Zapytania ofertowe


Zmiana załączników w zapytaniu ofertowym na wykonanie zamówienia: „Zakup i dostawa opału”

14‑01‑2022 12:24:27
Dokumenty:
Plik docx Projekt umowy - węgiel.docx
14‑01‑2022 12:25:33
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
19KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Formularz ofertowy - węgiel.doc
14‑01‑2022 12:25:33
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
38KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja z otwarcia ofert na zadanie „Zakup oraz dostawa posypywarko – piaskarki”.

12‑01‑2022 13:58:24

Konopnica, 12.01.2022 r.

Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

Znak: GKO.271.2.2022/A

Informacja z otwarcia ofert

Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne w trybie zapytania ofertowego na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Zakup oraz dostawa posypywarko – piaskarki”.

 

Oferty w terminie do dnia 12.01.2022 r. do godziny 12:00 złożyli:

  1. Oferta Nr 1 – w dniu 12.01.2022 r. – MIR – RAD Mirosław Godek;  Węglewo 8, 62-010 Pobiedziska; NIP: 77724917 40.

Przeznaczone kryteria oraz ocena tych kryteriów kształtują się następująco:

Lp.

Cena brutto (zł)

Gwarancja

Kryterium Cena Brutto

Kryterium Gwarancja

Suma punktów

1

65 000 zł

12 miesięcy

90 pkt

0 pkt

90 pkt

 
 

Wójt Gminy 
/-/ Grzegorz Turalczyk

 

 

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zmiana treści zapytania ofertowego na wykonanie zamówienia: „Zakup i dostawa opału”

11‑01‑2022 10:10:45

Konopnica, 11.01.2022 r.

Zamawiający: Gmina Konopnica  
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e- mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631

 

ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Dotyczy: Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia: „Zakup i dostawa opału”

Znak sprawy: GKO.271.1.2022/A

Zamawiający informuje, iż podpunkt 2.1. a) ulega zmianie w następujący sposób:

Było:

2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę opału w okresie od podpisania umowy do 30 kwietnia 2022 r. w ilości:

a) 40 ton węgla – ekogroszku;

Jest:

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę opału w okresie od podpisania umowy do 30 kwietnia 2022 r. w ilości:

a) 55 ton węgla – ekogroszku;

W związku z powyższym Zamawiający przedłuża termin składania ofert z 13 stycznia 2022 r. godz. 10:00 do 17 stycznia 2022 r. do godziny 10:00.

Powyższe wyjaśnienia oraz zmiany należy uwzględnić przy składaniu ofert.

Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze oferty dot.: „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Konopnica”

05‑01‑2022 13:32:19

Konopnica, dnia 04.01.2022 r.

Informacja o wyborze oferty

Dotyczy: przedstawienia oferty na „Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Konopnica” na okres od 01.02.2022-31.12.2022

Na zapytanie ofertowe z dnia 23.12.2021 r. dotyczące „Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Konopnica” w  terminie do 31.12.2021 r. wpłynęła 1 oferta.  

Przedłożona oferta przez Stowarzyszenie Centrum Wsparcia Społecznego ul. Brzozowa 5 96-314 Baranów, Stowarzyszenie Centrum Wsparcia Społecznego Schronisko Dla osób Bezdomnych z usługami opiekuńczymi Biłgoraj 1, 97-410 Kleszczów spełnia wszystkie wymogi formalne.

 

                                                                                                                                     Katarzyna Gołębiowska

                                                                                                                                     Kierownik GOPS w Konopnicy

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe na zadanie „Zakup oraz dostawa posypywarko – piaskarki"

04‑01‑2022 19:45:23

Zamawiający: Gmina Konopnica                                         Znak postępowania: GKO.271.2.2022/A

 

Zapytanie ofertowe

Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia:

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa posypywarko – piaskarki.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

  • Ładowność – 7000 kg;
  • Masa własna – 2400 kg;
  • Pojemność ładunkowa – 4,45 ;
  • Długość skrzyni ładunkowej – 3000 mm;
  • Szerokość skrzyni ładunkowej – 1930 mm;
  • Wysokość skrzyni ładunkowej – 1050 mm;
  • Wymiary gabarytowe (długość/ szerokość/ wysokość) – 5700/2400/2600 mm;
  • Grubość blachy ścian – 3 mm;
  • Rozstaw kół – 1850 mm;
  • Zawieszenie: jednoosiowe, sztywne;
  • Rozmiar ogumienia – 52x21,0 R22;
  • Prędkość – 40 km/h;
  • Mechanizm podający – łańcuchowy;
  • Szerokość taśmy mechanizmu podającego – 400 mm;
  • Liczba tarcz adaptera rozsypującego – 2;
  • Maksymalne obroty tarcz adaptera rozsypującego – 540 obr/min;
  • Napęd rozsiewacza – hydrauliczny;
  • Stalowa skrzynia z łańcuchowym przenośnikiem podłogowym;
  • Rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika lub górnym zaczepem;
  • Stopa podporowa mechaniczna;
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoobwodowa lub dwuobwodowa;
  • Napęd łańcuchowy: przekładnia walcowa z napędem hydraulicznym;
  • Napęd tarcz adaptera rozsypującego: dwa silniki hydrauliczne;
  • Podset serwisowy;
  • Dwa kliny do kół, umieszczone w kielichach;
  • Pełne oświetlenie LED;
  • Gwarancja – minimum 12 miesięcy.
  • Maszyna musi posiadać Certyfikat CE;
  • Krata na górę – tak;
  • Stan – nowy;
  • Dostawa w cenie na adres – Urząd Gminy Konopnica; ul. Rynek 15; 98-313 Konopnica;
  • Szerokość rozsypywania – 2,0 – 6,0 m;
  • Przeznaczona do ciągnika o mocy – 100 km

3. Termin realizacji:

Termin realizacji zamówienia – do 30 stycznia 2022 roku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zaproszenie do składania oferty cenowej Gmina Konopnica zaprasza do złożenia oferty cenowej w ramach zamówienia pn.: „Zakup i dostawa opału”.

04‑01‑2022 15:25:33

Konopnica, 4 stycznia 2022 r.

Zamawiający: Gmina Konopnica        
98-313 Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e- mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631

Znak postępowania: GKO.271.1.2022/A

 

Zaproszenie do składania oferty cenowej

Gmina Konopnica zaprasza do złożenia oferty cenowej w ramach zamówienia pn.: „Zakup i dostawa opału”.

Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598). Wartość zamówienia nie przekracza 130.000 zł (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp).

1. Nazwa przedmiotu zamówienia:

Zakup i dostawa opału

2. Istotne warunki zamówienia:

2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę opału w okresie od podpisania umowy do 30 kwietnia 2022 r. w ilości:

a) 40 ton węgla – ekogroszku;

2.2. Dostawy będą dzielone dla:

a) budynku przy ulicy Parkowej 2 w Konopnicy;

b) budynku Ośrodka Zdrowia w Szynkielowie;

3) budynku OSP w Szynkielowie.

2.3. Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry:

a) eko – groszek o parametrach od 5 mm do 25 mm (maks. 31,5 mm), kaloryczność min. 26 000 kJ, popiół maks. – 5 – 10 %, siarka maks. – 0,6 %, wilgotność maks. do 9 %, spiekalność RI do 20;

2.4. Wykonawca zobowiązany jest w dniu dostawy przedstawić dokument stwierdzający ilość dostarczonego opału i dołączyć świadectwo jakości.

2.5. Dostawa opału odbywać się będzie sukcesywnie w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym, na zlecenie telefonicznie w ciągu trzech dni od zgłoszenia. Zamawiający nie dopuszcza jednorazowej dostawy. Jednorazowa dostawa wynosić będzie ok. 3 – 5 ton.

2.6. Opał będzie każdorazowo ważony na koszt Wykonawcy, przy udziale pracownika Urzędu Gminy w Konopnicy.

2.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności danych zawartych w certyfikacie, tj. dokonania analizy dostarczonego opału pod kątem jego wartości opałowej.  W przypadku stwierdzenia mniejszej kaloryczności opału niż określona w § 1 ust. 2 kosztami analizy obciąży Wykonawcę.

Wykonawca na własny koszt zamieni dany opał na odpowiadający wymaganiom zawartym w § 1 ust. 2.

2.8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia maks. o 20 % zamówienia w zależności od warunków pogodowych.

2.9. Do oferty należy dołączyć odpowiedni wpis do rejestru działalności gospodarczej (KRS lub inny dokument).

3. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

  1. Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
  2. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
  3. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
  4. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail:  zamowienia.publiczne@konopnica.pl

4. Sposób przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „formularz ofertowy wykonawcy”, załączony do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:

- w formie elektronicznej na adres e – mail: urzad@konopnica.pl lub;
- w formie poczty tradycyjnej lub za pośrednictwem firmy kurierskiej;

do dnia 13 stycznia 2022 r.  do godziny 10:00.

5. Kryterium oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną brutto.

  • Najniższa cena  – 100 % (100 punktów);

6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenie zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.


Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk 

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zaproszenie do składania ofert na „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Konopnica”

23‑12‑2021 11:05:43

Zaproszenie do składania ofert
 „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Konopnica”

I. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Konopnica - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy  ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica Tel. 43 842- 44-19 Fax. 43 842-44-90 E-mail: gops_konopnica@post.pl

II. Określenie sposobu komunikowania się:

Adres, pod którym można uzyskać informacje:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

Pracownik uprawniony do kontaktów z Wykonawcami jest:

Imię i Nazwisko : Katarzyna Gołębiowska – Kierownik GOPS
Tel. 43 43 842 44 19 wew. 111 e-mail: gops_konopnica@post.pl 
W godzinach od 7.30-15.30

III. Przedmiot zamówienia:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie schronienia osobom bezdomnym (kobietom i mężczyznom) w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu gminy Konopnica oraz innym osobom bezdomnym w uzasadnionych przypadkach, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych.

3.2. Wymagany zakres usług w ramach przedmiotu zamówienia:

a) całodobowe schronienie z zapewnieniem miejsca do spania (materac, poduszka, kołdra lub koc i poszwy oraz prześcieradło) w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20° C oraz stałego dostępu do WC i łazienki z ciepłą i zimną wodą,

b) umożliwienie spożycia posiłku w pokoju mieszkalnym, a w razie potrzeby- karmienie, dostęp do pomieszczenia umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zapewnienie osobom bezdomnym posiłku lub całodziennego wyżywienia.

c) umożliwienie skorzystania z prysznica, w razie potrzeby pomoc w myciu, kąpaniu i ubieraniu,

d) umożliwienie skorzystania z wymiany odzieży (umożliwienie prania i suszenia odzieży),

e) opieka higieniczna, zapewnienie usług opiekuńczych w wydzielonym pomieszczeniu lub pokoju mieszkalnym, jeżeli łóżko jest oddzielone zasłoną,

f) zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży, w przypadku braku możliwości jej wymiany,

g) niezbędna pomoc w załatwianiu spraw osobistych,

h) zapewnienie pomocy w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych przysługujących na podstawie odrębnych przepisów, i) zapewnienie usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmocnienie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej m.in. przez: trening umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych, trening umiejętności interpersonalnych i umiejętności rozwiązywania problemów oraz uczestnictwo w grupach wsparcia,

j) zapewnienie opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 15 osób przebywających w schronisku oraz nie mniej niż 1 pracownika socjalnego na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku.

3.3. Zamawiający zastrzega, aby standard usług oraz obiektu świadczonych w prowadzonych przez oferentów placówkach był zapewniony na poziomie określonym w rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896 z późn. zm.).

3.4. Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Konopnica.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia/zmniejszenia ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty wyłącznie za czas rzeczywistego pobytu w schronisku skierowanych osób bezdomnych.

Każdorazowe umieszczenie osoby, o której mowa w pkt 3.1. odbywa się na podstawie decyzji administracyjnej o udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, którą wydaje Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy. Decyzja administracyjna wydawana jest w trybie art. 104 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.).

Z wybranym oferentem Gmina Konopnica podpisze umowę określającą prawa i obowiązki jej stron, w tym zapewnienia gotowości do przyjęcia osób kierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, a także tryb kontroli wykonania zleconej usługi.

3.5. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, za który rozliczenie następować będzie do 21 grudnia.

Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do GOPS.

Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia.

3.6. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej  i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.

3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.

3.8. Termin realizacji zamówienia: od 01.02.2022 do 31.12.2022 r.

3.9. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

1. Wymagania niezbędne:

a) w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi prowadzonego przez odpowiedniego miejscowo Wojewodę.

b) wymagania dotyczące lokalu schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi: na poziomie określonym w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni ( Dz.U. z 2018 poz. 896 z późn. zm.)

c) posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, niezbędnego do prawidłowego wykonania usług oraz zatrudnianie kadry posiadającej kwalifikacje określone w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,

d) miejscem udzielonego schronienia powinno być województwo łódzkie

e) posiadanie niezbędnej kadry specjalistów do realizacji usługi o wymaganych przepisami prawa kwalifikacjach,

Podmioty nie spełniające ww. wymagań nie będą brane pod uwagę przy wyborze oferty.

2.Warunki i zakres realizacji :

1. Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia miejscem udzielonego schronienia powinno być województwo łódzkie.

2. Stawkę za dobę należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1).

3. Wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.

4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

5. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy ( zał. nr 3).

IV. Kryteria wyboru oferty:

1. Kryteria oceny oferty:

cena- 100%, tj. Zamawiający wybiera ofertę, która odpowiada wszystkim postawionym przez niego wymaganiom i o najniższej cenie za cały zakres usług koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku dwóch ofert o jednakowej cenie zostanie wybrana oferta w najbliższej odległości od Gminy Konopnica.

2.Sposób przygotowania oferty :

a) wypełniony formularz ofertowy wg złącznika nr. 1 – wzór oferty.

3.Wymagane dokumenty :

a) wyciąg z rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia funkcjonujących  na terenie województwa łódzkiego prowadzonego przez wojewodę łódzkiego,

b) w przypadku osób prawnych, w tym stowarzyszeń i fundacji – aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS),

c) w przypadku pozostałych podmiotów aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),

d) dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,

e) inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające :

 • upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,
• zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę umowy z Gminą Konopnica,
• upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń w tym zakresie.

f) odpis statutu lub umowy.

4.Miejsce i termin składania ofert:

Oferty można składać w następujący sposób :

a) drogą elektroniczną na adres e‐ mail : gops_konopnica@post.pl

b) drogą pocztową na adres: Gmina Konopnica 98-313 Konopnica ul. Rynek 15 z dopiskiem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Oferty należy składać do 31.12.2021 r. do godz. 14.00. Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

5. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w ciągu 7 dni i zostanie opublikowane na stronie  https://gopskonopnica.pl,   https://www.konopnica.finn.pl

Załączniki do pobrania :

1. Formularz ofertowy
2.Oświadczenie o spełnianiu warunków
3. Projekt umowy
4. Klauzula RODO.

Konopnica, dnia 23.12.2021 r.

Kierownik GOP w Konopnicy
/-/ Katarzyna Gołębiowska

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego na „zakup i dostawę gazu”

21‑12‑2021 14:01:30

Konopnica, 21.12.2021 r.

Znak: GKO.271.14.2021/A
 

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego Nr: GKO.271.14.2021/A

 

Zamawiający Gmina Konopnica z siedzibą ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica  NIP: 832 19 61 055 REGON 730 934 631 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego nr GKO.271.14.2021/A na „zakup i dostawę gazu” z powodu braku ofert.

Zamawiający informuje, że we wskazanym terminie składania ofert na ww. zapytanie ofertowe tj. od dnia 14 grudnia 2021 r. do dnia 21 grudnia 2021 r. nie wpłynęła żadna oferta.

 

Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 260 Numer strony: 1 .. 7  8  9  10  11  .. 26
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  10‑06‑2014 13:34:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  10‑06‑2014 13:34:00
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 17:31:14
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie