Nabory na wolne stanowiska urzędnicze


Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

01‑09‑2014 15:36:14
WÓJT GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W KONOPNICY

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja publiczna, polityka społeczna, socjologia, psychologia).
  3. Co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
  4. Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej określona przez Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2004 r. (Dz. U. Nr 219, poz. 2224 ).
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, oraz kodeksu pracy.
  9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku

WYMAGANIA DODATKOWE:
  1. Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
  2. Znajomość obsługi komputera na poziomie podstawowym.
  3. Samodzielność i kreatywność.
  4. Znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków unijnych.
  5. Umiejętność skutecznego komunikowania się.
  6. Wysoka kultura osobista.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
  1. Zarządzanie i kierowanie gminnym ośrodkiem pomocy społecznej.
  2. Zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie i prowadzenie spraw osobowych pracowników GOPS.
  3. Nadzór i kontrola pracy pracowników GOPS.
  4. Rozpoznanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
  5. Opracowanie planu środków finansowych koniecznych na zabezpieczenie prawidłowej realizacji zadań ośrodka.
  6. Podejmowanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz egzekucji świadczeń nienależnie pobranych z zakresu zadań własnych gminy oraz zadań zleconych.
  7. Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi, kościołem katolickim i innymi kościołami, związkami wyznaniowymi oraz osobami fizycznymi i prawnymi w zakresie przezwyciężania trudnych sytuacji życiowych osób i rodzin, których nie są oni w stanie pokonać wykorzystując własne uprawnienia, zasoby i możliwości.
  8. Realizacja innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Konopnica.

WYMAGANE DOKUMENTY:
  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
  6. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
  8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
  9. Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.

Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 15.09.2014 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

INFORMACJE DODATKOWE
Nabór przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy Konopnica.
Postępowanie jest dwu etapowe:

Etap I - wstępna ocena ofert
Etap II - rozmowa kwalifikacyjna

O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej wyłonieni kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie na numer telefonu podany w złożonej ofercie.

UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica (www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Konopnicy. Osobą upoważnioną do kontaktu jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy tel. 043 842 44 19 w. 104
Informacja dodatkowa z ustawy o pracownikach samorządowych:
Art. 13a.1. W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata
2. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.
Art. 13 ust. 2b Kandydat który zamierza skorzystać, z uprawnień o których mowa w art. 13a ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Załączniki:
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

28‑07‑2014 08:30:37
WÓJT GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W KONOPNICY

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja publiczna, polityka społeczna, socjologia, psychologia).
  3. Co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
  4. Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej określona przez Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2004 r.(Dz.U.Nr 219, poz. 2224).
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, oraz kodeksu pracy.
  9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku

WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
  2. Znajomość obsługi komputera na poziomie podstawowym.
  3. Samodzielność i kreatywność.
  4. Znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków unijnych.
  5. Umiejętność skutecznego komunikowania się.
  6. Wysoka kultura osobista.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

  1. Zarządzanie i kierowanie gminnym ośrodkiem pomocy społecznej.
  2. Zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie i prowadzenie spraw osobowych pracowników GOPS.
  3. Nadzór i kontrola pracy pracowników GOPS.
  4. Rozpoznanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
  5. Opracowanie planu środków finansowych koniecznych na zabezpieczenie prawidłowej realizacji zadań ośrodka.
  6. Podejmowanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz egzekucji świadczeń nienależnie pobranych z zakresu zadań własnych gminy oraz zadań zleconych.
  7. Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi, kościołem katolickim i innymi kościołami, związkami wyznaniowymi oraz osobami fizycznymi i prawnymi w zakresie przezwyciężania trudnych sytuacji życiowych osób i rodzin, których nie są oni w stanie pokonać wykorzystując własne uprawnienia, zasoby i możliwości.
  8. Realizacja innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Konopnica.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
  6. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
  8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
  9. Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.

Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 28.08.2014 r. do godziny 15:30.

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

INFORMACJE DODATKOWE
Nabór przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy Konopnica.
Postępowanie jest dwu etapowe:
Etap I - wstępna ocena ofert
Etap II - rozmowa kwalifikacyjna
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej wyłonieni kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie na numer telefonu podany w złożonej ofercie.

UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica (www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Konopnicy.
Osobą upoważnioną do kontaktu jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy tel. 043 842 44 19 w. 104

Informacja dodatkowa z ustawy o pracownikach samorządowych:
Art. 13a.1. W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata
2. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.
Art. 13 ust. 2b Kandydat który zamierza skorzystać, z uprawnień o których mowa w art. 13a ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Załączniki:
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

Konopnica, dnia 23.07.2014 r.

Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
55KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wynikach naboru

16‑06‑2014 15:27:14
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko asystenta rodziny w ramach Resortowego Programu wspierania rodziny
i systemu pieczy zastępczej na rok 2014.


Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:

Pani Paulina Głowacka - zamieszkała Konopnica

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pani Paulina Głowacka podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością zagadnień przede wszystkim z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.



Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Anna Glapa

Konopnica, dnia 13.06.2014 r.




Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

16‑06‑2014 15:26:13
I N F O R M A C J A
o wynikach wstępnej selekcji pod względem formalnym kandydatów,
którzy złożyli dokumenty w ramach naboru na wolne stanowisko asystenta rodziny
w ramach Resortowego Programu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej
na rok 2014.

Działając na podstawie rozdziału VI Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy wprowadzonego zarządzeniem Nr 1/12 Kierownika GOPS w Konopnicy z dnia 04 listopada 2012r. w związku z § 1 ust.2 zarządzenia Nr 3/2013 Kierownika GOPS Konopnica z dnia 04 grudnia 2013 r. Komisja Rekrutacyjna dokonała wstępnej selekcji kandydatów pod względem formalnym na podstawie złożonych dokumentów.
Sprawdzono kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne. W wyniku takiej selekcji stwierdza się co następuje:

a. we wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 5 czerwca 2014 r. dokumenty złożyło 5 osób,
b. lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco (w kolejności wpływu ofert):
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1 Justyna Miksa Rusiec
2 Tomasz Antoniak Wieluń
3 Paulina Głowacka Konopnica
4 Monika Ciekańska Strobin


Nie umieszczenie na w/w liście jest jednoznaczne z niespełnieniem warunków określonych w ogłoszeniu o naborze i nie zakwalifikowaniu do następnego etapu prowadzonego naboru.
Z osobami umieszczonymi na tej liście Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.


Wójt Gminy Konopnica
/-/ Mariola Hernas

Konopnica, dnia 09.06.2014 r.


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na Asystenta rodziny

23‑05‑2014 08:22:12
Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
ASYSTENT RODZINY W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU WSPIERANIA RODZINY I SYSTEMU PIECZY ZASTĘPCZEJ NA ROK 2014
"Program asystent rodziny i koordynator rodzinnej pieczy zastępczej na rok 2014"
łówny>

Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Przewidywany termin zatrudnienia: czerwiec 2014 r.
Okres zatrudnienia: czerwiec 2014 r. - grudzień 2014 r.
łówny>
  1. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie,
    • wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna - preferowana praca socjalna,
    • kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,
    • kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  2. Wymagania dodatkowe:
    • znajomość regulacji prawnych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych,
    • doświadczenie w pracy w jednostkach pomocy społecznej,
    • umiejętność prowadzenia pracy z klientem,
    • umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
    • prawo jazdy kat. B oraz własny samochód,
    • odporność na sytuacje stresowe,
    • samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
    • komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    • opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
    • udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,
    • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,
    • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,
    • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,
    • wspieranie aktywności społecznej rodzin,
    • motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
    • udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,
    • motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,
    • udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,
    • podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
    • prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,
    • prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
    • dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,
    • monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,
    • sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,
    • współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,
    • współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
    Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
  4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
    • list motywacyjny,
    • cv ze zdjęciem i numerem telefonu kontaktowego,
    • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    • kserokopie świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i zdobyte umiejętności,
    • kserokopie świadectw, dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie,
    • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    • Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona.
    • Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
    • oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
    • kserokopia dowodu osobistego kandydata,
    • oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe",
    • oświadczenie z klauzulą: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)",
    • oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".
  5. Informacje dodatkowe:
    Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
łówny>
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
"DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU WSPIERANIA RODZINY I SYSTEMU PIECZY ZASTĘPCZEJ NA ROK 2014 - "Program asystent rodziny i koordynator rodzinnej pieczy zastępczej na rok 2014" łówny>łówny>należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach urzędowania (od 7:30 do 15:30) lub przesłać na adres:łówny>
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, łówny>łówny>łówny>
łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w terminie do dnia 05 czerwca 2014 r. do godz. 15:30 (w przypadku wysłania aplikacji listownie decydującym terminem będzie data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Gminnego Ośrodka Pomocy społecznej w Konopnicy).łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>
Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Wójt Gminy Konopnica zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>
łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Mariola Hernas

łówny>

Konopnica, 22 maja 2014
łówny>

łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>łówny>

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o konkursach

06‑05‑2014 13:37:20
Wójt Gminy Konopnica ogłasza konkursy na stanowiska:
  1. Dyrektora Szkoły Podstawowej im. 72 PP "Radom" w Konopnicy, ul. Szkolna 18, 98-313 Konopnica;
  2. Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychłocicach, Rychłocice 108A, 98-313 Konopnica.
  1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. Nr 184, poz. 1436 , zm. Dz.U. Z 2011 r. Nr 254, poz. 1526) tj.:
    1. Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który łącznie spełnia następujące wymagania:
      1. ukończył studia magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole,
      2. ukończył studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli,
      3. posiada, co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego,
      4. uzyskał:
        1. co najmniej dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub
        2. pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo
        3. w przypadku nauczyciela akademickiego - pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej - przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora,
      5. spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
      6. nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2014r. poz. 191), a w przypadku nauczyciela akademickiego - karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne,
      7. nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      8. nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
      9. nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.).
    2. Stanowisko dyrektora publicznej szkoły podstawowej może zajmować również nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który ukończył studia pierwszego stopnia lub studia wyższe zawodowe i posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończył nauczycielskie kolegium języków obcych, posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole i spełnia wymagania określone w pkt 1 ppkt 2-9,
    3. Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:
      1. posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej,
      2. ukończyła studia magisterskie,
      3. posiada, co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym, co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
      4. ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych,
      5. nie toczy się przeciwko niej postępowanie ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
      6. spełnia wymagania określone w pkt 1 ppkt 2,5,7 i 9.
    4. Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować również nauczyciel mianowany lub dyplomowany, zatrudniony na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych oraz nauczyciel mianowany lub dyplomowany urlopowany lub zwolniony z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991r. o związkach zawodowych (Dz. U. z 2001r. Nr 79, poz. 854 z późn. zm.), spełniający wymagania określone w rozporządzeniu, z wyjątkiem wymogu posiadania, co najmniej dobrej oceny pracy albo pozytywnej oceny dorobku zawodowego.
  2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
    1. Uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju danej publicznej szkoły,
    2. Poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
    3. Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności nformację o:
      • stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
      • stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
      • stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem
    4. Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 3,
    5. Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
    6. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
    7. Oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
    8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    9. Oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 168, z 2012 r. poz. 1529),
    10. Oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art.7 ust.1 i ust.3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz.U. z 2013 r. poz. 1388 ), - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły ( dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.),
    11. Oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela,
    12. Oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
    13. Oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2014r. poz. 191) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r., poz. 572 z późn. zm.) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
    14. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
    15. Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
  3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Konopnicy" lub "Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Rychłocicach" w terminie do dnia 6 czerwca 2014 r. pocztą na adres: Urząd Gminy w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica lub osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica pok. 118.
  4. Konkursy przeprowadzą komisje konkursowe powołane przez Wójta Gminy Konopnica.
  5. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie - na piśmie.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Mariola Hernas

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

02‑01‑2014 15:43:50
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Referent ds. Świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społeczne w Konopnicy


Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:

Pani Katarzyna Kubiak
zamieszkała Osjaków

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Katarzyna Kubiak podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością zagadnień przede wszystkim z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o Funduszu Alimentacyjnym oraz ustawy o świadczeniach rodzinnych a także z zakresu funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego.

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Anna Glapa

Konopnica, dnia 02.01.2014 r.


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

27‑12‑2013 13:19:57
I N F O R M A C J A
o wynikach wstępnej selekcji pod względem formalnym kandydatów, którzy złożyli dokumenty w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. Świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społeczne w Konopnicy ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.

Działając na podstawie rozdziału VI Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy wprowadzonego zarządzeniem Nr 1/12 Kierownika GOPS w Konopnicy z dnia 04 listopada 2012r. w związku z § 1 ust.2 zarządzenia Nr 3/2013 Kierownika GOPS Konopnica z dnia 04 grudnia 2013 r. Komisja Rekrutacyjna dokonała wstępnej selekcji kandydatów pod względem formalnym na podstawie złożonych dokumentów.
Sprawdzono kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne. W wyniku takiej selekcji stwierdza się co następuje:

  1. we wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 19 grudnia 2013 r. dokumenty złożyło 7 osób,
  2. lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco (w kolejności wpływu ofert):

Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. lona Torczyńska Konopnica
2. Beata Świstek Kocina
3. Katarzyna Dobruchowska Broszki
4. Katarzyna Kubiak Osjaków
5. Małgorzata Kaźmierczak Bębnów
6. Marlena Brzozowska Strobin

Nie umieszczenie na w/w liście jest jednoznaczne z niespełnieniem warunków określonych w ogłoszeniu o naborze i nie zakwalifikowaniu do następnego etapu prowadzonego naboru.
Z osobami umieszczonymi na tej liście Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.


Wójt Gminy Konopnica
/-/ Mariola Hernas

Konopnica, dnia 23.12.2013 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

04‑12‑2013 15:56:44
Wójt Gminy Konopnica
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społeczne w Konopnicy ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO - NA 1 ETAT

  1. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie,
    • wykształcenie wyższe - preferowane w zakresie administracji,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  2. Wymagania dodatkowe:
    • znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
    • wskazana znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz z zakresu postępowania egzekucyjnego w administracji,
    • doświadczenie w pracy w administracji samorządowej - preferowane przy obsłudze świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - w tym przy bezpośredniej obsłudze interesantów,
    • praktyczna znajomość: programu do obsługi świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego "Sygnity", Statystycznej Aplikacji Centralnej (SAC) oraz Centralnych Aplikacji Statystycznych QuickStat oraz SFundusz,
    • ukończone szkolenia z zakresu obsługi świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego,
    • umiejętność obsługi sprzętu komputerowego, telekomunikacyjnego i biurowego oraz znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych,
    • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
    • samodzielność, rzetelność, samodyscyplina, systematyczność i odpowiedzialność,
    • znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem,
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    • prowadzenie dokumentacji z zakresu świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego w zakresie przewidzianym obowiązującymi przepisami,
    • prowadzenie korespondencji oraz bieżąca współpraca z instytucjami rządowymi i pozarządowymi w zakresie świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego,
    • przyjmowanie i obsługa interesantów/petentów w sprawach dotyczących świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego i zaliczki alimentacyjnej,
    • weryfikacja, kompletowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie wniosków, a także wprowadzenie i opracowanie ich w systemie informatycznym,
    • ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych oraz do świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz praw do korzystania z innych pochodnych programów rządowych,
    • opracowywanie oraz sporządzanie decyzji administracyjnych,
    • sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeń dla świadczeniobiorców,
    • prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji administracyjnych, wydawanie zaświadczeń oraz udzielanie bieżących informacji,
    • rozliczanie spłat dłużników alimentacyjnych oraz bieżący nadzór nad stanem zadłużenia,
    • prowadzenie stosownych postępowań w zakresie nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
    • prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych, sporządzanie odpowiednich tytułów wykonawczych, współpraca z PUP, Starostwem Powiatowym, Urzędem Skarbowym oraz Komornikami Sądowymi i innymi instytucjami w/s postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, przekazywanie odpowiednich informacji do Krajowego Rejestru Dłużników oraz do biura informacji gospodarczej o stanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych,
    • przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych,
    • sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych o sposobie i stopniu wykorzystania dotacji, zapotrzebowaniu oraz niedoborze środków finansowych na obsługę realizowanych zadań z zakresu świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego,
    • obsługa programów komputerowych oraz aplikacji statystycznych na potrzeby sprawozdawczości w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej w zakresie świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego,
    • udzielanie świadczeniobiorcom oraz innym zainteresowanym informacji na temat obowiązujących przepisów w zakresie przysługujących im świadczeń.
      Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
  4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
    • list motywacyjny,
    • cv ze zdjęciem i numerem telefonu kontaktowego,
    • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    • kserokopie świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i zdobyte umiejętności,
    • kserokopie świadectw, dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie,
    • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
    • kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności, w przypadku składania aplikacji przez osobę niepełnosprawną,
    • kserokopia dowodu osobistego kandydata,
    • oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe",
    • oświadczenie z klauzulą: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)",
    • oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".
  5. Informacje dodatkowe:
    Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
    Miejsce i termin składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENTA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach urzędowania (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
    Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w terminie do dnia 19 grudnia 2013r. do godz. 15:30 (w przypadku wysłania aplikacji listownie decydującym terminem będzie data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Gminnego Ośrodka Pomocy społecznej w Konopnicy).

    Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Wójt Gminy Konopnica zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl.

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Mariola Hernas
Konopnica, 4 grudzień 2013 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 149 Numer strony: 1 .. 9  10  11  12  13  
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Data ostatniej aktualizacji:
08‑03‑2024 14:29:10
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie