Nabory na wolne stanowiska urzędnicze


INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

17‑03‑2020 13:52:00

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na wolne stanowisko urzędnicze do spraw planowania przestrzennego i inwestycji

w Urzędzie Gminy Konopnica

Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze została wybrana Pani Izabela Dąbrowska, zamieszkała Grębień.

Uzasadnienie dokonanego wyboru: Kandydatka posiada odpowiednie kwalifikacje, wiedzę oraz doświadczenie zawodowe wymagane na stanowisku ds. planowania przestrzennego i inwestycji.

Wójt Gminy Konopnica

Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw planowania przestrzennego i inwestycji

26‑02‑2020 14:14:37

Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
do spraw planowania przestrzennego i  inwestycji


I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Konopnica    
ul. Rynek 15    
98-313 Konopnica,
II. Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. planowania przestrzennego i inwestycji
III.
1.Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office,
- znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o ochronie zabytków, kodeks postępowania administracyjnego,
- prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- odporność na stres,
- staż pracy na stanowisku urzędniczym,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach szczególnych obowiązujących w tym zakresie.
2. Wnioskowanie o sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium, współdziałanie w zabezpieczeniu odpowiednich środków organizacyjnych i finansowych dla tego celu.
3. Ocena realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium, występowanie o zmiany tych planów.
4. Nadzór nad obsługą prac planistycznych, współdziałanie w uzgadnianiu planów w toku ich opracowywania, współudział w organizowaniu konsultacji społecznych i wykładanie planów do publicznego wglądu.
5. Prowadzenie rejestru uchwalonych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian.
6. Wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego.
7. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego.
8. Wydawanie postanowień o zgodności projektu podziału nieruchomości z planem zagospodarowania przestrzennego gminy.
9. Zawiadamianie zainteresowanych właścicieli i użytkowników o przeznaczeniu terenów oraz innych ograniczeń wynikających z uchwalonego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium.
10. Prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach.
11. Udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorach robót.
12. Organizowanie i zapewnianie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami.
13. Rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych.
14. Współpraca z kierownikiem Referatu w realizacji zadań inwestycyjnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w wyborze procedury udzielenia zamówienia publicznego.
15. Weryfikowanie projektów technicznych dostarczanych przez projektantów dla inwestycji gminnych.
16. Uczestnictwo w sporządzaniu rocznej inwentaryzacji robót w toku, sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi (sporządzanie OT).
17. Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
18. Prowadzenie spraw targowisk i targów.
19. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, organizacją, modernizacją i konserwacją oświetlenia miejsc publicznych, placów i dróg znajdujących się na terenie gminy.
20. Planowanie i organizacja zaopatrzenia w energię i ciepło.
21. Realizowanie zadań z zakresu prawa geologicznego i górniczego.
22. Nadzór nad przygotowywaniem, wdrażaniem, aktualizowaniem strategicznych dokumentów rozwoju gminy, w tym Programu Rewitalizacji oraz koordynacja prac związanych ze sprawozdawczością w tym zakresie.
23. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów i przyjmowaniem zgłoszeń zamiaru ich usunięcia.
24. Wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa nalężących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy.
25. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.
V.  Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;
3) umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;
4) praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym, na I piętrze budynku Urzędu Gminy Konopnica;
5) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
VI.  Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r., poz. 1282) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
VII.  Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);
5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
8) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
9) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie kandydata o posiadaniu prawa jazdy kad. B;
11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica  lub przesłać w terminie do dnia  09.03.2020 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko do spraw planowania przestrzennego i inwestycji”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 10.03.2020 r. o godz. 08:00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
VIII. Inne informacje:
Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Aurelia Pustkowska – Inspektor ds. organizacyjnych i kadrowych, tel. 43/842 44 19, pok. nr 18.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

24‑02‑2020 15:19:31

Konopnica, dnia 24.02.2020 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na wolne stanowisko urzędnicze do spraw planowania przestrzennego i inwestycji

w Urzędzie Gminy Konopnica

Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze nie został wyłoniony żaden kandydat.

Wójt Gminy Konopnica
Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw planowania przestrzennego i inwestycji

05‑02‑2020 12:49:25

Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
do spraw planowania przestrzennego i  inwestycji


I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Konopnica    
ul. Rynek 15    
98-313 Konopnica


II. Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. planowania przestrzennego i inwestycji


III. 1.Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office,
- znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o ochronie zabytków, kodeks postępowania administracyjnego,
- posiadanie 2-letniego stażu pracy,
- prawo jazdy kat. B.


2. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- odporność na stres,
- staż pracy na stanowisku urzędniczym,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.


IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach szczególnych obowiązujących w tym zakresie.
2. Wnioskowanie o sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium, współdziałanie w zabezpieczeniu odpowiednich środków organizacyjnych i finansowych dla tego celu.
3. Ocena realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium, występowanie o zmiany tych planów.
4. Nadzór nad obsługą prac planistycznych, współdziałanie w uzgadnianiu planów w toku ich opracowywania, współudział w organizowaniu konsultacji społecznych i wykładanie planów do publicznego wglądu.
5. Prowadzenie rejestru uchwalonych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian.
6. Wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego.
7. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego.
8. Wydawanie postanowień o zgodności projektu podziału nieruchomości z planem zagospodarowania przestrzennego gminy.
9. Zawiadamianie zainteresowanych właścicieli i użytkowników o przeznaczeniu terenów oraz innych ograniczeń wynikających z uchwalonego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium.
10. Prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach.
11. Udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorach robót.
12. Organizowanie i zapewnianie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami.
13. Rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych.
14. Współpraca z kierownikiem Referatu w realizacji zadań inwestycyjnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w wyborze procedury udzielenia zamówienia publicznego.
15. Weryfikowanie projektów technicznych dostarczanych przez projektantów dla inwestycji gminnych.
16. Uczestnictwo w sporządzaniu rocznej inwentaryzacji robót w toku, sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi (sporządzanie OT).
17. Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
18. Prowadzenie spraw targowisk i targów.
19. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, organizacją, modernizacją i konserwacją oświetlenia miejsc publicznych, placów i dróg znajdujących się na terenie gminy.
20. Planowanie i organizacja zaopatrzenia w energię i ciepło.
21. Realizowanie zadań z zakresu prawa geologicznego i górniczego.
22. Nadzór nad przygotowywaniem, wdrażaniem, aktualizowaniem strategicznych dokumentów rozwoju gminy, w tym Programu Rewitalizacji oraz koordynacja prac związanych ze sprawozdawczością w tym zakresie.
23. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów i przyjmowaniem zgłoszeń zamiaru ich usunięcia.
24. Wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa nalężących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy.
25. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.


V.  Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;
3) umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;
4) praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym, na I piętrze budynku Urzędu Gminy Konopnica;
5) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.


VI.  Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r., poz. 1282) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.


VII.  Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);
5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
8) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
9) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie kandydata o posiadaniu prawa jazdy kad. B;
11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica  lub przesłać w terminie do dnia  18.02.2020 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko do spraw planowania przestrzennego i inwestycji”.


Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 19.02.2020 r. o godz. 10:00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.


VIII. Inne informacje:
Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Aurelia Pustkowska – Inspektor ds. organizacyjnych i kadrowych, tel. 43/842 44 19, pok. nr 18.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. 72 Pułku Piechoty „Radom” w Konopnicy

12‑08‑2019 13:05:12

W dniu 30 maja 2019 r. w Urzędzie Gminy Konopnica odbył się konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. 72 Pułku Piechoty „Radom” w Konopnicy. W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłoniła kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. 72 Pułku Piechoty „Radom” w Konopnicy Pana Michała Janika.

Wójt Gminy

/-/ Grzegorz Turalczyk 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach naboru na stanowisko urzędnicze

16‑05‑2019 15:16:23

Konopnica 16.05.2019 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko
urzędnicze referenta do spraw księgowości i płac
w Urzędzie Gminy Konopnica

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze została wybrana Pani Małgorzata Urbaniak  zamieszkała Szynkielów.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Przedstawiona kandydatka posiada odpowiednie kwalifikacje, wiedzę oraz doświadczenie zawodowe wymagane na stanowisku urzędniczym referenta do spraw księgowości i płac.    

Wójt Gminy

/-/ Grzegorz Turalczyk 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wójt Gminy Konopnica ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. 72 Pułku Piechoty "Radom" w Konopnicy

25‑04‑2019 10:47:33
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Komunikat z załącznikami

26‑04‑2019 12:40:43
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze referenta do spraw księgowości i płac

12‑04‑2019 14:54:25

Wójt  Gminy Konopnica
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
referenta do spraw księgowości i płac

 

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

Określenie stanowiska urzędniczego:

Referent do spraw księgowości i płac

Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
  5. wykształcenie co najmniej średnie,
  6. posiadanie 2-letniego stażu pracy;
  7. dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office, w tym programów użytkowych takich jak Word i Excel,
  8. znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o rachunkowości.  

Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:

  1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
  2. wykształcenie o kierunku administracja,
  3. samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu,
  4. umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:

  1. sporządzanie list płac i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie dla pracowników Urzędu Gminy;
  2. prowadzenie dokumentacji dotyczącej ubezpieczeń społecznych, świadczeń przysługujących w związku z tymi ubezpieczeniami oraz rozliczanie należnych składek ZUS pracowników Urzędu Gminy za pomocą programu Płatnik;
  3. sporządzanie przelewów wynagrodzeń i potrąceń od wynagrodzeń;
  4. sporządzanie miesięcznych przelewów z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych z zakresu sporządzanych wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie rocznych deklaracji z osiągniętych przychodów PIT;
  5. sporządzanie list wypłat nagród, ekwiwalentów, odpraw i innych świadczeń należnych pracownikom Urzędu, diet dla radnych oraz diet i prowizji dla sołtysów;
  6. sporządzanie rocznych deklaracji PIT dla sołtysów, radnych oraz osób zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia i umowy o dzieło;
  7. sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzeń pracowników zatrudnionych
    w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych;
  8. wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;
  9. sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych dla PFRON;
  10. sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu prowadzonych spraw;
  11. obsługa finansowa oraz prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej Urzędu;
  12. księgowanie analityczne wydatków budżetowych i inwestycyjnych;
  13. wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa nalężących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy;
  14. wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:

  1. pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
  2. kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;
  3. umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;
  4. praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym na parterze budynku Urzędu Gminy Konopnica. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych;
  5. stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.

Dodatkowe informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV);
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);
  5. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
  6. kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
    i umiejętnościach;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
  9. oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica  lub przesłać w terminie do dnia  23.04.2019 r. do godz. 1000 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonych kopertach
z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko referenta do spraw księgowości i płac”.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie  lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 23.04.2019 r. o godz. 1200.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.

Inne informacje:

Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:

I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.

II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjne.

Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Longina Oleszczuk – Sekretarz Gminy Konopnica, tel. 43/842 44 19 wew. 104, pok. nr 17.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119 s. 1), informuję, że:

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Wójt Gminy Konopnica z siedzibą w Konopnicy ul. Rynek 15,  e-mail: urzad@konopnica.pl
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można  kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: ido@konopnica.pl
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane tylko w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Podstawą prawną  przetwarzania danych osobowych jest ustawa kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych oraz ustawa o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
  4. Pani/Pana dane mogą być udostępniane w celu realizacji zadań ustawowych. Dane osobowe mogą  zostać ujawnione innym podmiotom wyłącznie na podstawie przepisów prawa m.in. informacja o  wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu oraz  opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy (udostępniane są  imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce zamieszkania  w rozumieniu przepisów Kodeksu  cywilnego, a także uzasadnienie dokonanego wyboru).
  5. Pani/Pana dane będą przechowywane na czas trwania rekrutacji  i  usuwane po ustaniu potrzeby  lub zwrócone – w przypadku skierowania takiego żądania.
  6. Przysługuje Pani/Panu  prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Niewyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, żądanie ich ograniczenia lub  usunięcia w przypadku danych, których podanie wynika z przepisów prawa, skutkuje niemożnością  realizacji procesu rekrutacji, zaś w przypadku pozostałych danych skutkuje utrudnieniami w zakresie możliwości wykonania obowiązków w zakresie realizacji procesu rekrutacji.
  7. Przysługuje Pani/Panu  prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania,
    a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie  prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  8. Przysługuje Pani/Panu  prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  9. Pani/Pana  dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani profilowane.

Konopnica, dnia 12.04.2019 r.                                                                                                               

                                                                                                                                                             Wójt Gminy Konopnica

                                                                                                                                                            (-) Grzegorz Turalczyk

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach naboru

16‑01‑2019 14:21:13

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA STANOWISKO SEKRETARZA GMINY KONOPNICA
w Urzędzie Gminy Konopnica

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze została wybrana Pani Longina Oleszczuk zamieszkała Widawa.

Uzasadnienie doknanego wyboru: Przedstawiona kandydatka posiada odpowiednie  kwalifikacje, wiedzę oraz doświadczenie zawodowe wymagane na stanowisku Sekretarza Gminy.    

Konopnica 16.01.2019 r.

Wójt Gminy

/-/ Grzegorz Turalczyk 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 149 Numer strony: 2  3  4  5  6  .. 15
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Data ostatniej aktualizacji:
08‑03‑2024 14:29:10
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie