2017


Ogłoszenie o przetargu na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Konopnica

02‑06‑2017 11:09:37
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze oferty

23‑05‑2017 13:17:43

                                 Konopnica, dnia 22.05.2017 r.

  Znak : GKO.271.3.2017

       

 INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zamawiający: Gmina Konopnica

Przedmiot zamówienia: Remont drogi gminnej w obrębie Strobin- Anielin

Działając na podstawie art.92 ust.2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015, poz. 2164 z późn.zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia ofertę nr 4 złożoną przez Wykonawcę:

PH-U „ LARIX” Sp.z o.o ,   ul. Klonowa 11 ,42-700 Lubliniec

 

Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny ofert zawarte w SIWZ, tj. pierwsze kryterium- cena -60 %  - 60 pkt; drugie kryterium – okres udzielonej rękojmi – 40 %  - 40 pkt.;

Zgodnie z art.92 ust.2  ustawy -Prawo zamówień publicznych przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:

                             

Nr oferty

Nazwa(firma)siedziba i nazwa wykonawcy

Ocena
(liczba pkt.)

Uzasadnienie

1

 

 

P.U.H  „DOMAX” Arkadiusz Mika
42-283 Boronów ul. Grabińska 8

 

93,83

 

Zgodnie ze wzorem w SIWZ.
Pierwsze kryterium - cena
60%-53,83 pkt.
Drugie kryterium-  
Okres udzielonej rękojmi-40%-40 pkt.

2

 

Firma Usługowo-Handlowa „MARTOM„
Mariusz Rubajczyk
98-220 Zduńska Wola
Ul. Osmolińska 8/12 m56

 

74,70

 

 

 

Zgodnie ze wzorem w SIWZ.
Pierwsze kryterium - cena
60%-41,37 pkt.
Drugie kryterium-  
Okres udzielonej rękojmi- 40%-33,33 pkt.

3

 

„ARES ” Karol Wrzecioniarz
ul. Grabska 41
98-273 Klonowa

 

91,01

Zgodnie ze wzorem w SIWZ.
Pierwsze kryterium - cena
60%-51,01 pkt.
Drugie kryterium-  
Okres udzielonej rękojmi- 40%-40 pkt.

5

 

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych
Sp. z o.o
Czartki 60
98-200 Sieradz

82,81

Zgodnie ze wzorem w SIWZ.
Pierwsze kryterium - cena 60%- 49,48    pkt.
Drugie kryterium-  
Okres udzielonej rękojmi- 40%- 33,33 pkt.

6

P.P.H.U „ RAFALIN”  inż. Rafał Mika ul. Malicka 42, 42-290 Blachownia

83,13

Zgodnie ze wzorem w SIWZ.
Pierwsze kryterium - cena 60%-
49,80 pkt.
Drugie kryterium-  
Okres udzielonej rękojmi- 40%- 33,33 pkt.

 

                                                                                                                                                                                                         Wójt Gminy

                                                                                                                                                                                            /-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja z otwarcia ofert

11‑05‑2017 12:51:58

GMINA  KONOPNICA                                                                                                                                                   Konopnica, 11.05.2017 r.
98-313 Konopnica
ul. Rynek 15                                                                                       

Znak: GKO.271.3.2017

Informacja z otwarcia ofert

Szanowni Państwo ,

 

           Wójt Gminy Konopnica na podstawie art.86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 r.poz.2164 z późn. zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Otwarcie ofert na „ Remont drogi gminnej w obrębie Strobin-Anielin ” odbyło się    11.05.2017 r. o godzinie 1015.
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę , jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości 350.000,- zł brutto.

Pełną informację zawiera załącznik.

                                                                                                                                                                                                      Wójt Gminy
                                                                                                                                                                                           /-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zamówieniu - Remont drogi gminnej w obrębie Strobin - Anielin

26‑04‑2017 14:56:58
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze oferty

12‑04‑2017 08:03:42

                                                              Konopnica, dnia 11.04.2017 r.

Znak : GKO.271.2.2017

       

INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zamawiający: Gmina Konopnica
Przedmiot zamówienia: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku do SIWZ – specyfikacja techniczna,
 Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2015, poz. 2164  z późn.zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez Wykonawcę:

P.H.U.P.„ AGROS-WROŃSCY „ Sp.z o.o,  ul. Częstochowska 3, 98-337 Strzelce Wielkie

Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny ofert zawarte w SIWZ, tj.
pierwsze kryterium- cena -60 %;
drugie kryterium – termin realizacji zamówienia – 20 % ;
trzecie kryterium – okres udzielonej gwarancji - 20%

Zgodnie z art.92 ust.1pkt.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:

Nr oferty

Nazwa(firma)siedziba i nazwa wykonawcy

Ocena
(liczba pkt.)

Uzasadnienie

   1

 

 

P.H.U.P.„ AGROS-WROŃSCY „
Sp.z o.o
ul. Częstochowska 3
98-337 Strzelce Wielkie

 

 

 

 

71,94

 

Zgodnie ze wzorem w SIWZ.

Pierwsze kryterium - cena 60%-56,94 pkt.
Drugie kryterium- termin realizacji zamówienia  20% -  10 pkt.
Trzecie kryterium – Okres udzielonej gwarancji 20%- 5 pkt.

2

 

 

P.H. „AGROSKŁAD „ Włodzimierz Jabłoński,
Jacek Kaczuba Spółka Jawna Józefin 39 ,
97-225 Ujazd

 

70,00

Zgodnie ze wzorem w SIWZ.
Pierwsze kryterium - cena 60%-60 pkt.
Drugie kryterium- termin realizacji zamówienia 20% -  10 pkt.
Trzecie kryterium –Okres udzielonej gwarancji 20%- 0 pkt.

 

                                                                                                                                                                                                              Wójt Gminy
                                                                                                                                                                                                  /-/Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja z otwarcia ofert

10‑04‑2017 15:18:28

Konopnica, 10.04.2017 r.

GMINA  KONOPNICA
98-313 Konopnica
ul. Rynek 15                                                                                                  

Znak: GKO.271.2.2017
 

Informacja z otwarcia  ofert

Szanowni Państwo,

           Wójt Gminy Konopnica na podstawie art.86 uts.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2015 r.poz.2164 z późn. zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust.3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Otwarcie ofert na „ Zakup i dostawę ciągnika rolniczego ” odbyło się 10.04.2017r. o godzinie 10:15.
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości 170.000,- zł brutto.
Pełną informację zawiera załącznik.

                                                                                                             Wójt Gminy
                                                                                                      /-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
76KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Sprostowanie do ogłoszenia z dnia 31.03.2017 r. i SIWZ „ Zakup i dostawa ciągnika rolniczego ”

03‑04‑2017 15:27:19

Zamawiający : Gmina Konopnica, ul. Runek 15, 98-313 Konopnica

Sekcja IV

IV.6.2 ) Termin składania ofert lub wniosków do dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Jest :

10.03.2017 r.

Winno być :

10.04.2017 r.

SIWZ pkt 11.7 ; 12.1; 12.2

Jest 10.03.2017 r.

Winno być :

10.04.2017 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o przetargu na " Zakup i dostawę ciągnika rolniczego "

31‑03‑2017 21:17:29

Ogłoszenie nr  56646-2017 z dnia 2017-03-31 r.

Konopnica: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica, krajowy numer identyfikacyjny 83219610550000, ul. Rynek15, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie, państwo , tel. 438424419 , e-mail ug_konopnica@post.pl, faks 43 8424315.
Adres strony internetowej (URL): www.konopnica.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.konopnica.finn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
wersja papierowa za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przez posłańca
Adres:
Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego: GKO.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku do SIWZ- specyfikacja techniczna

II.5) Główny kod CPV: 16700000-2

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach : 30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań , wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie.

Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań , wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie.

Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań , wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

 

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Termin realizacji zamówienia

20

Okres udzielonej gwarancji

20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji : nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe :

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

 

 


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/03/2017, godzina: 10,00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

                                                                                                                                                                                                           Wójt Gminy

                                                                                                                                                                                                 /-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze oferty

09‑03‑2017 08:06:05

                                                              Konopnica, dnia 08.03.2017 r.

Znak : GKO.271.1.2017

                                                 INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zamawiający: Gmina Konopnica
Przedmiot zamówienia:
Dostawa sukcesywna oleju napędowego grzewczego do niżej wymienionych placówek, w ilości:

1.  Szkoła Podstawowa w Konopnicy          -  40 tyś. litrów
2.  Dom Nauczyciela w Konopnicy                -  15 tys. litrów
3.  Szkoła Podstawowa w Rychłocicach     - 25 tyś. litrów

Działając na podstawie art.92 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm. ) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez Wykonawcę:

DROŚ SAWICKI   Sp. z o.o. spółka komandytowa, 42-141 Przystajń ul. Przemysłowa 2

Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny ofert zawarte w SIWZ, tj. pierwsze kryterium- cena 60 %;  drugie kryterium – termin dostawy jednorazowej – 20 % ; termin płatności – 20%

Zgodnie z art.92 ust.1pkt.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:

 

Nr oferty

Nazwa(firma)siedziba                i nazwa wykonawcy

Ocena

(liczba pkt.)

Uzasadnienie

   1

 

 

MKAJ Skorupa Sp. z o.o

91-127 Łódź

ul. Rojna 6 lok.52

 

 

98,30

Zgodnie ze wzorem  w SIWZ.

Pierwsze kryterium - cena 60%-  pkt.

Drugie kryterium- termin Termin dostawy jednorazowej 20% -  20 pkt.

Trzecie kryterium -Termin płatności

20%- 20 pkt.

 2

 

 

DROŚ- SAWICKI  Sp.z o.o spółka komandytowa

42-141 Przystajń ul. Przemysłowa 2

 

100

Zgodnie ze wzorem w SIWZ.

Pierwsze kryterium - cena 60%-  60 pkt.

Drugie kryterium- termin Termin dostawy jednorazowej 20% - 20 pkt.

Trzecie kryterium -Termin płatności

20% - 20 pkt.

3

 

EKO-OIL Spółka z o.o. sp.k.
Monice 3, 98-200 Sieradz

 

 

 

99,70

Zgodnie ze wzorem w SIWZ.

Pierwsze kryterium - cena 60%- 59,70 pkt.

Drugie kryterium- termin Termin dostawy jednorazowej 20% -  20 pkt.

Trzecie kryterium -Termin płatności

20%- 20 pkt.

 

                                                                                                                                                                                          Wójt Gminy

                                                                                                                                                                             /-/Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 23 Numer strony: 1  2  3  
Informacja wytworzona przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  17‑02‑2017 15:37:58
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: pasz@finn.pl tel.:502 670 463
, w dniu:  17‑02‑2017 15:37:58
Data ostatniej aktualizacji:
20‑12‑2017 14:38:42
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie