Nabory na wolne stanowiska


Komunikat z załącznikami

18‑12‑2023 15:06:30

OGŁOSZENIE

NABÓR NA STANOWISKO PRACY ASYSTENTA RODZINY

W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY

Nazwa i adres jednostki

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy
98-313 Konopnica
ul. Rynek 15

Określenie stanowiska pracy
Asystent rodziny Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy

Wymiar czasu pracy: 1/2  etatu.

Rodzaj umowy: umowa o pracę, czas pracy w systemie zadaniowym co oznacza pracę także w godzinach popołudniowych oraz w dni ustawowo wolne od pracy, również w weekendy (20 godzin tygodniowo) .

Miejsce wykonywania pracy: teren Gminy Konopnica,  Gminny  Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15

Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata

Asystentem rodziny może być osoba, która:

1. posiada obywatelstwo polskie;

2. posiada wykształcenie:

a) wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna, lub

b) wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej ( t.j. Dz. U. z 2023 r poz. 1426 ze zm.) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, lub

c) średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;

3. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;

4. wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;

5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełnia praw publicznych;

7. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na tle seksualnym z dostępem ograniczonym;

8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;

9.  nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe

a) doświadczenie w pracy zawodowej na podobnym stanowisku;

b) znajomość obsługi komputera i programów biurowych;

c) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej;

d) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;

e) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność;

f) umiejętność współpracy w zespole;

g) odporność na sytuacje stresowe;

h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną;

i) prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu;

j) znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną, przepisów o ochronie danych osobowych, wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin, przeciwdziałania przemocy domowej, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, kodeks rodzinny i opiekuńczy, KPA

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

Do głównego obowiązku asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny. Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności:

  • opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodzinyi w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
  • opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
  • udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,
  • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,
  • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,
  • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,
  • wspieranie aktywności społecznej rodzin,
  • motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,
  • motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,
  • udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,
  • podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
  • prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,
  • realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobietw ciąży i rodzin "Za życiem" (Dz. U. z 2020 poz. 1329 ze zm.),
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
  • dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,i przekazywanie tej oceny kierownikowi,
  • monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,
  • sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,
  • współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,
  • współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą diagnostyczno-pomocową, o których mowa w ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1249 ze zm.), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy tj. 1/2 etatu, w systemie zadaniowego czasu pracy, Oznacza to pracę także w godzinach popołudniowych oraz w dni ustawowo wolne od pracy, również w weekendy (20 godz. tygodniowo).

Pierwsza umowa będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.

Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonaniem obowiązków pracownika socjalnego na terenie gminy, w której praca ta jest prowadzona.

Asystent nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez gminę. Przewidywany termin zatrudnienia: od stycznia 2024 r.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu listopadzie 2023r. tj, miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty.

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys – CV, uwzględniający dokładny opis przebiegu kariery zawodowej;
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, druk w załączeniu;
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
  5. kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, w przypadku trwania zatrudnienia);
  7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  8. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
  9. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  10. oświadczenie, że kandydat nie był i nie jest pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona lub ograniczona;
  11. oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;
  12. oświadczenie, że kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na tle seksualnym z dostępem ograniczonym;
  13. w przypadku kandydata z orzeczoną niepełnosprawnością - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
  14. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną –stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Uwaga! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.

Termin i sposób składania ofert:

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Wszystkie dokumenty składane w oryginale powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie  Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnica  lub przesłać w terminie do dnia  02.01.2024 r. do godz. 15.30 na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko Asystent rodziny”.

Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy po wyżej określonym terminie  lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy zastrzega sobie prawo do przerwania procedury naboru bez podania przyczyny.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej stronie  https://gopskonopnica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy tj. w budynku Urzędu Gminy Konopnica.

Postępowanie rekrutacyjne:

Komisja Rekrutacyjna powołana przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnica działa dwuetapowo:

I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.

II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjne.

Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Katarzyna Gołębiowska – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, tel. 43 842 44 19 wew. 111, pok. nr 11.

Konopnica, dnia 18.12.2023 r.

