Informacja z otwarcia ofert
Konopnica, 14.09.2022 r.
Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Znak : GKO.271.7.2022
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 222 ust.5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późń. Zm.) przekazuje informację z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego”
L.p. | Nazwa i adres wykonawcy | Cena brutto |
1 | Nadwarciański Bank Spółdzielczy w Działoszynie | 1 871 351,07 zł |
Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk
Informacja o wysokości środków na sfinansowanie zadania p.n. „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego”
Konopnica, 14.09.2022 r.
GMINA KONOPNICA
Znak: GKO.271.7.2021
INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW
Na podstawie art. 222 ust. 4 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zadania p.n. „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego” przeznacza się kwotę 2 000 000,00 zł.
Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na zadanie „ Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Rychłocice i Wieś .”
Konopnica, dnia 1.09.2022 r.
Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Oznaczenie sprawy: GKO.271.8.2021
Wszyscy Wykonawcy
https://www.konopnica.finn.pl/
strona internetowa prowadzącego postępowania
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy: „ Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Rychłocice i Wieś .”
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598 z późn. zm,) – dalej ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 1 ustawy Pzp (zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta
Termin złożenia ofert upłynął w dniu 31 sierpnia 2022 r. o godzinie 10:00.
W związku z powyższym zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk
Informacja o wysokości środków przeznaczonych na sfinansowanie zadania p.n. „ Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Rychłocice i Mała Wieś ”
Konopnica, 31.08.2022 r.
GMINA KONOPNICA
Znak: GKO.271.8.2022
INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW
Na podstawie art. 222 ust. 4 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Wójt Gminy Konopnica informuje, że na sfinansowanie zadania p.n. "Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Rychłocice i Mała Wieś ” przeznacza się kwotę 2 500 000,00 zł.
Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk
Ogłoszenie o zamówieniu usługi UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO
Polska-Konopnica: Usługi udzielania kredytu
2022/S 155-443074
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: GMINA KONOPNICA
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 730934631
Adres pocztowy: ul. Rynek 15
Miejscowość: Konopnica
Kod NUTS: PL714 Sieradzki
Kod pocztowy: 98-313
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Anna Kowalczyk
E-mail: referat.komunalny@konopnica.pl
Tel.: +43 8422219
Adresy internetowe: Główny adres: www.konopnica.finn.pl
I.3) Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5) Główny przedmiot działalności Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO
Numer referencyjny: GKO.271.7.2022
II.1.2) Główny kod CPV 66113000 Usługi udzielania kredytu
II.1.3) Rodzaj zamówienia Usługi
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.625.000,00 złotych (słownie: dwa miliony sześćset dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) udzielony na następujących warunkach:
1) W ramach przedmiotu zamówienia finansowane będzie: spłata wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz planowany deficyt budżetu.
2) Uruchomienie kredytu następować będzie w kwotach i transzach zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, w celu pokrycia zobowiązań.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie
Ogłoszenie o zamówieniu roboty budowlane „Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Rychłocice i Mała Wieś”
1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KONOPNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Konopnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-313
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43/8424419
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@konopnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: „Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Rychłocice i Mała Wieś”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e295411-1a14-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304247/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12 12:29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie p.n. „Dostawa sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin pegeerowskich.”
Konopnica, dnia 25.07.2022r.
Zamawiający:
GMINA KONOPNICA
UL. RYNEK 15
98-313 KONOPNICA --- wszyscy Wykonawcy ----
GKO.271.6.2022
(nr ref. postępowania)
Strona internetowa prowadzonego postępowania: www.konopnica.finn.pl
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, na podstawie art.275 pkt 1 Pzp na zadanie p.n. „Dostawa sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin pegeerowskich.”
Zgodnie z art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm ; zwana dalej: PZP), Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o:
I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale 16 SWZ.
Wybrana została oferta nr 2 złożona przez:
EUROKERG Sp.z o.o. ul. Malborska 15 lok.13, 03-286 Warszawa
z ceną wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości 162779,43 zł brutto.
Zamawiający przedstawia poniżej punktację przyznaną złożonym ofertom w każdym kryterium oceny ofert (cena -60 % , długość okresu gwarancji- 40%) oraz łączną punktację:
Nr oferty | Nazwa i adres wykonawcy | Liczba punktów | Liczba punktów w kryterium długość okresu gwarancji | Łączna punktacja |
1 | ALLTECH Sp.jawna. ul. Spółdzielcza 33 09-407 Płock | 51,96
| 40 | 91,96
|
2 | EUROKERG Sp.z o.o. | 60
| 40 | 100 |
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Oferta Wykonawcy spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale 16 SWZ.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom oraz innym podmiotom wskazanym w art. 505 PZP, środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.
Zastępca Wójta
/-/ Anna Kowalczyk