Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społeczne w Konopnicy ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO - NA 1 ETAT
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe - preferowane w zakresie administracji,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- wskazana znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz z zakresu postępowania egzekucyjnego w administracji,
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej - preferowane przy obsłudze świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - w tym przy bezpośredniej obsłudze interesantów,
- praktyczna znajomość: programu do obsługi świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego "Sygnity", Statystycznej Aplikacji Centralnej (SAC) oraz Centralnych Aplikacji Statystycznych QuickStat oraz SFundusz,
- ukończone szkolenia z zakresu obsługi świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego,
- umiejętność obsługi sprzętu komputerowego, telekomunikacyjnego i biurowego oraz znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- samodzielność, rzetelność, samodyscyplina, systematyczność i odpowiedzialność,
- znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem,
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie dokumentacji z zakresu świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego w zakresie przewidzianym obowiązującymi przepisami,
- prowadzenie korespondencji oraz bieżąca współpraca z instytucjami rządowymi i pozarządowymi w zakresie świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego,
- przyjmowanie i obsługa interesantów/petentów w sprawach dotyczących świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego i zaliczki alimentacyjnej,
- weryfikacja, kompletowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie wniosków, a także wprowadzenie i opracowanie ich w systemie informatycznym,
- ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych oraz do świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz praw do korzystania z innych pochodnych programów rządowych,
- opracowywanie oraz sporządzanie decyzji administracyjnych,
- sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeń dla świadczeniobiorców,
- prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji administracyjnych, wydawanie zaświadczeń oraz udzielanie bieżących informacji,
- rozliczanie spłat dłużników alimentacyjnych oraz bieżący nadzór nad stanem zadłużenia,
- prowadzenie stosownych postępowań w zakresie nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
- prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych, sporządzanie odpowiednich tytułów wykonawczych, współpraca z PUP, Starostwem Powiatowym, Urzędem Skarbowym oraz Komornikami Sądowymi i innymi instytucjami w/s postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, przekazywanie odpowiednich informacji do Krajowego Rejestru Dłużników oraz do biura informacji gospodarczej o stanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych,
- przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych,
- sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych o sposobie i stopniu wykorzystania dotacji, zapotrzebowaniu oraz niedoborze środków finansowych na obsługę realizowanych zadań z zakresu świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego,
- obsługa programów komputerowych oraz aplikacji statystycznych na potrzeby sprawozdawczości w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej w zakresie świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego,
- udzielanie świadczeniobiorcom oraz innym zainteresowanym informacji na temat obowiązujących przepisów w zakresie przysługujących im świadczeń.
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
- Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- list motywacyjny,
- cv ze zdjęciem i numerem telefonu kontaktowego,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i zdobyte umiejętności,
- kserokopie świadectw, dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności, w przypadku składania aplikacji przez osobę niepełnosprawną,
- kserokopia dowodu osobistego kandydata,
- oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe",
- oświadczenie z klauzulą: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)",
- oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".
- Informacje dodatkowe:
Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENTA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach urzędowania (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w terminie do dnia 19 grudnia 2013r. do godz. 15:30 (w przypadku wysłania aplikacji listownie decydującym terminem będzie data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Gminnego Ośrodka Pomocy społecznej w Konopnicy).
Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Wójt Gminy Konopnica zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl.
Wójt Gminy Konopnica
Konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej w Szynkielowie
ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko:
Dyrektora Szkoły Podstawowej w Szynkielowie
Szynkielów 53, 98-313 Konopnica
- Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. Nr 184, poz. 1436 , zm. Dz.U. Z 2011 r. Nr 254, poz. 1526) tj.:
- Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który łącznie spełnia następujące wymagania:
- ukończył studia magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole,
- ukończył studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli,
- posiada, co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego,
- uzyskał:
- co najmniej dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub
- pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo
- w przypadku nauczyciela akademickiego - pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej - przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora,
-
- spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
- nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006r. Nr 97, poz. 674, z późn. zm.), a w przypadku nauczyciela akademickiego - karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
- nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.).
-
- Stanowisko dyrektora publicznej szkoły podstawowej może zajmować również nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który ukończył studia pierwszego stopnia lub studia wyższe zawodowe i posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończył nauczycielskie kolegium języków obcych, posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole i spełnia wymagania określone w pkt 1 ppkt 2-9,
- Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:
- posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej,
- ukończyła studia magisterskie,
- posiada, co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym, co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych,
- nie toczy się przeciwko niej postępowanie ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
- spełnia wymagania określone w pkt 1 ppkt 2,5,7 i 9.
-
- Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować również nauczyciel mianowany lub dyplomowany, zatrudniony na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych oraz nauczyciel mianowany lub dyplomowany urlopowany lub zwolniony z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991r. o związkach zawodowych (Dz. U. z 2001r. Nr 79, poz. 854 z późn. zm.), spełniający wymagania określone w rozporządzeniu, z wyjątkiem wymogu posiadania, co najmniej dobrej oceny pracy albo pozytywnej oceny dorobku zawodowego.
-
- Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
-
- Uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju danej publicznej szkoły,
- Poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
- Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
- stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
- stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
- stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem
-
- Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 3,
- Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
- Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
- Oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 14 poz. 114, z późn. zm.),
- Oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art.7 ust.1 i ust.3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów Dz .U. z 2007 r. Nr 63,poz.425 z późn. zm.) - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły (dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.),
- Oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela,
- Oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
- Oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006r. Nr 97 poz. 674 z późn. zm.) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164 poz. 1365 z późn. zm.) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
- Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
-
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej w Szynkielowie" w terminie do dnia 27 maja 2013 r. pocztą na adres: Urząd Gminy w Konopnicy ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica lub osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Konopnicy pok. Nr 18.
- Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Konopnica.
- O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie - na piśmie.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Mariola Hernas
Informacja
na stanowisko Główny Księgowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Konopnicy
Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
zamieszkała Raduczyce
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Lena Bator podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością zagadnień przede wszystkim z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o pomocy społecznej a także z zakresu funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego.
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Anna Glapa
Informacja
o wynikach wstępnej selekcji pod względem formalnym kandydatów, którzy złożyli dokumenty w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Główny Księgowej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy
Działając na podstawie rozdziału VI Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy wprowadzonego zarządzeniem Nr 1/12 Kierownika GOPS w Konopnicy z dnia 02 listopada 2012r. w związku z § 1 ust.2 zarządzenia Nr 2/2013 Kierownika GOPS Konopnica z dnia 04 marca 2013 r. Komisja Rekrutacyjna dokonała wstępnej selekcji kandydatów pod względem formalnym na podstawie złożonych dokumentów.
Sprawdzono kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne. W wyniku takiej selekcji stwierdza się co następuje:
- we wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 01 marca 2013 r. dokumenty złożyło 2 osoby,
- lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco (w kolejności wpływu ofert):
Lp. | Imię i nazwisko | Miejsce zamieszkania |
1. | Małgorzata Dawid | Osjaków |
2. | Lena Bator | Raduczyce |
Nie umieszczenie na w/w liście jest jednoznaczne z niespełnieniem warunków określonych w ogłoszeniu o naborze i nie zakwalifikowaniu do następnego etapu prowadzonego naboru.
Z osobami umieszczonymi na tej liście Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.
/-/ Aneta Łudczak
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy,
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
Wolne stanowisko urzędnicze: Główny Księgowy na 3/4 etatu
- Wymagania niezbędne:
- osoba ubiegająca się o wyżej wymienione stanowisko jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwa umyślne,
- stan zdrowia pozwala na zatrudnienie jej na wyżej wymienionym stanowisku,
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnią praktykę zawodową w księgowości,
- ukończona szkoła średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, (zgodnie z przepisami określonymi w ustawie o finansach publicznych),
- posiada umiejętności w zakresie obsługi programów komputerowych w zakresie księgowości jednostek finansów publicznych, bankowych i innych niezbędnych do wykonywania zadań.
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych.
- Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość obsługi komputera (w szczególności Pakiet Office - Microsoft Word, Excel, Internet),
- znajomość obsługi programów komputerowych m.in. Księgowość Budżetowa, Kadry i Płace oraz Płatnik,
- biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń, podatków i innych niezbędnych do wykonywania zadań,
- wiedza specjalistyczna z zakresu prawa związana z zakresem wykonywanych zadań,
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
- umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z EFS,
- zdolności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne,
- kreatywność, sumienność, odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu zadań,
- znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną i innych prowadzonych przez jednostkę,
- gotowość do stałego samokształcenia, dokształcania się oraz podnoszenia kwalifikacji.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
- prowadzenie obsługi finansowo-księgowej jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
- prowadzenie spraw kadrowo-płacowych pracowników,
- sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz,
- obsługa programu Płatnik (pracownicy i podopieczni),
- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności z ZUS, Urzędem Skarbowym,
- wydawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia, o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp-7,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą funduszu socjalnego,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą świadczeń z pomocy społecznej, rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych realizowanych przez jednostkę,
- prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej dotyczącej projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego,
- opracowywanie planów finansowych, budżetu oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki dotyczących spraw finansowych,
- właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy i przekazywanie jej do archiwum,
- wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
- Informacje dodatkowe:
- osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
- Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- życiorys (CV ze zdjęciem i numerem telefonu kontaktowego),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodowe,
- kserokopia świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
- zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
- oświadczenie z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223,poz.1458 z późn. zm.)",
- oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".
Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 01.03.2013r.
Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl.
Kierownik GOPS w Konopnicy
/-/ Aneta Łudczak
Ogłoszenie o unieważnieniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze
OGŁOSZENIE
O UNIEWAŻNIENIU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownik Gminnego Ośrodka Opieki Społecznej w Konopnicy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223. poz. 1458 z poźn. zm.) unieważnia nabór na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
Dotychczas złożone dokumenty aplikacyjne można odebrać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.45 do 15.30 w pokoju Nr 11 w terminie 14 dni od unieważnienia.
Kierownik GOPS
w Konopnicy
( - ) Aneta Łudczak
Konopnica, dnia 08.01.2013r
Informacja o wynikach wstepnej selekcji kandydatów
o wynikach wstępnej selekcji pod względem formalnym kandydatów, którzy złożyli dokumenty w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze: referenta ds. świadczeń rodzinnych
i funduszu alimentacyjnego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy
Sprawdzono kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne.
W wyniku takiej selekcji stwierdza się co następuje:
- We wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 31 grudnia 2012 r. dokumenty złożyło 8 osób.
- Lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco (w kolejności wpływu ofert):
Lp. | Imię i nazwisko | Miejsce zamieszkania |
1. | Katarzyna Kubiak | Osjaków |
2. | Paulina Włodarczyk | Wielgie |
Nie umieszczenie na w/w liście jest jednoznaczne z niespełnieniem warunków określonych w ogłoszeniu o naborze i nie zakwalifikowaniu do następnego etapu prowadzonego naboru.
Osoby nie spełniające wymogów formalnych mogą odebrać złożone dokumenty w pokoju Nr 11.
Z osobami umieszczonymi na tej liście Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.
/-/ Aneta Łudczak
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.
Wolne stanowisko urzędnicze:
Referent ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego na 1 etat.
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe - preferowane wykształcenie administracyjne lub ekonomiczne,
- minimalny 6 miesięczny staż pracy w jednostkach pomocy społecznej,
- praktyczna umiejętność obsługi sprzętu komputerowego oraz znajomość podstawowych programów komputerowych,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych,
- znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi programu komputerowego do świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,
- znajomość obsługi komputerów od strony programowej i sprzętowej,
- umiejętność analizy dokumentów,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- rzetelność, kreatywność, samodyscyplina, komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych, w tym zasiłków rodzinnych, dodatków do nich oraz zasiłków pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
- opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych, oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
- prowadzenie postępowań wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych,
- prowadzenie postępowań wobec osób zobowiązanych do świadczenia alimentacyjnego na podstawie tytułu wykonawczego, jeżeli egzekucja przez komornika sądowego jest bezskuteczna,
- prowadzenie stosownych postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, utraty do nich prawa oraz spraw odwoławczych,
- sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego dla osób uprawnionych,
- przygotowywanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji osób uprawnionych do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie realizowanych spraw,
- współpraca z komornikiem sądowym oraz innymi instytucjami w zakresie realizowanych zadań,
- ewidencjonowanie świadczeń w systemie komputerowym,
- udzielanie pełnej informacji klientom o przysługujących im świadczeniach.
- Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- list motywacyjny,
- cv (ze zdjęciem i numerem telefonu kontaktowego),
- kserokopię świadectw, dyplomów, zaświadczeń potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności,
- kserokopię świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
- oświadczenie z klauzulą: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223,poz.1458 z późn. zm.)",
- oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".
Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENTA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 31 grudnia 2012r.
Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.
Kierownik GOPS w Konopnicy
/-/ Aneta Łudczak