Zaproszenie do złożenia oferty
Konopnica, 01.12.2017 r.
Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż CIĄGNIKA ROLNICZEGO ZETOR - 7211
Opis :
Marka – ZETOR
Wersja - Z 7211
Model - 7211
Data pierwszej rejestracji - 1987/10/12
Wskazanie licznika / Czas pracy - 48192 mtg/10891 mtg
Okres eksploatacji pojazdu ( 87/10/12 – 17/10/30 ) - 361 m-cy
Kolor powłoki lakierowej ( rodzaj lakieru ) - Czerwony
Rozstaw osi - 2247 mm
Oznaczenie silnika - Z 7201
Rodzaj silnika - z zapłonem samoczynnym
Pojemność / moc silnika - 3595 ccm /46 kW ( 63KM)
Liczba cylindrów / Układ cylindrów - 4/ rzędowy
Rodzaj skrzyni biegów - manualna
Wyposażenie - kabina
Cena wywoławcza CIĄGNIKA ROLNICZEGO ZETOR - 7211 wynosi 17.300,00 zł
Sprzedaż nie może nastąpić za cenę niższą od ceny wywoławczej.
Przetarg wygrywa oferta z najwyższą zaoferowaną kwotą.
Oferty można składać do 11 grudnia 2017 r. do godz.1200.
Miejsce składania ofert : Urząd Gminy Konopnica, pok. Nr 18 sekretariat
Ze stanem technicznym sprzętu można zapoznać się po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym, dzwoniąc na nr 693060211.
Otwarcie ofert odbędzie się 11 grudnia o godzinie 1230 w Urzędzie Gminy Konopnica.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest:
- wpłata wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych), na rachunek bankowy numer 84 9251 1019 0020 7539 2000 0040
- Wpływ na rachunek bankowy Gminy Konopnica do dnia 11.grudnia 2017 r. do godziny 1200
Gmina Konopnica zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Szczegółowych informacji w sprawach merytorycznych i formalnych można uzyskać telefonicznie :
- Anna Kowalczyk - 43 /842 44 19 w. 123
- Jacek Kurowski - 43/ 842 44 19 w. 121
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Informacja o sprzedaży ciągnika rolniczego
- Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 22.11.2017 r. o godzinie 12,30
- W terminie do 22.11.2017 r. do godziny 1200 wpłynęło 11 ofert.
- W wyniku postępowania wybrano ofertę złożoną przez F.H.U TRANS-MIT, Tomasz Mitula, Książnice, ul. Zielona 4, za cenę 20.567,- zł brutto.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zaproszenie do złożenia oferty
Konopnica, 08.11.2017 r.
Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica ogłasza pierwszy przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż CIĄGNIKA ROLNICZEGO ZETOR - 7211
Opis :
Marka – ZETOR
Wersja - Z 7211
Model - 7211
Data pierwszej rejestracji - 1987/10/12
Wskazanie licznika / Czas pracy - 48192 mtg/10891 mtg
Okres eksploatacji pojazdu ( 87/10/12 – 17/10/30 ) - 361 m-cy
Kolor powłoki lakierowej ( rodzaj lakieru ) - Czerwony
Rozstaw osi - 2247 mm
Oznaczenie silnika - Z 7201
Rodzaj silnika - z zapłonem samoczynnym
Pojemność / moc silnika - 3595 ccm /46 kW ( 63KM)
Liczba cylindrów / Układ cylindrów - 4/ rzędowy
Rodzaj skrzyni biegów - manualna
Wyposażenie - kabina
Cena wywoławcza CIĄGNIKA ROLNICZEGO ZETOR - 7211 wynosi 17.300,00 zł
Sprzedaż nie może nastąpić za cenę niższą od ceny wywoławczej.
Przetarg wygrywa oferta z najwyższą zaoferowaną kwotą.
Oferty można składać do 22 listopada 2017 r. do godz.1200.
Miejsce składania ofert : Urząd Gminy Konopnica, pok. Nr 18 sekretariat
Ze stanem technicznym sprzętu można zapoznać się po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym, dzwoniąc na nr 693060211.
Otwarcie ofert odbędzie się 22 listopada o godzinie 1230 w Urzędzie Gminy Konopnica.
Gmina Konopnica zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Szczegółowych informacji w sprawach merytorycznych i formalnych można uzyskać telefonicznie :
- Anna Kowalczyk - 43 /8424419 w.123
- Jacek Kurowski - 43/ 8424419 w.121
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Konopnica, 16.05.2016 r.
Gmina Konopnica
98-313 Konopnica
ul. Rynek 15
Zaproszenie do złożenia oferty
Na podstawie art.4 pkt. 8 ustawy- Prawo zamówień publicznych Gmina Konopnica zaprasza do złożenia oferty na zadanie p.n. „Budowa podjazdu do budynku Urzędu Gminy w Konopnicy”.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie do dnia 24.05.2016r. do godz.10:00 w Urzędzie Gminy Konopnica.
W powyższej sprawie można kontaktować się z Panią Anną Kowalczyk, tel. 43/8424419 w.123
- Przedmiot zamówienia: „Budowa podjazdu do budynku Urzędu Gminy Konopnica”.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz przedmiaru robót. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszego zaproszenia.
- Gwarancja 36 miesięcy
- Termin wykonanie - do 31.08.2016r.
Z poważaniem
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Konopnica, dnia 18.02.2016 r.
Oznaczenie sprawy: S.271.1.2016
Zamawiający - GMINA KONOPNICA, zaprasza do złożenia oferty
- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Konopnica na lata 2014-2020, zwanej dalej Strategią, wraz z przeprowadzeniem procedury tworzenia Programów Operacyjnych realizacji strategii.
- Zadaniem Wykonawcy będzie opracowanie Strategii, która winna być zgodna z aktualnymi unijnymi i krajowymi dokumentami strategicznymi wyższego rzędu, w tym m.in.:
- Europa 2020;
- Strategia Rozwoju Kraju do roku 2020;
- Strategia Rozwoju Województwa Łódzkiego 2020.
- Treść Strategii musi być także spójna z obowiązującymi w Gminie Konopnica lokalnymi dokumentami planistycznymi i strategicznymi.
- Do oferty należy dołączyć propozycję koncepcji Strategii, która winna zawierać minimalny zakres w układzie:
- raport o stanie gminy w układzie motorów rozwoju;
- analiz SWOT;
- analiz motorów rozwoju;
- analiz SWOT/TOWS;
- kierunki rozwoju –cele strategiczne, mierniki/wskaźniki celów;
- wizja i misja;
- Plan Operacyjny Strategii;
- procedury wdrażania, monitoringu, ewaluacji, aktualizacji i promocji Strategii;
- podsumowanie diagnozy Gminy Konopnica jako załącznik nr 1 do Strategii;
- Strategia Rozwoju Gminy Konopnica na lata 2014-2020 winna zostać zrealizowana w oparciu o metodę ekspercko-partycypacyjną z przeprowadzeniem badania diagnostycznego i rozwojowego.
W ramach opracowania Strategii Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji, co najmniej 4 warsztatów strategicznych, w których udział wezmą m.in. przedstawiciele: administracji samorządowej, przedsiębiorców, przedstawicieli organizacji pozarządowych, lokalnych liderów oraz mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia warsztatów strategicznych z w/w przedstawicielami. - Wykonawca zobowiąże się do przeprowadzenia szeroko rozumianego procesu konsultacji społecznych, mającego na celu informowanie mieszkańców Gminy Konopnica o toczącym się procesie opracowania Strategii, a także przygotowania na potrzeby organizowanych warsztatów strategicznych prezentacji multimedialnych, broszur informacyjnych.
- Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
- Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa;
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
- Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert wariantowych.
- Wykonawca winien:
- posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówień;
- nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia/zlecenia;
- powyższe wykonawca potwierdza stosownymi oświadczeniami złożonymi w oryginale.
- Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w opracowaniu w okresie 2012-2015,co najmniej 5 Strategii Rozwoju Lokalnego (miast i gmin). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedstawić wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okres – z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wykonane lub są wykonywane należycie (zaświadczenia, opinie, listy intencyjne, rekomendacje, zawierające potwierdzenie należytego wykonania wszystkich zakresów prac wymaganych w zapytaniu i zawartych w przedłożonej koncepcji strategii).
- W zakresie osób zdolnych do wykonywania zamówienia wymagane jest dysponowanie minimum 1 specjalistą ds. planowania lub zarządzania strategicznego (lub pokrewne), posiadającymi wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe przy tworzeniu strategii rozwoju dla jednostek samorządu terytorialnego, w szczególności w zakresie badań i analiz społeczno-gospodarczych, formułowania celów i określania sposobu ich realizacji lub w zakresie wdrażania dokumentów programowych i zarządzania programami rozwojowymi dla jednostek samorządu terytorialnego. Umiejętności te potwierdzone być musza stosownym CV specjalisty.
- Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do:
- 31 marca 2016 r. ostateczny projekt Strategii po konsultacjach społecznych i wprowadzeniu wszystkich uzupełnień i poprawek;
- 12 kwietnia 2016 r. przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko strategii;
- 20 kwietnia 2016 r. gotowy projekt Strategii do zatwierdzenia pod obrady Rady Gminy Konopnica;
- Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania prezentacji multimedialnych na temat Strategii oraz do uczestnictwa w obradach sesji Rady Gminy Konopnica zatwierdzającej Strategię.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzorowania i wnoszenia uwag do opracowywanej Strategii na każdym etapie jej tworzenia.
- Wykonawca będzie zobowiązany do wprowadzenia do Strategii wszelkich uwag i sugestii na wniosek Zespołu do wypracowywania założeń do Strategii Rozwoju Gminy Konopnica na lata 2014-2020 na każdym etapie jej tworzenia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zatwierdzenia ostatecznej wersji Strategii.
- Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu Strategię w edytowalnej i nieedytowalnej formie elektronicznej (Plik PDF) na nośniku CD w 2 egzemplarzach oraz papierowej w ilości 2 egzemplarzy.
- Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu wszelkich praw własności oraz praw autorskich do wykonanego dokumentu Strategii.
- Informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela:
- Anna Glapa tel. 43 842 44 19
- W ofercie należy podać cenę netto i brutto;
- Sposób przygotowania oferty.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis "Oferta na opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Konopnica".
Załączniki do oferty:
- aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- opis sposobu realizacji zamówienia;
- wykaz sporządzonych strategii o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia;
- oświadczenie o braku wykluczenia z ubiegania się o zamówienie.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę prosimy złożyć osobiście, przesłać faxem, pocztą lub pocztą elektroniczną do dnia 25 lutego 2016 roku, do godziny 15:00 pod adresem:
Urząd Gminy Konopnica
98-313 Konopnica
ul. Rynek 15
tel./fax 043 842 43 15
e-mail: urzad@konopnica.pl
Kryterium wyboru oferty:
- cena – 70%
Najwyższą liczbę punktów - 70 otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę za wykonanie niniejszego zamówienia, a każda następna według poniższego wzoru:
Koszt oferty = Najniższa cena oferty/Cena oferty badanej x 100 x waga kryterium.
W kryterium oceny koszt oferty Wykonawca może uzyskać maksymalnie 70 pkt. - doświadczenie firmy w sporządzeniu Strategii Rozwoju, w tym sporządzenie co najmniej 5 dokumentów Strategii Rozwoju dla Jednostek samorządu Terytorialnego - 20%.
Za każdy zrealizowany projekt Strategii Rozwoju dla Jednostki Samorządu Terytorialnego - 2 pkt, przy czym maksymalnie Wykonawca może uzyskać 20 pkt. Kopie oceny wykonania strategii rozwoju są potwierdzone za zgodność z oryginałem, dokumenty opisane dołączamy do oferty. - wartość merytoryczna oferty - Opis sposobu realizacji usługi - 10%
Opis sposobu realizacji usługi zostanie oceniony pod kątem przedstawionych działań w ramach prac nad strategią oraz terminem końcowym realizacji zadania.
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, udostępnionym na stronie internetowej www.konopnica.finn.pl.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Konopnica, dnia 28.10.2015 r.
Podstawa prawna trybu zamówienia: art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 późn. zmianami).
DOTYCZY: Dostawy Pompy szlamowej wraz z wężem tłocznym W 110
Gmina Konopnica informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty na Dostawę Pompy szlamowej wraz z wężem tłocznym W 110.
Spośród złożonych czterech ofert na Dostawę Pompy szlamowej wraz z wężem tłocznym W 110 za najkorzystniejszą z uwagi na cenę uznano ofertę złożoną przez firmę AXAM Maciej Szozda 01-864 Warszawa, ul. Kochanowskiego 29/9.
Punktacja otrzymanych ofert prezentowała się następująco (w kolejności składania ofert):
lp. | Nazwa i adres oferenta | CENA netto | INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERTY | Łączna ocena punktowa | |
1 | FURMA HANDLOWO – USŁUGOWA „ARGO” Alicja Olender, 19-300 Ełk, ul. magazynowa 7 lok. 1 | 6.540,00 | - | 96,03 | |
2 | AXAM Maciej Szozda 01-864 Warszawa, ul. Kochanowskiego 29/9 | 6.280,25 | - | 100 | |
3 | Przedsiębiorstwo Specjalistyczne „SPRZĘT – POŻ” Irena, Krzysztof Zając Spółka Jawna 46-020 Czarnowąsy, ul. Jagiełły 17E | 9.045,37 | - | 69,43 | |
4 | KADIMEX S.A. 01-919 Warszawa, ul. Wólczyńska290 | 9.010,00 | - | 69,47 |
Wszystkim oferentom dziękujemy za zainteresowanie oraz odpowiedzi.
Wójt Gminy
/ - / Grzegorz Turalczyk
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Konopnica, dnia 16.10.2014 r.
Oznaczenie sprawy: S.271.4.2015
Załącznik nr 3 do regulaminu udzielania
zamówień o wartości nie przekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty,
o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy -
Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający – GMINA KONOPNICA, zaprasza do złożenia oferty na Motopompę do wody brudnej
- Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty:
- opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Pompy szlamowej wraz z wężem tłocznym W 110
Motopompa pozwalająca na pompowanie zanieczyszczeń o maksymalnej średnicy do 31 mm. Silniki pomp o mocy do 9,5 KM zapewnia wydajność min. 2000 l/min.
Możliwość podłączenia węża tłocznego W110
Możliwość podłączenia węża ssawnego w 110
Wymiary i waga
Długość min. 745 mm
Szerokość min. 525 mm
Wysokość min. 660 mm
Waga (sucha) min.81 kg
Silnik
Typ silnika - Benzynowy, 4-suwowy, 1-cylindrowy, górno-zaworowy
kW (KM) min. - 7,1 (9,5) /3600 obr/min
Poj. zbiornika paliwa min. 6,1 l
System chłodzenia - Wymuszony obieg powietrza
Układ zapłonowy - Iskrownik tranzystorowy
Kierunek obrotu wału - Przeciwny do obrotu wskazówek zegara
Pompa
Średnice króćców 100 mm (4 cale)
Maksymalne tłoczenie 24 m
Maksymalne ssanie 8 m
Wydajność 2000 l /min
Wąż tłocznym W 110
termin wykonania zamówienia: 10.11.2015 r.
- sposób przygotowania oferty:
Zgodnie z formularzem oferty.
- informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:
W niniejszym zapytaniu ofertowym zawiadomienia oraz informację Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.
Korespondencję do Zamawiającego, związaną z niniejszą ofertą, należy przekazywać:
- pisemnie; Gmina Konopnica, ul. Rynek 15; 98-313 Konopnica
- e-mail: urząd@konopnica.pl
Osoba upoważniona do kontaktu ze strony Zamawiającego; Anna Glapa, tel. 43 842 44 19, 661 500 999 w godz. Pracy Urzędu Gminy Konopnica, tj. 7:30 – 15:30.
- miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy w Konopnicy, sekretariat (pokój nr 18), w terminie do dnia 26.10.2015 roku, godz. 10:00.
Złożona oferta zostanie zarejestrowana (data i godzina wpływu).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego jak wyżej, pokój nr 26 dnia 26.10.2015 roku, godz. 10:15.
- Kryterium wyboru oferty:
Cena – 100 %
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, udostępnionym na stronie internetowej www.konopnica.finn.pl
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Informacja
W dniu 18.09.2015 r. firma PPPHU Vika Renata Musielska, Lubanów 28b, 98-235 Błaszki zgłosiła rezygnację z realizacji zadania Wyposażenie pracowni dotyczące zadania pn. „Utworzenie Ekopracowni pn. Młodzi odkrywcy
w Szkole Podstawowej w Konopnicy” dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach konkursu na dofinansowanie w formie dotacji zadań z dziedziny Edukacja Ekologiczna pn. „Moja wymarzona ekopracownia”, w związku z powyższym Gmina Konopnica informuje, iż wykonawcą zadania została firma PHU LEGRANT Katarzyna Nakoneczny-Kwartnik, ul. Podmiejska 51, 57-220 Ziębice.
Zadanie zostanie wykonane za kwotę 15.090,87 zł brutto.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Konopnica, dnia 21.09.2015 r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Konopnica, dnia 17.09.2015r.
Podstawa prawna trybu zamówienia: art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 późn. zmianami).
DOTYCZY: Zakupu Wyposażenia pracowni dotyczącego zadania pn. Utworzenie Ekopracowni pn. Młodzi odkrywcy w Szkole Podstawowej w Konopnicy” dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach konkursu na dofinansowanie w formie dotacji zadań z dziedziny Edukacja Ekologiczna pn. „Moja wymarzona ekopracownia”
Spośród złożonych dwóch ofert na realizację zakupu Wyposażenia pracowni dotyczącego zadania pn. „Utworzenie Ekopracowni pn. Młodzi odkrywcy w Szkole Podstawowej w Konopnicy” dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach konkursu na dofinansowanie w formie dotacji zadań z dziedziny Edukacja Ekologiczna pn. „Moja wymarzona ekopracownia” za najkorzystniejszą z uwagi na cenę uznano ofertę złożoną przez firmę PPPHU Vika Renata Musielska Lubanów 28, 98-235 Błaszki.
Punktacja otrzymanych ofert prezentowała się następująco (w kolejności składania ofert):
lp. | Nazwa i adres oferenta | CENA brutto/netto | INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERTY | Łączna ocena punktowa |
1 | PPPHU Vika Renata Musielska | 14.329,92 zł / 11.650,34 zł | - | 100,00 |
2 | PHU LEGRANT Katarzyna Nakoneczny-Kwartnik | 15.090,87 zł / 12.269,00 zł | - | 95,00 |
Wszystkim oferentom dziękujemy za zainteresowanie oraz odpowiedzi.
Z up. Wójta
Sekretarz Gminy
/-/ Anna Glapa