Nabory na wolne stanowiska


Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. Księgowości i płac oświaty

14‑07‑2016 13:03:42

Wójt Gminy Konopnica

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Księgowości i płac oświaty

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Konopnica

98-313 Konopnica, ul. Rynek 15

 

II. Określenie stanowiska:

Stanowisko ds. księgowości i płac oświaty

 

III. Wymagania:

1) niezbędne:

  • kandydat posiada obywatelstwo polskie;
  • wykształcenie wyższe
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
  • znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość przepisów oświatowych i samorządowych,
  • znajomość przepisów ordynacji podatkowej,
  • znajomość przepisów płacowych,
  • znajomość przepisów ZUS,
  • znajomość przepisów wynikających z Karty Nauczyciela,
  • nieposzlakowana opinia,

 

2) dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe magisterskie,
  • preferowany staż pracy w placówkach oświatowych - min. 3 lat,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office, programów finansowo-księgowych, programu „Płatnik’’,
  • znajomość zasad sporządzania sprawozdań  budżetowych i finansowych,
  • posiadanie cech osobowości takich jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa,
  • umiejętność skutecznego komunikowania się,
  • umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,
  • rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista,
  • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.

 

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • prowadzenie ewidencji wynagrodzeń poszczególnych pracowników szkół,
  • sporządzanie list płac oraz dokonywanie rozliczeń z tytułu rozrachunków dla poszczególnych szkół,
  • prowadzenie ewidencji wypłat dla poszczególnych szkół,
  • prowadzenie ewidencji wypłaconych zasiłków chorobowych oraz dokonywanie rozliczeń z ZUS dla poszczególnych szkół,
  • przekazywanie do ZUS dokumentów ubezpieczeniowych pracowników,
  • sporządzanie przelewów związanych z wypłatą wynagrodzeń,
  • obsługa finansowo – księgowa Zakładowych Funduszy Świadczeń Socjalnych dla poszczególnych szkół,
  • obsługa finansowo – księgowa Kasy Zapomogowo Pożyczkowej dla dla poszczególnych szkół,
  • dokonywanie naliczeń i rozliczeń z tytułu podatków dla poszczególnych szkół,
  • prowadzenie spraw związanych z naliczaniem składek na PFRON, sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych dla poszczególnych szkół,
  • sprawozdawczość statystyczna.

 

V. Warunki pracy na stanowisku:

1) Praca w wymiarze 1/2 etatu, w systemie jednozmianowym, stanowisko administracyjne, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę .

Wolne stanowisko urzędnicze od dnia 1 sierpnia 2016 r.;

2) Miejsce pracy: Urząd Gminy Konopnica, Referat Finansowy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica;

3) Rodzaj pracy: wykonywana w pomieszczeniach biurowych, wymagająca obsługi komputera i urządzeń biurowych, kontaktów z ludźmi, kreatywności, umiejętności organizacyjnych i odporności na stres.

 

VI. Informacje dodatkowe

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

 

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konopnica
w miesiącu maju 2016 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.

 

VIII. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail;

2) curriculum vitae (opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Gminy Konopnica – zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 195 z późn zm.);

3) kwestionariusz osobowy;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy itp.);

5) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy zatrudnienia lub oświadczenie kandydata o zatrudnieniu  w przypadku trwającego stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy;

6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

9) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym;

10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 199 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 195 z późn. zm.), na potrzeby przeprowadzenia konkursu na stanowisko ds. Księgowości i płac oświaty;

11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.).

 

Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.

 

Dokumenty należy składać w terminie do 25 lipca 2016 r. do godz. 15.30 w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, adres: 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15; bądź listownie na adres Urzędu Gminy Konopnica. W przypadku nadania dokumentów za pośrednictwem przesyłki pocztowej o zachowaniu terminu decyduje:

  1. w przypadku nadania dokumentów przesyłką rejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. - decyduje data stempla pocztowego;
  2. w przypadku nadania dokumentów przesyłką nierejestrowaną (tzw. listem zwykłym) lub za pośrednictwem innego operatora pocztowego niż Poczta Polska S.A. - o zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu przesyłki do Urzędu Gminy Konopnica.

Uwaga - dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do organizatora po upływie w/wskazanego terminu, nie zostaną poddane procedurze konkursowej.

Na kopercie należy umieścić adnotację „Nabór na stanowisko ds. księgowości oświaty i płac”.

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania konkursowego.

 

Osobą upoważnioną z ramienia organizatora do udzielania wszelkich informacji jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy Konopnica, pod numerem telefonu: 043 - 842 - 44 - 19,
lub osobiście w Urzędzie Gminy Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania w pokoju nr 17, po uprzednim telefonicznym umówieniu się na spotkanie.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Konopnica.

 

 

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy

01‑07‑2016 11:57:16

Wójt Gminy Konopnica

ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy

98-313 Konopnica, ul. Rynek 15

 

II. Określenie stanowiska:

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy

 

III. Wymagania:

1) niezbędne:

a) wykształcenie wyższe,

b) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015, poz. 163 z późn. zm.),

c) 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,

d) obywatelstwo polskie,

e) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

f) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe,

g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,

h) nieposzlakowana opinia,

i) znajomość przepisów z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, postępowania wobec dłużników alimentacyjnych i zaliczce alimentacyjnej, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych, finansów publicznych, dodatków mieszkaniowych, ochrony danych osobowych, przeciwdziałania narkomanii, ochrony zdrowia psychicznego, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, systemu oświaty (w zakresie udzielania pomocy materialnej), samorządu gminnego, zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, prawa pracy, postępowania administracyjnego,

j) prawo jazdy kat. B.

 

2) dodatkowe:

a) preferowane wykształcenie wyższe magisterskie,

b) umiejętność kierowania zespołem pracowników,

d) wskazany staż pracy na stanowisku kierowniczym,

c) umiejętność skutecznego komunikowania się,

d) umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,

e) umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych,

f) znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych,

g) podstawowa znajomość języka migowego

h) umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,

i) rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

 

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz;

2) nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki;

3) organizacja pracy na poszczególnych stanowiskach pracy zapewniająca sprawne wykonywanie pracy;

4) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny oraz kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników jednostki oraz ich pracy w terenie;

5) wydawanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz egzekucji świadczeń nienależnie pobranych z zakresu zadań własnych gminy oraz zadań zleconych;

6) dokonywanie analiz i ocen zjawisk powodujących zapotrzebowanie za świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń;

7)  udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom potrzebującym;

8) pomoc w uzyskiwaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości pomocy ze strony innych instytucji;

9) współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami oraz instytucjami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych;

10) przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych jednostki, współpraca ze Skarbnikiem Gminy Konopnica;

11) nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem budżetu na pomoc społeczną na wykonywanie zadań własnych i przekazanych jako dotacja celowa na wykonanie zadań zleconych gminie;

12) składanie corocznie Radzie Gminy Konopnica sprawozdania z działalności jednostki i przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej;

13) przygotowywania projektów uchwał rady gminy związanych zzadaniami ośrodka;

14) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez jednostkę;

15) inicjowanie przedsięwzięć mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym funduszy UE, na programy przeciwdziałania patologiom oraz łagodzenia skutków ubóstwa i wykluczenia społecznego oraz aktywizacji zawodowej i społecznej;

16) współpraca z organizacjami, instytucjami i środowiskiem lokalnym w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii oraz skutków negatywnych zjawisk społecznych;

17) wykonywanie uprawnień pracodawcy w stosunku do pracowników GOPS;

18) wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Konopnica.

 

V. Warunki pracy na stanowisku:

1) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie jednozmianowym, stanowisko administracyjne, kierownicze urzędnicze, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;

2) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, praca w pomieszczeniu zlokalizowanym w budynku Urzędu Gminy Konopnica;

3) Rodzaj pracy: wykonywana w pomieszczeniach biurowych i w terenie, wymagająca obsługi komputera i urządzeń biurowych, wyjazdów w delegację, kontaktów z ludźmi, kreatywności, umiejętności organizacyjnych i odporności na stres.

 

VI. Informacje dodatkowe

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

 

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w miesiącu maju 2016 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił poniżej 6%.

 

VIII. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail;

2) curriculum vitae (opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Gminy Konopnica – zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn zm.);

3) kwestionariusz osobowy;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy itp.);

5) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy zatrudnienia lub oświadczenie kandydata o zatrudnieniu  w przypadku trwającego stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy;

6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

9) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym;

10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 199 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 2135 z późn. zm.), na potrzeby przeprowadzenia konkursu na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy,

11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.).

 

Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.

 

Dokumenty należy składać w terminie do 12 lipca 2016 r. do godz. 15.30 w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, adres: 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15; bądź listownie na adres Urzędu Gminy Konopnica. W przypadku nadania dokumentów za pośrednictwem przesyłki pocztowej o zachowaniu terminu decyduje:

  1. w przypadku nadania dokumentów przesyłką rejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. - decyduje data stempla pocztowego;
  2. w przypadku nadania dokumentów przesyłką nierejestrowaną (tzw. listem zwykłym) lub za pośrednictwem innego operatora pocztowego niż Poczta Polska S.A. - o zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu przesyłki do Urzędu Gminy Konopnica.

Uwaga - dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do organizatora po upływie w/wskazanego terminu, nie zostaną poddane procedurze konkursowej.

Na kopercie należy umieścić adnotację „Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy”.

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania konkursowego.

 

Osobą upoważnioną z ramienia organizatora do udzielania wszelkich informacji jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy Konopnica, pod numerem telefonu: 043 - 842 - 44 - 19, lub osobiście w Urzędzie Gminy Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania w pokoju nr 104, po uprzednim telefonicznym umówieniu się na spotkanie.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Konopnica.

 

Konopnica, dn. 30.06.2016 r.

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

12‑07‑2016 13:17:17

I N F O R M A C J A
o wynikach naboru kandydatów do pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społeczne
w Konopnicy ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

 
na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społeczne w Konopnicy

 

W wyniku przeprowadzonego i zakończonego procesu naboru do pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społeczne w Konopnicy zgodnie Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy wprowadzonym zarządzeniem Nr 1/12 Kierownika GOPS w Konopnicy z dnia 04 listopada 2012 r. w związku z § 1 ust. 2 zarządzenia Nr 3/2013 Kierownika GOPS Konopnica z dnia 04 grudnia 2013 r. na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społeczne
w Konopnicy

nie został wyłoniony żaden kandydat


Uzasadnienie:

Z uwagi na brak ofert pracy na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, nabór zakończono bez wyłonienia kandydata do zatrudnienia na ww. stanowisku.

 

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

/-/ Anna Glapa

 

Konopnica, dnia 30.06.2016 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości

17‑06‑2016 11:20:59
I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Konopnica
98-313 Konopnica, ul. Rynek 15

 

II. Określenie stanowiska:

Stanowisko ds. księgowości

 

III. Wymagania:

1) niezbędne:

  • kandydat ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studiapodyplomowe i posiada co najmniej 3 – letnią praktykę w księgowości lub ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada
    co najmniej 6 – letnią praktykę w księgowości,
  • kandydat posiada obywatelstwo polskie;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
  • znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość przepisów oświatowych i samorządowych,
  • znajomość przepisów ordynacji podatkowej,
  • znajomość przepisów płacowych,
  • znajomość przepisów ZUS,
  • nieposzlakowana opinia,

 

2) dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe magisterskie,
  • doświadczenie w prowadzeniu księgowości budżetowej,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office, programów finansowo-księgowych,
  • znajomość zasad finansów publicznych oraz sporządzania sprawozdań  budżetowych i finansowych,
  • posiadanie cech osobowości takich jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność,  terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa,
  • umiejętność skutecznego komunikowania się,
  • umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,
  • rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista,
  • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.

 

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • prowadzenia rachunkowości szkół oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • odpowiedzialność za przestrzeganie dyscypliny finansowo – budżetowej oraz zasad prawidłowej i oszczędnej gospodarki budżetowej,
  • realizacja zadań w zakresie rachunkowości budżetowej, ewidencja i sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • opracowywanie planów finansowych szkół w uzgodnieniu z dyrektorami szkół,
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  • nadzór nad wykonywaniem budżetu jednostek oświatowych i organizowanie gospodarki finansowej szkół,
  • dokonywanie przelewów drogą elektroniczną,
  • odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę  środkami budżetowymi  i pozabudżetowymi;
  • rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS,
  • rozliczanie inwentaryzacji majątku szkół,
  • należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo - księgowych oraz ich archiwizowanie.

 

V. Warunki pracy na stanowisku:

1) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie jednozmianowym, stanowisko administracyjne, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od dnia 1 sierpnia 2016 r.;

2) Miejsce pracy: Urząd Gminy Konopnica, Referat Finansowy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica;

3) Rodzaj pracy: wykonywana w pomieszczeniach biurowych, wymagająca obsługi komputera i urządzeń biurowych, kontaktów z ludźmi, kreatywności, umiejętności  organizacyjnych i odporności na stres.

 

VI. Informacje dodatkowe

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

 

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konopnica w miesiącu maju 2016 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.

 

VIII. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail;

2) curriculum vitae (opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Gminy Konopnica – zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 195 z późn zm.);

3) kwestionariusz osobowy;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy itp.);

5) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy zatrudnienia lub oświadczenie kandydata o zatrudnieniu  w przypadku trwającego stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy;

6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

9) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym;

10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 199 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz.195 z późn. zm.), na potrzeby przeprowadzenia konkursu na stanowisko ds. księgowości;

11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.).

 

Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.

 

Dokumenty należy składać w terminie do 28 czerwca 2016 r. do godz. 15.30 w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, adres: 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15;  bądź listownie na adres Urzędu Gminy Konopnica. W przypadku nadania dokumentów za pośrednictwem przesyłki pocztowej o zachowaniu terminu decyduje:

  1. w przypadku nadania dokumentów przesyłką rejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. - decyduje data stempla pocztowego;
  2. w przypadku nadania dokumentów przesyłką nierejestrowaną (tzw. listem zwykłym) lub za pośrednictwem innego operatora pocztowego niż Poczta Polska S.A. - o zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu przesyłki do Urzędu Gminy Konopnica.

Uwaga - dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do organizatora po upływie w/wskazanego terminu, nie zostaną poddane procedurze konkursowej.

Na kopercie należy umieścić adnotację „Nabór na stanowisko ds. księgowości”.

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania konkursowego.

 

Osobą upoważnioną z ramienia organizatora do udzielania wszelkich informacji jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy Konopnica, pod numerem telefonu: 043 - 842 - 44 - 19, lub osobiście w Urzędzie Gminy Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania w pokoju nr 17, po uprzednim telefonicznym umówieniu się na spotkanie.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Konopnica.

 

Konopnica, dnia 17.06.2016 r.

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy

15‑06‑2016 08:58:31

Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy

98-313 Konopnica, ul. Rynek 15

 

II. Określenie stanowiska:

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy

 

III. Wymagania:

1) niezbędne:

a) wykształcenie wyższe,
b) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015, poz. 163 z późn. zm.),
c) 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
d) obywatelstwo polskie,
e) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
h) nieposzlakowana opinia,
i) znajomość przepisów z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, postępowania wobec dłużników alimentacyjnych i zaliczce alimentacyjnej, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych, finansów publicznych, dodatków mieszkaniowych, ochrony danych osobowych, przeciwdziałania narkomanii, ochrony zdrowia psychicznego, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, systemu oświaty (w zakresie udzielania pomocy materialnej), samorządu gminnego, zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, prawa pracy, postępowania administracyjnego,
j) prawo jazdy kat. B.

2) dodatkowe:

a) preferowane wykształcenie wyższe magisterskie,
b) umiejętność kierowania zespołem pracowników,
d) wskazany staż pracy na stanowisku kierowniczym,
c) umiejętność skutecznego komunikowania się,
d) umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,
e) umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych,
f) znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych,
g) podstawowa znajomość języka migowego,
h) umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
i) rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz;
2) nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki;
3) organizacja pracy na poszczególnych stanowiskach pracy zapewniająca sprawne wykonywanie pracy;
4) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny oraz kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników jednostki oraz ich pracy w terenie;
5) wydawanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz egzekucji świadczeń nienależnie pobranych z zakresu zadań własnych gminy oraz zadań zleconych;
6) dokonywanie analiz i ocen zjawisk powodujących zapotrzebowanie za świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń;
7)  udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom potrzebującym;
8) pomoc w uzyskiwaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości pomocy ze strony innych instytucji;
9) współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami oraz instytucjami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych;
10) przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych jednostki, współpraca ze Skarbnikiem Gminy Konopnica;
11) nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem budżetu na pomoc społeczną na wykonywanie zadań własnych i przekazanych jako dotacja celowa na wykonanie zadań zleconych gminie;
12) składanie corocznie Radzie Gminy Konopnica sprawozdania z działalności jednostki i przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej;
13) przygotowywania projektów uchwał rady gminy związanych zzadaniami ośrodka;
14) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez jednostkę;
15) inicjowanie przedsięwzięć mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym funduszy UE, na programy przeciwdziałania patologiom oraz łagodzenia skutków ubóstwa i wykluczenia społecznego oraz aktywizacji zawodowej i społecznej;
16) współpraca z organizacjami, instytucjami i środowiskiem lokalnym w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii oraz skutków negatywnych zjawisk społecznych;
18) wykonywanie uprawnień pracodawcy w stosunku do pracowników GOPS;
19) wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Konopnica.

V. Warunki pracy na stanowisku:

1) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie jednozmianowym, stanowisko administracyjne, kierownicze urzędnicze, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
2) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, praca w pomieszczeniu zlokalizowanym w budynku Urzędu Gminy Konopnica;
3) Rodzaj pracy: wykonywana w pomieszczeniach biurowych i w terenie, wymagająca obsługi komputera i urządzeń biurowych, wyjazdów w delegację, kontaktów z ludźmi, kreatywności, umiejętności organizacyjnych i odporności na stres.

VI. Informacje dodatkowe

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w miesiącu maju 2016 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił poniżej 6%.

VIII. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail;
2) curriculum vitae (opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Gminy Konopnica – zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn zm.);
3) kwestionariusz osobowy;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy itp.);
5) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy zatrudnienia lub oświadczenie kandydata o zatrudnieniu  w przypadku trwającego stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy;
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
9) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym;
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 199 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 2135 z późn. zm.), na potrzeby przeprowadzenia konkursu na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy,
11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.).

 

Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.

 

Dokumenty należy składać w terminie do 27 czerwca 2016 r. do godz. 15.30 w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, adres: 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15; bądź listownie na adres Urzędu Gminy Konopnica. W przypadku nadania dokumentów za pośrednictwem przesyłki pocztowej o zachowaniu terminu decyduje:

  1. w przypadku nadania dokumentów przesyłką rejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. - decyduje data stempla pocztowego;
  2. w przypadku nadania dokumentów przesyłką nierejestrowaną (tzw. listem zwykłym) lub za pośrednictwem innego operatora pocztowego niż Poczta Polska S.A. - o zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu przesyłki do Urzędu Gminy Konopnica.

Uwaga - dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do organizatora po upływie w/wskazanego terminu, nie zostaną poddane procedurze konkursowej.

Na kopercie należy umieścić adnotację „Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy”.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania konkursowego.

Osobą upoważnioną z ramienia organizatora do udzielania wszelkich informacji jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy Konopnica, pod numerem telefonu: 043 - 842 - 44 - 19, lub osobiście w Urzędzie Gminy Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania w pokoju nr 104, po uprzednim telefonicznym umówieniu się na spotkanie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Konopnica.

 

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk

 

Konopnica, 15.06.2016 r.                                   

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

09‑05‑2016 11:08:43

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego

Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:

Pani Marta Cieślak
zamieszkała Konopnica

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru: Pani Marta Cieślak podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością zagadnień przede wszystkim z zakresu ustawy o pomocy państwa w  wychowaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.

 

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Anna Glapa

 

Konopnica, dnia 09.05.2016 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

04‑05‑2016 10:34:53

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko asystenta rodziny w ramach Resortowego Programu wspierania rodziny
i systemu pieczy zastępczej na rok 2016


Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:

 

Pani Beata Strzyżykowska
zamieszkała Zawady


Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Beata Strzyżykowska podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością zagadnień przede wszystkim z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Anna Glapa

Konopnica, dnia 02.05.2016 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na referenta GOPS

12‑04‑2016 15:14:04

Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

Referent ds. świadczeń rodzinnych  i funduszu alimentacyjnego

Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2016 r.

1. Warunki pracy na stanowisku:  

1) wymiar czasu pracy - 1 etat w pełnym wymiarze czasu,

2) umowa o pracę na czas określony, a po  zdaniu egzaminu ze służby przygotowawczej z wynikiem pozytywnym na czas nieokreślony, pełny wymiar czasu pracy,

3) praca w godzinach: poniedziałek - piątek 730-1530.

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie lub innych państw, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2014 r., poz. 1202 ze zm.)
  2. wykształcenie wyższe: magisterskie, tj. drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. nieposzlakowana opinia.
  7. znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych w szczególności z zakresu:
    • ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
    • ustawy o pomocy państwa w  wychowaniu dzieci, w tym akty wykonawcze,
    • ustawy o świadczeniach rodzinnych, w tym akty wykonawcze,
    • ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym akty wykonawcze,
    • ustawy o ochronie danych osobowych,
    • ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
    • ustawy o samorządzie gminnym,
    • ustawy o pracownikach samorządowych.
  8. bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
  1. Wymagania dodatkowe:
    1. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
    2. umiejętność organizacji pracy własnej,
    3. umiejętność pracy w zespole,
    4. łatwość przekazywania informacji,
    5. inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
    6. odporność na stres, kreatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, samodzielność, obowiązkowość, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
  2. preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej.

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. Prowadzenie postępowań w sprawach przyznawania i wypłacania: .
    • świadczeń rodzinnych,
    • świadczeń wychowawczych,
    • funduszu alimentacyjnego.
  2. wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do wydawania decyzji w sprawach ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego.
  3. przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń oraz wszelkich innych pism w zakresie świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego.
  4. prowadzenie korespondencji w sprawie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, w zakresie wymiany informacji z organami właściwymi dłużników alimentacyjnych, z organami egzekucyjnymi oraz innymi instytucjami mającymi na celu skuteczne prowadzenie egzekucji świadczeń,
  5. prowadzenie postępowań administracyjnych, zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
  6. ustalanie harmonogramów i warunków wypłat świadczeń.
  7. sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeń.
  8. terminowe przygotowywanie i wysyłanie  sprawozdań z realizacji świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego,  w tym także w wersji elektronicznej.
  9. analizowanie wykorzystanych środków finansowych z zakresu świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego.
  10. sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe.
  11. współpraca z innymi ośrodkami pomocy społecznej, komornikami, sądami, urzędami, instytucjami i organami prowadzącymi postępowanie egzekucyjne wobec dłużników alimentacyjnych.
  12. prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń.
  13. prowadzenie bieżącej obsługi administracyjnej w sekcji świadczeń.
  14. informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.
  15. bieżąca aktualizacja wiedzy, zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi czynności wykonywanych na stanowisku pracy.
  16. wykonywanie innych czynności wynikających  z zakresu zleconych zadań.

 

Informacje dodatkowe:

Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

 

  1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
  1. list motywacyjny,
  2. cv z numerem telefonu kontaktowego,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i zdobyte umiejętności,
  5. kserokopie świadectw, dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie,
  6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  8. oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe",
  9. oświadczenie z klauzulą: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)",

 

  1. Informacje dodatkowe:

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w marcu 2016 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konopnica w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

 

  1. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem:  "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENT ds. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH  I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach urzędowania (od 7:30 do 15:30) lub przesłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w terminie do dnia 25 kwietnia 2016 r. do godz. 15:30  (w przypadku wysłania aplikacji listownie decydującym terminem będzie data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Gminnego Ośrodka Pomocy społecznej w Konopnicy).

Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Wójt Gminy Konopnica zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl


Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk

Konopnica, 12 kwietnia 2016 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na asystenta rodziny

11‑04‑2016 15:31:25

Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica


ASYSTENT RODZINY W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU WSPIERANIA RODZINY I SYSTEMU PIECZY ZASTĘPCZEJ NA ROK 2016
"Program asystent rodziny i koordynator rodzinnej pieczy zastępczej na rok 2016"

Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień 2016 r.
Okres zatrudnienia: kwiecień 2016 r. - grudzień 2016 r.

  1. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie,
    • wykształcenie określone w punkcie 2,
    • kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,
    • kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  2. Asystentem rodziny może być osoba, która posiada:
    • wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
    • wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
    • wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną
  3. Wymagania dodatkowe:
    • znajomość regulacji prawnych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych,
    • doświadczenie w pracy w jednostkach pomocy społecznej,
    • umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym,
    • umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej,
    • umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną ,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
    • prawo jazdy kat. B oraz własny samochód,
    • odporność na sytuacje stresowe,
    • samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
    • komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
  4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    • opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
    • udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,
    • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,
    • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,
    • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,
    • wspieranie aktywności społecznej rodzin,
    • motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
    • udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,
    • motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,
    • udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,
    • podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
    • prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,
    • prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
    • dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,
    • monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,
    • sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,
    • sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach,
    • współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,
    • współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.

 

Informacje dodatkowe:

 

  • Praca asystenta rodziny będzie wykonywana w ramach stosunku pracy w systemie zadaniowego czasu pracy. Oznacza to pracę także w godzinach popołudniowych oraz w dni ustawowo wolne od pracy, również w weekendy (40 godz. tygodniowo).
  • Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego na terenie gminy, w której praca ta jest prowadzona. Asystent nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez gminę.

Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.

  1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
    • list motywacyjny,
    • cv z numerem telefonu kontaktowego,
    • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    • kserokopie świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i zdobyte umiejętności,
    • kserokopie świadectw, dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie,
    • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    • Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona.
    • Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
    • oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
    • kserokopia dowodu osobistego kandydata,
    • oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe",
    • oświadczenie z klauzulą: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)",
    • oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".
  2. Informacje dodatkowe:
    Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU WSPIERANIA RODZINY I SYSTEMU PIECZY ZASTĘPCZEJ NA ROK 2016 - "Program asystent rodziny i koordynator rodzinnej pieczy zastępczej na rok 2016" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach urzędowania (od 7:30 do 15:30) lub przesłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w terminie do dnia 21 kwietnia 2016 r. do godz. 15:30 (w przypadku wysłania aplikacji listownie decydującym terminem będzie data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Gminnego Ośrodka Pomocy społecznej w Konopnicy).

Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Wójt Gminy Konopnica zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl


Wójt Gminy Konopnic
   /-/ Grzegorz Turalczyk

Konopnica, 11 kwietnia 2016 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OŚWIATY

18‑02‑2016 09:31:54

Wójt Gminy Konopnica informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica wybrana została Pani Dorota Borczyk, zamieszkała Strobin.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Kandydatka spełniła wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz wykazała się wiedzą niezbędną na stanowisku ds. oświaty.

 

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 160 Numer strony: 1 .. 7  8  9  10  11  .. 16
Informacja wytworzona przez:
Mariusz Banaś
email: it@konopnica.pl
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Data ostatniej aktualizacji:
07‑04‑2025 13:29:23
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie