Ogłoszenie o sprzedaży składnika majątku ruchomego – wagi samochodowej 12 ton TW 320 R
URZĄD GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KONOPNICA
Na podstawie art. 30 ust.2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2023 z dnia 8 marca 1990 r. poz. 40 z późn. zm. oraz Zarządzeniem Wójta Gminy Konopnica nr 5/24 z dnia 31 stycznia 2024 r.
OGŁASZAM SPRZEDAŻ SKŁADNIKA MAJĄTKU RUCHOMEGO
- WAGI SAMOCHODOWEJ 12 TON TW 320 R
OPIS TECHNICZNY PRZEDMIOTU SPRZEDAŻY
1. Przedmiotem zbycia jest waga samochodowa najazdowa TW 320 R
2. 1) Opis:
a) Rok produkcji: 2009,
b) Nr fabryczny: 3253859,
c) Producent: PROGRESS WAGOTRONIC S.A.,
d) Max pomiar: 12 000 kg,
e) Min pomiar: 100 kg,
f) Tolerancja: +- 5 kg,
g) Kolor: niebieski,
h) Miernik TW 320R: sprawny,
i) Dokumenty dozorowe: brak.
2) Stan techniczny:
a) miejscowe ślady korozji występujące na elementach poszycia,
b) miejscowe zagięcia zewnętrznych brzegów poszycia.
CENA
Cena przedmiotu ustalona w oparciu o rozeznanie rynkowe rynku wynosi 10 500,00 złotych brutto.
WARUNKI SPRZEDAŻ
Osoby zainteresowane zakupem składają ofertę kupna w formie papierowej (w punkcie podawczym w budynku Urzędu Gminy Konopnica) lub elektronicznie na adres: sekretariat@konopnica.pl na formularzu ofertowym będącym załącznikiem do ogłoszenia.
Cena zakupu nie może być niższa niż cena przedmiotu podana przez sprzedającego.
Termin składania ofert do 16 lutego 2024 r. do godz.: 15:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 lutego 2024 r. o godz.: 10:00
Warunkiem przystąpienia jest:
- Wpłata wadium w wysokości 500,00 zł ( pięćset złotych), na rachunek bankowy numer 84 9251 1019 0020 7539 2000 0040
- Wpływ wadium na rachunek bankowy Gminy Konopnica do dnia 16 lutego 2024 r. do godz.: 15:00.
Nabywca jest zobowiązany do zapłaty ceny wagi przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Konopnicy Nadwarciański Bank Spółdzielczy Działoszyn Filia w Konopnicy nr 42925110190020753920000020 i odbioru przedmiotu sprzedaży w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia.
Szczegółowe informacje dotyczące przeprowadzenia postępowania można uzyskać w Urzędzie Gminy w Konopnicy, tel. /43/ 842-44-19
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk
OGŁASZAM SPRZEDAŻ SKŁADNIKA MAJĄTKU RUCHOMEGO - RÓWNIARKA DROGOWA MARKI BAUKEMA SHM-4
URZĄD GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KONOPNICA
Na podstawie art. 30 ust.2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2023 z dnia 8 marca 1990 r. poz. 40 z późn. zm. oraz Zarządzeniem Wójta Gminy Konopnica nr 5/24 z dnia 31 stycznia 2024 r.
OGŁASZAM SPRZEDAŻ SKŁADNIKA MAJĄTKU RUCHOMEGO
- RÓWNIARKA DROGOWA MARKI BAUKEMA SHM-4
OPIS TECHNICZNY PRZEDMIOTU SPRZEDAŻY
1. Przedmiotem zbycia jest równiarka drogowa BAUKEMA SHM - 4
2. Opis:
a) Rok produkcji: 1977,
b) Producent: BAUKEMA,
c) Model: SHM - 4,
d) Ilość osi: 3,
e) Napęd: na tylne koła,
f) Wyposażenie:
- lemiesz czołowy o wymiarach ok. 2,45 m x 0,70 m,
- lemiesz środkowy o wymiarach ok. 4,0 m x 0,50 m,
- zrywak tylny ( brak elementów roboczych).
3. Stan techniczny:
a) Miejscowe ślady korozji występujące na elementach poszycia,
b) Ubytki powłoki lakierowej.
c) Zużycie opon: 50%,
d) Rozdzielacz hydrauliczny do sterowania pracą lemiesza czołowego i obrotowego z oznakami nieszczelności,
e) Miejscowe pęknięcia przewodów hydraulicznych
CENA
Cena przedmiotu ustalona w oparciu o rozeznanie rynkowe rynku wynosi 19 500,00 złotych brutto.
WARUNKI SPRZEDAŻ
Osoby zainteresowane zakupem składają ofertę kupna w formie papierowej (w punkcie podawczym w budynku Urzędu Gminy Konopnica) lub elektronicznie na adres: sekretariat@konopnica.pl na formularzu ofertowym będącym załącznikiem do ogłoszenia.
Cena zakupu nie może być niższa niż cena przedmiotu podana przez sprzedającego.
Termin składania ofert do 16 lutego 2024 r. do godz.: 15:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 lutego 2024 r. o godz.: 10:00
Warunkiem przystąpienia jest:
- Wpłata wadium w wysokości 500,00 zł ( pięćset złotych), na rachunek bankowy numer 84 9251 1019 0020 7539 2000 0040
- Wpływ wadium na rachunek bankowy Gminy Konopnica do dnia 16 lutego 2024 r. do godz.: 15:00.
Nabywca jest zobowiązany do zapłaty ceny równiarki przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Konopnicy Nadwarciański Bank Spółdzielczy Działoszyn Filia w Konopnicy nr 42925110190020753920000020 i odbioru przedmiotu sprzedaży w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia. Szczegółowe informacje dotyczące przeprowadzenia postępowania można uzyskać w Urzędzie Gminy w Konopnicy, tel. /43/ 842-44-19
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapraszenie do złożenia oferty na: Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Konopnica oraz zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt w 2024 roku
Wójt Gminy Konopnica zaprasza do złożenia oferty na: Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Konopnica oraz zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt w 2024 roku.
1. Przedmiotem zamówienia jest: wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Konopnica oraz zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt w 2024 roku z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 roku (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1580) o ochronie zwierząt.ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT dot.: Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Konopnicy
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł
Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisu art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023 poz. 1605)
1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Konopnicy
2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Agregat hydrauliczny - 1 sztuka
Silnik 4 - suwowy o mocy minimum 2,2 kW
Jednoczesne zasilanie dwóch narzędzi
Wbudowana funkcja TURBO
Ciśnienie robocze minimum 70 MPa
Minimalna wydajność niskie - wysokie ciśnienie: 2 x 3 l/min – 2 x 0,7 l/min
Minimalna wydajność TURBO niskie - wysokie ciśnienie: 1 x 5,8 l/min – 1 x 1,35 l/min
Pojemność użytkowa oleju hydraulicznego minimum 3 l
2) Plecak medyczny z deską ortopedyczną i szynami kramera – 1 komplet
Plecak
Atest trudnopalności
Wodoodporność
Minimalne wymiary ( wysokość x szerokość x głębokość) – 69 cm x 42 cm x 32 cm
Materiał wykonania poliester powlekany polyplanem
Zamki błyskawiczne
Certyfikowane taśmy odblaskowe
Dwie rączki na różnych bokach plecaka
System pasów mocujących z klamrami
Plecak składa się z komory głównej, komory bocznej oraz odpinanych klap frontalnych
Charakter modułowy – 10 sztuk saszetek
Wykaz saszetek wraz z wyposażeniem:
- Krwotoki
( 2 x opatrunek indywidualny, 2 x opaska uciskowa taktyczna, 1 x opatrunek hemostatyczny na gazie, 1 x opaska elastyczna 12 cm, 2 x opaska elastyczna 10 cm, 3 x gaza jałowa 1m²)
- Złamania
( 4 x chusta trójkątna, 1 x przylepiec tkaninowy 5 cm x 5 m, 3 x gaza jałowa ½ m², 2 x opaska elastyczna 12 cm, 1 x opaska elastyczna 10 cm, 3 x opaska dziana 10 cm)
- Maski krtaniowe
( 1 x zestaw masek krtaniowych nr 3, 4, 5, 2 x lubrykant, 1 x strzykawka)
- Trauma
( 2 x opatrunek wentylowy, 2 x zestaw amputacyjny, 2 x suchy lód, 2 x gaza jałowa 1 m², 5 x kompres jałowy 10 x 10 cm, 2 x worek czerwony na odpady medyczne)
- Skaleczenia
( 3 x elastyczna siatka nr 6, 1 x przylepiec tkaninowy 5 cm x 5 m, 5 x kompres jałowy 10 x 10 cm, 2 x gaza jałowa ½ m², 1 x przylepiec tkaninowy z opatrunkiem 6 cm x 1 m, 5 x opaska dziana 10 cm)
- Stabilizacja miednicy
( 5 x koc ratowniczy NRC, 1 x pas do stabilizacji miednicy)
- Ochrona osobista
( 2 x okulary ochronne, 4 x maseczka dla ratownika FFP2/FFP3, 6 x maseczka ochronna dla poszkodowanego)
- RKO dorosły
( 1 x resuscytator dla osoby dorosłej umożliwiający wentylację czynną i bierną 100 % tlenem ze złączką i rezerwuarem tlenu 2500 ml, z maską nr 5 i nr 4, 1 x przewód tlenowy o długości 2,1 m, 3 x filtry ochronne antybakteryjne)
- RKO dziecko
( 1 x resuscytator pediatryczny dorosłej umożliwiający wentylację czynną i bierną 100 % tlenem ze złączką i rezerwuarem tlenu 2500 ml, z maską nr 3 i nr 2, , 1 x przewód tlenowy o długości 2,1 m, 2 x filtry ochronne antybakteryjne)
- Płyny
( 2 x sól fizjologiczna – 250 ml, 1 x aparat do płukania oka, 1 x płyn do dezynfekcji skóry i rąk – 250 ml)
Pozostały asortyment poza saszetkami:
- 1 x zestaw rurek ustno-gardłowych rozmiary 0-5
- 1 x pulsoksymetr medyczny
- 1 x ssak ręczny
- 1 x nożyczki ratownicze ze stopką, wzmacniane
- 3 x folia do przykrywania zwłok
- 1 x butla na tlen medyczny minimum 400 litrów O2 przy ciśnieniu maksymalnym 200 bar ( z zaworem umożliwiającym pracę w pionie)
- 1 x reduktor tlenowy z szybkozłączem ( możliwość regulacji tlenu 0-25 l/min)
- 1 x przewód tlenowy o długości 10 m
- 3 x wąsy tlenowe
- 2 x maska tlenowa z rezerwuarem dla dorosłych i przewodami tlenowymi -2,1 m
- 1 x maska tlenowa z rezerwuarem dla dzieci i przewodem tlenowym 2.1 m
- 2 x kołnierz ortopedyczny dla osób dorosłych
- 1 x kołnierz ortopedyczny dla dzieci
- 2 x żel schładzający o pojemności 120 ml
- 2 x opatrunek hydrożelowy na twarz 25 x 25 cm
Torba z opatrunkami hydrożelowymi o łącznej powierzchni 4000 cm²– 1 kpl.
Deska ortopedyczna
Nośność minimum 159 kg
Mocowania na pasy 4 na stronę
Zwężenie końca
Dodatnia pływalność
Uchwyty transportowe
Minimalne wymiary ( długość x szerokość x grubość) 184 cm x 55 cm x 5 cm
Stabilizator klockowy głowy
Komplet 4 pasów ratowniczych
Szyny kramera
Torba transportowa – 1 szt.
Zestaw 14 sztuk szyn o wymiarach:
15 0x15 cm – 1 szt.
150 x12 cm – 1 szt.
120 x12 cm – 1 szt.
100 x 10 cm – 1 szt.
90 x12 cm – 2 szt.
80 x12 cm – 1 szt.
80 x 10 cm – 1 szt.
70 x10 cm – 1 szt.
70 x 7 cm – 1 szt.
60 x8 cm- 1 szt.
60 x7 – 1 szt.
25 x5 cm – 2 szt.
3) Pilarka ratownicza – 1 sztuka
Minimalna moc kW/KM 4,4/6
Minimalna pojemność skokowa cm³ 72,2
Minimalna długość prowadnicy 50 cm
Podziałka piły łańcuchowej 3/8”
Silnik dwusuwowy
Ogranicznik głębokości cięcia wraz z napinaczem
Prowadnica
Łańcuch ratowniczy
4) Zestaw klinów do stabilizacji pojazdów
Materiał drewno w klasie minimum C16
10 x klocki 100 x 100 mm x 600 mm
4 x klocki 100 x 50 mm x 600 mm
4 x kliny 100 x 100 mm x 500 mm, część płaska dł. 100 mm
4 x kliny 100 x 50 mm x 500 mm, część płaska dł. 100 mm
2 x płyta ze sklejki o wymiarach 600 x 600 mm i grubości 21 mm
4 x pas transportowy.
2.2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego lub używanego.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
2.4. Zaoferowany sprzęt musi być sprawny, kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
2.5. Przedmiot zamówienia winien posiadać wymogi i dokumenty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. wymagane atesty oraz certyfikaty, opis techniczny w języku polskim.
2.6. Wykonawca bierze odpowiedzialność za pełne i kompletne dostarczenie przedmiotu zamówienia.
2.7. Okres gwarancji zgodnie z gwarancjami udzielonymi przez producentów, jednak nie krótszy niż 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
2.8. Warunki płatności: przelew, 14 dni od daty wystawienia faktury.
2.9. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okreCena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres s 3030 dnidni od daty złożenia od daty złożenia propozycji cenowej, a w przypadku wyboru propozycji cenowej przez cały okres obowiązywania umowy.
2.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Termin realizacji: Termin realizacji zamówienia – do 22 grudnia 2023 roku.
4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
a. Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
b. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
c. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
d. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Inspektor ds. obronnych i wojskowych Urzędu Gminy Konopnica pan Tomasz Misiak, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: obronacywilna@konopnica.pl
5. Sposób przygotowania oferty: Wypełniony w języku polskim „formularz ofertowy wykonawcy wraz z oświadczeniem”, załączony do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć: - w formie elektronicznej na adres e – mail: urzad@konopnica.pl (tytułem e- mail – „Oferta na Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Konopnicy” lub; - za pośrednictwem platformy ePUAP na adres skrytki Urzędu Gminy Konopnica: /101703/skrytka do dnia 5 grudnia 2023 r. do godziny 10:00. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej profilem zaufanym lub podpisem osobistym.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT dot.: Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Konopnicy
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł
Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisu art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023 poz. 1605)
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Konopnicy
- Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Agregat hydrauliczny - 1 sztuka
Silnik 4 - suwowy o mocy minimum 2,2 kW
Jednoczesne zasilanie dwóch narzędzi
Wbudowana funkcja TURBO
Ciśnienie robocze minimum 70 MPa
Minimalna wydajność niskie - wysokie ciśnienie: 2 x 3 l/min – 2 x 0,7 l/min
Minimalna wydajność TURBO niskie - wysokie ciśnienie: 1 x 5,8 l/min – 1 x 1,35 l/min
Pojemność użytkowa oleju hydraulicznego minimum 3 l
2) Plecak medyczny z deską ortopedyczną i szynami kramera – 1 komplet
Plecak
Atest trudnopalności
Wodoodporność
Minimalne wymiary ( wysokość x szerokość x głębokość) – 69 cm x 42 cm x 32 cm
Materiał wykonania poliester powlekany polyplanem
Zamki błyskawiczne
Certyfikowane taśmy odblaskowe
Dwie rączki na różnych bokach plecaka
System pasów mocujących z klamrami
Plecak składa się z komory głównej, komory bocznej oraz odpinanych klap frontalnych
Charakter modułowy – 10 sztuk saszetek
Wykaz saszetek wraz z wyposażeniem:
- Krwotoki
( 2 x opatrunek indywidualny, 2 x opaska uciskowa taktyczna, 1 x opatrunek hemostatyczny na gazie, 1 x opaska elastyczna 12 cm, 2 x opaska elastyczna 10 cm, 3 x gaza jałowa 1m²)
- Złamania
( 4 x chusta trójkątna, 1 x przylepiec tkaninowy 5 cm x 5 m, 3 x gaza jałowa ½ m², 2 x opaska elastyczna 12 cm, 1 x opaska elastyczna 10 cm, 3 x opaska dziana 10 cm)
- Maski krtaniowe
( 1 x zestaw masek krtaniowych nr 3, 4, 5, 2 x lubrykant, 1 x strzykawka)
- Trauma
( 2 x opatrunek wentylowy, 2 x zestaw amputacyjny, 2 x suchy lód, 2 x gaza jałowa 1 m², 5 x kompres jałowy 10 x 10 cm, 2 x worek czerwony na odpady medyczne)
- Skaleczenia
( 3 x elastyczna siatka nr 6, 1 x przylepiec tkaninowy 5 cm x 5 m, 5 x kompres jałowy 10 x 10 cm, 2 x gaza jałowa ½ m², 1 x przylepiec tkaninowy z opatrunkiem 6 cm x 1 m, 5 x opaska dziana 10 cm)
- Stabilizacja miednicy
( 5 x koc ratowniczy NRC, 1 x pas do stabilizacji miednicy)
- Ochrona osobista
( 2 x okulary ochronne, 4 x maseczka dla ratownika FFP2/FFP3, 6 x maseczka ochronna dla poszkodowanego)
- RKO dorosły
( 1 x resuscytator dla osoby dorosłej umożliwiający wentylację czynną i bierną 100 % tlenem ze złączką i rezerwuarem tlenu 2500 ml, z maską nr 5 i nr 4, 1 x przewód tlenowy o długości 2,1 m, 3 x filtry ochronne antybakteryjne)
- RKO dziecko
( 1 x resuscytator pediatryczny dorosłej umożliwiający wentylację czynną i bierną 100 % tlenem ze złączką i rezerwuarem tlenu 2500 ml, z maską nr 3 i nr 2, , 1 x przewód tlenowy o długości 2,1 m, 2 x filtry ochronne antybakteryjne)
- Płyny
( 2 x sól fizjologiczna – 250 ml, 1 x aparat do płukania oka, 1 x płyn do dezynfekcji skóry i rąk – 250 ml)
Pozostały asortyment poza saszetkami:
- 1 x zestaw rurek ustno-gardłowych rozmiary 0-5
- 1 x pulsoksymetr medyczny
- 1 x ssak ręczny
- 1 x nożyczki ratownicze ze stopką, wzmacniane
- 3 x folia do przykrywania zwłok
- 1 x butla na tlen medyczny minimum 400 litrów O2 przy ciśnieniu maksymalnym 200 bar ( z zaworem umożliwiającym pracę w pionie)
- 1 x reduktor tlenowy z szybkozłączem ( możliwość regulacji tlenu 0-25 l/min)
- 1 x przewód tlenowy o długości 10 m
- 3 x wąsy tlenowe
- 2 x maska tlenowa z rezerwuarem dla dorosłych i przewodami tlenowymi -2,1 m
- 1 x maska tlenowa z rezerwuarem dla dzieci i przewodem tlenowym 2.1 m
- 2 x kołnierz ortopedyczny dla osób dorosłych
- 1 x kołnierz ortopedyczny dla dzieci
- 2 x żel schładzający o pojemności 120 ml
- 2 x opatrunek hydrożelowy na twarz 25 x 25 cm
Torba z opatrunkami hydrożelowymi o łącznej powierzchni 4000 cm²– 1 kpl.
Deska ortopedyczna
Nośność minimum 159 kg
Mocowania na pasy 4 na stronę
Zwężenie końca
Dodatnia pływalność
Uchwyty transportowe
Minimalne wymiary ( długość x szerokość x grubość) 184 cm x 55 cm x 5 cm
Stabilizator klockowy głowy
Komplet 4 pasów ratowniczych
Szyny kramera
Torba transportowa – 1 szt.
Zestaw 14 sztuk szyn o wymiarach:
15 0x15 cm – 1 szt.
150 x12 cm – 1 szt.
120 x12 cm – 1 szt.
100 x 10 cm – 1 szt.
90 x12 cm – 2 szt.
80 x12 cm – 1 szt.
80 x 10 cm – 1 szt.
70 x10 cm – 1 szt.
70 x 7 cm – 1 szt.
60 x8 cm- 1 szt.
60 x7 – 1 szt.
25 x5 cm – 2 szt.
3) Pilarka ratownicza – 1 sztuka
Minimalna moc kW/KM 4,4/6
Minimalna pojemność skokowa cm³ 72,2
Minimalna długość prowadnicy 50 cm
Podziałka piły łańcuchowej 3/8”
Silnik dwusuwowy
Ogranicznik głębokości cięcia wraz z napinaczem
Prowadnica
Łańcuch ratowniczy
4) Zestaw klinów do stabilizacji pojazdów
Materiał drewno w klasie minimum C16
10 x klocki 100 x 100 mm x 600 mm
4 x klocki 100 x 50 mm x 600 mm
4 x kliny 100 x 100 mm x 500 mm, część płaska dł. 100 mm
4 x kliny 100 x 50 mm x 500 mm, część płaska dł. 100 mm
2 x płyta ze sklejki o wymiarach 600 x 600 mm i grubości 21 mm
4 x pas transportowy.
2.2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego lub używanego.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt
i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
2.4. Zaoferowany sprzęt musi być sprawny, kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
2.5. Przedmiot zamówienia winien posiadać wymogi i dokumenty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. wymagane atesty oraz certyfikaty, opis techniczny w języku polskim.
2.6. Wykonawca bierze odpowiedzialność za pełne i kompletne dostarczenie przedmiotu zamówienia.
2.7. Okres gwarancji zgodnie z gwarancjami udzielonymi przez producentów, jednak nie krótszy niż 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
2.8. Warunki płatności: przelew, 14 dni od daty wystawienia faktury.
2.9. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres 30 dni od daty złożenia propozycji cenowej, a w przypadku wyboru propozycji cenowej przez cały okres obowiązywania umowy.
2.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia – do 15 grudnia 2023 roku.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Inspektor ds. obronnych i wojskowych Urzędu Gminy Konopnica pan Tomasz Misiak, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: obronacywilna@konopnica.pl
- Sposób przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „formularz ofertowy wykonawcy wraz z oświadczeniem”, załączony do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:
- w formie elektronicznej na adres e – mail: urzad@konopnica.pl (tytułem e- mail – „Oferta
na Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Konopnicy” lub;
- za pośrednictwem platformy ePUAP na adres skrytki Urzędu Gminy Konopnica: /101703/skrytka
do dnia 28 listopada 2023 r. do godziny 10:00.
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej profilem zaufanym lub podpisem osobistym.