Zapytania ofertowe


Zapytanie ofertowe na zadanie pn.: „Audyt cyberbezpieczeństwa w projekcie Cyfrowa Gmina w ramach Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia”

12‑08‑2022 14:35:25

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł

Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisu art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2021 poz. 1129 z późn. zm.)

1. Przedmiot zamówienia:

Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” w Urzędzie Gminy Konopnica (w dokumentacji projektu określanego jako „diagnoza cyberbezpieczeństwa”) zgodnie z zakresem oraz formularzem stanowiącym załącznik nr 8 do Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina zakończonego raportem.

Audyt cyberbezpieczeństwa przeprowadzony zostanie w siedzibie Zamawiającego.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz informacji związanych z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa stanowiący załącznik nr 8 konkursu grantowego załączony do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty.

3. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

Audyt musi zostać przeprowadzony przez osobę posiadająca uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu w rozumieniu art. 15 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa. Wykaz certyfikatów wskazanych w ww. rozporządzeniu znajduje się poniżej:

1) Certified Internal Auditor (CIA);

2) Certified Information System Auditor (CISA);

3) Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338), w zakresie certyfikacji osób;

4) Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;

5) Certified Information Security Manager (CISM);

6) Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC);

7) Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT);

8) Certified Information Systems Security Professional (CISSP);

9) Systems Security Certified Practitioner (SSCP);

10) Certified Reliability Professional;

11) Certyfikaty uprawniające do posiadania tytułu ISA/IEC 62443 Cybersecurity Expert.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że przeprowadził minimum 1 audyt w ramach programu Cyfrowa Gmina lub zrealizował co najmniej 3 audyty bezpieczeństwa w jednostkach administracji publicznej o podobnym zakresie w ostatnich 3 latach przed złożeniem oferty.

Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

4. Termin realizacji:

Termin realizacji zamówienia – 4 tygodnie od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do dnia 30.09.2022 r.

5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

  • Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
  • Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
  • Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
  • Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Sekretarz Gminy, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: sekretarz@konopnica.pl

6. Sposób przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „formularz ofertowy wykonawcy”, załączony do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:

- w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15,
98-313 Konopnica) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na Audyt cyberbezpieczeństwa w projekcie Cyfrowa Gmina

- w formie elektronicznej na adres e – mail: urzad@konopnica.pl (tytuł e- mail – „Oferta na Audyt cyberbezpieczeństwa w projekcie Cyfrowa Gmina”) lub;

- za pośrednictwem platformy ePUAP na adres skrytki Urzędu Gminy Konopnica: /101703/skrytka

do dnia 23 sierpnia 2022 r. do godziny 10:00.

Ofertę składaną w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

7. Kryterium oceny ofert:

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie przedstawione niżej kryterium:

  • Cena – 100 % (100 punktów);
8. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
57KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie zapytania ofertowego na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Szynkielowie”.

25‑07‑2022 15:07:09

Konopnica, dnia 25.07.2022 r.

Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

WSZYSCY ZAINTERESOWANI

Znak: GKO.271.9.2022/A

 

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
 

Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne w trybie zapytania ofertowego na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Szynkielowie”.

Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie zasad celowego, efektywnego i gospodarnego wydatkowania środków publicznych.

Wybrano następującego Wykonawcę:

FIRE – MAX Sp. z o. o.; Al. Jerozolimskie 224 02-495 Warszawa; NIP: 521 00 83 845 – zaproponowana cena brutto – 141 000,00 zł.

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:

Wykonawca złożył ofertę w wyznaczonym przez Gminę Konopnica terminie, tj. do dnia 25.07.2022 r. do godziny 10:00. Oferta ta została uznana za najkorzystniejszą z poszanowaniem zasad celowego, efektywnego i gospodarnego wydatkowania środków publicznych.

Zastępca Wójta

(-) Anna Kowalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie zapytania ofertowego pn.: „Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Szynkielowie”.

25‑07‑2022 13:45:58

Konopnica, dnia 25 lipca 2022 r.

Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

Znak: GKO.271.9.2022/A

Informacja z otwarcia ofert

 

Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne w trybie zapytania ofertowego na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Szynkielowie”.

Oferty w terminie do dnia 25.07.2022 r. do godziny 10:00 złożyli:

  1. Oferta Nr 1 – w dniu 22.07.2022 roku – FIRE – MAX Sp. z o. o.; Al. Jerozolimskie 224, 02-495 Warszawa; NIP: 521 00 83 845;
  2. Oferta Nr 2 – w dniu 22.07.2022 roku – GM TRADE s. c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk; Klępina, ul. Klonowa 2, 66-010 Nowogród Bobrzański; NIP: 973 10 63 416.

Przeznaczone kwoty na realizację zamówienia oraz liczba punktów przeznaczona poszczególnym Wykonawcom kształtuje się następująco:

Lp.

Dane Wykonawcy

Cena całkowita brutto

Liczba punktów

1

FIRE – MAX Sp. z o. o
Al. Jerozolimskie 224
02-495 Warszawa
NIP: 521 00 83 845

141 000,00 zł

100 punktów

2

GM TRADE s. c. Grzegorz Surman,
Monika Fornalczyk
Klępina, ul. Klonowa 2
66-010 Nowogród Bobrzański
NIP: 973 10 63 416

291 586,76 zł

48 punktów

 

 

Zastępca Wójta

(-) Anna Kowalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe na zadanie pn.: „Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Szynkielowie”

15‑07‑2022 12:11:25

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Szynkielowie

2. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: (w załączeniu)

1) Agregat hydrauliczny - 1 sztuka

2) Wąż przedłużający 10 m  - 2 sztuki

3) Nożyce hydrauliczne - 1 sztuka

4) Rozpieracz ramieniowy - 1 sztuka

5) Cylinder rozpierający - 1 sztuka

6) Zestaw 6 pokrowców kieszeniowych na ostre krawędzie - 1 komplet

7) Osłona przeźroczysta zabezpieczająca poszkodowanego - 1 sztuka

8) Zestaw 2 podpór aluminiowych  w torbie - 1 komplet

9) Zestaw łańcuchów - 1 komplet

10) Zestaw podkładów i klinów - 1 komplet

11) Mata narzędziowa 2 x 2,5m - 1 sztuka

12) Mata ochronna na osobę poszkodowaną - 1 sztuka

13) Zaciskacz hydrauliczny do rur w walizce - 1 komplet

14) Zestaw do wyważania drzwi - 1 komplet

15) Zestaw drewna do stabilizacji pojazdów - 1 komplet

16) Piła szablasta akumulatorowa  - 1 sztuka

17) Agregat prądotwórczy jednofazowy inwertorowy  - 1sztuka

18) Zestaw poduszek pneumatycznych 8 bar do ratownictwa technicznego

19) Akumulatorowa wiertarko - wkrętarka udarowa z akumulatorem – 1 sztuka

20) Akumulatorowa szlifierka kątowa z akumulatorem – 1 sztuka

21) Zestaw ratownictwa wysokościowego z trójnogiem - 1 komplet

22) Zestaw poduszek niskociśnieniowych 1/9  1 bar

2.2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego lub używanego.

2.3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

2.4. Zaoferowany sprzęt musi być sprawny, kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.

2.5. Przedmiot zamówienia winien posiadać wymogi i dokumenty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. wymagane atesty oraz certyfikaty, opis techniczny w języku polskim.

2.6. Wykonawca bierze odpowiedzialność za pełne i kompletne dostarczenie przedmiotu zamówienia.

2.7. Okres gwarancji zgodnie z gwarancjami udzielonymi przez producentów, jednak nie krótszy niż 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.

2.8. Warunki płatności: przelew, 30 dni od daty wystawienia faktury.

2.9. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres 30 dni od daty złożenia propozycji cenowej, a w przypadku wyboru propozycji cenowej przez cały okres obowiązywania umowy.

2.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. Termin realizacji:

Termin realizacji zamówienia – do 30 października 2022 roku.

4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

  • Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
  • Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
  • Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
  • Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:
    1. Referent ds. obronnych i wojskowych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: obronacywilna@konopnica.pl

5. Sposób przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „formularz ofertowy wykonawcy”, załączony do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:

- w formie elektronicznej na adres e – mail: urzad@konopnica.pl (tytuł e- mail – „Oferta na Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Szynkielowie” lub;

- za pośrednictwem platformy ePUAP na adres skrytki Urzędu Gminy Konopnica: /101703/skrytka

do dnia 25 lipca 2022 r.  do godziny 10:00.

Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej profilem zaufanym lub podpisem osobistym.

6. Kryterium oceny ofert:

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie przedstawione niżej kryterium:

  • Cena – 100 % (100 punktów);

7. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania - „Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Szynkielowie”

14‑07‑2022 15:01:07

Konopnica, 14.07.2022 r.

Gmina Konopnica     
ul. Rynek 15  
98-313 Konopnica

Znak: GKO.271.8.2022/A

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego
Nr: GKO.271.8.2022/A

Zamawiający Gmina Konopnica z siedzibą ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica NIP: 832 19 61 055 REGON 000 538 188 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego nr GKO.271.8.2022/A na „zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Szynkielowie” Powodem unieważnienia postępowania jest wpływ dwóch ofert, których wartość przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Unieważnienie odbywa się zgodnie z punktem 7 zawartym w zapytaniu ofertowym: „Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny”.

Wójt Gminy Konopnica

(-) Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe na zadanie pn.: „Zakup masztu i flagi oraz ich instalacji w ramach projektu „Pod biało- czerwoną”

14‑07‑2022 14:56:49

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł

Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisu art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września

2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2021 poz. 1129 z późn. zm.)

Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

1. NAZWA ZADANIA

„Zakup masztu i flagi oraz ich instalacji w ramach projektu „Pod biało- czerwoną”

2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie w terminie 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.

3. SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

Zakup masztu i flagi oraz ich instalacji w ramach projektu „Pod biało  - czerwoną”

Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:

1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i instalacji:

a) flagi Rzeczypospolitej Polskiej o następujących o wymiarach:

- 200x125 cm,  

- satynowa,

- pozioma,

- odporna na działanie warunków atmosferycznych – 1 sztuka.

b) maszt flagowy  o następujących parametrach:

- w jednym elemencie o wysokości 8m,
- 4-segmentowy aluminiowy,
- funkcja wznoszenia i opuszczania flagi odbywa się za pomocą mechanizmu umieszczonego   wewnątrz masztu,

- montaż masztu na fundamencie o średnicy min. 50 oraz głębokości 120 cm.

c) Warunki dostawy i montażu:

- Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i zamontowania przedmiotu zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego tj. poniedziałek-piątek w godz. 7:30 -15:30 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

2. Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym /załącznik nr 1/.

3. Gmina Konopnica zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny unieważnienia, a także możliwość zlecenia wykonania tylko wyznaczonych pozycji przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

4. WARUNKI UDZIAŁU

  1. O udzielnie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

- nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielnie zamówienia.

5. KRYTERIUM WYBORU

  1. Jedynym kryterium w przedmiotowym postępowaniu jest najniższa cena podana przez Wykonawcę. Najniższą cenę stanowić będzie wartość brutto.
  2. W przypadku, kiedy dwie lub więcej ofert będą zawierały taką samą cenę, Zamawiający wezwie do złożenia oferty dodatkowej, w której cena nie może być mniej korzystna dla Zamawiającego niż w ofercie pierwotnej.
  3. Zamawiający wybierze propozycję cenową odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie porównując złożone oferty cenowe.
  4. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres 30 dni od daty złożenia propozycji cenowej, a w przypadku wyboru propozycji cenowej przez cały okres obowiązywania umowy.
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ

  1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1)
  2. Klauzule informacyjną (załącznik nr 3)

7. POZOSTAŁE INFORMACJE:

1. Oferta winna być podpisana i zawierać dane do kontaktu z osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

2. Wybór oferty najkorzystniejszej, jak również informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej nie stanowią momentu zawarcia umowy. Momentem zawarcia umowy jest złożenie podpisów na umowie przez Zamawiającego oraz wybranego Wykonawcę. Do momentu podpisania umowy, Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania lub wyboru oferty innego Wykonawcy.

3. Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia wyboru oferty najkorzystniejszej, w przypadku powzięcia po tym wyborze informacji powodujących konieczność odrzucenia oferty wybranej.
W takim przypadku Zamawiający może dokonać wyboru oferty kolejnej. Procedura może być powtarzana wielokrotnie.

4. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy zostanie zawarta umowa na wykonanie zadania /załącznik nr 2/.

8. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ:

Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 29 lipca 2022 r. do godz. 1500.

Forma składania ofert

  • Forma składania ofert: oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej i przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej - zeskanowany oryginał wypełnionego formularza ofertowego na adres: urzad@konopnica.pl bądź za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica. Kopertę/maila należy opisać w następujący sposób: "Oferta –Zakup masztu i flagi oraz ich instalacji w ramach projektu „Pod biało- czerwoną”.

9. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:

Izabela Panek – Podinspektor ds. Planowania Przestrzennego i Inwestycji tel. (43) 842 44 19

10. ZAŁĄCZNIKI:

1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1)

2. Projekt umowy (załącznik nr 2)

3. Klauzula informacyjna (załącznik nr 3)

 

Wójta Gminy Konopnica

/-/ Grzegorza Turalczyka

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe na zadanie pn.: „Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Szynkielowie”

04‑07‑2022 14:42:21

 

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Szynkielowie

 

2. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: (w załączeniu)

 

1) Agregat hydrauliczny - 1 sztuka

2) Wąż przedłużający 10 m  - 2 sztuki

3) Nożyce hydrauliczne - 1 sztuka

4) Rozpieracz ramieniowy - 1 sztuka

5) Cylinder rozpierający - 1 sztuka

6) Zestaw 6 pokrowców kieszeniowych na ostre krawędzie - 1 komplet

7) Osłona przeźroczysta zabezpieczająca poszkodowanego - 1 sztuka

8) Zestaw 2 podpór aluminiowych  w torbie - 1 komplet

9) Zestaw łańcuchów - 1 komplet

10) Zestaw podkładów i klinów - 1 komplet

11) Mata narzędziowa 2 x 2,5m - 1 sztuka

12) Mata ochronna na osobę poszkodowaną - 1 sztuka

13) Zaciskacz hydrauliczny do rur w walizce - 1 komplet

14) Zestaw do wyważania drzwi - 1 komplet

15) Zestaw drewna do stabilizacji pojazdów - 1 komplet

16) Piła szablasta akumulatorowa  - 1 sztuka

17) Agregat prądotwórczy jednofazowy inwertorowy  - 1sztuka

18) Zestaw poduszek pneumatycznych 8 bar do ratownictwa technicznego

19) Akumulatorowa wiertarko - wkrętarka udarowa z akumulatorem – 1 sztuka

20) Akumulatorowa szlifierka kątowa z akumulatorem – 1 sztuka

21) Zestaw ratownictwa wysokościowego z trójnogiem - 1 komplet

22) Zestaw poduszek niskociśnieniowych 1/9  1 bar

 

2.2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego lub używanego.

2.3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

2.4. Zaoferowany sprzęt musi być sprawny, kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.

2.5. Przedmiot zamówienia winien posiadać wymogi i dokumenty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. wymagane atesty oraz certyfikaty, opis techniczny w języku polskim.

2.6. Wykonawca bierze odpowiedzialność za pełne i kompletne dostarczenie przedmiotu zamówienia.

2.7. Okres gwarancji zgodnie z gwarancjami udzielonymi przez producentów, jednak nie krótszy niż 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.

2.8. Warunki płatności: przelew, 30 dni od daty wystawienia faktury.

3. Termin realizacji:

Termin realizacji zamówienia – do 30 października 2022 roku.

4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

  • Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
  • Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
  • Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
  • Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:
    1. Referent ds. obronnych i wojskowych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: obronacywilna@konopnica.pl

5. Sposób przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „formularz ofertowy wykonawcy”, załączony do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:

- w formie elektronicznej na adres e – mail: urzad@konopnica.pl (tytuł e- mail – „Oferta na Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP w Szynkielowie” lub;

- za pośrednictwem platformy ePUAP na adres skrytki Urzędu Gminy Konopnica: /101703/skrytka

do dnia 14 lipca 2022 r.  do godziny 10:00.

Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej profilem zaufanym lub podpisem osobistym.

6. Kryterium oceny ofert:

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie przedstawione niżej kryterium:

  • Cena – 100 % (100 punktów);

7. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenie zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
34KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w trybie zapytania ofertowego na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Zakup i dostawa opału”.

17‑01‑2022 15:01:42

Konopnica, dnia 17.01.2022 r.

Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

WSZYSCY ZAINTERESOWANI

Znak: GKO.271.1.2022/A

 

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne w trybie zapytania ofertowego na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Zakup i dostawa opału”.

Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie zasad celowego, efektywnego i gospodarnego wydatkowania środków publicznych.

Wybrano następującego Wykonawcę:

”RID” Radosław Kapiczyński Daniel Kapiczyński Sp. jawna NIP: 831 160 09 01, ul. Kiełczygłowska 26b, 98-170 Widawa – zaproponowana cena brutto – 53 646,45 zł.

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:

Wykonawca złożył ofertę w wyznaczonym przez Gminę Konopnica terminie, tj. do dnia 17.01.2022 r. do godziny 10:00. Oferta ta została uznana za najkorzystniejszą z poszanowaniem zasad celowego, efektywnego i gospodarnego wydatkowania środków publicznych.

Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 261 Numer strony: 1 .. 6  7  8  9  10  .. 27
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  10‑06‑2014 13:34:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
14‑05‑2024 13:19:13
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive