Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Konopnicy”
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.
1. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia:
Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.
4. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.
6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa warzyw i owoców dla stołówki szkolnej w Konopnicy”
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa warzyw i owoców dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.
1. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia:
Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.
4. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.
6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa nabiału i produktów mleczarskich, tłuszczy dla stołówki szkolnej w Konopnicy”
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa nabiału i produktów mleczarskich, tłuszczy dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.
1. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i produktów mleczarskich, tłuszczy dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia:
Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.
4. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.
6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa mięsa i wędlin dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa mięsa i wędlin dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.
1. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia:
Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.
4. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.
6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa drobiu dla stołówki szkolnej w Konopnicy”
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa drobiu dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.
1. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia:
Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy ( z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.
4. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.
6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa pieczywa dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa pieczywa dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.
1. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia:
Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.
4. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.
6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.
Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia: „Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Szynkielowie”
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Szynkielowie”
1. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Szynkielowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia:
Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej (na dany pakiet).
4. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 08.12.2021 r. do godziny 10:00.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.
6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.
Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Wój Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zaproszenie do złożenia oferty na wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Strobin, gm. Konopnica
Zamawiający: Konopnica, dnia 30 listopada 2021 r.
Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
NIP 832 196 10 55
SO.6830.2.2021
Zaproszenie do złożenia oferty
Wójt Gminy Konopnica zaprasza do złożenia oferty zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym
1. Zamawiający:
Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
2. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Strobin, gm. Konopnica, oznaczonej jako działka ewidencyjna numer 208 o pow. 3,2590 ha z nieruchomością przyległą oznaczoną ewidencyjnie numerem działki 207 o pow. 4,4320 ha obręb Strobin, gm. Konopnica
Prace należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990) i rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczenia nieruchomości (Dz. u. z 1999 r. Nr 45, poz. 453).
3. Termin realizacji zamówienia:
Do 4 miesięcy od dnia podpisania zlecenia/umowy.
4. Sposób przygotowania oferty:
Zgodnie z formularzem ofertowym. Oferta powinna być podpisana i umieszczona w zaklejonej kopercie, na której należy napisać „Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości w obrębie Strobin gm. Konopnica”. Do oferty należy dołączyć aktualny wpis do Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub odpis z KRS.
5. Termin i miejsce składana ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 grudnia 2021 r. do godz. 14.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica pok. Nr 18.
Oferta złożona przez Wykonawcę po w/w terminie nie będzie rozpatrywana.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 grudnia 2021 r. o godz. 14.15
6. Kryterium oceny oferty: 100 %
Sposób oceny oferty: wybór najkorzystniejszej ceny na realizację przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający dopuszcza po złożeniu oferty przeprowadzenie negocjacji z wybranym Wykonawcą.
7. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
Monika Tokarek, tel. 43 842 44 19 wew. 114 w godzinach pracy Urzędu tj. 7.30 – 15.30.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zmiana treści zapytania ofertowego na wykonanie zamówienia: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych”
Konopnica, 25.11.2021 r.
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e- mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Dotyczy: Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych”
Znak sprawy: GKO.271.6.2021/A
Zamawiający informuje, iż punkt 5. Miejsce i termin składania ofert zapytania ofertowego ulega zmianie w następujący sposób:
Było: Oferty należy składać do dnia 30 listopada 2021 r. do godziny 10:00.
Jest: Oferty należy składać do 3 grudnia 2021 r. do godziny 15:30.
Powyższe wyjaśnienia oraz zmiany należy uwzględnić przy składaniu ofert.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych”
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e- mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych”.
1. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r. obejmująca:
- otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących;
- otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych;
- realizacja przelewów na rachunek w innym banku krajowym w systemie bankowości elektronicznej;
- realizacja przelewów na rachunek w innym banku krajowym, złożony w placówce banku;
- wydawanie blankietów czekowych;
- wydawanie zaświadczeń;
- zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej;
- przyjmowanie wpłat gotówkowych;
- dokonywanie wypłat gotówkowych;
- możliwość otwierania dodatkowych rachunków w trakcie obowiązywania umowy;
- zakładanie lokat terminowych;
- oprocentowanie środków na rachunkach bankowych;
- obsługa płatności masowych w Systemie Wirtualnych Rachunków Kontrahenckich;
- realizacja przelewów w systemie SORBNET;
Przy sporządzaniu oferty proszę wziąć pod uwagę obsługę budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych (Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, Gminne Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Konopnicy, Szkoła Podstawowa w Konopnicy, Szkoła Podstawowa w Rychłocicach, Szkoła Podstawowa w Szynkielowie).
Przedmiotem zamówienia jest usługa.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
Kod CPV 66100000-1 Usługi bankowe i inwestycyjne
CPV 66110000-4 Usługi bankowe
2. Wymagania dodatkowe
- O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity – Dz.U. z 2018 r. poz.2187 z późn.zm.).
- Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może wykluczyć wykonawcę: w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację tego majątku w trybie art. 332 ust.1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2017 r. poz.1508 oraz z 2018 r. poz.149, 398, 1544 i 1629) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art.366 ust.1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (dz.U. z 2017 r. poz.2344 i 2491 oraz z 2018 r. poz.398, 685, 1544 i 1629).
- Zamawiający wymaga, aby stanowiska do bankowości elektronicznej funkcjonowały od dnia obowiązywania umowy.
- Oferent w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodne z przepisami prawa w zakresie bankowości obsługi finansowej budżetu Gminy oraz jednostek organizacyjnych.
- Obsługa płatności masowych, zapewnienie dostępności usługi identyfikacji kontrahentów poprzez umieszczanie indywidualnych oznaczeń w numerze rachunku o charakterze wirtualnym związanym z numerem rachunku rzeczywistego określonego przez Zamawiającego.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający siedzibę firmy w miejscowości Konopnica (98-313 Konopnica).
3. Termin wykonania zamówienia:
Obsługa bankowa będzie prowadzona od 01.01.2022 r. – 31.12.2024 r.
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „formularz ofertowy wykonawcy”, załączony do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:
-w formie elektronicznej na adres e – mail: urzad@konopnica.pl podpisany podpisem kwalifikowanym lub;
- w formie poczty tradycyjnej lub za pośrednictwem firmy kurierskiej;
Do formularze ofertowego Wykonawcy należy dołączyć zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej.
5. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 30 listopada 2021 r. do godziny 10:00.
6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz pani Elżbieta Skakuj, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: skarbnik@konopnica.pl.
7. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenie zamówienia.
Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy (wzór)