INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze do spraw planowania przestrzennego i inwestycji
w Urzędzie Gminy Konopnica
Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze została wybrana Pani Izabela Dąbrowska, zamieszkała Grębień.
Uzasadnienie dokonanego wyboru: Kandydatka posiada odpowiednie kwalifikacje, wiedzę oraz doświadczenie zawodowe wymagane na stanowisku ds. planowania przestrzennego i inwestycji.
Wójt Gminy Konopnica
Grzegorz Turalczyk
Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw planowania przestrzennego i inwestycji
Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
do spraw planowania przestrzennego i inwestycji
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica,
II. Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. planowania przestrzennego i inwestycji
III.
1.Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office,
- znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o ochronie zabytków, kodeks postępowania administracyjnego,
- prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- odporność na stres,
- staż pracy na stanowisku urzędniczym,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach szczególnych obowiązujących w tym zakresie.
2. Wnioskowanie o sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium, współdziałanie w zabezpieczeniu odpowiednich środków organizacyjnych i finansowych dla tego celu.
3. Ocena realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium, występowanie o zmiany tych planów.
4. Nadzór nad obsługą prac planistycznych, współdziałanie w uzgadnianiu planów w toku ich opracowywania, współudział w organizowaniu konsultacji społecznych i wykładanie planów do publicznego wglądu.
5. Prowadzenie rejestru uchwalonych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian.
6. Wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego.
7. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego.
8. Wydawanie postanowień o zgodności projektu podziału nieruchomości z planem zagospodarowania przestrzennego gminy.
9. Zawiadamianie zainteresowanych właścicieli i użytkowników o przeznaczeniu terenów oraz innych ograniczeń wynikających z uchwalonego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium.
10. Prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach.
11. Udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorach robót.
12. Organizowanie i zapewnianie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami.
13. Rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych.
14. Współpraca z kierownikiem Referatu w realizacji zadań inwestycyjnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w wyborze procedury udzielenia zamówienia publicznego.
15. Weryfikowanie projektów technicznych dostarczanych przez projektantów dla inwestycji gminnych.
16. Uczestnictwo w sporządzaniu rocznej inwentaryzacji robót w toku, sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi (sporządzanie OT).
17. Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
18. Prowadzenie spraw targowisk i targów.
19. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, organizacją, modernizacją i konserwacją oświetlenia miejsc publicznych, placów i dróg znajdujących się na terenie gminy.
20. Planowanie i organizacja zaopatrzenia w energię i ciepło.
21. Realizowanie zadań z zakresu prawa geologicznego i górniczego.
22. Nadzór nad przygotowywaniem, wdrażaniem, aktualizowaniem strategicznych dokumentów rozwoju gminy, w tym Programu Rewitalizacji oraz koordynacja prac związanych ze sprawozdawczością w tym zakresie.
23. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów i przyjmowaniem zgłoszeń zamiaru ich usunięcia.
24. Wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa nalężących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy.
25. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;
3) umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;
4) praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym, na I piętrze budynku Urzędu Gminy Konopnica;
5) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
VI. Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r., poz. 1282) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
VII. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);
5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
8) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
9) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie kandydata o posiadaniu prawa jazdy kad. B;
11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica lub przesłać w terminie do dnia 09.03.2020 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko do spraw planowania przestrzennego i inwestycji”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 10.03.2020 r. o godz. 08:00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
VIII. Inne informacje:
Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Aurelia Pustkowska – Inspektor ds. organizacyjnych i kadrowych, tel. 43/842 44 19, pok. nr 18.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Konopnica, dnia 24.02.2020 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze do spraw planowania przestrzennego i inwestycji
w Urzędzie Gminy Konopnica
Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze nie został wyłoniony żaden kandydat.
Wójt Gminy Konopnica
Grzegorz Turalczyk
Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw planowania przestrzennego i inwestycji
Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
do spraw planowania przestrzennego i inwestycji
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
II. Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. planowania przestrzennego i inwestycji
III. 1.Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office,
- znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o ochronie zabytków, kodeks postępowania administracyjnego,
- posiadanie 2-letniego stażu pracy,
- prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- odporność na stres,
- staż pracy na stanowisku urzędniczym,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach szczególnych obowiązujących w tym zakresie.
2. Wnioskowanie o sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium, współdziałanie w zabezpieczeniu odpowiednich środków organizacyjnych i finansowych dla tego celu.
3. Ocena realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium, występowanie o zmiany tych planów.
4. Nadzór nad obsługą prac planistycznych, współdziałanie w uzgadnianiu planów w toku ich opracowywania, współudział w organizowaniu konsultacji społecznych i wykładanie planów do publicznego wglądu.
5. Prowadzenie rejestru uchwalonych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian.
6. Wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego.
7. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego.
8. Wydawanie postanowień o zgodności projektu podziału nieruchomości z planem zagospodarowania przestrzennego gminy.
9. Zawiadamianie zainteresowanych właścicieli i użytkowników o przeznaczeniu terenów oraz innych ograniczeń wynikających z uchwalonego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium.
10. Prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach.
11. Udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorach robót.
12. Organizowanie i zapewnianie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami.
13. Rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych.
14. Współpraca z kierownikiem Referatu w realizacji zadań inwestycyjnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w wyborze procedury udzielenia zamówienia publicznego.
15. Weryfikowanie projektów technicznych dostarczanych przez projektantów dla inwestycji gminnych.
16. Uczestnictwo w sporządzaniu rocznej inwentaryzacji robót w toku, sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi (sporządzanie OT).
17. Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
18. Prowadzenie spraw targowisk i targów.
19. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, organizacją, modernizacją i konserwacją oświetlenia miejsc publicznych, placów i dróg znajdujących się na terenie gminy.
20. Planowanie i organizacja zaopatrzenia w energię i ciepło.
21. Realizowanie zadań z zakresu prawa geologicznego i górniczego.
22. Nadzór nad przygotowywaniem, wdrażaniem, aktualizowaniem strategicznych dokumentów rozwoju gminy, w tym Programu Rewitalizacji oraz koordynacja prac związanych ze sprawozdawczością w tym zakresie.
23. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów i przyjmowaniem zgłoszeń zamiaru ich usunięcia.
24. Wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa nalężących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy.
25. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;
3) umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;
4) praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym, na I piętrze budynku Urzędu Gminy Konopnica;
5) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
VI. Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r., poz. 1282) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
VII. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);
5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
8) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
9) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie kandydata o posiadaniu prawa jazdy kad. B;
11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica lub przesłać w terminie do dnia 18.02.2020 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko do spraw planowania przestrzennego i inwestycji”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 19.02.2020 r. o godz. 10:00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
VIII. Inne informacje:
Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Aurelia Pustkowska – Inspektor ds. organizacyjnych i kadrowych, tel. 43/842 44 19, pok. nr 18.
Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. 72 Pułku Piechoty „Radom” w Konopnicy
W dniu 30 maja 2019 r. w Urzędzie Gminy Konopnica odbył się konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. 72 Pułku Piechoty „Radom” w Konopnicy. W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłoniła kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. 72 Pułku Piechoty „Radom” w Konopnicy Pana Michała Janika.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Informacja o wynikach naboru na stanowisko urzędnicze
Konopnica 16.05.2019 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko urzędnicze referenta do spraw księgowości i płac
w Urzędzie Gminy Konopnica
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze została wybrana Pani Małgorzata Urbaniak zamieszkała Szynkielów.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Przedstawiona kandydatka posiada odpowiednie kwalifikacje, wiedzę oraz doświadczenie zawodowe wymagane na stanowisku urzędniczym referenta do spraw księgowości i płac.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Wójt Gminy Konopnica ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. 72 Pułku Piechoty "Radom" w Konopnicy
Komunikat z załącznikami
Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze referenta do spraw księgowości i płac
Wójt Gminy Konopnica
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
referenta do spraw księgowości i płac
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Określenie stanowiska urzędniczego:
Referent do spraw księgowości i płac
Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
- wykształcenie co najmniej średnie,
- posiadanie 2-letniego stażu pracy;
- dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office, w tym programów użytkowych takich jak Word i Excel,
- znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o rachunkowości.
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- wykształcenie o kierunku administracja,
- samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
- sporządzanie list płac i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie dla pracowników Urzędu Gminy;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej ubezpieczeń społecznych, świadczeń przysługujących w związku z tymi ubezpieczeniami oraz rozliczanie należnych składek ZUS pracowników Urzędu Gminy za pomocą programu Płatnik;
- sporządzanie przelewów wynagrodzeń i potrąceń od wynagrodzeń;
- sporządzanie miesięcznych przelewów z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych z zakresu sporządzanych wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie rocznych deklaracji z osiągniętych przychodów PIT;
- sporządzanie list wypłat nagród, ekwiwalentów, odpraw i innych świadczeń należnych pracownikom Urzędu, diet dla radnych oraz diet i prowizji dla sołtysów;
- sporządzanie rocznych deklaracji PIT dla sołtysów, radnych oraz osób zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia i umowy o dzieło;
- sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzeń pracowników zatrudnionych
w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych; - wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;
- sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych dla PFRON;
- sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu prowadzonych spraw;
- obsługa finansowa oraz prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej Urzędu;
- księgowanie analityczne wydatków budżetowych i inwestycyjnych;
- wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa nalężących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
- pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
- kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;
- umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;
- praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym na parterze budynku Urzędu Gminy Konopnica. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych;
- stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV);
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach; - oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
- oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica lub przesłać w terminie do dnia 23.04.2019 r. do godz. 1000 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonych kopertach
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referenta do spraw księgowości i płac”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 23.04.2019 r. o godz. 1200.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
Inne informacje:
Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjne.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Longina Oleszczuk – Sekretarz Gminy Konopnica, tel. 43/842 44 19 wew. 104, pok. nr 17.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119 s. 1), informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Wójt Gminy Konopnica z siedzibą w Konopnicy ul. Rynek 15, e-mail: urzad@konopnica.pl
- W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: ido@konopnica.pl
- Pani/Pana dane będą przetwarzane tylko w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ustawa kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych oraz ustawa o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
- Pani/Pana dane mogą być udostępniane w celu realizacji zadań ustawowych. Dane osobowe mogą zostać ujawnione innym podmiotom wyłącznie na podstawie przepisów prawa m.in. informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy (udostępniane są imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a także uzasadnienie dokonanego wyboru).
- Pani/Pana dane będą przechowywane na czas trwania rekrutacji i usuwane po ustaniu potrzeby lub zwrócone – w przypadku skierowania takiego żądania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Niewyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, żądanie ich ograniczenia lub usunięcia w przypadku danych, których podanie wynika z przepisów prawa, skutkuje niemożnością realizacji procesu rekrutacji, zaś w przypadku pozostałych danych skutkuje utrudnieniami w zakresie możliwości wykonania obowiązków w zakresie realizacji procesu rekrutacji.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania,
a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. - Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani profilowane.
Konopnica, dnia 12.04.2019 r.
Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk
Informacja o wynikach naboru
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA STANOWISKO SEKRETARZA GMINY KONOPNICA
w Urzędzie Gminy Konopnica
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze została wybrana Pani Longina Oleszczuk zamieszkała Widawa.
Uzasadnienie doknanego wyboru: Przedstawiona kandydatka posiada odpowiednie kwalifikacje, wiedzę oraz doświadczenie zawodowe wymagane na stanowisku Sekretarza Gminy.
Konopnica 16.01.2019 r.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk