2022


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
162KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
194KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
189KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja z otwarcia ofert

14‑09‑2022 11:29:13

Konopnica, 14.09.2022 r.

Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

Znak : GKO.271.7.2022

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Zamawiający na podstawie art. 222 ust.5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późń. Zm.) przekazuje informację z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego”

 

L.p.

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto

1

Nadwarciański Bank Spółdzielczy   w Działoszynie
z siedzibą w Działoszynie
ul. Piłsudskiego 21A,               
98-355 Działoszyn

1 871 351,07 zł

 

 

Wójt Gminy Konopnica

(-) Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wysokości środków na sfinansowanie zadania p.n. „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego”

14‑09‑2022 10:01:38

                                                                                                            Konopnica, 14.09.2022 r.

GMINA KONOPNICA

Znak: GKO.271.7.2021

INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW
 

Na podstawie art. 222 ust. 4 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zadania p.n. „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego” przeznacza się kwotę 2 000 000,00 zł.

 Wójt Gminy Konopnica

(-) Grzegorz Turalczyk

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na zadanie „ Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Rychłocice i Wieś .”

01‑09‑2022 13:10:25

Konopnica, dnia 1.09.2022 r.

Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

Oznaczenie sprawy: GKO.271.8.2021

Wszyscy Wykonawcy
https://www.konopnica.finn.pl/
strona internetowa prowadzącego postępowania

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy: „ Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Rychłocice i 
Wieś .”

 

  Działając na podstawie art. 255 pkt 1  ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598 z późn. zm,) – dalej ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie.

 

Uzasadnienie prawne:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 1 ustawy Pzp (zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie  nie wpłynęła żadna oferta
Termin złożenia ofert upłynął w dniu 31 sierpnia 2022 r. o godzinie 10:00.
W związku z powyższym zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.

                                                                                                        Wójt Gminy Konopnica
                                                                                                                        /-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wysokości środków przeznaczonych na sfinansowanie zadania p.n. „ Budowa sieci kanalizacyjnej  w miejscowościach Rychłocice i Mała Wieś ”

31‑08‑2022 10:14:26

                                                                                                            Konopnica, 31.08.2022 r.

GMINA KONOPNICA

Znak: GKO.271.8.2022

 

INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW

 

        Na podstawie art. 222 ust. 4 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Wójt Gminy Konopnica informuje, że na sfinansowanie zadania p.n.  "Budowa sieci kanalizacyjnej  w miejscowościach Rychłocice i Mała Wieś  przeznacza się kwotę 2 500 000,00 zł.

 

                          Wójt Gminy Konopnica

(-) Grzegorz Turalczyk

Brak dokumentów
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zamówieniu usługi UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO

12‑08‑2022 15:02:16

Polska-Konopnica: Usługi udzielania kredytu
2022/S 155-443074
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi


Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: GMINA KONOPNICA
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 730934631
Adres pocztowy: ul. Rynek 15
Miejscowość: Konopnica
Kod NUTS: PL714 Sieradzki
Kod pocztowy: 98-313
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Anna Kowalczyk
E-mail: referat.komunalny@konopnica.pl
Tel.: +43 8422219
Adresy internetowe: Główny adres: www.konopnica.finn.pl
I.3) Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5) Główny przedmiot działalności Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO
Numer referencyjny: GKO.271.7.2022
II.1.2) Główny kod CPV 66113000 Usługi udzielania kredytu
II.1.3) Rodzaj zamówienia Usługi
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.625.000,00 złotych (słownie: dwa miliony sześćset dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) udzielony na następujących warunkach:
1) W ramach przedmiotu zamówienia finansowane będzie: spłata wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz planowany deficyt budżetu.
2) Uruchomienie kredytu następować będzie w kwotach i transzach zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, w celu pokrycia zobowiązań.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zamówieniu roboty budowlane „Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Rychłocice i Mała Wieś”

12‑08‑2022 13:05:46

1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KONOPNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Konopnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-313
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43/8424419
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@konopnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: „Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Rychłocice i Mała Wieś”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e295411-1a14-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304247/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12 12:29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie p.n. „Dostawa sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin pegeerowskich.”

26‑07‑2022 07:50:36

Konopnica, dnia 25.07.2022r.

Zamawiający:

GMINA  KONOPNICA                                                                                                                                                                      
UL. RYNEK 15                                                                                                                                          
98-313 KONOPNICA                                                                                                                               --- wszyscy Wykonawcy ----

GKO.271.6.2022
(nr ref. postępowania)

Strona internetowa prowadzonego postępowania: www.konopnica.finn.pl
 

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, na podstawie art.275 pkt 1 Pzp na zadanie p.n. „Dostawa sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin pegeerowskich.”

Zgodnie z art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm ; zwana dalej: PZP), Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o:

I. WYBORZE  OFERTY  NAJKORZYSTNIEJSZEJ:

Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych  w Rozdziale 16 SWZ.

Wybrana została oferta nr 2 złożona przez:

EUROKERG Sp.z o.o.  ul. Malborska 15 lok.13, 03-286 Warszawa
z ceną wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości  162779,43  zł brutto.

Zamawiający przedstawia poniżej punktację przyznaną złożonym ofertom w każdym kryterium oceny ofert (cena -60 % , długość okresu gwarancji- 40%) oraz łączną punktację:

 

Nr oferty 

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba punktów 
w kryterium Cena

Liczba punktów  w kryterium     długość okresu gwarancji 

Łączna punktacja

1

ALLTECH Sp.jawna.                                                     ul. Spółdzielcza 33                             09-407 Płock

51,96

 

40

91,96

 

2

EUROKERG Sp.z o.o.   
ul. Malborska 15 lok.13                     
03-286 Warszawa

60

 

40

100

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:

Oferta Wykonawcy  spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale 16 SWZ.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom oraz innym podmiotom wskazanym w art. 505 PZP, środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.

                                                                                              Zastępca Wójta

                                                                                          /-/ Anna Kowalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 49 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  19‑01‑2022 13:53:10
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  19‑01‑2022 13:53:10
Data ostatniej aktualizacji:
17‑01‑2023 15:23:12
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie