Nabory na wolne stanowiska urzędnicze


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
370KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,2MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

27‑01‑2015 09:58:18
Ogłoszenie o konkursie łówny>
na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kulturyłówny>
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2013.594j.t.), art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U.2012.406j.t.) oraz § 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 30 czerwca 2004 r. w sprawie organizacji i trybu przeprowadzania konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kultury (Dz.U.2004.154.1629), łówny>

Wójt Gminy Konopnica ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kultury - Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy.łówny>
Na podstawie § 2 pkt 1) i § 3 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 30 czerwca 2004 r. w sprawie organizacji i trybu przeprowadzania konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kultury (Dz.U.2004.154.1629), określa się następujące formalne kryteria wyboru kandydatów na stanowisko dyrektora:łówny>
  1. Nazwa i adres jednostki:
    Gminne Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Konopnicy, 98-313 Konopnica,
    ul. Parkowa 16.
  2. Organizator Konkursu:
    Wójt Gminy Konopnica, Urząd Gminy Konopnica, 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15.
  3. Nazwa stanowiska:
    Dyrektor Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy
  4. Wymagania kwalifikacyjne kandydatów oraz sposób ich udokumentowania:
    1. Kandydat na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy powinien spełniać następujące niezbędne wymagania kwalifikacyjne:
      1. posiadać obywatelstwo polskie,
      2. cechować się nieposzlakowaną opinią,
      3. nie może być prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      4. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych,
      5. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy,
      6. posiadać biegłą znajomość obsługi komputera, w tym w szczególności umiejętność korzystania z Internetu, obsługi poczty email oraz programów komputerowych niezbędnych przy sprawowaniu funkcji, a w szczególności programów edytorskich Microsoft Office Word i Excel,
      7. posiadać wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie humanistycznej, w szczególności preferowane jest wykształcenie w dziedzinie związanej z działalnością podstawową Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy (tj. artystyczne, z dziedziny sztuki, pedagogiczne, kulturalno - oświatowe lub pokrewne albo menedżerskie w tym zakresie),
      8. posiadać minimum 1-roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym, lub 3 - letnie doświadczenie w działalności kulturalnej, oświatowej, artystycznej lub pedagogicznej,
      9. posiadać znajomość regulacji prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, gminnych jednostek organizacyjnych, przepisów o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, przepisów prawa zamówień publicznych, kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, ustawy o finansach publicznych oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
    2. Kandydat na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania kwalifikacyjne:
      1. posiadać doświadczenie w zarządzaniu zespołem co najmniej 3 osób,
      2. posiadać umiejętność organizacji pracy oraz samodzielnego wykonywania powierzonych obowiązków w tym kierowania zasobami ludzkimi,
      3. być dyspozycyjnym, komunikatywnym i cechować się odpornością na stres,
      4. cechować się wysoką kulturą osobistą,
      5. posiadać umiejętność obsługi sprzętu nagłaśniającego, rejestrującego dźwięk i obraz,
      6. posiadać umiejętność pracy z grupami dziecięcymi, młodzieżowymi i artystycznymi,
      7. dysponować wiedzą i doświadczeniem w zakresie pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych.
  5. Wymagane dokumenty oraz sposób udokumentowania wymaganych kwalifikacji:
    Kandydat na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy powinien przedłożyć następujące dokumenty:
    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. kwestionariusz osobowy,
    4. kopię dowodu osobistego,
    5. kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, w szczególności kopię dyplomu ukończenia wyższych studiów magisterskich (poza tym wszelkiego rodzaju inne dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje itp. - w kserokopiach),
    6. kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w wymaganym stażu pracy (np. kopię umowy o pracę, kopię świadectwa pracy, zaświadczenie od pracodawcy),
    7. kopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej (np. świadectwa pracy, zaświadczenia od pracodawcy, umowy cywilnoprawne wraz z potwierdzeniem ich wykonania, w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej - wypis z właściwego rejestru działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru KRS),
    8. kopie dokumentów potwierdzających zarządzanie zespołem co najmniej 3 osób (np. zaświadczenia od pracodawcy, umowa o pracę, świadectwo pracy, zakres obowiązków z przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej potwierdzający zarządzanie zespołem co najmniej 3 osób potwierdzony przez pracodawcę, w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej dokumenty potwierdzające zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego co najmniej 3 pracowników),
    9. oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
    10. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
    11. oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
    12. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie karne lub postępowanie karne skarbowe,
    13. oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U.2013.168j.t.),
    14. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 199 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002.101.926 z późn. zm.), na potrzeby przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy,
    15. kandydat zobowiązany jest przedstawić pisemną koncepcję prowadzenia Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy.
  6. Termin i miejsce złożenia dokumentów aplikacyjnych:
    1. Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Urzędzie Gminy Konopnica w Konopnicy (98-313), przy ul. Rynek 15 - Sekretariat, pokój nr 18.
    2. Na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: imię i nazwisko oraz adres zwrotny kandydata i numer telefonu kontaktowego, a także obligatoryjnie klauzulę "Konkurs na wolne stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy - NIE OTWIERAĆ".
    3. Termin składania dokumentów aplikacyjnych wynosi 30 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia. W przypadku nadania dokumentów za pośrednictwem przesyłki pocztowej o zachowaniu terminu decyduje:
      1. w przypadku nadania dokumentów przesyłką rejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. - decyduje data stempla pocztowego,
      2. w przypadku nadania dokumentów przesyłką nierejestrowaną (tzw. listem zwykłym) lub za pośrednictwem innego operatora pocztowego niż Poczta Polska S.A. - o zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu przesyłki do Urzędu Gminy Konopnica.
      3. Dokumenty składane osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Konopnica powinny zostać złożone w ostatnim dniu w/w terminu najpóźniej do godziny 15:30.
      4. Uwaga - dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do organizatora po upływie w/wskazanego terminu, nie zostaną poddane procedurze konkursowej.
  7. Informacje dodatkowe:
    1. Konkurs na wolne stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy zostanie przeprowadzony przez Komisję powołaną przez organizatora - Wójta Gminy Konopnica Zarządzeniem Nr 6/15 z dnia 21 stycznia 2015 r. w sprawie powołania komisji Konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy.
    2. Tryb pracy Komisji określa Regulamin działania Komisji Konkursowej na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy, który stanowi załącznik do w/powołanego Zarządzenia Nr 6/15 z dnia 21 stycznia 2015 r.
    3. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
      I etap - obejmował będzie sprawdzenie dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zostanie przeprowadzony bez udziału kandydatów,
      II etap - obejmował będzie:
      1. zapoznanie się przez Komisję Konkursową z przedstawionymi przez kandydatów pisemnymi koncepcjami funkcjonowania Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy,
      2. przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami,
      3. dokonanie oceny kandydatów oraz przedstawienie Wójtowi Gminy Konopnica wyników konkursu.
    4. Czyniąc zadość obowiązkowi wynikającemu z § 3 ust. 3 pkt 4) Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 30 czerwca 2004 r. w sprawie organizacji i trybu przeprowadzania konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kultury (Dz.U.2004.154.1629), organizator wskazuje, że przewidywany termin zakończenia konkursu nastąpi w ciągu 60 dni od upływu terminu do składania dokumentów aplikacyjnych.
    5. Wszelkich informacje dotyczące konkursu, w tym informacje o warunkach organizacyjno-finansowych działalności Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy można uzyskać w Urzędzie Gminy Konopnica w Konopnicy. Osobą upoważnioną z ramienia organizatora do udzielania wszelkich informacji jest Pani Anna Glapa - Sekretarz Gminy Konopnica, pod numerem telefonu: 043 - 842 - 44 - 19, lub osobiście w Urzędzie Gminy Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania w pokoju nr 104, po uprzednim telefonicznym umówieniu się na spotkanie.

łówny>

Wójt Gminy łówny>
/-/ Grzegorz Turalczyk
łówny>
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik pdf ZARZĄDZENIE NR 1/ 15 Wójta Gminy Konopnica z dnia 5 stycznia 2015 r.
07‑01‑2015 11:29:02
w sprawie unieważnienia konkursu na wolne stanowisko dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy



Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
220KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja

05‑01‑2015 10:07:19
I N F O R M A C J A
o wynikach wstępnej selekcji pod względem formalnym kandydatów,
którzy złożyli dokumenty w ramach naboru na wolne stanowisko dyrektora - Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy.

Działając na podstawie Regulaminu działania Komisji Konkursowej na stanowisko dyrektora - Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy wprowadzonego zarządzeniem Nr 305/14 Wójta Gminy Konopnica z dnia 10 grudnia 2014 r.
Komisja Konkursowa dokonała wstępnej selekcji kandydatów pod względem formalnym na podstawie złożonych dokumentów.
Sprawdzono kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne. W wyniku takiej selekcji stwierdza się co następuje:

  1. we wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 5 grudnia 2014 r. dokumenty złożyło 7 osób,
  2. lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco (w kolejności wpływu ofert):
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1 Michał Kabała Giętkowizna
2 Monika Wojtczak Mała Wieś
3 Daniel Sibiak Konopnica

Nie umieszczenie na w/w liście jest jednoznaczne z niespełnieniem warunków określonych w ogłoszeniu o naborze i nie zakwalifikowaniu do następnego etapu prowadzonego naboru.
Z osobami umieszczonymi na tej liście Komisja Konkursowa przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

31‑12‑2014 12:17:10
I N F O R M A C J A
o wynikach naboru kandydatów do pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społeczne
w Konopnicy ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.
na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społeczne w Konopnicy

W wyniku przeprowadzonego i zakończonego procesu naboru do pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społeczne w Konopnicy zgodnie Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy wprowadzonym zarządzeniem Nr 1/12 Kierownika GOPS w Konopnicy z dnia 04 listopada 2012r. w związku z § 1 ust.2 zarządzenia Nr 3/2013 Kierownika GOPS Konopnica z dnia 04 grudnia 2013 r. na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społeczne w Konopnicy

nie został wyłoniony żaden kandydat

Uzasadnienie:

Z uwagi na brak ofert pracy na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, nabór zakończono bez wyłonienia kandydata do zatrudnienia na ww. stanowisku.

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

05‑12‑2014 15:25:18
Wójt Gminy Konopnica
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm./ oraz art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej /tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 406 z późn. zm./
ogłasza nabór na wolne stanowisko dyrektora - Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy
  1. Nazwa i adres jednostki:
    Gminne Centrum Kultury i biblioteka w Konopnicy, 98-313 Konopnica, ul. Parkowa 16;
    Organizator Konkursu - Wójt Gminy Konopnica
  2. Określenie stanowiska:
    Dyrektor Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy
  3. Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania;
    1. Wymagania niezbędne:
      1. wykształcenie wyższe humanistyczne w tym preferowane artystyczne, pedagogiczne, kulturalno-oświatowe (pokrewne) lub menedżerskie w tym zakresie,
      2. znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania jednostki Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki oraz podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego i administracji,
      3. minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub trzyletnie doświadczenie w działalności kulturalnej, oświatowej,
      4. jest obywatelem polskim, nie karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
      5. obsługa komputera: programy Microsoft Word i Exce itp.,
      6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
      7. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      8. brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      9. nieposzlakowana opinia.
    2. Wymagania dodatkowe:
      1. umiejętność samodzielnej pracy,
      2. znajomość obsługi sprzętu nagłaśniającego, rejestrującego dźwięk i obraz,
      3. znajomość przepisów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy prawo zamówień publicznych, o organizowaniu imprez masowych, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego,
      4. dyspozycyjność, komunikatywność i odporność na stres,
      5. umiejętność organizacji pracy i kierowania zasobami ludzkimi,
      6. umiejętność pracy z grupami dziecięcymi, młodzieżowymi, artystycznymi,
      7. dysponowanie wiedzą i doświadczeniem w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych na działalność kulturalną,
      8. znajomość języka obcego.
  4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. zarządzanie Gminnym Centrum Kultury i Biblioteką w celu pełnej realizacji zadań wskazanych w Statucie,
    2. realizacja programu działania zgodnie z przyjętą koncepcję funkcjonowania i rozwoju Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki,
    3. pozyskiwanie środków pozabudżetowych na cele statutowe Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki,
    4. kierowanie Gminnym Centrum Kultury i Biblioteką i reprezentowanie go na zewnątrz,
    5. wykonywanie zadań pracodawcy wobec pracowników Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki w zakresie prawa pracy,
    6. dbanie o prawidłową gospodarkę finansową Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki,
    7. zarządzanie mieniem Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki,
    8. współpraca z instytucjami kultury, placówkami oświatowymi, sportowymi, zespołami amatorskimi, stowarzyszeniami, artystami i twórcami, organami Gminy Konopnica oraz mieszkańcami Gminy.
  5. Wymagane dokumenty:
    • życiorys (CV),
    • list motywacyjny,
    • kserokopia dowodu osobistego,
    • dokument poświadczający wykształcenie (dyplom, świadectwo),
    • oświadczenie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
    • kwestionariusz osobowy /druk do pobrania z załącznika/,
    • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych korzysta z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami),
    • oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)",
    • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    • koncepcja prowadzenia Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki.
  6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie oryginałów lub odpisów poświadczonych notarialnie, osobiście, w siedzibie Urzędu Gminy Konopnica 98-313 Konopnica ul. Rynek 15, pokój nr 18 (sekretariat) do dnia 22.12. 2014 roku, do godz. 15.30, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na wolne stanowisko dyrektora - Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy.

INFORMACJE DODATKOWE

Nabór przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy Konopnica.
Postępowanie jest dwu etapowe:

Etap I - wstępna ocena ofert
Etap II - rozmowa kwalifikacyjna

O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej wyłonieni kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie na numer telefonu podany w złożonej ofercie.

UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica (www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Konopnicy. Osobą upoważnioną do kontaktu jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy tel. 043 842 44 19 w. 104.

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
55KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

02‑12‑2014 15:42:23
WÓJT GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W KONOPNICY

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja publiczna, polityka społeczna, socjologia, psychologia).
  3. Co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
  4. Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej określona przez Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2004 r.(Dz.U.Nr 219, poz. 2224).
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, oraz kodeksu pracy.
  9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku

WYMAGANIA DODATKOWE:
  1. Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
  2. Znajomość obsługi komputera na poziomie podstawowym.
  3. Samodzielność i kreatywność.
  4. Znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków unijnych.
  5. Umiejętność skutecznego komunikowania się.
  6. Wysoka kultura osobista.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
  1. Zarządzanie i kierowanie gminnym ośrodkiem pomocy społecznej.
  2. Zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie i prowadzenie spraw osobowych pracowników GOPS.
  3. Nadzór i kontrola pracy pracowników GOPS.
  4. Rozpoznanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
  5. Opracowanie planu środków finansowych koniecznych na zabezpieczenie prawidłowej realizacji zadań ośrodka.
  6. Podejmowanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz egzekucji świadczeń nienależnie pobranych z zakresu zadań własnych gminy oraz zadań zleconych.
  7. Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi, kościołem katolickim i innymi kościołami, związkami wyznaniowymi oraz osobami fizycznymi i prawnymi w zakresie przezwyciężania trudnych sytuacji życiowych osób i rodzin, których nie są oni w stanie pokonać wykorzystując własne uprawnienia, zasoby i możliwości.
  8. Realizacja innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Konopnica.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
  6. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
  8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
  9. Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.

Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 17.12.2014 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.


INFORMACJE DODATKOWE
Nabór przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy Konopnica.
Postępowanie jest dwu etapowe:
Etap I - wstępna ocena ofert
Etap II - rozmowa kwalifikacyjna
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej wyłonieni kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie na numer telefonu podany w złożonej ofercie.

UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica (www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Konopnicy. Osobą upoważnioną do kontaktu jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy tel. 043 842 44 19 w. 104
Informacja dodatkowa z ustawy o pracownikach samorządowych:
Art. 13a.1. W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata
2. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.
Art. 13 ust. 2b Kandydat który zamierza skorzystać, z uprawnień o których mowa w art. 13a ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Załączniki:
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Konopnica, dnia 02.12.2014 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
55KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 149 Numer strony: 1 .. 8  9  10  11  12  
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Data ostatniej aktualizacji:
08‑03‑2024 14:29:10
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie