2016


Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż zabudowanych nieruchomości gruntowych

31‑05‑2016 10:23:48

Wójt Gminy Konopnica

ogłasza przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż zabudowanych nieruchomości gruntowych, położonych w obrębie 12 Mała Wieś gmina Konopnica

 

Nr działki

Powierzchnia (ha)

Nr księgi wieczystej

Cena wywoławcza netto (zł)*

Wadium (zł)

398/1

obręb 12

Mała Wieś

 

0,2565 ha

 

SR1W/00035811/9

 

45.500,00 zł

 

4.550,00 zł

398/2

obręb 12

Mała Wieś

 

0,3038 ha

 

SR1W/00035811/9

 

33.500,00 zł

 

3.350,00 zł

*Cena wywoławcza nieruchomości nie obejmuje należności podatkowych, które wprowadziła z dniem 1 maja 2004 r. ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 ze zm.). Do ceny sprzedaży netto zostanie doliczony obowiązujący wg stanu na dzień sprzedaży podatek VAT.

Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica zatwierdzonym Uchwałą Rady Gminy Konopnica Nr XI/55/03 z dnia 30 grudnia 2003 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica ww. działki znajdują się od strony drogi gminnej w terenie z funkcją mieszaną, zabudową zagrodową jednorodzinną i rekreacyjną – symbol MR-MN-ML. W pozostałej części działek to tereny rolnicze z zakazem zabudowy – symbol w planie R1.

Nieruchomości posiadają dostęp do sieci energetycznej, wodociągowej i telefonicznej.

Na nieruchomościach nie ciążą żadne zobowiązania.

Przetargi odbędą się w dniu 11.07.2016 roku ( poniedziałek ) w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
w godzinach:

  • godz. 900 (przetarg dot. działki Nr 398/1)
  • godz. 930 (przetarg dot. działki Nr 398/2)

Warunkiem przystąpienie do danego przetargu jest wpłacenie wadium ( według tabeli) w gotówce, w kasie Urzędu Gminy lub przelewem na rachunek bankowy: 84 9251 1019 0020 7539 2000 0040, najpóźniej do dnia 5 lipca 2016 roku godz. 1500.

W tytule przelewu należy podać, którego przetargu dotyczy wadium.

Wadia zostaną zwrócone w terminie do trzech dni po odwołaniu, zamknięciu przetargów lub zakończeniu przetargu wynikiem negatywnym.

Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który wygra przetarg, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, a w przypadku uchylenia się przez tę osobę od zawarcia umowy, przepadnie na rzecz sprzedającego.

Szczegółowe informację na temat przetargu udzielane są w Urzędzie Gminy Konopnica pod numerem telefonu 43 842 44 19 wew. 122.

 

Konopnica, dnia 31 maja 2016 roku

                

Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, stanowiących własność Gminy Konopnica, przeznaczonych do sprzedaży w trybie przetargów publicznych

09‑05‑2016 11:14:29

W Y K A Z

Wójt Gminy Konopnica na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1774, poz. 1777 i z 2016 r. poz. 65)

podaje

do publicznej wiadomości, że Gmina Konopnica przeznacza do sprzedaży w trybie przetargu ustnego nieograniczonego nieruchomości gruntowe, oznaczone w ewidencji gruntów jako działki o nr: 398/1, 398/2 położone w miejscowości Mała Wieś stanowiące własność Gminy Konopnica.

Działki znajdują się w terenach zabudowy zagrodowej oraz zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej – symbol MR-MN-ML.

 

L.p.

nazwa

nieruchomi

oznaczenie

nieruchomi

nr księgi

wieczystej

powierzchn.

nieruchom.

opis

nieruchom.

sposób

zagospod.

nieruchom.

termin

nagospod.

nieruch.

cena

nieruchomości

(bez VAT)

wysokość

stawek

% opłat użytk

wieczystego

wysokość

opłat

z tytułu

dzierżawy

termin

wnoszenia

opłat

zasada

aktualizacji

opłat

Informacja

o przeznaczeniu

najem

/ dzierżawa

pierwszeństwo

w nabyciu

nieruch.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

 

1

 

 

 

nieruchomość

gruntowa

 

działka

nr 398/1
nr księgi

wieczystej

35811

 

 

0,2565 ha

 

 

 

nieruch.

gruntowa

 

zabudowana budynkiem mieszkalnym

 

 

 

nieruchom.

niezagosp.

 

 

45.500,00 zł

 

 

nie

dotyczy

 

 

nie

dotyczy

 

 

nie

dotyczy

 

 

nie

dotyczy

 

 

sprzedaż działki

 

 

nie

dotyczy

 

 

2

 

 

nieruchomość

gruntowa

 

działka

 398/2

nr księgi

wieczystej

35811

 

 

 

0,3038 ha

 

 

nieruch.

gruntowa

 

zabudowana budynkiem gospodarczym

 

 

 

nieruchom.

niezagosp.

 

 

33.500,00 zł

 

 

nie

dotyczy

 

 

nie

dotyczy

 

 

nie

dotyczy

 

 

nie

dotyczy

 

 

sprzedaż działki

 

 

 

 

nie

dotyczy

 

WYKAZ został wywieszony na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Konopnica na okres 21 dni, tj. od dnia 9 maja do 30 maja 2016 roku.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Wójt Gminy Konopnica
/-/ Turalczyk Grzegorz

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

24‑03‑2016 15:33:35

Nazwa zamawiającego

Gmina Konopnica, Powiat wieluński

Adres zamawiającego

Rynek 15, 98-313 Konopnica 

Województwo

Łódzkie

Tryb zamówienia

Przetarg nieograniczony

Nr postępowania

GKO.271.2.2016

Przedmiot zamówienia

Remont drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Szynkielów Kolonia Stawek

Najkorzystniejsza oferta

Nr 8 P.P.H.U. "RAFALIN" 42-290 Blachownia, ul. Malicka 42

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena brutto - 90 pkt
  • Kryterium - okres gwarancji - 8,33 pkt

Łączna ocena - 98,33 pkt.

Pozostałe oferty uzyskały ocenę

 

Nr 1 P.U-H "BUD-MET" Jarosław Kałmuk, 42-134 Truskolasy, ul. Słowackiego 30

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena brutto - 83 pkt
  • Kryterium - okres gwarancji - 8,33 pkt

Łączna ocena - 91,33 pkt.

 Nr 2 "DROMAK" Sp. z o. o. Poręby 26B, 98-220 Zduńska Wola

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena brutto -74,70 pkt
  • Kryterium - okres gwarancji - 8,33 pkt

Łączna ocena – 83,03 pkt.

Nr 3 PH-U LARIX Sp. z o.o. 42-700 Lubliniec, ul. Klonowa 11

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena brutto - 83,07 pkt
  • Kryterium - okres gwarancji - 8,33 pkt

Łączna ocena - 91,40 pkt.

Nr 4 HUCZ Sp. z o. o. Sp.k. 42-283 Boronów, ul. Częstochowska 14

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena brutto - 66,78 pkt
  • Kryterium - okres gwarancji - 10 pkt

Łączna ocena - 76,78 pkt.

Nr 5 PH-U "RAD-TOM" 42-284 Herby, ul. Zielona 11

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena brutto - 86,04 pkt
  • Kryterium - okres gwarancji - 8,33 pkt

Łączna ocena - 94,37 pkt.

Nr 6 "BUD-TRANS" Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak, 98-200 Sieradz, ul. Uniejowska 170A

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena brutto - 80,64 pkt
  • Kryterium - okres gwarancji - 5 pkt

Łączna ocena - 85,64 pkt.

 

 

 

 

Nr 7 "ARES" Karol Wrzecioniarz, 98-273 Klonowa, ul. Grabska 41

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena brutto -74,70 pkt
  • Kryterium - okres gwarancji - 8,33 pkt

Łączna ocena - 83,03 pkt.

 

         

Wójt
/-/ Grzegorz Turalczyk

Konopnica, 24.03.2016 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych. (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póz. zm.)

03‑03‑2016 14:13:37

Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15, e-mail: ug_konopnica@post.pl ogłasza przetarg na zadanie p.n.: "Remont drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Szynkielów – Kolonia Stawek"

 

  1. Przedmiot zamówienia:
    KOD CPV:

    45100000 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę
    45233123 - 7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
    45233222 - 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
    45233150 - 5 Roboty w zakresie regulacji ruchu
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Szynkielów – Kolonia Stawek.
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
      1. Roboty przygotowawcze
        • Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym;
        • Plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10 cm;
        • Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm
      2. Podbudowa
        • Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie 660 x 4,3 = 2838 m2
        • Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 8 cm
      3. Nawierzchnia
        • Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna)
        • Pobocza – nawierzchnia z tłucznia kamiennego grubość po zagęszczeniu 10 cm
      4. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
        • Pionowe znaki drogowe
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ:
      • Załącznik Nr 10 do SIWZ -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
      • Załącznik Nr 11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
      • Załącznik Nr 12 do SIWZ – Przedmiary robót.
  2. Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23 tel. (43) 8424419 w. 123 i Łukasz Bernaś - Inspektor ds. planowania przestrzennego i inwestycji - pok. Nr 21, tel. (43) 8424419 w. 121.
  3. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na remont drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Szynkielów - Kolonia Stawek" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 22.03.2016 r. do godziny 10:00.
  4. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10:15.
  5. Termin realizacji zamówienia - do 31.08.2016 r.
  6. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
    1. posiadania uprawnień do wykonywania działalności:
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych;
    2. posiadania wiedzy i doświadczenia:
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uważać będzie budowę , przebudowę, modernizację lub remont drogi o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto.
      Wykonawca musi również posiadać dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    3. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, obejmujący następujące osoby:
      • Kierownik robót budowlanych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej – minimum 1 osoba, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej odpowiadających przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami; w przypadku Wykonawców zagranicznych- uprawnienia równoważne do kierowania robotami.
      W stosunku do osób wymienionych wyżej, wobec których postawiono wymóg posiadania uprawnień budowlanych, do oferty należy złożyć oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez wymienione osoby.
    4. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
    5. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
  7. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia – nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
  8. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica oraz na stronie internetowej: www.konopnica.finn.pl
  9. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
  10. Kryteria oceny ofert – 1) cena – 90 % (waga); 2) Okres gwarancji – 10%
  11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  12. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  14. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
  15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  19. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
  20. Projekt zostanie dofinansowany ze środków budżetu Województwa Łódzkiego.

WÓJT
/-/ Grzegorz Turalczyk

Konopnica, dnia 03.03.2016 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

15‑02‑2016 11:57:28

Konopnica, dnia 12.02.2016 r.

Znak : GKO.271.1.2016

Zamawiający: Gmina Konopnica

 

Przedmiot zamówienia: 

Dostawa sukcesywna oleju napędowego grzewczego  EKOTERM PLUS lekki na cele grzewcze placówek oświatowych, w ilości:

  1.  Szkoła Podstawowa w Konopnicy -  40m3
  2.  Dom Nauczyciela w Konopnicy -  15m3
  3.  Szkoła Podstawowa w Rychłocicach - 25m3

Działając na podstawie art.92 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r.poz.907 z późn.zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez Wykonawcę:

DROŚ SAWICKI Sp. z o. o. spółka komandytowa

42-141 Przystajń, ul. Przemysłowa 2

Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny ofert zawarte w SIWZ, tj. pierwsze kryterium cena 95 % - 95 pkt., drugie kryterium - termin płatności – 5% - 5,00 pkt.

Zgodnie z art.92 ust.1 pkt.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:

Nr oferty

Nazwa (firma)

siedziba i nazwa wykonawcy

Ocena

(liczba pkt.)

Uzasadnienie

 

2

 

 

INTEROIL Sp. j. Kameccy-Galuba

97-420 Szczerców

Kol. Szczercowska 4

87,81

Zgodnie ze wzorem w SIWZ.

Pierwsze kryterium - cena 95% - 84,31 pkt.

Drugie kryterium - termin płatności 5% - 3,50 pkt.

3

 

EKO-OIL Spółka z o.o. sp.k.

Monice 3, 98-200 Sieradz

99,60

Zgodnie ze wzorem w SIWZ.

Pierwsze kryterium - cena 95% - 94,50 pkt.

Drugie kryterium - termin płatności - 5% - 5,00 pkt.

 

Wójt Gminy

/-/Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)

28‑01‑2016 15:47:31
Gmina Konopnica, 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15, woj. łodzkie, tel. (043) 842-44-19, fax 842-43-15 ogłasza przetarg na zadanie  p.n. "Dostawa oleju grzewczego".

 

Przedmiot zamówienia:

KOD: CPV  23.12.21.00-9

Dostawa sukcesywna oleju napędowego grzewczego EKOTERM PLUS lekki na cele grzewcze placówek oświatowych, w ilości:

  1. Szkoła Podstawowa w Konopnicy - 40m3
  2. Dom Nauczyciela w Konopnicy - 15m3
  3. Szkoła Podstawowa w Rychłocicach - 25m3

 Olej grzewczy powinien posiadać parametry jakościowe zgodne z PN- C 96024:2001

1)  Uprawniona do kontaktu z oferentami – Pani Anna Kowalczyk- Kierownik referatu rozwoju gospodarczego ,gospodarki komunalnej i ochrony środowiska, pokój Nr 23,  tel. 043 /842-44-19 wew.123

2)   Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem „oferta na dostawę oleju grzewczego” w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18,  do dnia  08.02.2016 r. do godziny 1000

         3)  Otwarcie nastąpi w tym samym dniu o godz.1015

 4)  Termin realizacji zamówienia –  do 31.01. 2017 r.

 5)  W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki :

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

      Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną,  przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie  Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne ( Dz.U. z 2006 Nr 89, poz.625 z późn.

  • posiadania  wiedzy i doświadczenia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca  wykaże, że w ciągu ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia       działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej  2 dostawy oleju opałowego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem  dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (np. referencje ).

  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

        Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie dysponowania potencjałem technicznym.

                Osób zdolnych do wykonania zamówienia .

       Spełnienie warunku należy potwierdzić oświadczeniem Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia obowiązek posiadania uprawnień ADR wynika z art. 10 ustawy z dnia 28 października 2002r. o przewozie materiałów niebezpiecznych ( Dz. U. Nr 199, poz. 1671 z późn. zm.)

  • Sytuacji ekonomicznej  i finansowej

       Do realizacji przedmiotowego zamówienia nie jest wymagane wykazanie się sytuacją ekonomiczna i finansowa

  6) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie „ spełnia – nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z  ubiegania się o zamówienie publiczne.

7)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju  Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica lub ze strony  internetowej: www.konopnica.finn.pl

  1.   Termin  związania z ofertą wynosi 30 dni.
  2.    Kryteria oceny ofert - cena - 95%; termin płatności - 5%
  3.   Zamawiający nie wymaga wadium.
  4.   Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  5.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7.    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  8.    Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  9.    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  10.    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  11.    Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

Konopnica, dnia , 28.01.2016 r.                                              

Wójt Gminy

/-/  Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 16 Numer strony: 1  2  
Informacja wytworzona przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  28‑01‑2016 15:47:19
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  28‑01‑2016 15:47:19
Data ostatniej aktualizacji:
26‑08‑2016 09:26:33
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie