodociągowej i telefonicznej.

Na nieruchomościach nie ciążą żadne zobowiązania.

Przetargi odbędą się w dniu 07.10.2016 roku ( piątek ) w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
w godzinach:

  • godz. 900 (przetarg dot. działki Nr 398/1)
  • godz. 930 (przetarg dot. działki Nr 398/2)

Warunkiem przystąpienie do danego przetargu jest wpłacenie wadium ( według tabeli) w gotówce, w kasie Urzędu Gminy lub przelewem na rachunek bankowy: 84 9251 1019 0020 7539 2000 0040, najpóźniej do dnia 30 września 2016 roku godz. 1500.

W tytule przelewu należy podać, którego przetargu dotyczy wadium.

Wadia zostaną zwrócone w terminie do trzech dni po odwołaniu, zamknięciu przetargów lub zakończeniu przetargu wynikiem negatywnym.

Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który wygra przetarg, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, a w przypadku uchylenia się przez tę osobę od zawarcia umowy, przepadnie na rzecz sprzedającego.

Szczegółowe informację na temat przetargu udzielane są w Urzędzie Gminy Konopnica pod numerem telefonu 43 842 44 19 wew. 122.

 

Konopnica, dnia 23 sierpnia 2016 roku

                

                                                                                                               Wójt Gminy

                                                                                                   /-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Komunikat z załącznikami

26‑08‑2016 09:05:59

Wójt Gminy Konopnica

ogłasza przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż zabudowanych nieruchomości gruntowych, położonych w obrębie 12 Mała Wieś gmina Konopnica

 

Nr działki

Powierzchnia (ha)

Nr księgi wieczystej

Cena wywoławcza netto (zł)*

Wadium (zł)

398/1

obręb 12

Mała Wieś

 

0,2565 ha

 

SR1W/00035811/9

 

45.500,00 zł

 

4.550,00 zł

398/2

obręb 12

Mała Wieś

 

0,3038 ha

 

SR1W/00035811/9

 

33.500,00 zł

 

3.350,00 zł

*Cena wywoławcza nieruchomości nie obejmuje należności podatkowych, które wprowadziła z dniem 1 maja 2004 r. ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 ze zm.). Do ceny sprzedaży netto zostanie doliczony obowiązujący wg stanu na dzień sprzedaży podatek VAT.

 

Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica zatwierdzonym Uchwałą Rady Gminy Konopnica Nr XI/55/03 z dnia 30 grudnia 2003 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica ww. działki znajdują się od strony drogi gminnej w terenie z funkcją mieszaną, zabudową zagrodową jednorodzinną i rekreacyjną - symbol MR-MN-ML. W pozostałej części działek to tereny rolnicze z zakazem zabudowy - symbol w planie R1.

Nieruchomości posiadają dostęp do sieci energetycznej, wodociągowej i telefonicznej.

Na nieruchomościach nie ciążą żadne zobowiązania.

Przetargi odbędą się w dniu 07.10.2016 roku ( piątek ) w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w godzinach:

  • godz. 900 (przetarg dot. działki Nr 398/1)
  • godz. 930 (przetarg dot. działki Nr 398/2)

Warunkiem przystąpienie do danego przetargu jest wpłacenie wadium ( według tabeli) w gotówce, w kasie Urzędu Gminy lub przelewem na rachunek bankowy: 84 9251 1019 0020 7539 2000 0040, najpóźniej do dnia 30 września 2016 roku godz. 1500.

W tytule przelewu należy podać, którego przetargu dotyczy wadium.

Wadia zostaną zwrócone w terminie do trzech dni po odwołaniu, zamknięciu przetargów lub zakończeniu przetargu wynikiem negatywnym.

Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który wygra przetarg, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, a w przypadku uchylenia się przez tę osobę od zawarcia umowy, przepadnie na rzecz sprzedającego.

Szczegółowe informację na temat przetargu udzielane są w Urzędzie Gminy Konopnica pod numerem telefonu 43 842 44 19 wew. 122.

 

Konopnica, dnia 23 sierpnia 2016 roku

                

Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg ustny nieograniczony

26‑08‑2016 09:03:27

Wójt Gminy Konopnica

ogłasza przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż zabudowanych nieruchomości gruntowych, położonych w obrębie 12 Mała Wieś gmina Konopnica

 

Nr działki

Powierzchnia (ha)

Nr księgi wieczystej

Cena wywoławcza netto (zł)*

Wadium (zł)

398/1

obręb 12

Mała Wieś

 

0,2565 ha

 

SR1W/00035811/9

 

45.500,00 zł

 

4.550,00 zł

398/2

obręb 12

Mała Wieś

 

0,3038 ha

 

SR1W/00035811/9

 

33.500,00 zł

 

3.350,00 zł

*Cena wywoławcza nieruchomości nie obejmuje należności podatkowych, które wprowadziła z dniem 1 maja 2004 r. ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 ze zm.). Do ceny sprzedaży netto zostanie doliczony obowiązujący wg stanu na dzień sprzedaży podatek VAT.

 

Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica zatwierdzonym Uchwałą Rady Gminy Konopnica Nr XI/55/03 z dnia 30 grudnia 2003 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica ww. działki znajdują się od strony drogi gminnej w terenie z funkcją mieszaną, zabudową zagrodową jednorodzinną i rekreacyjną - symbol MR-MN-ML. W pozostałej części działek to tereny rolnicze z zakazem zabudowy - symbol w planie R1.

Nieruchomości posiadają dostęp do sieci energetycznej, wodociągowej i telefonicznej.

Na nieruchomościach nie ciążą żadne zobowiązania.

Przetargi odbędą się w dniu 07.10.2016 roku (piątek ) w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w godzinach:

  • godz. 900 (przetarg dot. działki Nr 398/1)
  • godz. 930 (przetarg dot. działki Nr 398/2)

Warunkiem przystąpienie do danego przetargu jest wpłacenie wadium (według tabeli) w gotówce, w kasie Urzędu Gminy lub przelewem na rachunek bankowy: 84 9251 1019 0020 7539 2000 0040, najpóźniej do dnia 30 września 2016 roku godz. 1500.

W tytule przelewu należy podać, którego przetargu dotyczy wadium.

Wadia zostaną zwrócone w terminie do trzech dni po odwołaniu, zamknięciu przetargów lub zakończeniu przetargu wynikiem negatywnym.

Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który wygra przetarg, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, a w przypadku uchylenia się przez tę osobę od zawarcia umowy, przepadnie na rzecz sprzedającego.

Szczegółowe informację na temat przetargu udzielane są w Urzędzie Gminy Konopnica pod numerem telefonu 43 842 44 19 wew. 122.

 

Konopnica, dnia 23 sierpnia 2016 roku

                

Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg ustny nieograniczony

26‑08‑2016 08:59:03

Wójt Gminy Konopnica

ogłasza przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż niezabudowanych nieruchomości gruntowych, położonych w obrębie 9 Strobin gmina Konopnica

 

Nr

działki

Powierzchnia

(ha)

Nr księgi

wieczystej

Cena

wywoławcza

netto (zł)*

Wadium

(zł)

20/34

obręb 9

Strobin

 

0,0895ha

 

SR1W/00009883/3

 

15.400,00 zł

 

1.540,00 zł

20/35

obręb 9

Strobin

 

0,0880 ha

 

SR1W/00009883/3

 

15.200,00 zł

 

1.520,00 zł

20/38

obręb 9

Strobin

0,0880 ha

SR1W/00009883/3

15.200,00 zł

1.520,00 zł

20/46

obręb 9

Strobin

0,1248 ha

SR1W/00009883/3

20.400,00 zł

2.040,00 zł

20/48

obręb 9

Strobin

0,1035 ha

SR1W/00009883/3

16.900,00 zł

1.690,00 zl

*Cena wywoławcza nieruchomości nie obejmuje należności podatkowych, które wprowadziła z dniem 1 maja 2004 r. ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 ze zm.). Do ceny sprzedaży netto zostanie doliczony obowiązujący wg stanu na dzień sprzedaży podatek VAT.

 

Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica zatwierdzonym Uchwałą Rady Gminy Konopnica Nr XI/55/03 z dnia 30 grudnia 2003 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica  działki nr 20/34, 20/35, 20/38, 20/48  znajdują się na terenach indywidualnej zabudowy rekreacyjnej  - symbol  5 ML. Działka nr 20/46 znajduje się od strony drogi na terenach indywidualnej zabudowy rekreacyjnej - symbol 5 ML. W pozostałej części działki tereny lasów - symbol w planie ZL.

Nieruchomości posiadają dostęp do sieci energetycznej, wodociągowej.

Na nieruchomościach nie ciążą żadne zobowiązania.

Przetargi odbędą się w dniu 06.10.2016 roku ( czwartek ) w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
w godzinach:

  • godz. 900 (przetarg dot. działki Nr 20/34)
  • godz. 930 (przetarg dot. działki Nr 20/35)
  • godz. 1000 (przetarg dot. działki Nr 20/38)
  • godz. 1030 (przetarg dot. działki Nr 20/46)
  • godz. 1100 (przetarg dot. działki Nr 20/48)

 

Warunkiem przystąpienie do danego przetargu jest wpłacenie wadium ( według tabeli) w gotówce, w kasie Urzędu Gminy lub przelewem na rachunek bankowy: 84 9251 1019 0020 7539 2000 0040, najpóźniej do dnia 29 września 2016 roku godz. 1500.

W tytule przelewu należy podać, którego przetargu dotyczy wadium.

Wadia zostaną zwrócone w terminie do trzech dni po odwołaniu, zamknięciu przetargów lub zakończeniu przetargu wynikiem negatywnym.

Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który wygra przetarg, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, a w przypadku uchylenia się przez tę osobę od zawarcia umowy, przepadnie na rzecz sprzedającego.

Szczegółowe informację na temat przetargu udzielane są w Urzędzie Gminy Konopnica pod numerem telefonu 43 842 44 19 wew. 122.

 

Konopnica, dnia 23 sierpnia 2016 roku

                

Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze oferty

08‑08‑2016 10:45:02

ZAWIADOMIENIE o wyborze oferty

 

Nazwa zamawiającego

Gmina Konopnica, Powiat wieluński

Adres zamawiającego

Rynek 15, 98-313 Konopnica 

Województwo

Łódzkie

Tryb zamówienia

 Przetarg nieograniczony

Nr postępowania

GKO.271.4.2016

Przedmiot zamówienia

 Wybór banku do zaciągnięcia kredytu

Najkorzystniejsza oferta

Nr 3 Bank Spółdzielczy Towarzystwo Oszczędnościowo-Pożyczkowe PA-CO-BANK

95-200 Pabianice, ul. Puławskiego 8

  Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena brutto - 98,00 pkt.

  • Kryterium czas uruchomienia kredytu - 1 pkt

 Łączna ocena - 100,00 pkt.

Pozostałe oferty uzyskały ocenę

 

Nr 1 Powiatowy Bank Spółdzielczy w Kędzierzynie-Koźlu

ul. Rynek 6A, 47-200 Kędzierzyn-Koźle

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena brutto 77,225 pkt

  • Kryterium czas uruchomienia kredytu - 2 pkt

 Łączna ocena - 79,225  pkt.

 

 

 

Nr 2 GETIN NOBLE BANK S.A

ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena brutto 53,651pkt

  • Kryterium czas uruchomienia kredytu - 2 pkt

 Łączna ocena -  55,651 pkt.

 

 

Nr 4 Bank Spółdzielczy w Poddębicach

ul. Łódzka 33, 99-200 Poddębice

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena brutto 83,217pkt

  • Kryterium czas uruchomienia kredytu - 2 pkt

 Łączna ocena - 85,217 pkt.

 

 

Nr 5  Nadwarciański Bank Spółdzielczy w Działoszynie

ul. J. Piłsudskiego 21A, 98-355 Działoszyn

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena brutto 87,512pkt

  • Kryterium czas uruchomienia kredytu - 2 pkt

 Łączna ocena - 89,512 pkt.

 

 

Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk

Konopnica, 05.08.2016 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze oferty

21‑07‑2016 15:06:02

INFORMACJA O  WYBORZE  OFERTY

Nazwa zamawiającego

Gmina Konopnica, Powiat wieluński

Adres zamawiającego

Rynek 15, 98-313 Konopnica 

Województwo

Łódzkie

Tryb zamówienia

 Przetarg nieograniczony

Nr postępowania

GKO.271.3.2016

Przedmiot zamówienia

Rekultywacja i zamknięcie składowiska odpadów komunalnych w Strobinie

Najkorzystniejsza oferta

Nr 1 "TOMBET" Zakład Usługowo-Handlowy Tomasz Gwóźdź

Korytnica 10A,  28-305 Sobków

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena - 95,00 pkt.
  • Okres gwarancji - 1,50 pkt

Łączna ocena - 96,50    pkt.

 

Pozostałe oferty uzyskały ocenę

 

 

Nr 2 Konsorcjum Firm:

Lider: ZŁOMPOL PL Sp. z o.o/Sp. komandytowa

Partner - Przedsiębiorstwo Obrotu Surowcami Wtórnymi "ZŁOMPOL" Jończyk, Nowak Sp.Jawna,

ul. Żyzna 11 L

42-202 Częstochowa

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena - 79,418pkt
  • Okres gwarancji - 1,50 pkt

Łączna ocena - 80,818 pkt.

Nr 3 "EKO-REGION" Sp. z o.o

97-400 Bełchatów

ul. Bawełniana 18

 Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena - 53,195 pkt.
  • Okres gwarancji - 1,50pkt

Łączna ocena - 54,695  pkt.

Nr 5 "KOM-TRANS" Usługi Transportowo-koparkowo-Budowlane Piotr Saletra

Barcza 49

26-001 Masłów

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena - 78,213 pkt.
  • Okres gwarancji - 5,0 pkt

Łączna ocena - 83,213  pkt

                                                                                                                Wójt  Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk

Konopnica, dnia 21.07.2016 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg ustny nieograniczony

21‑07‑2016 15:02:30

Wójt Gminy Konopnica

ogłasza przetarg ustny nieograniczony na wynajemca okres 5 lat lokalu użytkowego o powierzchni 23,65 m2 wraz z udziałem w pomieszczeniach poczekalni oraz wc, w ramach którego najemcy przysługiwać będzie prawo do korzystania z powierzchni 17,85 m2, położonego w budynku nr 2 przy ulicy Parkowej w Konopnicy, zlokalizowanego na działce oznaczonej ewidencyjnie numerem 469/46 o powierzchni 0,0131 ha i 469/55 o powierzchni 0,4078 ha, obręb 5 Konopnica, gmina Konopnica.

Lokal zostanie wynajęty z przeznaczeniem na prowadzenie w nim gabinetu stomatologicznego.

Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica, zatwierdzonego uchwałą nr XI/55/03 z dnia 30 grudnia 2003 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica, nieruchomość znajduje się w terenie zabudowy usługowej z dominacją usług publicznych – oznaczonych symbolem UA, oraz na terenie lasów – symbol ZL.

Przetarg odbędzie się w dniu 29 sierpnia 2016 roku (poniedziałek) o godzinie 1000 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Konopnica w przy ulicy Rynek 15 w Konopnicy.

Cena wywoławcza czynszu wynosi: 486,80 zł + podatek VAT  (słownie: czterysta osiemdziesiąt sześć złotych osiemdziesiąt groszy).

Warunkiem przystąpienie do danego przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) w gotówce, w kasie Urzędu Gminy lub przelewem na rachunek bankowy: 84 9251 1019 0020 7539 2000 0040, najpóźniej do dnia 24 sierpnia 2016 roku godz. 1500.

Wadium zostanie zwrócone w terminie do trzech dni po odwołaniu, zamknięciu przetargu lub zakończeniu przetargu wynikiem negatywnym.

Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który wygra przetarg, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, a w przypadku uchylenia się przez tę osobę od zawarcia umowy, przepadnie na rzecz sprzedającego.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienia bez podawania przyczyn.

Szczegółowe informację na temat przetargu udzielane są w pok. 22 Urzędu Gminy Konopnica lub pod numerem telefonu 43 842 44 19 wew. 122.

 

Konopnica, dnia 21 lipca 2016 roku

                                                                                                               Wójt Gminy

                                                                                                   /-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony

19‑07‑2016 13:41:38

Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych.

Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15 ogłasza przetarg na zadanie "Wybór banku do zaciągnięcia kredytu".

KOD: CPV 66113000-5 Usługi udzielania kredytu

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest długoterminowy kredyt w wysokości 1.200.000,- złotych udzielony na następujących warunkach:

 

  1. W ramach przedmiotu zamówienia finansowane będzie: spłata wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz planowany deficyt budżetu.
  2. Uruchomienie kredytu następować będzie w kwotach i transzach zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, w celu pokrycia zobowiązań.
    Dla sporządzenia oferty należy przyjąć wypłatę kredytu w trzech transzach:
    • w dniu 31.08.2016 r. w kwocie 200 000,00 zł
    • w dniu 30.09.2016 r. w kwocie 500.000,00 zł
    • w dniu 30.11.2016 r. w kwocie 500.000,00 zł
  3. Spłata kredytu: Dopuszcza się wcześniejszą spłatę kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
    Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia okresu spłaty kredytu bez dodatkowych opłat.
    • 2017 r. - 0
    • 2018 r. - 0
    • 2019 r. - 0
    • 2020 r. – 100.000,00 zł (4 raty po 25 000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
    • 2021 r. - 100.000,00 zł (4 raty po 25.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
    • 2022 r. - 100.000,00 zł (4 raty po 25.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
    • 2023 r. - 200.000,00 zł (4 raty po 50.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
    • 2024 r. - 200.000,00 zł (4 raty po 50. 000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
    • 2025 r. - 200.000,00 zł (4 raty po 50.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień listopad).
    • 2026 r. - 200.000,00 zł (4 raty po 50.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień listopad).
    • 2027 r. - 100.000,00 zł (4 raty po 25.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
    • Raty kredytu płatne w ostatnim dniu w/w miesiącach.
  4. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych naliczonych od kapitału niezapłaconego, płatnych w ostatnim dniu miesiąca (bez okresu karencji).
  5. Oprocentowanie kredytu (zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego, w oparciu o miesięczny wskaźnik średniego oprocentowania depozytów bankowych – WIBOR 1M – wyliczony za miesiąc poprzedzający).
    Dla sporządzenia oferty należy przyjąć średni WIBOR 1M - wyliczony za miesiąc czerwiec - wynoszący 1,63%.
    Do obliczenia odsetek należy przyjąć, że rok liczy 365 dni.
  6. Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo przed udzieleniem kredytu.
  7. Spłata kredytu wraz z odsetkami i jednorazowa prowizja od udzielonego kredytu stanowić będą jedyne obciążenie Zamawiającego z tytułu niniejszego zamówienia.
    Nie dopuszcza się jakichkolwiek prowizji lub opłat dodatkowych.
  8. Zabezpieczenie kredytu; weksel własny "in blanco" z deklaracją wekslową.
  9. Zamawiający nie wyraża zgody o poddaniu się egzekucji jako dodatkowej formy zabezpieczenia kredytu.
  10. Zamawiający udostępni niezbędne sprawozdania oraz budżet gminy w wersji elektronicznej na stronie www.konopnica.finn.pl.

 

  1. Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23, tel. 043/842-44-19 wew. 123 i Elżbieta Skakuj - Skarbnik Gminy - pokój nr 9, tel. 043 /842-44-19 wew.109.
  2. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem oferta na "Wybór banku do zaciągnięcia kredytu" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 27.07.2016 r. do godziny 10:00.
  3. Otwarcie nastąpi w tym samym dniu o godz. 10:15.
  4. Termin realizacji zamówienia - 31.12.2016 r.
  5. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
      Wykonawca spełni ten warunek jeśli posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych (np. statut w przypadku banków spółdzielczych) zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1376. z późn. zm.)
    • posiadania wiedzy i doświadczenia,
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
      Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 20 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
      Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 20 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
    • sytuacji ekonomicznej i finansowej.
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
      Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 20 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
  6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia – nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
  7. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica lub ze strony: www.konopnica.finn.pl.
  8. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
  9. Kryteria oceny ofert:
    1. cena - 98% (waga),
    2. czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji przez zamawiającego – 2% (waga).
  10. Zamawiający nie wymaga wadium.
  11. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

Konopnica, dnia 18.07.2016r.

Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

16‑06‑2016 15:42:59

Ogłoszenie

 

o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych. (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póz. zm.),

 

Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. ( 043 ) 842-44-98, fax 842-43-15, e-mail : ug_konopnica@post.pl ogłasza przetarg na zadanie p.n.: „ Rekultywacja i zamknięcie składowiska odpadów komunalnych w Strobinie ”

 

1.Przedmiot zamówienia   

KOD CPV :    

   45.22.21.10 - 3 – Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów

   45.11.23.20 - 4 – Rekultywacja

   45.11.23.30 – 7 – Rekultywacja terenu

 

Przedmiotem zamówienia jest rekultywacja i zamknięcie składowiska odpadów komunalnych w Strobinie ”

 

1.1     Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

  1)   Wykonanie prac związanych z rekultywacją składowiska;

  2)   Budowa studni odgazowania;

  3)   Budowa rurociągu drenażu odcieków;

  4)   Budowa zbiornika odcieków;

1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą  dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ:

Załącznik Nr 10 do SIWZ -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Załącznik Nr 11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.

Załącznik Nr 12 do SIWZ – Przedmiary  robót.

2.  Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk – kierownik  referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska   - pokój Nr 23 tel.(43) 8424419 w.123                       

3. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na  rekultywacje i zamknięcie składowiska odpadów komunalnych w Strobinie" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 – sekretariat,   do  dnia  04.07.2016  r. do godziny 1000

4.  Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10 15

 5.  Termin realizacji  zamówienia : -   do 30.11.2016 r.

6.   W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki :

1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności:     

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych  - Załącznik Nr 2;

2) posiadanie materiału przewidzianego do rekultywacji składowiska odpadów, zgodnego z Decyzją Marszałka Województwa Łódzkiego z dnia 23 grudnia 2013 roku w sprawie zamknięcia składowiska odpadów oraz zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 roku w sprawie składowisk odpadów –Załącznik Nr 2, w ilości gwarantującej wykonanie zadania ;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie o dysponowaniu materiałem przewidzianym do wykorzystania podczas rekultywacji składowiska odpadów, zgodnego z wykazem zawartym w Załączniku Nr 2 do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 roku w sprawie składowisk odpadów oraz posiadaną stosowną decyzję właściwego organu na wytwarzanie odpadów, lub decyzję na odzysk odpadów po za instalacjami, lub decyzję na transport odpadów i/lub umowę na odbiór i zagospodarowanie odpadów, w ilości gwarantującej wykonanie zadania, potwierdzonej w posiadanych decyzjach;

  3) posiadania wiedzy i doświadczenia:        

 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni warunek jeśli  wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie  roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uważać będzie rekultywację składowiska odpadów przy wykorzystaniu odpadów o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych brutto oraz o powierzchni nie mniejszej niż 0,8 ha.

 Wykonawca musi również posiadać  dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

Potwierdzeniem będą stosowne, pozytywne referencje wydane przez inwestora lub oświadczenie Wykonawcy o realizacji zadań rekultywacyjnych dla własnych składowisk zgodnych z założonymi przez Zamawiającego granicami powierzchniowymi oraz wartościowymi, potwierdzone wysokością poniesionych wydatków na rekultywację, informacją o zakończeniu rekultywacji składowiska  lub informacją, że zadanie jest w dalszym ciągu realizowane, dokumentacją fotograficzną zrealizowanych prac oraz dokumentem potwierdzającym prowadzenie działalności   objętej przedmiotem zamówienia

4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:                     

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć      w wykonywaniu zamówienia, w szczególności Zamawiający żąda zatrudnienie pracownika posiadającego świadectwo kwalifikacji w zakresie gospodarowania odpadami.

W stosunku do osób wymienionych wyżej, wobec których postawiono wymóg posiadania świadectwa kwalifikacji w zakresie gospodarowania odpadami , do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez wymienione osoby.

5) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

            Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże , że posiada sprzęt :

             - kompaktor o wadze min. 25 Mg- min. 1 szt.

            - przesiewacz obrotowy (sito do przesiewania frakcji do 30 mm) – min. 1 szt.

             - ładowarka kołowa – 2 szt.

             - samochody samowyładowcze o ładowności min. 20 Mg – min. 5 szt.

        6) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

7.    Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od  złożonych dokumentów na zasadzie „ spełnia – nie spełnia „ Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia  z  ubiegania się o zamówienie publiczne.

         8.  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica oraz  na stronie internetowej : www.konopnica.finn.pl

  9.   Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.

10.    Kryteria oceny ofert –     1)  cena –  95 % ( waga ) ;    2)  okres gwarancji –  5 %

11.   Zamawiający nie  wymaga wniesienia wadium.

        12.  Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

        13.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

    14. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.

        15.   Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

        16.   Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

17.   Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

18   Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 19.   Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

                                                                                                                                        WÓJT

                                                                                                                          /-/Grzegorz Turalczyk

Konopnica, dnia  16.06.2016 r.     

Dokumenty:
Plik doc SIWZ.doc
16‑06‑2016 15:50:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
244KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik_nr_1_ _do_SIWZ_-_oferta.doc
16‑06‑2016 15:50:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
42KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc załącznik_nr 2_ oswiadczenie__o_braku_podstaw_do_wykluczenia.doc
16‑06‑2016 15:50:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
26KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik_nr_3_-_ oswiadczenie__o_spelnieniu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu.doc
16‑06‑2016 15:50:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
28KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik_nr_4_ do_SIWZ.doc
16‑06‑2016 15:50:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
36KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik_nr_5_wykaz_podwykonawcow.doc
16‑06‑2016 15:50:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
28KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik nr 6_ oświadczenie_o_uprawnieniach.doc
16‑06‑2016 15:50:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
29KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik_nr_7 _wykaz_osob_i_podmiotow.doc
16‑06‑2016 15:50:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
30KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik nr 8 projekt umowy .doc
16‑06‑2016 15:50:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
137KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik_nr_9_ _wykaz_podmiotow_nalezacych_do_tej_samej_grupy_kapitalowej.doc
16‑06‑2016 15:50:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
38KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik nr 10- wykaz sprzętu.doc
16‑06‑2016 15:50:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
28KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 1 mapa poglądowa.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
713KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 2 Projekt zagosp..pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
14,4MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 3.A Przekrój A.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
218KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 3.B Przekrój B.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
218KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 3.1 Przekrój 1.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
190KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 3.2 Przekrój 2.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
194KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 3.3 Przekrój 3.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
231KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 3.4 Przekrój 4.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
213KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 4 profile rowów.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
2,9MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 5 profil zbieracza.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
8,8MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 6 brodzik dezynf..pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,7MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 7.1 zbiornik na wodę.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
330KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 7.2 zbiornik ścieków.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
341KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 7.3 zbiornik odcieków.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
420KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 8 budynek socjalny.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
276KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 9 wiata.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
215KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 10 wypis z rejestru.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
278KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 11 dane składowiska.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
6MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 12 dane monitoringu.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
3,8MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 13 studnia odgazowania.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
134KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 14 dec. o zamknięciu.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
562KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin Zał. 15 fotografie terenu.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
398KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin projekt rekultywacji.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
801KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Strobin - kosztorys ślepy.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
275KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Oświadczenie o zgodności z przepisami.pdf
16‑06‑2016 16:00:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
208KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Odpowiedzi na pytania do przetargu pn. "Rekultywacja i zamknięcie składowiska odpadów komunalnych w Strobinie"
29‑06‑2016 15:56:40
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
28KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Odpowiedzi na pytania do przetargu pn. "Rekultywacja i zamknięcie składowiska odpadów komunalnych w Strobinie"
01‑07‑2016 14:56:52
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
29KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Wykaz

14‑06‑2016 15:18:48

Wójt Gminy Konopnica na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1774, poz. 1777 i z 2016 r. poz. 65)

podaje

do publicznej wiadomości, że Gmina Konopnica przeznacza do wynajęcia w trybie przetargu ustnego nieograniczonego na okres 5 lat lokal użytkowy o powierzchni 23,65 m2 wraz z przynależnym udziałem w pomieszczeniach poczekalni oraz wc, w ramach którego najemcy przysługuje prawo do korzystania z powierzchni 17,85 m2.

Lokal użytkowy położony w budynku nr 2 ul. Parkowej w Konopnicy, zlokalizowany na działce oznaczonej nr 469/46 i 469/55 o łącznej powierzchni 0,4209 ha, obręb 5 Konopnica, gmina Konopnica zostanie wynajęty z przeznaczeniem na prowadzenie w nim gabinetu stomatologicznego.

Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica zatwierdzonym Uchwała nr XI/55/03 Rady Gminy Konopnica z dnia 30 grudnia 2003 roku lokal użytkowy znajduje się na terenie zabudowy z dominacją usług publicznych.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 16 Numer strony: 1  2  
Informacja wytworzona przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  28‑01‑2016 15:47:19
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  28‑01‑2016 15:47:19
Data ostatniej aktualizacji:
26‑08‑2016 09:26:33
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie