Nabory na wolne stanowiska urzędnicze


Informacja o wynikach naboru

28‑05‑2021 14:18:38

Konopnica, dnia 28.05.2021 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na wolne stanowisko urzędnicze do spraw zamówień publicznych

w Urzędzie Gminy Konopnica

Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze nie został wyłoniony żaden kandydat z powodu braku ofert.

 

Wójt Gminy Konopnica

/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw zamówień publicznych

17‑05‑2021 14:00:25

Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
do spraw zamówień publicznych

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica,

II. Określenie stanowiska:

Stanowisko ds. zamówień publicznych

III. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:

- wykształcenie wyższe,

- posiadanie obywatelstwa polskiego,

- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office,

- znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,

- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

- nieposzlakowana opinia,

- znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego,

- posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy na równorzędnym stanowisku.

Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:

- umiejętność pracy w zespole,

- umiejętność organizowania pracy własnej,

- odporność na stres,

- umiejętność skutecznego komunikowania się,

- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,

- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:

1) realizowanie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym organizowanie i przeprowadzanie przetargów oraz zapewnienie zgodności realizowanych zamówień publicznych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;

2) pracowywanie dokumentacji przetargowej we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy;

3) koordynowanie i pomoc w stosowaniu przez Urząd i gminne jednostki organizacyjne ustawy Prawo zamówień publicznych;

4)  monitoring możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań gminy;

5) przygotowywanie wniosków i opracowywanie niezbędnej dokumentacji w celu pozyskania funduszy zewnętrznych;

6)  prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków;

7) przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatności, harmonogramów płatności i rozliczeń;

8) współpraca oraz świadczenie pomocy doradczej dla jednostek podległych, organizacji pozarządowych i jednostek pomocniczych gminy w zakresie zdobywania funduszy pozabudżetowych, w tym:

a) prowadzenie stałej informacji o programach,

b) pomoc w realizacji programów,

c) tworzenie projektów;

9) Wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa nalężących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy;

10) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.

V.  Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:

1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;

2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;

3) umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;

4) praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym, na I piętrze budynku Urzędu Gminy Konopnica;

5) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.

VI.  Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r., poz. 1282) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

VII.  Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;

2) życiorys (CV);

3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);

5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);

6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);

8) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;

9) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na ww. stanowisko.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica  lub przesłać w terminie do dnia  27.05.2020 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko do spraw zamówień publicznych”.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 28.05.2021 r. o godz. 10:00.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.

VIII. Inne informacje:

Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:

I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.

II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Aurelia Pustkowska – Inspektor ds. organizacyjnych i kadrowych, tel. 43/842 44 19, pok. nr 18.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach naboru na stanowisko Kierownika Klubu „Senior+” w Konopnicy

25‑03‑2021 12:25:29

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Kierownika Klubu „Senior+” w Konopnicy 98-313 Konopnica ul. Starowiejska 22

 

      Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko nie została wybrana żadna osoba z powodu braku ofert.

 

                                           Kierownik GOPS   w Konopnicy

                                              /-/  Katarzyna Gołębiowska

Konopnica, dnia 24.03.2021 r.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Klubu „SENIOR+” w Konopnicy

09‑03‑2021 15:18:54

Konopnica, dnia 09.03.2021 r.

 

OGŁOSZENIE
NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIKA KLUBU „SENIOR+” W KONOPNICY 
98-313 KONOPNICA UL. STAROWIEJSKA 22

 

Nazwa i adres jednostki.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, 98-313 Konopnica ul. Rynek 15

Określenie stanowiska urzędniczego.

Kierownik Klubu „Senior+” w Konopnicy

Wymiar czasu pracy: ¼  etatu.
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Miejsce wykonywania pracy: Klub „Senior+” w Konopnicy ul. Starowiejska 22, 98-313 Konopnica

Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata.

  1. Obywatelstwo polskie,
  2. Wykształcenie wyższe,
  3. Co najmniej  5 - letni staż pracy, w tym co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej,
  4. Posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
  5. Znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej,
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
  8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
  9. Nieposzlakowana opinia.

 Wymagania dodatkowe.

  1. Osoba ubiegająca się na stanowisko Kierownika Klubu Senior + powinna posiadać wiedzę w zakresie specyfiki pracy w Klubach Seniora.
  2. Znajomość specyfiki pracy z osobami starszymi.
  3. Znajomość przepisów:
  • Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 ze zm.).
  • Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2021 – 2025.
  1. Predyspozycje: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność kierowania zespołem i współdziałania w zespole, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, stabilność emocjonalna, odporność na stres.
  2. Dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office, w tym programów użytkowych takich jak Word i Excel,
  3. Nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.

Zakres wykonywania zadań na stanowisku.

  1. Kierowanie bieżącą działalnością Klubu „Senior+” w Konopnicy.
  2. Realizacja programu działalności Klubu „Senior+” w Konopnicy.
  3. Ustalanie i realizacja rocznego budżetu Klubu.
  4. Prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciami Seniorów lub rezygnacją z dalszego pobytu w Klubie.
  5. Opracowanie planu pracy Klubu i czuwanie nad jego realizacją.
  6. Odpowiedzialność za powierzony majątek, w tym realizacja wydatków Klubu „Senior+” w Konopnicy.
  7. Dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji Klubu.
  8. Prowadzenie dokumentacji w zakresie m.in. - listy obecności uczestników Klubu, dokumentacji uczestników klubu oraz dokumentacji osób prowadzących zajęcia.
  9. Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów.
  10. Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami w tym zakresie.
  11. Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb Seniorów.
  12. Koordynowanie spotkań i zajęć dla seniorów.
  13. Kompleksowe prowadzenie Klubu i organizowanie zajęć dla seniorów.
  14. Organizowanie form wsparcia dla Seniorów.
  15. Zaspokajanie potrzeb edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych uczestników Klubu.
  16. Organizowanie spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc.
  17. Organizowanie pracy specjalistów zatrudnionych w Klubie w zależności od potrzeb i działań na rzecz seniorów.
  18. Prowadzenie postępowania proceduralnego, przy akceptacji Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej, dotyczącego zatrudniania specjalistów.
  19. Dokonywanie w ramach budżetu Klubu Senior + stosownych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć.
  20. Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu „Senior+” w Konopnicy.
  21. Nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami, które mogą się włączyć w działalność Klubu.
  22. Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych w zajęciach.
  23. Reprezentowanie Klubu „Senior+” na zewnątrz oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Klubu.
  24. Dokumentowanie działalności Klubu „Senior+” w Konopnicy między innym w postaci dokumentacji fotograficznej, opisów poszczególnych działań. 

Informacja o warunkach pracy na stanowisku.

  1. Stanowisko pracy usytuowane w budynku Klubu „Senior+” w Konopnicy,  ul. Starowiejska 22, 98-313 Konopnica. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.
  2. Praca w wymiarze 1/4 etatu, praca z osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi oraz praca administracyjno-biurowa, współpraca z Kierownikiem oraz pracownikami GOPS w Konopnicy.
  3. Okres zatrudnienia: od kwietnia 2021 r.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W miesiącu lutym 2021 r. tj, miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty.

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – CV, uwzględniający dokładny opis przebiegu kariery zawodowej,
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, druk w załączeniu,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia),
  5. kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach,
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, w przypadku trwania zatrudnienia),
  7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  8. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  10. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  11. osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału                                               aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
  12. w przypadku kandydata z orzeczoną niepełnosprawnością - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  13. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną –stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Inne informacje:

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Wszystkie dokumenty składane w oryginale powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie  Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnica  lub przesłać w terminie do dnia  19.03.2021 r. do godz. 15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do siedziby jednostki) na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica  w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko Kierownika Klubu „Senior+” w Konopnicy.

Dokumenty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.

Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy po wyżej określonym terminie  lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w dniu 22.03.2021 r. o godz. 10.00.

Nabór będzie się odbywał w dwóch etapach:

I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.

II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.

Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Katarzyna Gołębiowska – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, tel. 43 842 44 19 wew. 111, pok. nr 11.

Kierownik GOPS zastrzega sobie prawo do:

-odwołania konkursu bez podania przyczyny;
-nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.

 

                                                                                           Kierownik GOPS w Konopnicy
                                                                                             (-) Katarzyna Gołębiowska

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach naboru

23‑12‑2020 13:04:38

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko Kierownika Klubu „Senior+” w Konopnicy 98-313 Konopnica ul. Starowiejska 22

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko nie została wybrana żadna osoba z powodu braku ofert.

 

                                                                      Kierownik GOPS
                                                                         w Konopnicy

                                                              Katarzyna Gołębiowska

 

Konopnica, dnia 23.12.2020 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Klubu „SENIOR+” w Konopnicy

11‑12‑2020 17:32:49

Konopnica, dnia 11.12.2020 r.

OGŁOSZENIE
NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIKA KLUBU „SENIOR+” W KONOPNICY 98-313 KONOPNICA UL. STAROWIEJSKA 22

Nazwa i adres jednostki.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15

Określenie stanowiska urzędniczego.

Kierownik Klubu „Senior+” w Konopnicy

Wymiar czasu pracy: ¼  etatu.

Rodzaj umowy: umowa o pracę.

Miejsce wykonywania pracy: Klub „Senior+” w Konopnicy ul. Starowiejska 22, 98-313 Konopnica

Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata.

  1. Obywatelstwo polskie,
  2. Wykształcenie wyższe,
  3. Co najmniej  5 - letni staż pracy, w tym co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej,
  4. Posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
  5. Znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej,
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
  8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
  9. Nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe.

  1. Osoba ubiegająca się na stanowisko Kierownika Klubu Senior + powinna posiadać wiedzę w zakresie specyfiki pracy w Klubach Seniora.
  2. Znajomość specyfiki pracy z osobami starszymi.
  3. Znajomość przepisów:
  • Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876).
  • Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2015 – 2020.
  1. Predyspozycje: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność kierowania zespołem i współdziałania w zespole, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, stabilność emocjonalna, odporność na stres.
  2. Dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office, w tym programów użytkowych takich jak Word i Excel,
  3. Nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.

Zakres wykonywania zadań na stanowisku.

  1. Kierowanie bieżącą działalnością Klubu „Senior+” w Konopnicy.
  2. Realizacja programu działalności Klubu „Senior+” w Konopnicy.
  3. Ustalanie i realizacja rocznego budżetu Klubu.
  4. Prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciami Seniorów lub rezygnacją z dalszego pobytu w Klubie.
  5. Opracowanie planu pracy Klubu i czuwanie nad jego realizacją.
  6. Odpowiedzialność za powierzony majątek, w tym realizacja wydatków Klubu „Senior+” w Konopnicy.
  7. Dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji Klubu.
  8. Prowadzenie dokumentacji w zakresie m.in. - listy obecności uczestników Klubu, dokumentacji uczestników klubu oraz dokumentacji osób prowadzących zajęcia.
  9. Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów.
  10. Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami w tym zakresie.
  11. Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb Seniorów.
  12. Koordynowanie spotkań i zajęć dla seniorów.
  13. Kompleksowe prowadzenie Klubu i organizowanie zajęć dla seniorów.
  14. Organizowanie form wsparcia dla Seniorów.
  15. Zaspokajanie potrzeb edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych uczestników Klubu.
  16. Organizowanie spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc.
  17. Organizowanie pracy specjalistów zatrudnionych w Klubie w zależności od potrzeb i działań na rzecz seniorów.
  18. Prowadzenie postępowania proceduralnego, przy akceptacji Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej, dotyczącego zatrudniania specjalistów.
  19. Dokonywanie w ramach budżetu Klubu Senior + stosownych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć.
  20. Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu „Senior+” w Konopnicy.
  21. Nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami, które mogą się włączyć w działalność Klubu.
  22. Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych w zajęciach.
  23. Reprezentowanie Klubu „Senior+” na zewnątrz oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Klubu.
  24. Dokumentowanie działalności Klubu „Senior+” w Konopnicy między innym w postaci dokumentacji fotograficznej, opisów poszczególnych działań. 

 

Informacja o warunkach pracy na stanowisku.

  1. Stanowisko pracy usytuowane w budynku Klubu „Senior+” w Konopnicy  ul. Starowiejska 22, 98-313 Konopnica. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.
  2. Praca w wymiarze 1/4 etatu, praca z osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi oraz praca administracyjno-biurowa, współpraca z Kierownikiem oraz pracownikami GOPS w Konopnicy.
  3. Okres zatrudnienia: od stycznia 2021 r.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W miesiącu listopadzie 2020 r. tj, miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty.

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – CV, uwzględniający dokładny opis przebiegu kariery zawodowej,
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, druk w załączeniu,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia),
  5. kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach,
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, w przypadku trwania zatrudnienia),
  7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  8. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  10. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  11. osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
  12. w przypadku kandydata z orzeczoną niepełnosprawnością - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  13. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną –stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

 

Inne informacje:

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wszystkie dokumenty składane w oryginale powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie  Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnica  lub przesłać w terminie do dnia  21.12.2020 r. do godz. 15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do siedziby jednostki) na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica  w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko Kierownika Klubu „Senior+” w Konopnicy.

Dokumenty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.

Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy po wyżej określonym terminie  lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w dniu 22.12.2020 r. o godz. 10.00.

Nabór będzie się odbywał w dwóch etapach:

I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.

II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.

Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Katarzyna Gołębiowska – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, tel. 43 842 44 19 wew. 111, pok. nr 11.

Kierownik GOPS zastrzega sobie prawo do:

-odwołania konkursu bez podania przyczyny;

-nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.

 

                                                                                                                                                             Kierownik GOPS w Konopnicy

                                                                                                                                                (-) Katarzyna Gołębiowska

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko konserwator urządzeń wodno-kanalizacyjnych w Urzędzie Gminy Konopnica

16‑07‑2020 11:41:19

OGŁOSZENIE

Wójt Gminy Konopnica

ogłasza nabór na wolne stanowisko konserwator urządzeń wodno-kanalizacyjnych

w Urzędzie Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

  1. Miejsce pracy – Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica – teren gminy Konopnica

Wymiar czasu pracy – 1/1

Planowany termin zatrudnienia – sierpień 2020 r.

Określenie stanowiska – konserwator urządzeń wodno-kanalizacyjnych

2. Wymagania niezbędne: 

  1. wykształcenie co najmniej zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe;
  2. obywatelstwo polskie;
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na zajmowanym stanowisku.

3. Wymagania dodatkowe:

  1. mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
  2. umiejętność dobrej organizacji pracy;
  3. obowiązkowość, rzetelność, dokładność, sumienność, komunikatywność, samodzielność w pracy;
  4. dyspozycyjność;
  5. prawo jazdy kat. B i T.

4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Wykonywanie bieżących prac przy usuwaniu awarii wodociągowych i kanalizacyjnych.
  2. Konserwacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
  3. Odczyty wodomierzy.
  4. Bieżąca kontrola przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.
  5. Kontrola wykonania nowych przyłączy oraz rozbudowy istniejących zgodnie z warunkami technicznymi oraz posiadanym pozwoleniem.
  6. Czuwanie nad prawidłową pracą oczyszczalni ścieków.
  7. Wykonywanie prac porządkowych i remontowo-budowlanych.

5. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV);
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
  7. kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętnościach;
  8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, I piętro, p. 19  lub przesłać w terminie do dnia  24.07.2020 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko robotnik gospodarczy w Urzędzie Gminy Konopnica”.

Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie.

W wyniku ww. analizy zostanie wytypowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu.

Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Dokumenty złożone przez kandydata, który zostanie zakwalifikowany do zatrudnienia zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty rekrutacyjne pozostałych kandydatów można odebrać osobiście w terminie 30 dni od zakończenia naboru, po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 43 842 44 19 oraz w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko robotnik gospodarczy-sprzątaczka w Urzędzie Gminy Konopnica

02‑06‑2020 11:22:50

OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Konopnica
ogłasza nabór na wolne stanowisko robotnik gospodarczy-sprzątaczka
w Urzędzie Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

1. Miejsce pracy – Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

Wymiar czasu pracy – 1/1

Planowany termin zatrudnienia – lipiec 2020 r.

Określenie stanowiska – robotnik gospodarczy-sprzątaczka

2. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie co najmniej podstawowe
2) obywatelstwo polskie;
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
4) niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na zajmowanym stanowisku.

3. Wymagania dodatkowe:

1) mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
2) umiejętność dobrej organizacji pracy;
3) obowiązkowość, rzetelność, dokładność, sumienność, komunikatywność, samodzielność w pracy;
4) dyspozycyjność.

4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

1)wykonywanie prac o charakterze porządkowo-sanitarnym w budynku Urzędu Gminy Konopnicy tj.:

  • bieżące sprzątanie pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarno-higienicznych, korytarzy,
  • mycie okien,
  • zgłaszanie o zauważonych brakach i usterkach w sprzątanych pomieszczeniach,
  • wyłączanie urządzeń elektrycznych, zamykanie okien oraz drzwi w sprzątanych pomieszczeniach,
  • dbałość o urządzenia oraz sprzęt do utrzymywania czystości,
  • właściwe przechowywanie oraz racjonalne wykorzystanie sprzętu oraz środków czystości;

2) zamykanie budynku Urzędu Gminy;
3) sprzątanie terenu wokół budynku Urzędu Gminy;
4) w miarę potrzeb sadzenie kwiatów oraz pielenie skwerków wokół budynku Urzędu Gminy.

5. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
7) kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętnościach;
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, I piętro, p. 19  lub przesłać w terminie do dnia  10.06.2020 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko robotnik gospodarczy-sprzątaczka w Urzędzie Gminy Konopnica”.

 

Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie.

W wyniku ww. analizy zostanie wytypowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu.

Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Dokumenty złożone przez kandydata, który zostanie zakwalifikowany do zatrudnienia zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty rekrutacyjne pozostałych kandydatów można odebrać osobiście w terminie 30 dni od zakończenia naboru, po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 43 842 44 19 oraz w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica.

 

Dokumenty:
Plik docx Klauzula informacyjna.docx
02‑06‑2020 11:32:03
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
18KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Kwestionariusz_kandydata na pracownika.doc
02‑06‑2020 11:32:03
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
36KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU

25‑05‑2020 09:15:33

INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU

NA STANOWISKO DYREKTORA Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy

Urząd Gminy Konopnica

ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

informuje, że w wyniku przeprowadzonego konkursu na stanowisko dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy

została wybrana Pani

Anna Krześniak

UZASADNIENIE DOKONANEGO WYBORU LUB NIEROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU

Wyłoniona kandydatka wykazała się wiedzą, znajomością zagadnień dotyczących funkcjonowania instytucji kultury, pozyskiwania środków zewnętrznych oraz niezbędnych przepisów prawa. Podczas rozmowy zaprezentowała się jako osoba kompetentna i komunikatywna. Posiada doświadczenie w kierowaniu instytucją działającą w oparciu o finanse publiczne. Wiedza merytoryczna jak i praktyczna kandydatki dają gwarancję prawidłowego wykonywania pracy i powierzonych jej obowiązków.

Konopnica, dnia 20.05.2020 r.

Wójt Gminy Konopnia
(-) Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wójt Gminy Konopnica ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy

16‑04‑2020 12:07:11

Wójt Gminy Konopnica ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy

Zatrudnienie na podstawie powołania na czas określony – 5  lat


I.
Wymiar etatu: 1/1
Przewidywany termin zatrudnienia: 1 czerwiec 2020 r.
Miejsce wykonywania pracy, nazwa i adres instytucji kultury: Gminne Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Konopnicy, ul. Parkowa 16, 98-313 Konopnica
II. Określenie stanowiska:
Dyrektor Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy
III. 1.Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w trybie ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz.1440 z późn. zm.),
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- posiadanie 3-letniego stażu pracy na równorzędnym stanowisku,
- prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
-wykształcenie wyższe związane z zarządzaniem instytucjami kultury,
-znajomość przepisów prawnych, dotyczących funkcjonowania instytucji kultury i finansów publicznych,
- znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem środków pozabudżetowych, w tym unijnych na realizację projektów kulturalnych,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest konkurs:
- zarządzanie Gminnym Centrum Kultury i Biblioteką Publiczną w Konopnicy w zakresie zadań określonych w Statucie instytucji,
- realizacja programu działania zgodnie z umową zawartą w trybie art.15 ust. 5 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.194),
- kierowanie bieżącą działalnością instytucji kultury i reprezentowanie jej na zewnątrz,
- pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację celów statutowych instytucji,
- współpraca z organami Gminy, jednostkami pomocniczymi i organizacyjnymi Gminy, placówkami oświatowymi, kulturalnymi, działającymi w zakresie sportu, fundacjami, stowarzyszeniami, artystami, twórcami oraz podmiotami działającymi w zakresie działalności pożytku publicznego.
V.  Wymagane dokumenty:
1)  list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) koncepcja funkcjonowania Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);
6) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
7) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
8) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
9) oświadczenie kandydata, o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
10) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest konkurs;
11) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
12) oświadczenie kandydata o posiadaniu prawa jazdy kad. B;
13) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu;
14) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w skrzynce podawczej znajdującej się przed wejściem do Urzędu Gminy Konopnica  lub przesłać w terminie do dnia  12.05.2020 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy”.
Z Regulaminem konkursu można się zapoznać w Urzędzie Gminy Konopnica przy ul. Rynek 15 I p. pok. 20 po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, a wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (43)842 44 19 w. 120.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną o tym fakcie powiadomieni telefonicznie wraz z podaniem terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 14.05.2020 r. o godz. 10:00.
Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
VI. Inne informacje:
1) Kandydaci mogą zapoznać się z warunkami organizacyjno - finansowymi działalności Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy w Urzędzie Gminy Konopnica przy ul. Rynek 15, I p. pok. 20 po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, te. 43 842 44 19 w.120.
2) Ostateczną decyzję w sprawie zatrudnienia po przeprowadzonej procedurze konkursowej podejmuje Wójt Gminy Konopnicy.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 149 Numer strony: 1  2  3  4  5  .. 15
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Data ostatniej aktualizacji:
08‑03‑2024 14:29:10
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie