Zapytania ofertowe


Ogłoszenie o sprzedaży składnika majątku ruchomego – wagi samochodowej 12 ton TW 320 R

31‑01‑2024 20:26:54

URZĄD GMINY KONOPNICA                                                       
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KONOPNICA

Na podstawie art. 30 ust.2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2023 z dnia 8 marca 1990 r. poz. 40 z późn. zm. oraz Zarządzeniem Wójta Gminy Konopnica nr 5/24 z dnia 31 stycznia 2024 r.

OGŁASZAM SPRZEDAŻ SKŁADNIKA MAJĄTKU RUCHOMEGO

- WAGI SAMOCHODOWEJ 12 TON TW 320 R

OPIS TECHNICZNY PRZEDMIOTU SPRZEDAŻY

1. Przedmiotem zbycia jest waga samochodowa najazdowa TW 320 R

2. 1) Opis:

a) Rok produkcji: 2009,

b) Nr fabryczny: 3253859,

c) Producent: PROGRESS WAGOTRONIC S.A.,

d)  Max pomiar: 12 000 kg,

e) Min pomiar: 100 kg,

f) Tolerancja: +- 5 kg,

g) Kolor: niebieski,

h) Miernik TW 320R: sprawny,

i) Dokumenty dozorowe: brak.

2) Stan techniczny:

a) miejscowe ślady korozji występujące na elementach poszycia,

b) miejscowe zagięcia zewnętrznych brzegów poszycia.

CENA

Cena przedmiotu ustalona w oparciu o rozeznanie rynkowe rynku wynosi 10 500,00 złotych brutto.

WARUNKI SPRZEDAŻ

Osoby zainteresowane zakupem składają ofertę kupna w formie papierowej (w punkcie podawczym w budynku Urzędu Gminy Konopnica) lub elektronicznie na adres: sekretariat@konopnica.pl na formularzu ofertowym będącym załącznikiem do ogłoszenia.

Cena zakupu nie może być niższa niż cena przedmiotu podana przez sprzedającego.

Termin składania ofert do 16 lutego 2024 r. do godz.: 15:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 lutego 2024 r. o godz.: 10:00

Warunkiem przystąpienia jest:

  1. Wpłata wadium w wysokości 500,00 zł ( pięćset złotych), na rachunek bankowy numer 84 9251 1019 0020 7539 2000 0040
  2. Wpływ wadium na rachunek bankowy Gminy Konopnica do dnia 16 lutego 2024 r. do godz.: 15:00.

Nabywca jest zobowiązany do zapłaty ceny wagi przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Konopnicy Nadwarciański Bank Spółdzielczy Działoszyn Filia w Konopnicy nr 42925110190020753920000020 i odbioru przedmiotu sprzedaży w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia.

Szczegółowe informacje dotyczące przeprowadzenia postępowania można uzyskać w Urzędzie Gminy w Konopnicy, tel. /43/ 842-44-19

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁASZAM SPRZEDAŻ SKŁADNIKA MAJĄTKU RUCHOMEGO - RÓWNIARKA DROGOWA MARKI BAUKEMA SHM-4

31‑01‑2024 20:18:45

URZĄD GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica       

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KONOPNICA

Na podstawie art. 30 ust.2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U.     z 2023 z dnia 8 marca 1990 r. poz. 40 z późn. zm. oraz Zarządzeniem Wójta Gminy Konopnica nr 5/24       z dnia 31 stycznia 2024 r.

OGŁASZAM SPRZEDAŻ SKŁADNIKA MAJĄTKU RUCHOMEGO

- RÓWNIARKA DROGOWA MARKI BAUKEMA SHM-4

OPIS TECHNICZNY PRZEDMIOTU SPRZEDAŻY

1. Przedmiotem zbycia jest równiarka drogowa BAUKEMA SHM - 4

2. Opis:

a) Rok produkcji: 1977,

b) Producent: BAUKEMA,

c)  Model: SHM - 4,

d) Ilość osi: 3,

e) Napęd: na tylne koła,

f) Wyposażenie:

- lemiesz czołowy o wymiarach ok. 2,45 m x 0,70 m,

- lemiesz środkowy o wymiarach ok. 4,0 m x 0,50 m,

- zrywak tylny ( brak elementów roboczych).

3. Stan techniczny:

a) Miejscowe ślady korozji występujące na elementach poszycia,

b) Ubytki powłoki lakierowej.

c) Zużycie opon: 50%,

d) Rozdzielacz hydrauliczny do sterowania pracą lemiesza czołowego i obrotowego z oznakami nieszczelności,

e) Miejscowe pęknięcia przewodów hydraulicznych

CENA

Cena przedmiotu ustalona w oparciu o rozeznanie rynkowe rynku wynosi 19 500,00 złotych brutto.

WARUNKI SPRZEDAŻ

Osoby zainteresowane zakupem składają ofertę kupna w formie papierowej (w punkcie podawczym w budynku Urzędu Gminy Konopnica) lub elektronicznie na adres: sekretariat@konopnica.pl na formularzu ofertowym będącym załącznikiem do ogłoszenia.

Cena zakupu nie może być niższa niż cena przedmiotu podana przez sprzedającego.

Termin składania ofert do 16 lutego 2024 r. do godz.: 15:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 lutego 2024 r. o godz.: 10:00

Warunkiem przystąpienia jest:

  1. Wpłata wadium w wysokości 500,00 zł ( pięćset złotych), na rachunek bankowy numer 84 9251 1019 0020 7539 2000 0040
  2. Wpływ wadium na rachunek bankowy Gminy Konopnica do dnia 16 lutego 2024 r. do godz.: 15:00.

 

Nabywca jest zobowiązany do zapłaty ceny równiarki przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Konopnicy Nadwarciański Bank Spółdzielczy Działoszyn Filia w Konopnicy nr 42925110190020753920000020 i odbioru przedmiotu sprzedaży w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia. Szczegółowe informacje dotyczące przeprowadzenia postępowania można uzyskać w Urzędzie Gminy w Konopnicy, tel. /43/ 842-44-19                                                         
                                                                                                                                                        

      Wójt Gminy Konopnica

/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
29KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zapraszenie do złożenia oferty na: Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Konopnica oraz zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt w 2024 roku

12‑12‑2023 13:09:19

Wójt Gminy Konopnica zaprasza do złożenia oferty na: Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Konopnica oraz zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt w 2024 roku.

1. Przedmiotem zamówienia jest: wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Konopnica oraz zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt w 2024 roku z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 roku (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1580) o ochronie zwierząt.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
176KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
178KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT dot.: Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Konopnicy

29‑11‑2023 09:19:19

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł


Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisu art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023 poz. 1605)
1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Konopnicy
2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Agregat hydrauliczny - 1 sztuka
Silnik 4 - suwowy o mocy minimum 2,2 kW
Jednoczesne zasilanie dwóch narzędzi
Wbudowana funkcja TURBO
Ciśnienie robocze minimum 70 MPa
Minimalna wydajność niskie - wysokie ciśnienie: 2 x 3 l/min – 2 x 0,7 l/min
Minimalna wydajność TURBO niskie - wysokie ciśnienie: 1 x 5,8 l/min – 1 x 1,35 l/min
Pojemność użytkowa oleju hydraulicznego minimum 3 l
2) Plecak medyczny z deską ortopedyczną i szynami kramera – 1 komplet
Plecak
Atest trudnopalności
Wodoodporność
Minimalne wymiary ( wysokość x szerokość x głębokość) – 69 cm x 42 cm x 32 cm
Materiał wykonania poliester powlekany polyplanem
Zamki błyskawiczne
Certyfikowane taśmy odblaskowe
Dwie rączki na różnych bokach plecaka
System pasów mocujących z klamrami
Plecak składa się z komory głównej, komory bocznej oraz odpinanych klap frontalnych
Charakter modułowy – 10 sztuk saszetek
Wykaz saszetek wraz z wyposażeniem:
- Krwotoki
( 2 x opatrunek indywidualny, 2 x opaska uciskowa taktyczna, 1 x opatrunek hemostatyczny na gazie, 1 x opaska elastyczna 12 cm, 2 x opaska elastyczna 10 cm, 3 x gaza jałowa 1m²)
- Złamania
( 4 x chusta trójkątna, 1 x przylepiec tkaninowy 5 cm x 5 m, 3 x gaza jałowa ½ m², 2 x opaska elastyczna 12 cm, 1 x opaska elastyczna 10 cm, 3 x opaska dziana 10 cm)
- Maski krtaniowe
( 1 x zestaw masek krtaniowych nr 3, 4, 5, 2 x lubrykant, 1 x strzykawka)
- Trauma
( 2 x opatrunek wentylowy, 2 x zestaw amputacyjny, 2 x suchy lód, 2 x gaza jałowa 1 m², 5 x kompres jałowy 10 x 10 cm, 2 x worek czerwony na odpady medyczne)
- Skaleczenia
( 3 x elastyczna siatka nr 6, 1 x przylepiec tkaninowy 5 cm x 5 m, 5 x kompres jałowy 10 x 10 cm, 2 x gaza jałowa ½ m², 1 x przylepiec tkaninowy z opatrunkiem 6 cm x 1 m, 5 x opaska dziana 10 cm)
- Stabilizacja miednicy
( 5 x koc ratowniczy NRC, 1 x pas do stabilizacji miednicy)
- Ochrona osobista
( 2 x okulary ochronne, 4 x maseczka dla ratownika FFP2/FFP3, 6 x maseczka ochronna dla poszkodowanego)
- RKO dorosły
( 1 x resuscytator dla osoby dorosłej umożliwiający wentylację czynną i bierną 100 % tlenem ze złączką i rezerwuarem tlenu 2500 ml, z maską nr 5 i nr 4, 1 x przewód tlenowy o długości 2,1 m, 3 x filtry ochronne antybakteryjne)
- RKO dziecko
( 1 x resuscytator pediatryczny dorosłej umożliwiający wentylację czynną i bierną 100 % tlenem ze złączką i rezerwuarem tlenu 2500 ml, z maską nr 3 i nr 2, , 1 x przewód tlenowy o długości 2,1 m, 2 x filtry ochronne antybakteryjne)
- Płyny
( 2 x sól fizjologiczna – 250 ml, 1 x aparat do płukania oka, 1 x płyn do dezynfekcji skóry i rąk – 250 ml)
Pozostały asortyment poza saszetkami:
- 1 x zestaw rurek ustno-gardłowych rozmiary 0-5
- 1 x pulsoksymetr medyczny
- 1 x ssak ręczny
- 1 x nożyczki ratownicze ze stopką, wzmacniane
- 3 x folia do przykrywania zwłok
- 1 x butla na tlen medyczny minimum 400 litrów O2 przy ciśnieniu maksymalnym 200 bar ( z zaworem umożliwiającym pracę w pionie)
- 1 x reduktor tlenowy z szybkozłączem ( możliwość regulacji tlenu 0-25 l/min)
- 1 x przewód tlenowy o długości 10 m
- 3 x wąsy tlenowe
- 2 x maska tlenowa z rezerwuarem dla dorosłych i przewodami tlenowymi -2,1 m
- 1 x maska tlenowa z rezerwuarem dla dzieci i przewodem tlenowym 2.1 m
- 2 x kołnierz ortopedyczny dla osób dorosłych
- 1 x kołnierz ortopedyczny dla dzieci
- 2 x żel schładzający o pojemności 120 ml
- 2 x opatrunek hydrożelowy na twarz 25 x 25 cm
Torba z opatrunkami hydrożelowymi o łącznej powierzchni 4000 cm²– 1 kpl.
Deska ortopedyczna
Nośność minimum 159 kg
Mocowania na pasy 4 na stronę
Zwężenie końca
Dodatnia pływalność
Uchwyty transportowe
Minimalne wymiary ( długość x szerokość x grubość) 184 cm x 55 cm x 5 cm
Stabilizator klockowy głowy
Komplet 4 pasów ratowniczych
Szyny kramera
Torba transportowa – 1 szt.
Zestaw 14 sztuk szyn o wymiarach:
15 0x15 cm – 1 szt.
150 x12 cm – 1 szt.
120 x12 cm – 1 szt.
100 x 10 cm – 1 szt.
90 x12 cm – 2 szt.
80 x12 cm – 1 szt.
80 x 10 cm – 1 szt.
70 x10 cm – 1 szt.
70 x 7 cm – 1 szt.
60 x8 cm- 1 szt.
60 x7 – 1 szt.
25 x5 cm – 2 szt.
3) Pilarka ratownicza – 1 sztuka
Minimalna moc kW/KM 4,4/6
Minimalna pojemność skokowa cm³ 72,2
Minimalna długość prowadnicy 50 cm
Podziałka piły łańcuchowej 3/8”
Silnik dwusuwowy
Ogranicznik głębokości cięcia wraz z napinaczem
Prowadnica
Łańcuch ratowniczy
4) Zestaw klinów do stabilizacji pojazdów
Materiał drewno w klasie minimum C16
10 x klocki 100 x 100 mm x 600 mm
4 x klocki 100 x 50 mm x 600 mm
4 x kliny 100 x 100 mm x 500 mm, część płaska dł. 100 mm
4 x kliny 100 x 50 mm x 500 mm, część płaska dł. 100 mm
2 x płyta ze sklejki o wymiarach 600 x 600 mm i grubości 21 mm
4 x pas transportowy.
2.2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego lub używanego.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
2.4. Zaoferowany sprzęt musi być sprawny, kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
2.5. Przedmiot zamówienia winien posiadać wymogi i dokumenty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. wymagane atesty oraz certyfikaty, opis techniczny w języku polskim.
2.6. Wykonawca bierze odpowiedzialność za pełne i kompletne dostarczenie przedmiotu zamówienia.
2.7. Okres gwarancji zgodnie z gwarancjami udzielonymi przez producentów, jednak nie krótszy niż 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
2.8. Warunki płatności: przelew, 14 dni od daty wystawienia faktury.
2.9. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okreCena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres s 3030 dnidni od daty złożenia od daty złożenia propozycji cenowej, a w przypadku wyboru propozycji cenowej przez cały okres obowiązywania umowy.
2.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Termin realizacji: Termin realizacji zamówienia – do 22 grudnia 2023 roku.
4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
a. Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
b. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
c. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
d. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Inspektor ds. obronnych i wojskowych Urzędu Gminy Konopnica pan Tomasz Misiak, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: obronacywilna@konopnica.pl
5. Sposób przygotowania oferty: Wypełniony w języku polskim „formularz ofertowy wykonawcy wraz z oświadczeniem”, załączony do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć: - w formie elektronicznej na adres e – mail: urzad@konopnica.pl (tytułem e- mail – „Oferta na Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Konopnicy” lub; - za pośrednictwem platformy ePUAP na adres skrytki Urzędu Gminy Konopnica: /101703/skrytka do dnia 5 grudnia 2023 r. do godziny 10:00. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej profilem zaufanym lub podpisem osobistym.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
191KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
178KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT dot.: Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Konopnicy

21‑11‑2023 13:35:19

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł

Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisu art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023 poz. 1605)

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Konopnicy

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1) Agregat hydrauliczny - 1 sztuka

Silnik 4 - suwowy o mocy minimum 2,2 kW

Jednoczesne zasilanie dwóch narzędzi

Wbudowana funkcja TURBO

Ciśnienie robocze minimum 70 MPa

Minimalna wydajność niskie - wysokie ciśnienie: 2 x 3 l/min – 2 x 0,7 l/min

Minimalna wydajność TURBO niskie - wysokie ciśnienie: 1 x 5,8 l/min – 1 x 1,35 l/min

Pojemność użytkowa oleju hydraulicznego minimum 3 l

2) Plecak medyczny z deską ortopedyczną i szynami kramera – 1 komplet

Plecak

Atest trudnopalności

Wodoodporność

Minimalne wymiary ( wysokość x szerokość x głębokość) – 69 cm x 42 cm x 32 cm

Materiał wykonania poliester powlekany polyplanem

Zamki błyskawiczne

Certyfikowane taśmy odblaskowe

Dwie rączki na różnych bokach plecaka

System pasów mocujących z klamrami

Plecak składa się z komory głównej, komory bocznej oraz odpinanych klap frontalnych

Charakter modułowy – 10 sztuk saszetek

Wykaz saszetek wraz z wyposażeniem:

- Krwotoki

( 2 x opatrunek indywidualny, 2 x opaska uciskowa taktyczna, 1 x opatrunek hemostatyczny  na gazie, 1 x opaska elastyczna 12 cm, 2 x opaska elastyczna 10 cm, 3 x gaza jałowa 1m²)

- Złamania

( 4 x chusta trójkątna, 1 x przylepiec tkaninowy 5 cm x 5 m, 3 x gaza jałowa ½ m², 2 x opaska elastyczna 12 cm, 1 x opaska elastyczna 10 cm, 3 x opaska dziana 10 cm)

- Maski krtaniowe

( 1 x zestaw masek krtaniowych nr 3, 4, 5, 2 x lubrykant, 1 x strzykawka)

- Trauma

( 2 x opatrunek wentylowy, 2 x zestaw amputacyjny, 2 x suchy lód, 2 x gaza jałowa 1 m², 5 x kompres jałowy 10 x 10 cm, 2 x worek czerwony na odpady medyczne)

- Skaleczenia

( 3 x elastyczna siatka nr 6, 1 x przylepiec tkaninowy 5 cm x 5 m, 5 x kompres jałowy 10 x 10 cm, 2 x gaza jałowa ½ m², 1 x przylepiec tkaninowy z opatrunkiem 6 cm x 1 m, 5 x opaska dziana 10 cm)

- Stabilizacja miednicy

( 5 x koc ratowniczy NRC, 1 x pas do stabilizacji miednicy)

- Ochrona osobista

( 2 x okulary ochronne, 4 x maseczka dla ratownika FFP2/FFP3, 6 x maseczka ochronna dla poszkodowanego)

- RKO dorosły

( 1 x resuscytator dla osoby dorosłej umożliwiający wentylację czynną i bierną 100 % tlenem ze złączką i rezerwuarem tlenu 2500 ml, z maską nr 5 i nr 4, 1 x przewód tlenowy o długości 2,1 m, 3 x filtry ochronne antybakteryjne)

- RKO dziecko

( 1 x resuscytator pediatryczny dorosłej umożliwiający wentylację czynną i bierną 100 % tlenem ze złączką i rezerwuarem tlenu 2500 ml, z maską nr 3 i nr 2, , 1 x przewód tlenowy o długości 2,1 m, 2 x filtry ochronne antybakteryjne)

- Płyny

( 2 x sól fizjologiczna – 250 ml, 1 x aparat do płukania oka, 1 x płyn do dezynfekcji skóry i rąk – 250 ml)

Pozostały asortyment poza saszetkami:

- 1 x zestaw rurek ustno-gardłowych rozmiary 0-5

- 1 x pulsoksymetr medyczny

- 1 x ssak ręczny

- 1 x nożyczki ratownicze ze stopką, wzmacniane

- 3 x folia do przykrywania zwłok

- 1 x butla na tlen medyczny minimum 400 litrów O2 przy ciśnieniu maksymalnym 200 bar ( z zaworem umożliwiającym pracę w pionie)  

- 1 x reduktor tlenowy z szybkozłączem ( możliwość regulacji tlenu 0-25 l/min)

- 1 x przewód tlenowy o długości 10 m

- 3 x wąsy tlenowe

- 2 x maska tlenowa z rezerwuarem dla dorosłych i przewodami tlenowymi -2,1 m

- 1 x maska tlenowa z rezerwuarem dla dzieci i przewodem tlenowym 2.1 m

- 2 x kołnierz ortopedyczny dla osób dorosłych

- 1 x kołnierz ortopedyczny dla dzieci

- 2 x żel schładzający o pojemności 120 ml

- 2 x opatrunek hydrożelowy na twarz 25 x 25 cm

Torba z opatrunkami hydrożelowymi o łącznej powierzchni 4000 cm²– 1 kpl.

Deska ortopedyczna

Nośność minimum 159 kg

Mocowania na pasy 4 na stronę

Zwężenie końca

Dodatnia pływalność

Uchwyty transportowe

Minimalne wymiary ( długość x szerokość x grubość) 184 cm x 55 cm x 5 cm

Stabilizator klockowy głowy

Komplet 4 pasów ratowniczych  

Szyny kramera

Torba transportowa – 1 szt.

Zestaw 14 sztuk szyn o wymiarach:

15 0x15 cm – 1 szt.

150 x12 cm – 1 szt.

120 x12 cm – 1 szt.

100 x 10 cm – 1 szt.

90 x12 cm – 2 szt.

80 x12 cm – 1 szt.

80 x 10 cm – 1 szt.

70 x10 cm – 1 szt.

70 x 7 cm – 1 szt.

60 x8 cm- 1 szt.

60 x7 – 1 szt.

25 x5 cm – 2 szt.

3) Pilarka ratownicza – 1 sztuka  

Minimalna moc kW/KM 4,4/6

Minimalna pojemność skokowa cm³ 72,2

Minimalna długość prowadnicy 50 cm

Podziałka piły łańcuchowej 3/8”

Silnik dwusuwowy

Ogranicznik głębokości cięcia wraz z napinaczem

Prowadnica

Łańcuch ratowniczy

4) Zestaw klinów do stabilizacji pojazdów

Materiał drewno w klasie minimum C16

10 x klocki 100 x 100 mm x 600 mm

4 x klocki 100 x 50 mm x 600 mm

4 x kliny 100 x 100 mm x 500 mm, część płaska dł. 100 mm

4 x kliny 100 x 50 mm x 500 mm, część płaska dł. 100 mm

2 x płyta ze sklejki o wymiarach 600 x 600 mm i grubości 21 mm

4 x pas transportowy.

2.2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego lub używanego.

2.3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt
i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

2.4. Zaoferowany sprzęt musi być sprawny, kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.

2.5. Przedmiot zamówienia winien posiadać wymogi i dokumenty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. wymagane atesty oraz certyfikaty, opis techniczny w języku polskim.

2.6. Wykonawca bierze odpowiedzialność za pełne i kompletne dostarczenie przedmiotu zamówienia.

2.7. Okres gwarancji zgodnie z gwarancjami udzielonymi przez producentów, jednak nie krótszy niż 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.

2.8. Warunki płatności: przelew, 14 dni od daty wystawienia faktury.

2.9. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres 30 dni od daty złożenia propozycji cenowej, a w przypadku wyboru propozycji cenowej przez cały okres obowiązywania umowy.

2.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  1. Termin realizacji:

Termin realizacji zamówienia – do 15 grudnia 2023 roku.

  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
    • Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
    • Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
    • Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
    • Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Inspektor ds. obronnych i wojskowych Urzędu Gminy Konopnica pan Tomasz Misiak, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: obronacywilna@konopnica.pl

  1. Sposób przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „formularz ofertowy wykonawcy wraz z oświadczeniem”, załączony do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:

- w formie elektronicznej na adres e – mail: urzad@konopnica.pl (tytułem e- mail – „Oferta
na Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Konopnicy” lub;

- za pośrednictwem platformy ePUAP na adres skrytki Urzędu Gminy Konopnica: /101703/skrytka

do dnia 28 listopada 2023 r.  do godziny 10:00.

Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej profilem zaufanym lub podpisem osobistym.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 260 Numer strony: 1  2  3  4  5  .. 26
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  10‑06‑2014 13:34:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  10‑06‑2014 13:34:00
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 17:31:14
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie