Zapytania ofertowe


Zaproszenie do składania ofert na zadanie „Zakup wraz z dostawą i montażem pergoli i mostków w ramach realizacji projektu pn. „Szynkie-LOV nasza miłość, nasze dziedzictwo, nasza przyszłość”

05‑10‑2022 13:57:42
Dokumenty:
Plik doc Zaproszenie do składania ofert.doc
05‑10‑2022 13:58:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
54KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 1 - Formularz Oferty.docx
05‑10‑2022 13:58:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
19KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 2 - Klauzula Informacyjna.docx
05‑10‑2022 13:58:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
13KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr 3 - Projekt umowy.pdf
05‑10‑2022 13:58:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
194KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
452KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zaproszenie do składania ofert na zadanie „Zakup i dostawa siatki ogrodzeniowej i słupków ogrodzeniowych w ramach realizacji projektu pn. „Szynkie-LOV nasza miłość, nasze dziedzictwo, nasza przyszłość”

27‑09‑2022 15:09:32
Dokumenty:
Plik pdf Zaproszenie do składania ofert na zadanie „Zakup i dostawa siatki ogrodzeniowej i słupków ogrodzeniowych w ramach realizacji projektu pn. „Szynkie-LOV nasza miłość, nasze dziedzictwo, nasza przyszłość” .pdf
27‑09‑2022 15:10:34
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
540KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 1 - Formularz Oferty.docx
27‑09‑2022 15:10:34
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
19KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 2 - Klauzula Informacyjna.docx
27‑09‑2022 15:10:34
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
13KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr 3 - Projekt umowy.pdf
27‑09‑2022 15:10:34
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
196KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
265KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
46KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zaproszenie do składania w postępowaniu na „Zakup wraz z dostawą i montażem: leżaka betonowego -1 szt., ławek betonowych – 7 szt., stołu betonowego – 3 szt. w ramach realizacji projektu pn. „Szynkie-LOV nasza miłość, nasze dziedzictwo, nasza przyszłość”

14‑09‑2022 11:44:24
Dokumenty:
Plik doc Zaproszenie do składania ofert.doc
14‑09‑2022 11:46:47
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
56KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 1 - Formularz Oferty.docx
14‑09‑2022 11:46:47
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
20KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 2 - Klauzula Informacyjna.docx
14‑09‑2022 11:46:47
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
13KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr 3 - Projekt umowy.pdf
14‑09‑2022 11:46:47
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
201KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zaproszenie do składania ofert

08‑09‑2022 07:48:06

Konopnica, dnia 07 września 2022 r.

GKO.271.10.2022/A

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł
Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisu art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2021 poz. 1129 z późn. zm.)

 

  1. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, tel. (43) 842-44-19
  2. NAZWA ZADANIA

„Prace remontowe budynku gospodarczego oraz wykonanie sceny z kostki brukowej w ramach realizacji projektu pn. „Szynkie-LOV nasza miłość, nasze dziedzictwo, nasza przyszłość”
Projekt finansowany z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego „Infrastruktura sołecka na plus”

     3.  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

        Przedmiot zamówienia zostanie wykonany do 25 listopada 2022 roku.

      4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

      Przedmiotem zamówienia są: Prace remontowe budynku gospodarczego oraz wykonanie sceny z kostki brukowej
      w miejscowości Szynkielów 53, 98-313 Konopnica

    1. Zakres prac przewidzianych do realizacji:

     a) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany do wykonania prac remontowych
          budynku gospodarczego w zakresie:
         - wymiana stolarki drzwiowej – drzwi o wymiarach szer. 111 cm, wys. 205 cm – 2 sztuki, 

                                                                         drzwi o wymiarach szer. 80 cm, wys. 205 cm – 1 sztuka,

                                                                         drzwi o wymiarach szer. 90 cm, wys. 205 cm – 1 sztuka.

        - wykonanie tynków wapienno-cementowych wewnątrz budynku - powierzchnia 158 m2,
        - wykonanie wylewek podłogowych -  powierzchnia 78 m2,
        - zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych - około 10,5 m2,
        - wymiana pokrycia dachowego - powierzchnia 45m2.

   b) W ramach wykonania sceny:

       - wykonanie sceny z kostki brukowej o grubości na powierzchni 24 m2 na posypce cementowo-wapiennej wraz z
         krawężnikami lub palisadą.

Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do przeprowadzenie wizji lokalnej. Osobą do kontaktu: Izabela Panek tel.(43) 842-44-19 wew. 121

2. Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym wraz z oświadczeniem /załącznik nr 1/.

3. Gmina Konopnica zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny unieważnienia, a także możliwość zlecenia wykonania tylko wyznaczonych pozycji przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia
w stosunku do Zamawiającego.

     5. WARUNKI UDZIAŁU

  1. O udzielnie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami
   zdolnymi  do wykonywania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielnie zamówienia.

      6. KRYTERIUM WYBORU

  1. Jedynym kryterium w przedmiotowym postępowaniu jest najniższa cena podana przez Wykonawcę. Najniższą cenę stanowić będzie wartość brutto.
  2. W przypadku, kiedy dwie lub więcej ofert będą zawierały taką samą cenę, Zamawiający wezwie do złożenia oferty dodatkowej, w której cena nie może być mniej korzystna dla Zamawiającego niż
    w ofercie pierwotnej.
  3. Zamawiający wybierze propozycję cenową odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie porównując złożone oferty cenowe.
  4. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres 30 dni od daty złożenia propozycji cenowej, a w przypadku wyboru propozycji cenowej przez cały okres obowiązywania umowy.


    7. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ

  1. Wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem /załącznik nr 1/
  2. Klauzule informacyjną /załącznik nr 2/

    8. POZOSTAŁE INFORMACJE:

    1. Oferta winna być podpisana i zawierać dane do kontaktu z osobą upoważnioną do reprezentowania 
 Wykonawcy.

    2. Wybór oferty najkorzystniejszej, jak również informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej nie stanowią momentu zawarcia umowy. Momentem zawarcia umowy jest złożenie podpisów na umowie przez Zamawiającego oraz wybranego Wykonawcę. Do momentu podpisania umowy, Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania lub wyboru oferty innego Wykonawcy.

3. Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia wyboru oferty najkorzystniejszej, w przypadku powzięcia po tym wyborze informacji powodujących konieczność odrzucenia oferty wybranej.
W takim przypadku Zamawiający może dokonać wyboru oferty kolejnej. Procedura może być powtarzana wielokrotnie.

4. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy zostanie zawarta umowa na wykonanie zadania.

9. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ:

Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 14 września 2022 r. do godz. 1400.

Forma składania ofert

Forma składania ofert: oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej i przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej - zeskanowany oryginał wypełnionego formularza ofertowego na adres: urzad@konopnica.pl bądź za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica. Kopertę/maila należy opisać w następujący sposób: "Oferta –Prace remontowe budynku gospodarczego oraz wykonanie sceny z kostki brukowej w miejscowości Szynkielów 53, 98-313 Konopnica

10. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:

Izabela Panek – Podinspektor ds. Planowania Przestrzennego i Inwestycji tel. (43) 842 44 19 wew.121

 

                                                                                                          Wójt Gminy Konopnica

                                                                                                                      /-/  Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe na zadanie pn.: „Audyt cyberbezpieczeństwa w projekcie Cyfrowa Gmina w ramach Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia”

12‑08‑2022 14:35:25

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł

Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisu art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2021 poz. 1129 z późn. zm.)

1. Przedmiot zamówienia:

Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” w Urzędzie Gminy Konopnica (w dokumentacji projektu określanego jako „diagnoza cyberbezpieczeństwa”) zgodnie z zakresem oraz formularzem stanowiącym załącznik nr 8 do Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina zakończonego raportem.

Audyt cyberbezpieczeństwa przeprowadzony zostanie w siedzibie Zamawiającego.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz informacji związanych z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa stanowiący załącznik nr 8 konkursu grantowego załączony do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty.

3. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

Audyt musi zostać przeprowadzony przez osobę posiadająca uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu w rozumieniu art. 15 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa. Wykaz certyfikatów wskazanych w ww. rozporządzeniu znajduje się poniżej:

1) Certified Internal Auditor (CIA);

2) Certified Information System Auditor (CISA);

3) Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338), w zakresie certyfikacji osób;

4) Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;

5) Certified Information Security Manager (CISM);

6) Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC);

7) Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT);

8) Certified Information Systems Security Professional (CISSP);

9) Systems Security Certified Practitioner (SSCP);

10) Certified Reliability Professional;

11) Certyfikaty uprawniające do posiadania tytułu ISA/IEC 62443 Cybersecurity Expert.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że przeprowadził minimum 1 audyt w ramach programu Cyfrowa Gmina lub zrealizował co najmniej 3 audyty bezpieczeństwa w jednostkach administracji publicznej o podobnym zakresie w ostatnich 3 latach przed złożeniem oferty.

Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

4. Termin realizacji:

Termin realizacji zamówienia – 4 tygodnie od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do dnia 30.09.2022 r.

5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

  • Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
  • Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
  • Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
  • Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Sekretarz Gminy, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: sekretarz@konopnica.pl

6. Sposób przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „formularz ofertowy wykonawcy”, załączony do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:

- w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15,
98-313 Konopnica) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na Audyt cyberbezpieczeństwa w projekcie Cyfrowa Gmina

- w formie elektronicznej na adres e – mail: urzad@konopnica.pl (tytuł e- mail – „Oferta na Audyt cyberbezpieczeństwa w projekcie Cyfrowa Gmina”) lub;

- za pośrednictwem platformy ePUAP na adres skrytki Urzędu Gminy Konopnica: /101703/skrytka

do dnia 23 sierpnia 2022 r. do godziny 10:00.

Ofertę składaną w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

7. Kryterium oceny ofert:

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie przedstawione niżej kryterium:

  • Cena – 100 % (100 punktów);
8. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 260 Numer strony: 5  6  7  8  9  .. 26
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  10‑06‑2014 13:34:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  10‑06‑2014 13:34:00
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 17:31:14
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie