Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W KONOPNICY
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja publiczna, polityka społeczna, socjologia, psychologia).
- Co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
- Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej określona przez Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2004 r. (Dz. U. Nr 219, poz. 2224 ).
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, oraz kodeksu pracy.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
- Znajomość obsługi komputera na poziomie podstawowym.
- Samodzielność i kreatywność.
- Znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków unijnych.
- Umiejętność skutecznego komunikowania się.
- Wysoka kultura osobista.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- Zarządzanie i kierowanie gminnym ośrodkiem pomocy społecznej.
- Zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie i prowadzenie spraw osobowych pracowników GOPS.
- Nadzór i kontrola pracy pracowników GOPS.
- Rozpoznanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
- Opracowanie planu środków finansowych koniecznych na zabezpieczenie prawidłowej realizacji zadań ośrodka.
- Podejmowanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz egzekucji świadczeń nienależnie pobranych z zakresu zadań własnych gminy oraz zadań zleconych.
- Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi, kościołem katolickim i innymi kościołami, związkami wyznaniowymi oraz osobami fizycznymi i prawnymi w zakresie przezwyciężania trudnych sytuacji życiowych osób i rodzin, których nie są oni w stanie pokonać wykorzystując własne uprawnienia, zasoby i możliwości.
- Realizacja innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Konopnica.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
- Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
- Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.
Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 15.09.2014 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
INFORMACJE DODATKOWE
Nabór przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy Konopnica.
Postępowanie jest dwu etapowe:
Etap I - wstępna ocena ofert
Etap II - rozmowa kwalifikacyjna
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej wyłonieni kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie na numer telefonu podany w złożonej ofercie.
UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica (www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Konopnicy. Osobą upoważnioną do kontaktu jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy tel. 043 842 44 19 w. 104
Informacja dodatkowa z ustawy o pracownikach samorządowych:
Art. 13a.1. W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata
2. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.
Art. 13 ust. 2b Kandydat który zamierza skorzystać, z uprawnień o których mowa w art. 13a ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Załączniki:
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
/-/ Mariola Hernas
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W KONOPNICY
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja publiczna, polityka społeczna, socjologia, psychologia).
- Co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
- Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej określona przez Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2004 r.(Dz.U.Nr 219, poz. 2224).
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, oraz kodeksu pracy.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
- Znajomość obsługi komputera na poziomie podstawowym.
- Samodzielność i kreatywność.
- Znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków unijnych.
- Umiejętność skutecznego komunikowania się.
- Wysoka kultura osobista.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- Zarządzanie i kierowanie gminnym ośrodkiem pomocy społecznej.
- Zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie i prowadzenie spraw osobowych pracowników GOPS.
- Nadzór i kontrola pracy pracowników GOPS.
- Rozpoznanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
- Opracowanie planu środków finansowych koniecznych na zabezpieczenie prawidłowej realizacji zadań ośrodka.
- Podejmowanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz egzekucji świadczeń nienależnie pobranych z zakresu zadań własnych gminy oraz zadań zleconych.
- Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi, kościołem katolickim i innymi kościołami, związkami wyznaniowymi oraz osobami fizycznymi i prawnymi w zakresie przezwyciężania trudnych sytuacji życiowych osób i rodzin, których nie są oni w stanie pokonać wykorzystując własne uprawnienia, zasoby i możliwości.
- Realizacja innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Konopnica.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
- Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
- Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.
Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 28.08.2014 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
INFORMACJE DODATKOWE
Nabór przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy Konopnica.
Postępowanie jest dwu etapowe:
Etap I - wstępna ocena ofert
Etap II - rozmowa kwalifikacyjna
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej wyłonieni kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie na numer telefonu podany w złożonej ofercie.
UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica (www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Konopnicy.
Osobą upoważnioną do kontaktu jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy tel. 043 842 44 19 w. 104
Informacja dodatkowa z ustawy o pracownikach samorządowych:
Art. 13a.1. W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata
2. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.
Art. 13 ust. 2b Kandydat który zamierza skorzystać, z uprawnień o których mowa w art. 13a ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Załączniki:
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Konopnica, dnia 23.07.2014 r.
/-/ Mariola Hernas
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko asystenta rodziny w ramach Resortowego Programu wspierania rodziny
i systemu pieczy zastępczej na rok 2014.
Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Paulina Głowacka podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością zagadnień przede wszystkim z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
/-/ Anna Glapa
Konopnica, dnia 13.06.2014 r.
Informacja
o wynikach wstępnej selekcji pod względem formalnym kandydatów,
którzy złożyli dokumenty w ramach naboru na wolne stanowisko asystenta rodziny
w ramach Resortowego Programu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na rok 2014.
Działając na podstawie rozdziału VI Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy wprowadzonego zarządzeniem Nr 1/12 Kierownika GOPS w Konopnicy z dnia 04 listopada 2012r. w związku z § 1 ust.2 zarządzenia Nr 3/2013 Kierownika GOPS Konopnica z dnia 04 grudnia 2013 r. Komisja Rekrutacyjna dokonała wstępnej selekcji kandydatów pod względem formalnym na podstawie złożonych dokumentów.
Sprawdzono kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne. W wyniku takiej selekcji stwierdza się co następuje:
a. we wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 5 czerwca 2014 r. dokumenty złożyło 5 osób,
b. lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco (w kolejności wpływu ofert):
Lp. | Imię i nazwisko | Miejsce zamieszkania |
1 | Justyna Miksa | Rusiec |
2 | Tomasz Antoniak | Wieluń |
3 | Paulina Głowacka | Konopnica |
4 | Monika Ciekańska | Strobin |
Nie umieszczenie na w/w liście jest jednoznaczne z niespełnieniem warunków określonych w ogłoszeniu o naborze i nie zakwalifikowaniu do następnego etapu prowadzonego naboru.
Z osobami umieszczonymi na tej liście Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.
/-/ Mariola Hernas
Konopnica, dnia 09.06.2014 r.
Nabór na Asystenta rodziny
ASYSTENT RODZINY W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU WSPIERANIA RODZINY I SYSTEMU PIECZY ZASTĘPCZEJ NA ROK 2014
"Program asystent rodziny i koordynator rodzinnej pieczy zastępczej na rok 2014"łówny>
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Przewidywany termin zatrudnienia: czerwiec 2014 r.
Okres zatrudnienia: czerwiec 2014 r. - grudzień 2014 r.
łówny>
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna - preferowana praca socjalna,
- kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,
- kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych,
- doświadczenie w pracy w jednostkach pomocy społecznej,
- umiejętność prowadzenia pracy z klientem,
- umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
- prawo jazdy kat. B oraz własny samochód,
- odporność na sytuacje stresowe,
- samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
- komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,
- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,
- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,
- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,
- wspieranie aktywności społecznej rodzin,
- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,
- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,
- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,
- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
- dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,
- monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,
- sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,
- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,
- współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
- Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- list motywacyjny,
- cv ze zdjęciem i numerem telefonu kontaktowego,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i zdobyte umiejętności,
- kserokopie świadectw, dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona.
- Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- kserokopia dowodu osobistego kandydata,
- oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe",
- oświadczenie z klauzulą: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)",
- oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".
- Informacje dodatkowe:
Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
"DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU WSPIERANIA RODZINY I SYSTEMU PIECZY ZASTĘPCZEJ NA ROK 2014 - "Program asystent rodziny i koordynator rodzinnej pieczy zastępczej na rok 2014" łówny>łówny>należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach urzędowania (od 7:30 do 15:30) lub przesłać na adres:łówny>
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, łówny>łówny>łówny>
łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny> ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w terminie do dnia 05 czerwca 2014 r. do godz. 15:30 (w przypadku wysłania aplikacji listownie decydującym terminem będzie data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Gminnego Ośrodka Pomocy społecznej w Konopnicy).łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>
Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Wójt Gminy Konopnica zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>
łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Mariola Hernas
łówny>
łówny>
łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>
Ogłoszenie o konkursach
- Dyrektora Szkoły Podstawowej im. 72 PP "Radom" w Konopnicy, ul. Szkolna 18, 98-313 Konopnica;
- Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychłocicach, Rychłocice 108A, 98-313 Konopnica.
- Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. Nr 184, poz. 1436 , zm. Dz.U. Z 2011 r. Nr 254, poz. 1526) tj.:
- Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który łącznie spełnia następujące wymagania:
- ukończył studia magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole,
- ukończył studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli,
- posiada, co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego,
- uzyskał:
- co najmniej dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub
- pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo
- w przypadku nauczyciela akademickiego - pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej - przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora,
- spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
- nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2014r. poz. 191), a w przypadku nauczyciela akademickiego - karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
- nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.).
- Stanowisko dyrektora publicznej szkoły podstawowej może zajmować również nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który ukończył studia pierwszego stopnia lub studia wyższe zawodowe i posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończył nauczycielskie kolegium języków obcych, posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole i spełnia wymagania określone w pkt 1 ppkt 2-9,
- Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:
- posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej,
- ukończyła studia magisterskie,
- posiada, co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym, co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych,
- nie toczy się przeciwko niej postępowanie ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
- spełnia wymagania określone w pkt 1 ppkt 2,5,7 i 9.
- Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować również nauczyciel mianowany lub dyplomowany, zatrudniony na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych oraz nauczyciel mianowany lub dyplomowany urlopowany lub zwolniony z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991r. o związkach zawodowych (Dz. U. z 2001r. Nr 79, poz. 854 z późn. zm.), spełniający wymagania określone w rozporządzeniu, z wyjątkiem wymogu posiadania, co najmniej dobrej oceny pracy albo pozytywnej oceny dorobku zawodowego.
- Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który łącznie spełnia następujące wymagania:
- Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
- Uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju danej publicznej szkoły,
- Poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
- Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności nformację o:
- stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
- stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
- stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem
- Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 3,
- Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
- Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
- Oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 168, z 2012 r. poz. 1529),
- Oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art.7 ust.1 i ust.3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz.U. z 2013 r. poz. 1388 ), - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły ( dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.),
- Oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela,
- Oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
- Oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2014r. poz. 191) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r., poz. 572 z późn. zm.) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
- Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Konopnicy" lub "Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Rychłocicach" w terminie do dnia 6 czerwca 2014 r. pocztą na adres: Urząd Gminy w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica lub osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica pok. 118.
- Konkursy przeprowadzą komisje konkursowe powołane przez Wójta Gminy Konopnica.
- O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie - na piśmie.
/-/ Mariola Hernas
Informacja
na stanowisko Referent ds. Świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społeczne w Konopnicy
Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
zamieszkała Osjaków
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Katarzyna Kubiak podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością zagadnień przede wszystkim z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o Funduszu Alimentacyjnym oraz ustawy o świadczeniach rodzinnych a także z zakresu funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego.
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Anna Glapa
Informacja
Działając na podstawie rozdziału VI Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy wprowadzonego zarządzeniem Nr 1/12 Kierownika GOPS w Konopnicy z dnia 04 listopada 2012r. w związku z § 1 ust.2 zarządzenia Nr 3/2013 Kierownika GOPS Konopnica z dnia 04 grudnia 2013 r. Komisja Rekrutacyjna dokonała wstępnej selekcji kandydatów pod względem formalnym na podstawie złożonych dokumentów.
Sprawdzono kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne. W wyniku takiej selekcji stwierdza się co następuje:
- we wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 19 grudnia 2013 r. dokumenty złożyło 7 osób,
- lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco (w kolejności wpływu ofert):
Lp. | Imię i nazwisko | Miejsce zamieszkania |
1. | lona Torczyńska | Konopnica |
2. | Beata Świstek | Kocina |
3. | Katarzyna Dobruchowska | Broszki |
4. | Katarzyna Kubiak | Osjaków |
5. | Małgorzata Kaźmierczak | Bębnów |
6. | Marlena Brzozowska | Strobin |
Nie umieszczenie na w/w liście jest jednoznaczne z niespełnieniem warunków określonych w ogłoszeniu o naborze i nie zakwalifikowaniu do następnego etapu prowadzonego naboru.
Z osobami umieszczonymi na tej liście Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Mariola Hernas