INFORMACJA O ZŁOŻONYCH OFERTACH I ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Konopnica, 20.10.2021 r.
Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Znak: GKO.271.5.2021/A
WSZYSCY ZAINTERESOWANI:
Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne w trybie zapytania ofertowego na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Zakup i dostawa opału”.
INFORMACJA O ZŁOŻONYCH OFERTACH I ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
- Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 3 oferty.
- Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez: Andrzej Wawrzyniak FIRMA HANDLOWA „ARCO”; Szynkielów 97, 98-313 Konopnica
L.p. | Podmiot składający ofertę | Zaproponowana kwota |
1 | „RID” Radosław Kapiczyński Daniel Kapiczyński sp. Jawna; ul. Kiełczygłowska 26 b; 98-170 Widawa | 62 508,60 zł |
2 | Andrzej Wawrzyniak FIRMA HANDLOWA „ARCO”; Szynkielów 97; 98-313 Konopnica | 59 300,00 zł |
3 | „WĘGLOPASZ” Sp. z o.o.; ul. Piątkowska 149/6; 60-648 Poznań | 72 988,20 zł |
Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego na „ Dostawę i montaż kontenera mieszkalno – socjalnego wyposażonego w źródło ciepła w miejscowości Wrońsko, działka 352/8”
Konopnica, 06.10.2021 r.
Znak: GKO.271.4.2021/A
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego
Nr: GKO.271.4.2021/A
Zamawiający Gmina Konopnica z siedzibą ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica NIP: 832 19 61 055 REGON 000 538 188 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego nr GKO.271.4.2021/A na „dostawę i montaż kontenera mieszkalno – socjalnego wyposażonego w źródło ciepła w miejscowości Wrońsko, działka 352/8”. Powodem unieważnienia postępowania jest wpływ ofert, których wartość przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Unieważnienie odbywa się zgodnie z punktem 7 zawartym w zapytaniu ofertowym: „Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny”.
Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk
Zaproszenie do składania ofert na zadnaie pn.: „Zakup i dostawa opału”
Konopnica, 5 października 2021 r.
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e- mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Znak postępowania: GKO.271.5.2021/A
Zaproszenie do składania oferty cenowej
Gmina Konopnica zaprasza do złożenia oferty cenowej w ramach zamówienia pn.: „Zakup i dostawa opału”.
Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598). Wartość zamówienia nie przekracza 130.000 zł (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp).
1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Zakup i dostawa opału
2. Istotne warunki zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę opału w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r. w ilości:
a) 50 ton węgla – ekogroszku;
b) 2 tony węgla kostki;
c) 2 tony Pellet 6 mm.
2.2. Dostawy będą dzielone dla:
a) budynku przy ulicy Parkowej 2 w Konopnicy;
b) budynku „Senior+” przy ulicy Starowiejskiej 22;
c) budynku Ośrodka Zdrowia w Szynkielowie;
d) budynku OSP w Rychłocicach;
e) budynku OSP w Szynkielowie.
2.3. Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry:
a) eko – groszek o parametrach od 5 mm do 25 mm (maks. 31,5 mm), kaloryczność min. 26 000 kJ, popiół maks. – 5 – 10 %, siarka maks. – 0,6 %, wilgotność maks. do 9 %, spiekalność RI do 20;
b) węgiel kostka o wartości opałowej węgla 22 – 28 MJ/kg, klasa wg. PN-82/C-97003, zawartość popiołu do 12 %, zawartość wilgoci do 15 % maks., zawartość siarki 0,9 %, minimalna temperatura mięknięcia popiołu 1000 ºC;
c) pellet – 6 mm.
2.4. Wykonawca zobowiązany jest w dniu dostawy przedstawić dokument stwierdzający ilość dostarczonego opału i dołączyć świadectwo jakości.
2.5. Dostawa opału odbywać się będzie sukcesywnie w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym, na zlecenie telefonicznie w ciągu trzech dni od zgłoszenia. Zamawiający nie dopuszcza jednorazowej dostawy. Jednorazowa dostawa wynosić będzie ok. 3 – 5 ton.
2.6. Opał będzie każdorazowo ważony na koszt Wykonawcy, przy udziale pracownika Urzędu Gminy w Konopnicy.
2.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności danych zawartych w certyfikacie, tj. dokonania analizy dostarczonego opału pod kątem jego wartości opałowej. W przypadku stwierdzenia mniejszej kaloryczności opału niż określona w § 1 ust. 2 kosztami analizy obciąży Wykonawcę.
Wykonawca na własny koszt zamieni dany opał na odpowiadający wymaganiom zawartym w § 1 ust. 2.
2.8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia maks. o 20 % zamówienia w zależności od warunków pogodowych.
2.9. Do oferty należy dołączyć odpowiedni wpis do rejestru działalności gospodarczej (KRS lub inny dokument).
3. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
3.1 Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
3.2 Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
3.3 Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
3.4 Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl
4. Sposób przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „formularz ofertowy wykonawcy”, załączony do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:
- w formie elektronicznej na adres e – mail: urzad@konopnica.pl;
- w formie poczty tradycyjnej lub za pośrednictwem firmy kurierskiej;
do dnia 14 października 2021 r. do godziny 10:00.
5. Kryterium oceny ofert:
Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną brutto.
- Najniższa cena – 100 % (100 punktów);
6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenie zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe na zadanie „Dostawa i montaż kontenera mieszkalno – socjalnego wyposażonego w źródło ciepła w miejscowości Wrońsko, działka 352/8.”
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kontenera mieszkalno – socjalnego wyposażonego w źródło ciepła w miejscowości Wrońsko, działka 352/8.
2. Termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia – do 15 października 2021 roku.
Zaproszenie do złożenia oferty na rozgraniczenie nieruchomosci położonej w obrębie Bębnów
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego Nr: GKO.271.3.2021/A
Konopnica, 26.08.2021 r.
Znak: GKO.271.3.2021/A
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego Nr: GKO.271.3.2021/A
Zamawiający Gmina Konopnica z siedzibą ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica NIP: 832 19 61 055 REGON 000 538 188 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego nr GKO.271.3.2021/A na „dostawę i montaż kontenera mieszkalno – socjalnego wyposażonego w źródło ciepła w miejscowości Wrońsko, działka 352/8”. Powodem unieważnienia postępowania jest wpływ tylko dwóch ofert, których wartość przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Unieważnienie odbywa się zgodnie z punktem 7 zawartym w zapytaniu ofertowym: „Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny”.
Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe na zadanie „Dostawa i montaż kontenera mieszkalno – socjalnego wyposażonego w źródło ciepła w miejscowości Wrońsko, działka 352/8.”
Zawiadomienie o wyborze oferty dot. „Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Konopnica do szkół w roku szkolnym 2021/2022”
Konopnica, dnia 13.08.2021 r.
GMINA KONOPNICA
Znak : FN.272.1.2021 Wszyscy zainteresowani
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE OFERTY
Wójt Gminy Konopnica informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego na zadanie „Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Konopnica do szkół w roku szkolnym 2021/2022” wybrano ofertę złożoną przez Wykonawcę : Usługi Transportowe „TRANS-BUS” Sławomir Grabowski, 98-310 Czarnożyły, Opojowice 46.
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się kryterium najniższej ceny. Cena wykonania zamówienia 1,97 zł/km netto.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe na „Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Konopnica do szkół w roku szkolnym 2021/2022”.
Konopnica, 06.08.2021 r.
Zamawiający:
Gmina Konopnica
98-313 Konopnica
ul. Rynek 15
NIP 832 196 10 55
Znak: FN.271.1.2021
Zaproszenie do złożenia oferty
W oparciu o Zarządzenie Nr 31/21 Wójta Gminy Konopnica z dnia 1 czerwca 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych w Urzędzie Gminy Konopnica, Gmina Konopnica zaprasza do złożenia oferty na zadanie:
„Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Konopnica do szkół w roku szkolnym 2021/2022”.
I. Opis przedmiotu zamówienia :
- Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Konopnica do Zespołu Szkół Specjalnych
w Wieluniu, ul. Traugutta 12, 98-300 Wieluń oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Gromadzicach, Gromadzice 49, 98-310 Czarnożyły w roku szkolnym 2021/2022. - Szacunkowy przebieg dzienny ok. 120 km. Szacunkowy przebieg
w okresie realizacji zamówienia – ok. 24 000 km. - Liczba dowożonych uczniów wynosi 4. Zastrzega się, że liczba ta może ulec zmianie w czasie okresu, którym objęte jest zapytanie.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do i ze szkół określonych w ust. 1 będzie odbywał się na trasie:
Kolonia Strobin – Konopnica – Mała Wieś – Gromadzice – Wieluń
5. Usługa ma być świadczona w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2021/2022. Szczegółowy plan przewozów będzie
dostosowany do planów lekcji.
6. Wykonawca musi posiadać licencję, koncesję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego
osób.
7. Przewóz dzieci może odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone
w przepisach ustawy z 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn.zm.)
i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (t. j.
Dz.U. z 2021 r. poz. 919 z poźn.zm.)
8. Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów, odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny organizuje i zapewnia
Wykonawca.
9. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC i NNW dla każdego pojazdu, którym realizuje
usługę oraz do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres trwania umowy na kwotę nie mniejszą niż
100 000,00 (słownie zł: sto tysięcy 00/100 złotych) i przedłożenia Zamawiającemu kopii aktualnej opłaconej polisy
OC, NNW dla każdego pojazdu i OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
10.Wykonawca musi posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową autobusów i pasażerów oraz w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej.
11. Wszystkie elementy kosztów mają być zawarte w cenie 1 km.
II. Termin realizacji – od 1 września 2021 r. do dnia zakończenia nauki w roku szkolnym 2021/2022.
III. Wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie na podstawie faktycznej ilości przejechanych kilometrów.
Termin płatności 14 dni, od daty otrzymania faktury.
IV. Kryterium wyboru – cena za 1 km (waga - 100%).
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie do dnia 13.08.2021 r. do godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Do opisanej oferty „Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Konopnica do szkół w roku szkolnym 2021/2022” należy dołączyć:
1) kserokopię licencji, koncesji lub zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,
2) wykaz środków transportu dostępnych do realizacji przewozów i spełniających określone wymagania techniczne,
3) kserokopie polis ubezpieczeniowych OC i NNW dla każdego pojazdu, którym realizuje usługę oraz OC w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia;
4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ofertowym stanowiące załącznik nr 3
do niniejszego zapytania ofertowego
Nie przewiduje się jawnego otwarcia ofert.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.konopnica.finn.pl informację o wyniku postepowania. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy, której projekt stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Osoba do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia:
Izabela Stanek , tel. 43/8424419 w.106, e-mail: place.ksiegowosc@konopnica.pl
Wójt Gminy Konopnica
Grzegorz Turalczyk