                                                                                           Kierownik GOPS w Konopnicy

                                                                                             (-) Katarzyna Gołębiowska

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw organizacyjnych

02‑08‑2023 15:17:01

Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
do spraw organizacyjnych


I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Konopnica    
ul. Rynek 15    
98-313 Konopnica,
II. Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. organizacyjnych
III. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office,
- znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,  kodeks pracy, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- odporność na stres,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1) prowadzenie sekretariatu Wójta;
2) obsługa organizacyjno-techniczna spotkań, konferencji i narad organizowanych przez Wójta.
3) przyjmowanie i wysyłanie korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), obsługa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych;
4) obsługa systemu Elektornicznego Obiegu Dokumentów;
5) czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji;
6) zaopatrzenie w materiały biurowe, druki i prasę (zakup, wydawanie, rozliczanie);
7) zlecanie wykonania pieczęci urzędowych, nadzór nad przechowywanie pieczęci urzędowych, prowadzenie ewidencji w tym zakresie;
8) nadzór nad oflagowaniem budynku Urzędu w dni świąt państwowych i narodowych oraz lokalnych uroczystości;
9) prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych;
10) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń Urzędu pracownikom i prowadzenie rejestru w tym zakresie;
11) współpraca z kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie realizacji ich zadań wymagających konsultacji z Wójtem;
12) prowadzenie spraw związanych z obsługą Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
13) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz przestrzeganiem przepisów z tym związanych;
14) prowadzenie i koordynacja spraw związanych z realizacją zadań gminy w zakresie zdrowia publicznego;
15) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta;
16) prowadzenie rejestru pełnomocnictw i upoważnien;
17) prowadzenie punktu potwierdzającego profil zaufany;
18) wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa należących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy;
19) wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.
V.   Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;
3) umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;
4) praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym, na I piętrze budynku Urzędu Gminy Konopnica;
5) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
VI.   Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2022 r., poz. 530) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesięcy i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
VII.   Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
5) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
7) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na ww. stanowisko.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica  lub przesłać w terminie do dnia  16.08.2023 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko do spraw organizacyjnych”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
VIII.  Inne informacje:
Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Aurelia Pustkowska – Inspektor ds. organizacyjnych i kadrowych, tel. 43/842 44 19, pok. nr 18.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw zamówień publicznych

11‑04‑2023 12:05:57

I.  Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Konopnica         
ul. Rynek 15       
98-313 Konopnica,

II.  Określenie stanowiska:

Stanowisko ds. zamówień publicznych

III.  Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:

- wykształcenie wyższe,

- posiadanie obywatelstwa polskiego,

- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office,

- znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,

- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

- nieposzlakowana opinia,

- znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego.

Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:

- umiejętność pracy w zespole,

- umiejętność organizowania pracy własnej,

- odporność na stres,

- umiejętność skutecznego komunikowania się,

- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,

- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, wysoka kultura osobista.

IV.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:

1) realizowanie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym przygotowanie i przeprowadzanie przetargów oraz zapewnienie zgodności realizowanych zamówień publicznych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;

2) opracowywanie dokumentacji przetargowej we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy;

3) koordynowanie i pomoc w stosowaniu przez Urząd i gminne jednostki organizacyjne ustawy Prawo zamówień publicznych;

4) monitoring możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań gminy;

5) przygotowywanie wniosków i opracowywanie niezbędnej dokumentacji w celu pozyskania funduszy zewnętrznych;

6) prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków;

7) przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatności, harmonogramów płatności i rozliczeń;

8) współpraca oraz świadczenie pomocy doradczej dla jednostek podległych, organizacji pozarządowych i jednostek pomocniczych gminy w zakresie zdobywania funduszy pozabudżetowych, w tym:

a) prowadzenie stałej informacji o programach,

b) pomoc w realizacji programów,

c) tworzenie projektów;

9) wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa nalężących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy;

10) wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.

V.   Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:

1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;

2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;

3) umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;

4) praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym, na I piętrze budynku Urzędu Gminy Konopnica;

5) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.

VI.   Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2022 r., poz. 530) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesięcy i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

VII.   Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;

2) życiorys (CV);

3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);

5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);

6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);

8) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na ww. stanowisko.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica  lub przesłać w terminie do dnia  24.04.2023 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko do spraw zamówień publicznych”.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 25.04.2023 r. o godz. 14:00.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.

VIII.  Inne informacje:

Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:

I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.

II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Aurelia Pustkowska – Inspektor ds. organizacyjnych i kadrowych, tel. 43/842 44 19, pok. nr 18.

Dokumenty:
Plik pdf Zarządzenie 38.23.2023-04-11.pdf
11‑04‑2023 12:08:08
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
478KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf klauzula informacyjna.pdf
11‑04‑2023 12:08:08
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
142KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx kwestionariusz osobowy.docx
11‑04‑2023 12:08:08
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
15KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf kwestionariusz osobowy.pdf
11‑04‑2023 12:08:08
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
89KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na wolne stanowisko urzędnicze do spraw zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Konopnica

06‑04‑2023 13:18:32

Konopnica, dnia 06.04.2023 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na wolne stanowisko urzędnicze do spraw zamówień publicznych

w Urzędzie Gminy Konopnica

Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze nie został wyłoniony żaden kandydat.

Wójt Gminy Konopnica

/-/ Grzegorz Turalczyk

Brak dokumentów
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw zamówień publicznych

16‑03‑2023 14:21:20

I.  Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Konopnica         
ul. Rynek 15       
98-313 Konopnica,

II.  Określenie stanowiska:

Stanowisko ds. zamówień publicznych

III.  Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:

- wykształcenie wyższe,

- posiadanie obywatelstwa polskiego,

- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office,

- znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,

- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

- nieposzlakowana opinia,

- znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego,

- posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.

Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:

- umiejętność pracy w zespole,

- umiejętność organizowania pracy własnej,

- odporność na stres,

- umiejętność skutecznego komunikowania się,

- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,

- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, wysoka kultura osobista.

IV.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:

1) realizowanie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym przygotowanie i przeprowadzanie przetargów oraz zapewnienie zgodności realizowanych zamówień publicznych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;

2) opracowywanie dokumentacji przetargowej we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy;

3) koordynowanie i pomoc w stosowaniu przez Urząd i gminne jednostki organizacyjne ustawy Prawo zamówień publicznych;

4) monitoring możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań gminy;

5) przygotowywanie wniosków i opracowywanie niezbędnej dokumentacji w celu pozyskania funduszy zewnętrznych;

6) prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków;

7) przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatności, harmonogramów płatności i rozliczeń;

8) współpraca oraz świadczenie pomocy doradczej dla jednostek podległych, organizacji pozarządowych i jednostek pomocniczych gminy w zakresie zdobywania funduszy pozabudżetowych, w tym:

a) prowadzenie stałej informacji o programach,

b) pomoc w realizacji programów,

c) tworzenie projektów;

9) wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa nalężących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy;

10) wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.

V.   Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:

1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;

2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;

3) umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;

4) praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym, na I piętrze budynku Urzędu Gminy Konopnica;

5) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.

VI.   Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2022 r., poz. 530) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesięcy i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

VII.   Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;

2) życiorys (CV);

3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);

5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);

6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);

8) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na ww. stanowisko.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica  lub przesłać w terminie do dnia  29.03.2023 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko do spraw zamówień publicznych”.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 30.03.2023 r. o godz. 10:00.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.

VIII.  Inne informacje:

Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:

I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.

II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Aurelia Pustkowska – Inspektor ds. organizacyjnych i kadrowych, tel. 43/842 44 19, pok. nr 18.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wójt Gminy Konopnica ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Szynkielowie

02‑03‑2023 13:44:24
Dokumenty:
Plik pdf Zarządzenie 20 23.pdf
02‑03‑2023 13:45:15
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
421KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Klauzula informacyjna.pdf
02‑03‑2023 13:45:15
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
101KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze do spraw księgowości i płac

20‑07‑2022 14:35:52

Wójt Gminy Konopnica
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
do spraw księgowości i płac

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Konopnica    
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica,

II. Określenie stanowiska:

Stanowisko ds. księgowości i płac

III. 1. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:

- posiadanie obywatelstwa polskiego;

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;

- wykształcenie wyższe;

- posiadanie 2-letniego stażu pracy;

- dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office, w tym programów użytkowych takich jak Word i Excel, dobra znajomość obsługi programu Płatnik;

- znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o rachunkowości.

2. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:

- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;

- wykształcenie o kierunku: ekonomia, finanse, rachunkowość i pokrewne;

- samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu;

- umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:

1) sporządzanie list płac i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie dla pracowników Urzędu Gminy;

2) prowadzenie dokumentacji dotyczącej ubezpieczeń społecznych, świadczeń przysługujących w związku z tymi ubezpieczeniami oraz rozliczanie należnych składek ZUS pracowników Urzędu Gminy za pomocą programu Płatnik;

3) sporządzanie przelewów wynagrodzeń i potrąceń od wynagrodzeń;

4) sporządzanie miesięcznych przelewów z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych z zakresu sporządzanych wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie rocznych deklaracji z osiągniętych przychodów PIT;

5) sporządzanie list wypłat nagród, ekwiwalentów, odpraw i innych świadczeń należnych pracownikom Urzędu, diet dla radnych oraz diet i prowizji dla sołtysów;

6) sporządzanie rocznych deklaracji PIT dla sołtysów, radnych oraz osób zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia i umowy o dzieło;

7) sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych;

8) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;

9) zgłaszanie obowiązku ubezpieczeniowego do ZUS pracowników Urzędu i członków ich rodzin oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń za pomocą programu Płatnik;

10) sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych dla PFRON;

11) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i potrącaniem wpłat na Pracownicze Plany Kapitałowe;

12) prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia majątku gminy Konopnica;

13) sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu prowadzonych spraw;

14) obsługa finansowa oraz prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej Urzędu;

15) księgowanie analityczne  wydatków i dochodów budżetowych;

16) wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa nalężących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy;

17) wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta, Sekretarza Gminy i Skarbnika.

V.  Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:

1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;

2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;

3) umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;

4) praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym, na parterze budynku Urzędu Gminy Konopnica;

5) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.

VI.  Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r., poz. 1282) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

VII.  Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;

2) życiorys (CV);

3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);

5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);

6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);

8) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na ww. stanowisko.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica  lub przesłać w terminie do dnia  05.08.2022 r. do godz. 15:00 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko do spraw księgowości i płac”.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.

VIII. Inne informacje:

Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:

I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.

II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Aurelia Pustkowska – Inspektor ds. organizacyjnych i kadrowych, tel. 43/842 44 19, pok. nr 20.

 

 

Wójt Gminy Konopnica

/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wójt Gminy Konopnica ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychłocicach

29‑03‑2022 09:23:55
Dokumenty:
Plik pdf Zarządzenie 36 22.pdf
29‑03‑2022 09:25:38
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
2,7MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Klauzula informacyjna.pdf
29‑03‑2022 09:25:38
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
750KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Wójt Gminy Konopnica ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychłocicach

11‑02‑2022 09:49:06
Dokumenty:
Plik pdf Zarządzenie nr 19.22.pdf
11‑02‑2022 09:50:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
438KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Klauzula informacyjna.pdf
11‑02‑2022 09:50:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
127KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

OGŁASZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNIKA ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W STROBINIE

05‑01‑2022 15:01:42

OGŁASZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNIKA ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W STROBINIE

W WYMIARZE PEŁNEGO ETATU


I. Nazwa i adres jednostki:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Strobinie    
Strobin 34
98-313 Konopnica


II. Określenie stanowiska:
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie


III. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:

  • ukończone studia wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy, między innymi: psychologia, pedagogika, praca socjalna,
  • staż pracy: minimum 5 lat, w tym 3 lata w placówkach pomocyspołecznej,
  • co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe bądź wolontariackie (udokumentowane) polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniamipsychicznymi,
  • ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268),
  • znajomość przepisów prawa, a w szczególności:

- ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 685),
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2268),
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.),
- rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 249),
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781),

  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni prawpublicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • zgoda na przetwarzanie danychosobowych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonymstanowisku,
  • umiejętność pracy na komputerze w zakresie: pakiet MS Office (Excel,Word),
  • nieposzlakowana opinia.


IV. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:

- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- odporność na stres,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.


V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:

  • kierowanie bieżącą działalnością ŚDS i bezpośredni nadzór nad realizacją wszystkich zadań ŚDS,
  • opracowanie Regulaminu Organizacyjnego ŚDS,
  • opracowanie programu działalności ŚDS, planów pracy na każdy rok,
  • opracowanie sprawozdania z działalności ŚDS za dany rok,
  • dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji uczestników ŚDS,
  • zapewnienie należytej organizacji pracy, sprawności, skuteczności funkcjonowania ŚDS w celu realizacji zadań,
  • reprezentowanie ŚDS wobec jednostki nadrzędnej oraz innych instytucji i organizacjiw ramach otrzymanych uprawnień i kompetencji,
  • wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych,
  • dokonywanie czynności z zakresu prawa pracy, działanie zgodnie z przepisami prawa,
  • przydzielanie podległym pracownikom ŚDS zadań i wytycznych niezbędnych do prowadzenia działalności,
  • kształtowanie wśród personelu właściwego stosunku do powierzonych zadań, kultury pracy, zasad gospodarności i rzetelności w pracy,
  • odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej przez podległych pracowników oraz w zakresie bezpieczeństwa i ochrony mienia,
  • przyjmowanie interwencji i skarg uczestników oraz ich analiza,
  • zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej,
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych, udział w szkoleniach, doskonalenie metod pracy.

 

VI.  Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:

  • pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy,
  • kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy,
  • umowa o pracę w wymiarze 1 etatu,
  • stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze,
  • miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Strobinie, Strobin 34 98-313 Konopnica. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych,
  • wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagrodzenie pracowników samorządowych,
  • termin rozpoczęcia pracy: luty 2022r.

 

VII.  Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r., poz. 1282 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesięcy i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

 

VIII.  Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV);
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
  5. kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  6. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
  7. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
  8. oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

 

List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na ww. stanowisko.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica lub przesłać w terminie do dnia 17.01.2022 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie”.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 18.01.2022 r. o godz. 10:00.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.

 

IX. Inne informacje:

Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:

I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.

II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Mateusz Drab – Sekretarz Gminy, tel. 43 842 44 19 w.120.

Wójt Gminy Konopnica

/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 162 Numer strony: 1  2  3  4  5  .. 17
Informacja wytworzona przez:
Mariusz Banaś
email: it@konopnica.pl
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Data ostatniej aktualizacji:
24‑10‑2025 13:36:23
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie