Nabory na wolne stanowiska


Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

04‑12‑2013 15:56:44
Wójt Gminy Konopnica
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społeczne w Konopnicy ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO - NA 1 ETAT

  1. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie,
    • wykształcenie wyższe - preferowane w zakresie administracji,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  2. Wymagania dodatkowe:
    • znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
    • wskazana znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz z zakresu postępowania egzekucyjnego w administracji,
    • doświadczenie w pracy w administracji samorządowej - preferowane przy obsłudze świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - w tym przy bezpośredniej obsłudze interesantów,
    • praktyczna znajomość: programu do obsługi świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego "Sygnity", Statystycznej Aplikacji Centralnej (SAC) oraz Centralnych Aplikacji Statystycznych QuickStat oraz SFundusz,
    • ukończone szkolenia z zakresu obsługi świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego,
    • umiejętność obsługi sprzętu komputerowego, telekomunikacyjnego i biurowego oraz znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych,
    • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
    • samodzielność, rzetelność, samodyscyplina, systematyczność i odpowiedzialność,
    • znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem,
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    • prowadzenie dokumentacji z zakresu świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego w zakresie przewidzianym obowiązującymi przepisami,
    • prowadzenie korespondencji oraz bieżąca współpraca z instytucjami rządowymi i pozarządowymi w zakresie świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego,
    • przyjmowanie i obsługa interesantów/petentów w sprawach dotyczących świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego i zaliczki alimentacyjnej,
    • weryfikacja, kompletowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie wniosków, a także wprowadzenie i opracowanie ich w systemie informatycznym,
    • ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych oraz do świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz praw do korzystania z innych pochodnych programów rządowych,
    • opracowywanie oraz sporządzanie decyzji administracyjnych,
    • sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeń dla świadczeniobiorców,
    • prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji administracyjnych, wydawanie zaświadczeń oraz udzielanie bieżących informacji,
    • rozliczanie spłat dłużników alimentacyjnych oraz bieżący nadzór nad stanem zadłużenia,
    • prowadzenie stosownych postępowań w zakresie nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
    • prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych, sporządzanie odpowiednich tytułów wykonawczych, współpraca z PUP, Starostwem Powiatowym, Urzędem Skarbowym oraz Komornikami Sądowymi i innymi instytucjami w/s postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, przekazywanie odpowiednich informacji do Krajowego Rejestru Dłużników oraz do biura informacji gospodarczej o stanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych,
    • przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych,
    • sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych o sposobie i stopniu wykorzystania dotacji, zapotrzebowaniu oraz niedoborze środków finansowych na obsługę realizowanych zadań z zakresu świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego,
    • obsługa programów komputerowych oraz aplikacji statystycznych na potrzeby sprawozdawczości w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej w zakresie świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego,
    • udzielanie świadczeniobiorcom oraz innym zainteresowanym informacji na temat obowiązujących przepisów w zakresie przysługujących im świadczeń.
      Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
  4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
    • list motywacyjny,
    • cv ze zdjęciem i numerem telefonu kontaktowego,
    • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    • kserokopie świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i zdobyte umiejętności,
    • kserokopie świadectw, dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie,
    • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
    • kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności, w przypadku składania aplikacji przez osobę niepełnosprawną,
    • kserokopia dowodu osobistego kandydata,
    • oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe",
    • oświadczenie z klauzulą: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)",
    • oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".
  5. Informacje dodatkowe:
    Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
    Miejsce i termin składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENTA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach urzędowania (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
    Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w terminie do dnia 19 grudnia 2013r. do godz. 15:30 (w przypadku wysłania aplikacji listownie decydującym terminem będzie data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Gminnego Ośrodka Pomocy społecznej w Konopnicy).

    Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Wójt Gminy Konopnica zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl.

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Mariola Hernas
Konopnica, 4 grudzień 2013 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej w Szynkielowie

19‑04‑2013 11:58:04
Wójt Gminy Konopnica
ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko:
Dyrektora Szkoły Podstawowej w Szynkielowie
Szynkielów 53, 98-313 Konopnica
  1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. Nr 184, poz. 1436 , zm. Dz.U. Z 2011 r. Nr 254, poz. 1526) tj.:
    1. Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który łącznie spełnia następujące wymagania:
      1. ukończył studia magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole,
      2. ukończył studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli,
      3. posiada, co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego,
      4. uzyskał:
        1. co najmniej dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub
        2. pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo
        3. w przypadku nauczyciela akademickiego - pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej - przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora,
      5. spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
      6. nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006r. Nr 97, poz. 674, z późn. zm.), a w przypadku nauczyciela akademickiego - karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne,
      7. nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      8. nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
      9. nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.).
    2. Stanowisko dyrektora publicznej szkoły podstawowej może zajmować również nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który ukończył studia pierwszego stopnia lub studia wyższe zawodowe i posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończył nauczycielskie kolegium języków obcych, posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole i spełnia wymagania określone w pkt 1 ppkt 2-9,
    3. Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:
      1. posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej,
      2. ukończyła studia magisterskie,
      3. posiada, co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym, co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
      4. ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych,
      5. nie toczy się przeciwko niej postępowanie ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
      6. spełnia wymagania określone w pkt 1 ppkt 2,5,7 i 9.
    4. Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować również nauczyciel mianowany lub dyplomowany, zatrudniony na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych oraz nauczyciel mianowany lub dyplomowany urlopowany lub zwolniony z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991r. o związkach zawodowych (Dz. U. z 2001r. Nr 79, poz. 854 z późn. zm.), spełniający wymagania określone w rozporządzeniu, z wyjątkiem wymogu posiadania, co najmniej dobrej oceny pracy albo pozytywnej oceny dorobku zawodowego.
  2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
    1. Uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju danej publicznej szkoły,
    2. Poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
    3. Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
      • stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
      • stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
      • stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem
    4. Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 3,
    5. Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
    6. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
    7. Oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
    8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    9. Oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 14 poz. 114, z późn. zm.),
    10. Oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art.7 ust.1 i ust.3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów Dz .U. z 2007 r. Nr 63,poz.425 z późn. zm.) - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły (dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.),
    11. Oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela,
    12. Oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
    13. Oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006r. Nr 97 poz. 674 z późn. zm.) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164 poz. 1365 z późn. zm.) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
    14. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
    15. Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
  3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej w Szynkielowie" w terminie do dnia 27 maja 2013 r. pocztą na adres: Urząd Gminy w Konopnicy ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica lub osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Konopnicy pok. Nr 18.
  4. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Konopnica.
  5. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie - na piśmie.

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Mariola Hernas

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

13‑03‑2013 15:49:31
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Główny Księgowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Konopnicy

Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:

Pani Lena Bator
zamieszkała Raduczyce

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Lena Bator podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością zagadnień przede wszystkim z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o pomocy społecznej a także z zakresu funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego.

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Anna Glapa

Konopnica, dnia 11.03.2012 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

06‑03‑2013 15:21:48
I N F O R M A C J A
o wynikach wstępnej selekcji pod względem formalnym kandydatów, którzy złożyli dokumenty w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Główny Księgowej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy

Działając na podstawie rozdziału VI Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy wprowadzonego zarządzeniem Nr 1/12 Kierownika GOPS w Konopnicy z dnia 02 listopada 2012r. w związku z § 1 ust.2 zarządzenia Nr 2/2013 Kierownika GOPS Konopnica z dnia 04 marca 2013 r. Komisja Rekrutacyjna dokonała wstępnej selekcji kandydatów pod względem formalnym na podstawie złożonych dokumentów.
Sprawdzono kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne. W wyniku takiej selekcji stwierdza się co następuje:
  1. we wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 01 marca 2013 r. dokumenty złożyło 2 osoby,
  2. lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco (w kolejności wpływu ofert):
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Małgorzata Dawid Osjaków
2. Lena Bator Raduczyce





Nie umieszczenie na w/w liście jest jednoznaczne z niespełnieniem warunków określonych w ogłoszeniu o naborze i nie zakwalifikowaniu do następnego etapu prowadzonego naboru.
Z osobami umieszczonymi na tej liście Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.


Kierownik GOPS w Konopnicy
/-/ Aneta Łudczak
Konopnica, dnia 06.03.2013 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

19‑02‑2013 10:39:06
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy,
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

Wolne stanowisko urzędnicze: Główny Księgowy na 3/4 etatu

  1. Wymagania niezbędne:
    1. osoba ubiegająca się o wyżej wymienione stanowisko jest obywatelem polskim,
    2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    3. nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwa umyślne,
    4. stan zdrowia pozwala na zatrudnienie jej na wyżej wymienionym stanowisku,
    5. spełnia jeden z poniższych warunków:
      1. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnią praktykę zawodową w księgowości,
      2. ukończona szkoła średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, (zgodnie z przepisami określonymi w ustawie o finansach publicznych),
    6. posiada umiejętności w zakresie obsługi programów komputerowych w zakresie księgowości jednostek finansów publicznych, bankowych i innych niezbędnych do wykonywania zadań.
      Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. biegła znajomość obsługi komputera (w szczególności Pakiet Office - Microsoft Word, Excel, Internet),
    2. znajomość obsługi programów komputerowych m.in. Księgowość Budżetowa, Kadry i Płace oraz Płatnik,
    3. biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
    4. wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń, podatków i innych niezbędnych do wykonywania zadań,
    5. wiedza specjalistyczna z zakresu prawa związana z zakresem wykonywanych zadań,
    6. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
    7. umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
    8. umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z EFS,
    9. zdolności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne,
    10. kreatywność, sumienność, odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu zadań,
    11. znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną i innych prowadzonych przez jednostkę,
    12. gotowość do stałego samokształcenia, dokształcania się oraz podnoszenia kwalifikacji.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
    1. prowadzenie obsługi finansowo-księgowej jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    2. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
    3. prowadzenie spraw kadrowo-płacowych pracowników,
    4. sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz,
    5. obsługa programu Płatnik (pracownicy i podopieczni),
    6. sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności z ZUS, Urzędem Skarbowym,
    7. wydawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia, o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp-7,
    8. prowadzenie spraw związanych z obsługą funduszu socjalnego,
    9. prowadzenie spraw związanych z obsługą świadczeń z pomocy społecznej, rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych realizowanych przez jednostkę,
    10. prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej dotyczącej projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego,
    11. opracowywanie planów finansowych, budżetu oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
    12. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki dotyczących spraw finansowych,
    13. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy i przekazywanie jej do archiwum,
    14. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
  4. Informacje dodatkowe:
    1. osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
  5. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
    1. życiorys (CV ze zdjęciem i numerem telefonu kontaktowego),
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodowe,
    4. kserokopia świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
    5. zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,
    6. kwestionariusz osobowy,
    7. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
    8. oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
    9. oświadczenie z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223,poz.1458 z późn. zm.)",
    10. oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".

Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 01.03.2013r.


Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl.

Kierownik GOPS w Konopnicy
/-/ Aneta Łudczak

Konopnica, 18 lutego 2013 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o unieważnieniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze

09‑01‑2013 10:31:33

OGŁOSZENIE

O UNIEWAŻNIENIU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


Kierownik Gminnego Ośrodka Opieki Społecznej w Konopnicy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223. poz. 1458 z poźn. zm.) unieważnia nabór na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.

Dotychczas złożone dokumenty aplikacyjne można odebrać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.45 do 15.30 w pokoju Nr 11 w terminie 14 dni od unieważnienia.


Kierownik GOPS

w Konopnicy

( - ) Aneta Łudczak



Konopnica, dnia 08.01.2013r

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach wstepnej selekcji kandydatów

04‑01‑2013 14:57:58
I N F O R M A C J A
o wynikach wstępnej selekcji pod względem formalnym kandydatów, którzy złożyli dokumenty w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze: referenta ds. świadczeń rodzinnych
i funduszu alimentacyjnego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy


Działając na podstawie rozdziału VI Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy wprowadzonego zarządzeniem Nr 1/12 Kierownika GOPS w Konopnicy z dnia 02 listopada 2012r. w związku z § 1 ust.2 zarządzenia Nr 1/2013 Kierownika GOPS Konopnica z dnia 04 stycznia 2013 r. Komisja Rekrutacyjna dokonała wstępnej selekcji kandydatów pod względem formalnym na podstawie złożonych dokumentów.
Sprawdzono kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne.
W wyniku takiej selekcji stwierdza się co następuje:
  1. We wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 31 grudnia 2012 r. dokumenty złożyło 8 osób.
  2. Lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco (w kolejności wpływu ofert):

Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Katarzyna Kubiak Osjaków
2. Paulina Włodarczyk Wielgie

Nie umieszczenie na w/w liście jest jednoznaczne z niespełnieniem warunków określonych w ogłoszeniu o naborze i nie zakwalifikowaniu do następnego etapu prowadzonego naboru.
Osoby nie spełniające wymogów formalnych mogą odebrać złożone dokumenty w pokoju Nr 11.
Z osobami umieszczonymi na tej liście Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.

Kierownik GOPS
/-/ Aneta Łudczak

Konopnica, dnia 04.01.2013 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

14‑12‑2012 14:29:09
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.

Wolne stanowisko urzędnicze:
Referent ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego na 1 etat.

  1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
    • obywatelstwo polskie,
    • wykształcenie wyższe - preferowane wykształcenie administracyjne lub ekonomiczne,
    • minimalny 6 miesięczny staż pracy w jednostkach pomocy społecznej,
    • praktyczna umiejętność obsługi sprzętu komputerowego oraz znajomość podstawowych programów komputerowych,
    • nieposzlakowana opinia,
    • znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego,
    • znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych,
    • znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    • dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  2. Wymagania dodatkowe:
    • znajomość obsługi programu komputerowego do świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,
    • znajomość obsługi komputerów od strony programowej i sprzętowej,
    • umiejętność analizy dokumentów,
    • umiejętność dobrej organizacji pracy,
    • rzetelność, kreatywność, samodyscyplina, komunikatywność,
    • umiejętność pracy w zespole.
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    • przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych, w tym zasiłków rodzinnych, dodatków do nich oraz zasiłków pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
    • opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych, oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
    • prowadzenie postępowań wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych,
    • prowadzenie postępowań wobec osób zobowiązanych do świadczenia alimentacyjnego na podstawie tytułu wykonawczego, jeżeli egzekucja przez komornika sądowego jest bezskuteczna,
    • prowadzenie stosownych postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, utraty do nich prawa oraz spraw odwoławczych,
    • sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego dla osób uprawnionych,
    • przygotowywanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji osób uprawnionych do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
    • sporządzanie sprawozdań w zakresie realizowanych spraw,
    • współpraca z komornikiem sądowym oraz innymi instytucjami w zakresie realizowanych zadań,
    • ewidencjonowanie świadczeń w systemie komputerowym,
    • udzielanie pełnej informacji klientom o przysługujących im świadczeniach.
  4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
    • list motywacyjny,
    • cv (ze zdjęciem i numerem telefonu kontaktowego),
    • kserokopię świadectw, dyplomów, zaświadczeń potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności,
    • kserokopię świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
    • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
    • oświadczenie z klauzulą: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223,poz.1458 z późn. zm.)",
    • oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".

Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENTA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 31 grudnia 2012r.


Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.

Kierownik GOPS w Konopnicy
/-/ Aneta Łudczak
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 160 Numer strony: 1 .. 11  12  13  14  15  
Informacja wytworzona przez:
Mariusz Banaś
email: it@konopnica.pl
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Data ostatniej aktualizacji:
07‑04‑2025 13:29:23
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie