Zapytania ofertowe


INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

21‑09‑2015 08:44:11

Konopnica, dnia 17.09.2015 r.

 

Podstawa prawna trybu zamówienia: art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 późn. zmianami).

 

DOTYCZY: Zakupu Pomocy dydaktycznych związanych bezpośrednio z edukacją ekologiczną dotyczących zadania pn. Utworzenie Ekopracowni pn. Młodzi odkrywcy w Szkole Podstawowej w Konopnicy” dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach konkursu na dofinansowanie w formie dotacji zadań z dziedziny Edukacja Ekologiczna pn. „Moja wymarzona ekopracownia”

Spośród złożonych dwóch ofert na realizację zakupu Pomocy dydaktycznych związanych bezpośrednio z edukacją ekologiczną dotyczących zadania pn. „Utworzenie Ekopracowni pn. Młodzi odkrywcy w Szkole Podstawowej w Konopnicy” dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach konkursu na dofinansowanie w formie dotacji zadań z dziedziny Edukacja Ekologiczna pn. „Moja wymarzona ekopracownia” za najkorzystniejszą z uwagi na cenę uznano ofertę złożoną przez firmę PHU LEGRANT Katarzyna Nakoneczny-Kwartnik, ul. Podmiejska 51, 57-220 Ziębice.

Punktacja otrzymanych ofert prezentowała się następująco (w kolejności składania ofert):

lp.

Nazwa i adres oferenta

CENA brutto/netto

INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERTY

Łączna ocena punktowa

1

PPPHU Vika Renata Musielska
Lubanów 28b
98-235 Błaszki

7.436,23 zł / 6.097,17 zł

-

83,10

2

PHU LEGRANT Katarzyna Nakoneczny-Kwartnik
ul. Podmiejska 51
57-220 Ziębice

6.184,68 zł 5.104,00 zł

-

100

 

Wszystkim oferentom dziękujemy za zainteresowanie oraz odpowiedzi.

Z up. Wójta

Sekretarz Gminy
/-/ Anna Glapa

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Komunikat

21‑09‑2015 08:43:28

Konopnica, dnia 17.09.2015r.

Podstawa prawna trybu zamówienia: art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 późn. zmianami).

DOTYCZY: Zakupu Sprzętu audio video, komputerowego, fotograficznego dotyczącego zadania pn. Utworzenie Ekopracowni pn. Młodzi odkrywcy w Szkole Podstawowej w Konopnicy” dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach konkursu na dofinansowanie w formie dotacji zadań z dziedziny Edukacja Ekologiczna pn. „Moja wymarzona ekopracownia”

Spośród złożonych czterech ofert na realizację zakupu Sprzętu audio video, komputerowego, fotograficznego dotyczącego zadania pn. „Utworzenie Ekopracowni pn. Młodzi odkrywcy w Szkole Podstawowej w Konopnicy” dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach konkursu na dofinansowanie w formie dotacji zadań z dziedziny Edukacja Ekologiczna pn. „Moja wymarzona ekopracownia” jedna okazała się niekompletna - nie spełniała wszystkich istotnych wytycznych określonych w zapytaniu ofertowym. Spośród trzech pozostałych ofert za najkorzystniejszą z uwagi na cenę uznano ofertę złożoną przez firmę PHU LEGRANT Katarzyna Nakoneczny – Kwartnik, ul. Podmiejska 51, 57-220 Ziębice.

Punktacja otrzymanych ofert prezentowała się następująco (w kolejności składania ofert):

lp.

Nazwa i adres oferenta

CENA brutto/netto

INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERTY

Łączna ocena punktowa

1

PPPHU Vika Renata Musielska
Lubanów 28b
98-235 Błaszki

10.549,00 zł / 8.576,42 zł

-

88,90

2

PHU LEGRANT Katarzyna Nakoneczny-Kwartnik
ul. Podmiejska 51
57-220 Ziębice

9.377,52 zł / 7.624,00 zł

-

100

3

SYNAPIA Sp. z o.o.
ul. Gdańska 80
90-613 Łódź

9.480,00 zł / 7.707,32 zł

-

98,90

4

Procom Marcin Kania
Usługi Informatyczne,
98-300 Wieluń,
Oś Stare Sady 15/15

17.520,00

ODRZUCONA 

-

 

Wszystkim oferentom dziękujemy za zainteresowanie oraz odpowiedzi.

Z up. Wójta

Sekretarz Gminy
/-/ Anna Glapa

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe

03‑09‑2015 15:22:55

Oznaczenie sprawy: S.271.2.2015

 

 

Załącznik nr 3 do regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

 

Konopnica, dnia 03.09.2015 r.
 

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

1. Zamawiający – GMINA KONOPNICA, zaprasza do złożenia oferty na sprzęt audio video,

komputerowy, fotograficzny.

 

2. Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty:

  1. opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oferty na sprzęt audio video, komputerowy, fotograficzny dotyczącej zadania pn. „Utworzenie Ekopracowni pn. Młodzi odkrywcy
w Szkole Podstawowej w Konopnicy”
dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach konkursu na dofinansowanie w formie dotacji zadań z dziedziny Edukacja Ekologiczna pn. „Moja wymarzona ekopracownia”

 

 

1/ Aparat fotograficzny – 1 szt.

Rozdzielczość efektywna: 20.1

Zoom optyczny: x8

Nośnik danych: Karta pamięci SD, Karta pamięci SDHC, Karta pamięci SDXC

Przekątna ekranu: 2.7

Rodzaj zasilania: Akumulator jonowo-litowy EN-EL19

Karta pamięci 16 GB.

 

2/ Laptop wraz z oprogramowaniem – 1szt.

Ekran: 17,3 cala, 1600 x 900 pikseli

Procesor: Intel® Core™ i3

System operacyjny: Windows 7 lub Windows 8.1

Pamięć RAM: 4 GB

Grafika: Intel® HD Graphics 4400

Oprogramowanie: pakiet Office.

 

 

 

 

 

 

3/ Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.

Automatyczny druk dwustronny, jednostronne skanowanie i kopiowanie.
Prędkość druku: 12 ipm w mono i 10 ipm w kolorze.
Podajnik papieru: 100 arkuszy.

Druk: atrament

Typ skanera: płaski

Rozdzielczość skanowania: 1200x2400.

 

4/ Kino domowe – 1 szt.

Odtwarzacz DVD

Odtwarzanie DivX

System głośników 5.1

Posiada gniazdo HDMI.

 

5/ Tablica interaktywna + projektor multimedialny + oprzyrządowanie – 1 szt.

Tablica dotykowa (zestaw) wraz z montażem

Model: 78”

Przekątna obszaru roboczego198 cm (78 cali)

Format 4:3

Projektor multimedialny: krótkoogniskowy: jasność 3000ANSI,

Żywotność lampy od 4000h, kontrast 4000:1, montaż sufitowy wraz z okablowaniem.

 

  1. termin wykonania zamówienia: 11.09.2015 r.

 

  1. sposób przygotowania oferty:

a) zgodnie z formularzem oferty,

b) wykaz cen jednostkowych przedmiotów zamówienia z godnie z niniejszym zapytaniem,

c) oferta winna być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, w przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis: Oferta na sprzęt audio video, komputerowy, fotograficzny dotyczącej zadania pn. „Utworzenie Ekopracowni pn. Młodzi odkrywcy w Szkole Podstawowej
w Konopnicy”
dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach konkursu na dofinansowanie
w formie dotacji zadań z dziedziny Edukacja Ekologiczna pn. „Moja wymarzona ekopracownia”

 

  1. informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

W niniejszym zapytaniu ofertowym zawiadomienia oraz informację Zamawiający
i Wykonawca przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.

Korespondencję do Zamawiającego, związaną z niniejszą ofertą, należy przekazywać:

- pisemnie; Gmina Konopnica, ul. Rynek 15; 98-313 Konopnica

- e-mail: urzad@konopnica.pl

Osoba upoważniona do kontaktu ze strony Zamawiającego; Anna Glapa, tel. 43 842 44 19, 661 500 999 w godz. Pracy Urzędu Gminy Konopnica, tj. 730 – 1530.

  1. miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę można złożyć osobiście, przesłać faxem, pocztą lub pocztą elektroniczną
do dnia 11.09.2015 r. do godz. 14.00 pod adresem:

- Urząd Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, sekretariat (pokój nr 18),

- Fax: 43/842-43-15,

- e-mail: urzad@konopnica.pl.

Złożona oferta zostanie zarejestrowana (data i godzina wpływu).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego jak wyżej, pokój nr 26
dnia
11.09.2015 roku, godz. 14.30.

  1. Kryterium wyboru oferty:

Cena – 100 %

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, udostępnionym na stronie internetowej www.konopnica.finn.pl

 

 

 

                                                                                                       Wójt Gminy

 

/-/ Grzegorz Turalczyk

Konopnica, dnia 03.09.2015 r.

 

 

 

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
42KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zapytanie ofertowe

03‑09‑2015 15:21:02

Oznaczenie sprawy: S.271.3.2015

 

 

Załącznik nr 3 do regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

 

 

Konopnica, dnia 03.09.2015 r.
 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

1. Zamawiający – GMINA KONOPNICA, zaprasza do złożenia oferty na wyposażenie pracowni

 

2. Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty:

  1. opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oferty na wyposażenie pracowni dotyczące zadania pn. „Utworzenie Ekopracowni pn. Młodzi odkrywcy w Szkole Podstawowej w Konopnicy” dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach konkursu na dofinansowanie w formie dotacji zadań z dziedziny Edukacja Ekologiczna pn. „Moja wymarzona ekopracownia”

 

1/ Żaluzje / rolety – 3 komplety

Dostawa i montaż rolet okiennych materiałowych (wewnętrznych) w kasetach
z prowadnicami na 3 oknach.

Wymiary i ilości rolet 1 komplet:

59,00 cm szer. x 136,00 cm wys. – 2 szt.

72,50 cm szer. x 136,00 cm wys.- 1 szt.

100,00 cm szer. x 33,00 cm wys. – 2 szt.

 

 

2/ Komplet (krzesło + ławka pojedyncza) – 26 kompletów

Ławka szkolna z wieszakiem pojedyncza + krzesło- komplet regulowane

Ławka na stelażu z rury owalnej 40x20 i 35x15mm o regulowanej wysokości od nr 4 do 6 z wieszakiem. Blat stolika min. 70x50 cm.

Krzesło uczniowskie na stelażu z rury owalnej 35x15 i 38x20 mm o regulowanej wysokości od nr 4 do 6.

 

3/ Szafa z przesuwnymi drzwiami z fototapetą z czterema ekosystemami- 1 szt.

Czterodrzwiowa szafa z drzwiami przesuwanymi o wymiarach całkowitych min. 400x230x40(cm) – max. 410x240x50 (cm). zamykana na klucz, wewnątrz półki, miejsce na mapy. Na drzwiach szafy okleina/fototapeta. Przedstawiająca 4 ekosystemy (las, łąka, rzeka, pola), każdy ekosystem umieszczony na oddzielnych drzwiach szafy.

 

 

4/ Stół demonstracyjny– 1 szt.

Stelaż z rury kwadratowej 25x25 mm, blat pokryty płytkami ceramicznymi. Pozostałe elementy z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm, zabezpieczonej obrzeżem PCV. Pod blatem szuflada i szafka zamykana na kluch. Wymiary 120 x 60 x 90 cm.

 

5/ Gablota – 1 szt.

Gablota wisząca, obudowa wykonana z płyty meblowej , wyposażona w półkę i pojedyncze lub dzielone drzwiczki aluminiowe otwierane do góry z szybą z zamkiem. Wymiary: szerokość 150 cm, wysokość 100 cm, głębokość w środku 15 cm. Wnętrze wykonane z tkaniny lub korka.

 

  1. termin wykonania zamówienia: 11.09.2015 r.

 

  1. sposób przygotowania oferty:

a) zgodnie z formularzem oferty,

b) wykaz cen jednostkowych przedmiotów zamówienia z godnie z niniejszym zapytaniem,

c) oferta winna być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, w przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis: Oferta na wyposażenie pracowni dotyczące zadania pn. „Utworzenie Ekopracowni pn. Młodzi odkrywcy w Szkole Podstawowej w Konopnicy” dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach konkursu na dofinansowanie w formie dotacji zadań z dziedziny Edukacja Ekologiczna pn. „Moja wymarzona ekopracownia”,

d) Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty częściowej.

 

  1. informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

W niniejszym zapytaniu ofertowym zawiadomienia oraz informację Zamawiający
i Wykonawca przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.

Korespondencję do Zamawiającego, związaną z niniejszą ofertą, należy przekazywać:

- pisemnie; Gmina Konopnica, ul. Rynek 15; 98-313 Konopnica

- e-mail: urzad@konopnica.pl

Osoba upoważniona do kontaktu ze strony Zamawiającego; Anna Glapa, tel. 43 842 44 19, 661 500 999 w godz. Pracy Urzędu Gminy Konopnica, tj. 730 – 1530.

  1. miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę można złożyć osobiście, przesłać faxem, pocztą lub pocztą elektroniczną
do dnia 11.09.2015 r. do godz. 14.00 pod adresem:

- Urząd Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, sekretariat (pokój nr 18),
- Fax: 43/842-43-15,

- e-mail: urzad@konopnica.pl.

Złożona oferta zostanie zarejestrowana (data i godzina wpływu).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego jak wyżej, pokój nr 26
dnia
11.09.2015 roku, godz. 14.30.

 

  1. Kryterium wyboru oferty:

Cena – 100 %

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, udostępnionym na stronie internetowej www.konopnica.finn.pl

 

 

                                                                                                        Wójt Gminy

 

/-/ Grzegorz Turalczyk

Konopnica, dnia 03.09.2015 r.

 

 

 

 

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
42KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zapytanie ofertowe

03‑09‑2015 15:14:36

Oznaczenie sprawy: S.271.1.2015

 

 

Załącznik nr 3 do regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

 

Konopnica, dnia 03.09.2015 r.
 

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

1. Zamawiający – GMINA KONOPNICA, zaprasza do złożenia oferty na Pomoce dydaktyczne związane bezpośrednio z edukacją ekologiczną.

 

2. Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty:

  1. opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oferty na Pomoce dydaktyczne związane bezpośrednio z edukacją ekologiczną dotyczące zadania pn. „Utworzenie Ekopracowni
pn. Młodzi odkrywcy w Szkole Podstawowej w Konopnicy”
dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach konkursu na dofinansowanie w formie dotacji zadań z dziedziny Edukacja Ekologiczna pn. „Moja wymarzona ekopracownia”

 

1/ Zielniki – 5 szt.

Książka edukacyjna, przeznaczona dla dzieci w wieku szkolnym klasy IV-VI, przygotowane jako pomoc do nauki środowiska i przyrody.

 

2/ Atlas roślin łąkowych - 5 szt.

Książka zawierająca opisy i fotografie gatunków roślin zielnych i gatunków drzew
i krzewów. Gatunki bardzo pospolite, jak i rzadkie, a nawet ginące, objęte częściową
lub całkowitą ochroną gatunkową.

 

3/ Atlas zwierząt łąkowych - 3 szt.

Atlas - Praktyczny przewodnik po łące. Zawierający wybór barwnych fotografii przedstawia powszechnie występujące i charakterystyczne gatunki zwierząt i roślin łąkowych.

 

4/ Gleba zestaw doświadczalny – 2 szt.

Zestaw 20 doświadczeń wraz z omówieniem dla prowadzącego zajęcia (od teorii do wniosków) oraz zestawem niezbędnego wyposażenia laboratoryjnego (cylindry, szalki Petriego, zlewki, pipety, pęseta, fiolki z korkami, lejki, sito i siatka, sączki, lupy, szpatułka dwustronna, łopatka do gleby itd.) i substancji, w tym reagent ze skalą kolorymetryczną.

 

 

5/ Zlewka czerpak z zaciskiem – 1 szt.

Zlewka polietylenowa (poj. 1000 ml) pełniąca rolę czerpaka z zaciskiem o regulowanym kącie, do mocowania na drążku teleskopowym.

 

6/ Zestaw pojemników do próbek – 1 szt.

Nosidło do przenoszenia i przechowywania 6 rodzajów zamykanych pojemników (zawarte
w zestawie) do różnego typu próbek terenowych (wodnych, glebowych), tj.: 2 butle (PE)
z wąskimi szyjkami o poj. 1000 ml, 2 butle (PE) z szerokimi szyjkami o poj. 1000 ml, 1 słój
z szeroką szyjką o poj. 500 ml, 1 butla na próbki światłoczułe o poj. 500 ml.

 

7/ Wielofunkcyjny przyrząd do pomiarów ekologicznych – 1 szt.

Przyrząd wielofunkcyjny do wykonywania pomiarów dźwięku, światła, wilgotności
i temperatury w zestawie z torbą do przechowywania.

Zakresy działania: luksometr 20 / 200 / 2000 / 20000 lx; +/- 5 lx;
dźwięk 35...100 dB / 65...130 dB; +/- 3,5 dB;
wilgotność wzgl. 25...95%, +/- 5%,
temperatura -20...200
oC.

 

8/ Lornetki – 5 szt.

Lornetka podstawowa:

- 10 x 25 mm,

- pole widzenia 100m/1000m.

 

9/ Lupa – 15 szt.

Lupa szklana z rączką 3x/100 mm.

 

10/ Mikroskop – 3 szt.

Mikroskop z kamerą do komputera, umożliwiający demonstrację i obserwację preparatów mikroskopowych, jak również przedmiotów nieprzeźroczystych (np. włókien, nasion).

Dane techniczne mikroskopu:

- powiększenie od 20x do 1280x

- 3 obiektywy 4x / 10x / 40x

- 2 okulary 5xWF / 16xWF

- soczewka Barlowa 40x do 1280x

- kamera (PC-okular) z kablem USB

- oświetlenie elektryczne LED

- zasilanie 220V.

 

11/ Preparaty mikroskopowe – 4 zestawy

Preparaty mikroskopowe :

1)Biologia (10 szt.),

2)Bakterie (10 szt.),

3)Życie w glebie (10 szt.),

4)Życie w wodzie (10 szt.).

 

12/ Miniszklarnia podłużna – 1 szt.

Miniszklarnia z tworzywa sztucznego ze zdejmowaną pokrywą oraz wypełniającymi jej dno kwadratowymi doniczkami torfowymi (biodegradowalnymi). Wymiary min. 50 cm x 100 cm.

 

13/ Model komórki zwierzęcej – 1 szt.

Demonstracyjny, kolorowy model komórki zwierzęcej wykonany z trwałego tworzywa sztucznego, przymocowany do podstawy. Wysokość około 40 cm.

 

14/ Model komórki roślinnej– 1 szt.

Demonstracyjny, kolorowy model komórki roślinnej wykonany z trwałego tworzywa sztucznego, przymocowany do podstawy.
Wymiary: ok. 22 x 27 x 6 cm.

15/ Grzyby jadalne plansza– 1 szt.

Ścienna plansza dydaktyczna przedstawiająca gatunki grzybów jadalnych charakterystycznych dla polskiej flory. Metryczka każdego gatunku składa się z polskiej oraz łacińskiej nazwy, rysunku i opisu. Dodatkową notką oznaczone są gatunki łatwo mylone
z grzybami trującymi lub niejadalnymi. Format: 90 x 120 cm.

Pomoc dydaktyczna w nauce biologii i przyrody, ekologii, nauczania zintegrowanego. Oprawa: laminowana dwustronnie folią strukturalną o podwyższonej wytrzymałości na rozdzieranie oprawa w drewniane półwałki z zawieszeniem sznurkowym.

 

16/ Rośliny chronione – 1 szt.

Ścienna plansza szkolna do biologii przedstawiająca gatunki roślin chronionych. Każdy
z gatunków pokazany jest na ilustracji oraz opatrzony opisem. Format:80 x 110 cm
Oprawa: laminowana dwustronnie folią strukturalną o podwyższonej wytrzymałości na rozdzieranie

 

17/ Kompas – 26 szt.

Kompas zamykany z igłą zawieszoną w płynie i przyrządami celowniczymi.
Duża średnica > 5 cm.

 

18/ Cykl rozwojowy pszczoły – 1 szt.

Zestaw kolorowych modeli z tworzywa sztucznego przedstawiających cykle życiowe pszczoły.

 

19/ Cykl rozwojowy motyla – 1 szt.

Zestaw kolorowych modeli z tworzywa sztucznego przedstawiających cykl życiowy tytułowego organizmu.

 

20/ Cykl rozwojowy żaby – 1 szt.

Zestaw kolorowych modeli z tworzywa sztucznego przedstawiających cykl życiowy tytułowego organizmu.

 

21/ Szkiełka podstawowe – 1 komplet

Szkiełka do wykonywania trwałych lub nietrwałych preparatów mikroskopowych.
Minimalnie 70 szt. w komplecie.

 

22/ Szkiełka nakrywkowe – 1 komplet

Szkiełka do wykonywania trwałych lub nietrwałych preparatów mikroskopowych.
Minimalnie 100 szt. w komplecie.

 

23/ Mapa Fizyczna Polski – 1 szt.

Ścienna mapa szkolna przedstawiająca ukształtowanie powierzchni Polski. Mapa fizyczna Polski wzbogacono dodatkowo o informacje na temat ochrony środowiska. Przedstawiająca parki narodowe, parki krajobrazowe, ostoje wodno - błotne objęte konwencją Ramsarską oraz rezerwaty biosfery wpisane na światową listę UNESCO.
Mapa wykonana techniką pozwalającą na uzyskanie unikalnego efektu trójwymiarowego. Mapa zawierająca informacje i opisy oraz mapkę obszarów zagrożenia ekologicznego.
- laminowana dwustronnie folią strukturalną o podwyższonej wytrzymałości na rozdzieranie
- oprawa z zawieszeniem sznurkowym, drewniane półwałki

- szerokość 160 cm,

- wysokość 120 cm,

- skala 1:550 000.

 

24/ Mapa Fizyczna Świata – 1 szt.

Mapa ogólno geograficzna świata przedstawiająca ukształtowanie powierzchni (metoda hipsometryczna), rozmieszczenie obiektów hydrograficznych, lokalizacja wybranych miast. Mapa zawiera mapy ogólno geograficzne Arktyki i Antarktydy.

Druga strona zawiera ćwiczeniowe wersje map (bez nazewnictwa).

Mapa laminowana, zawieszka ze sznurka.

- szerokość 200 cm,

- wysokość 140 cm,

- skala 1:19 000 000.

 

25/ Lornetka podstawowa – 6 szt.

Dane techniczne:

  • powiększenie: 10x

  • średnica obiektywu: 50 mm

  • pryzmaty: K-9

  • pole widzenia na 1000 m: 122 m

  • rozdzielczość: 5.97"

  • waga: 750 g

W zestawie:

  • pokrowiec

  • pasek

  • ściereczka do szkieł.

26/ Zakręcany pojemnik z lupą – 26 szt.

Przezroczysty pojemnik z tworzywa sztucznego w kształcie walca z lupą powiększającą
w wieczku.

  1. termin wykonania zamówienia: 11.09.2015 r.

  2. sposób przygotowania oferty:

a) zgodnie z formularzem oferty,

b) wykaz cen jednostkowych przedmiotów zamówienia z godnie z niniejszym zapytaniem,

c) oferta winna być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, w przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis: Oferta na Pomoce dydaktyczne związane bezpośrednio z edukacją ekologiczną dotyczące zadania pn. „Utworzenie Ekopracowni pn. Młodzi odkrywcy w Szkole Podstawowej w Konopnicy” dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach konkursu na dofinansowanie w formie dotacji zadań z dziedziny Edukacja Ekologiczna pn. „Moja wymarzona ekopracownia”.

  1. informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

W niniejszym zapytaniu ofertowym zawiadomienia oraz informację Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.

Korespondencję do Zamawiającego, związaną z niniejszą ofertą, należy przekazywać:

- pisemnie; Gmina Konopnica, ul. Rynek 15; 98-313 Konopnica

- e-mail: urzad@konopnica.pl

Osoba upoważniona do kontaktu ze strony Zamawiającego; Anna Glapa, tel. 43 842 44 19, 661 500 999 w godz. Pracy Urzędu Gminy Konopnica, tj. 730 – 1530.

  1. miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę można złożyć osobiście, przesłać faxem, pocztą lub pocztą elektroniczną
do dnia 11.09.2015 r. do godz. 14.00 pod adresem:

- Urząd Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, sekretariat (pokój nr 18),
- Fax: 43/842-43-15,

- e-mail: urzad@konopnica.pl.

Złożona oferta zostanie zarejestrowana (data i godzina wpływu).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego jak wyżej, pokój nr 26
dnia
11.09.2015 roku, godz. 14.30.

  1. Kryterium wyboru oferty:

Cena – 100 %

 

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, udostępnionym na stronie internetowej www.konopnica.finn.pl

 

 

                                                                                                       Wójt Gminy

 

/-/ Grzegorz Turalczyk

Konopnica, dnia 03.09.2015 r.

 

 

 

 

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
43KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze oferty

06‑05‑2015 13:58:37

PROJEKT "NASZA SZANSA"

współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Konopnica , dnia 30.04.2015 r.

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Podstawa prawna trybu zamówienia: art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 późn. zmianami).

DOTYCZY:

Projektu "Nasza szansa" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy na podstawie umowy ramowej o dofinansowanie w/w projektu zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Łodzi w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty na przygotowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla 10 uczestników projektu "Nasza szansa" realizowanego w 2015 roku.

Spośród złożonych ośmiu ofert na realizację szkolenia dwie okazały się niekompletne - nie spełniały wszystkich wytycznych określonych w pkt IV. Zapytania ofertowego ("Istotne warunki zamówienia"). Spośród czterech pozostałych za najkorzystniejszą uznano ofertę firmy CENTRUM STEPP - Szkolenia, terapia, edukacja, pomoc psychologiczna, Marta Borysiak, 95-100 Zgierz, ul. A. Struga 13/21 lok. 203.

Punktacja otrzymanych ofert prezentowała się następująco (od najwyżej punktowanej):

lp

Nazwa i adres oferenta

ocena punktowa








1

CENTRUM STEPP - Szkolenia, terapia, edukacja, pomoc psychologiczna, Marta Borysiak, 95-100 Zgierz, ul. A. Struga 13/21 lok. 203

209

2

ILLUSTRO, Szkolenia Doraddztrwo Grzegorz Rippel

203

3

CENTRUM DORADCZO SZKOLENIOWE STANISŁAW PODLASKI, ul. B. Prusa 11/4, 67-300 Szprotawa

170

4

STOWARZYSZENIE OSTROWSKIE CENTRUM WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, UL. Szkolna 24, 63-400 Ostrów Wielkopolski

160

5

PRZEDSIĘBIORSTWO Szkoleniowo - usługowo -handlowe UNIVERSUM Kazimierz Rosiak, 98-220 Zduńska Wola, ul. Słowackiego 7

148

6

CENTRUM EDUKACYJNE ONMIBUS, ul Bolesława Chrobrego 8A/23, 73-110 Stargard Szczeciński

odrzucona

7

ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W ŁODZI, ul. Łąkowa 4, 90-563 Łódź

odrzucona

8

CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I JĘZ. OBCYCH PRO EUROPA, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Szeroka 11/11a lok. 17

odrzucona


Wszystkim oferentom dziękujemy za zainteresowanie oraz odpowiedzi.


Wójt Gminy
/-/Grzegorz Turalczyk


REALIZATOR PROJEKTU


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, Biuro Projektu: 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15

tel./fax 043 842 44 90 , e-mail: gops_konopnica@post.pl

NIP 832 179 61 36 , REGON 005274788 - Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna




Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe

03‑04‑2015 15:32:55


PROJEKT "NASZA SZANSA"

współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


ZAPYTANIE OFERTOWE

Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług szkoleniowych w ramach projektu "Nasza szansa"
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz świadczenie dostaw i usług ściśle z tymi usługami związanych:

kod CPV 80500000-9 (usługi szkoleniowe)
kod CPV 85312320-8 (usługi doradztwa)


Uczestnikami Projektu będzie 10 osób (8 kobiet/2 mężczyzn), w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy.

Podstawa prawna trybu zamówienia: art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zmianami).

I. Zamawiający:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy
98-313 Konopnica
ul. Rynek 15
II. Przedmiot zamówienia:
1. miejsce realizacji: Gmina Konopnica
2. zamówienie obejmuje następujące zadania:
  • przygotowanie szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych;
  • realizację poszczególnych zadań, w tym warsztatów i poradnictwa indywidualnego przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie;
  • koordynację oraz nadzór merytoryczny nad realizowanymi zadaniami;
  • bieżącą współpracę z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia;
  • prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji warsztatów i poradnictwa indywidualnego, ściśle wg wytycznych Zamawiającego;
  • zapewnienie materiałów szkoleniowych i dydaktycznych dla wszystkich uczestników warsztatów i poradnictwa indywidualnego (teczka, notatnik, długopis oraz materiały szkoleniowe i dydaktyczne do każdego modułu szkoleniowego);
  • zapewnienie wyżywienia w formie cateringu dla 10 uczestników warsztatów i poradnictwa indywidualnego w każdym dniu szkoleniowym;
  • zapewnienie ubezpieczenia NNW dla 10 uczestników projektu na czas realizacji warsztatów i poradnictwa indywidualnego;
  • zapewnienie sali szkoleniowej do przeprowadzenia warsztatów i poradnictwa indywidualnego na terenie Gminy Konopnica;
  • wydanie uczestnikom projektu certyfikatów ukończenia udziału w warsztatach i poradnictwie indywidualnym.
3. Zakres szczegółowy świadczonych usług obejmuje:
1/ 18 godzin dydaktycznych warsztatów kompetencji psychospołecznych prowadzonych przez psychologa dla 10 Uczestników projektu. Program: wzmacnianie poczucia własnej wartości, asertywność, rozwiązywanie konfliktów, walka ze stresem, rozwijanie kompetencji komunikacyjnych. Termin realizacji: kwiecień, maj, czerwiec 2015 r.
2/ 12 godzin dydaktycznych warsztatów doradztwa zawodowego prowadzonego przez doradcę zawodowego dla 10 Uczestników projektu. Program: charakterystyka i wymagania współczesnego rynku pracy, aktywne metody poszukiwania zatrudnienia, dokumenty aplikacyjne, list motywacyjny, skuteczna autoprezentacja. Termin realizacji: kwiecień / maj 2015 r.
3/ 20 godzin dydaktycznych indywidualnego poradnictwa zawodowego dla 10 Uczestników projektu. Program: indywidualne wsparcie na rzecz aktywizacji zawodowej uczestników, diagnoza potrzeb Uczestników w kontekście wyboru kursów zawodowych. Termin: kwiecień/maj 2015 r.

III. Termin realizacji zamówienia:

Zamówienie musi zostać zrealizowane w okresie od kwietnia 2015r. do czerwca 2015 r., zgodnie z harmonogramem realizacji Projektu.
Zamówienie realizowane będzie w dni powszednie od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9.00 do 16.00
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w harmonogramie zajęć i ilości osób objętych szkoleniem.

IV. Inne istotne warunki zamówienia:


Zamówienie musi być realizowane przez firmę szkoleniową:
  • posiadającą wpis do rejestru instytucji szkoleniowych WUP;
  • posiadającą wpis do podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia w zakresie agencji poradnictwa zawodowego;
  • z poświadczonymi referencjami doświadczeniem w realizacji usług szkoleniowo-doradczych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym;
  • zapewniająca kompleksowość wykonania usług szkoleniowo-doradczych stanowiących przedmiot niniejszego zapytania ofertowego;
  • nie podlegającą wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie.

V. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis "Oferta na szkolenia w ramach projektu "Nasza szansa" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego".

Załączniki do oferty:
1) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy;
3) Aktualny wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia w zakresie agencji poradnictwa zawodowego;
4) Opis sposobu realizacji zamówienia;
5) Wykaz usług szkoleniowo-doradczych zrealizowanych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym;
6) Oświadczenie o braku podstaw do ubiegania się o zamówienie.

Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę prosimy złożyć osobiście, faxem, pocztą lub pocztą elektroniczną do dnia 16 kwietnia 2015 roku, do godziny 10.00 pod adresem:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy
98-313 Konopnica
ul. Rynek 15
e-mail: gops_konopnica@post.pl
Tel./fax. 0-43 842-44-90

VI. Kryterium i sposób oceny oferty:
1) cena - 60 %
Najwyższą liczbę punktów - 60 otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę za wykonanie niniejszego zamówienia, a każda następna według poniższego wzoru:
Koszt oferty = Najniższa cena oferty/Cena oferty badanej x 100 x waga kryterium
W kryterium oceny koszt oferty Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt;
2) doświadczenie firmy w realizacji usług szkoleniowo-doradczych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - 30 %
Za każdą usługę szkoleniowo-doradczą dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym obejmujący warsztaty kompetencji psychospołecznych, warsztaty doradztwa zawodowego i indywidualne poradnictwo zawodowe Wykonawca otrzyma 1 pkt, przy czym maksymalnie Wykonawca może uzyskać 30 pkt. Kryterium oceny są potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
3) Wartość merytoryczna oferty - Opis sposobu realizacji usługi - 10 %

Opis sposobu realizacji usługi zostanie oceniony pod kątem planowanego zabezpieczenia logistycznego, kadrowego, technicznego oraz merytorycznego projektu.
Wobec wskazanego powyżej kryterium zostaną przyznane punkty pomocnicze w sposób następujący:
0 pkt brak opisu
3 pkt opis ogólny
5 pkt opis szczegółowy poruszający wszystkie zagadnienia dla danego tematu w sposób poprawny merytorycznie;
10 pkt opis pogłębiony poruszający wszystkie zagadnienia, świadczący o dogłębnej merytorycznej i analitycznej znajomości tematu;








W kryterium "Wartość merytoryczna oferty" Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt.

Łączna ocena będzie sumą ocen za poszczególne kryteria.

Zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, który w ramach przedstawionych powyżej kryteriów uzyska najwyższą ilość punktów.

VII. Wykluczenie z ubiegania się o zamówienie

Z ubiegania się o zamówienie wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Konopnicy.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Konopnicy, rozumie się wzajemne powiązania między Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Konopnicy lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy lub osobami wykonującymi w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  • Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  • Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  • Pozostawaniu w związku małżeński, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
  • Pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy:
Wójt Gminy: Grzegorz Turalczyk

Osoby wykonujące w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy:
Sekretarz Gminy: Anna Glapa

Zatwierdzono dnia 3 kwietnia 2015 r.

Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk

Załączniki:
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 260 Numer strony: 1 .. 20  21  22  23  24  
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  10‑06‑2014 13:34:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  10‑06‑2014 13:34:00
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 17:31:14
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie