Zapytania ofertowe


Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Konopnicy”

02‑12‑2021 12:06:32

Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631

Zapytanie ofertowe

Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.

1. Rodzaj zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej  w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.

2. Termin wykonania zamówienia:

Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.

3. Opis sposobu przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.

4. Miejsce i termin składania ofert:

Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.

5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

  1. Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
  2. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
  3. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
  4. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail:  zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.

6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.

Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa warzyw i owoców dla stołówki szkolnej w Konopnicy”

02‑12‑2021 11:29:27

Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631

Zapytanie ofertowe

Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa warzyw i owoców dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.

1. Rodzaj zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.

2. Termin wykonania zamówienia:

Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.

3. Opis sposobu przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.

4. Miejsce i termin składania ofert:

Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.

5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

  1. Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
  2. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
  3. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
  4. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail:  zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.


6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.

 

Wójt Gminy 
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa nabiału i produktów mleczarskich, tłuszczy dla stołówki szkolnej  w Konopnicy”

02‑12‑2021 11:17:51

Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631

Zapytanie ofertowe

Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa nabiału i produktów mleczarskich, tłuszczy dla stołówki szkolnej  w Konopnicy”.

1. Rodzaj zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i produktów mleczarskich, tłuszczy dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.

2. Termin wykonania zamówienia:

Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.

3. Opis sposobu przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.

4. Miejsce i termin składania ofert:

Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.

5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

  1. Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
  2. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający  i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
  3. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
  4. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail:  zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.


6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.


Wójt Gminy 
/-/ Grzegorz Turalczyk 
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa mięsa i wędlin dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.

02‑12‑2021 11:07:00

Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631

Zapytanie ofertowe

Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa mięsa i wędlin dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.

1. Rodzaj zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.

2. Termin wykonania zamówienia:

Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.

3. Opis sposobu przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.

4. Miejsce i termin składania ofert:

Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.

5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

  1. Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
  2. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
  3. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
  4. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail:  zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.

    6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.


Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa drobiu dla stołówki szkolnej w Konopnicy”

02‑12‑2021 11:00:19

Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631

Zapytanie ofertowe

Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa drobiu dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.

1. Rodzaj zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.

2. Termin wykonania zamówienia:

Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy ( z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.

3. Opis sposobu przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.

4. Miejsce i termin składania ofert:

Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.

5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

  1. Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
  2. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
  3. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
  4. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail:  zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.


6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.

 

Wójt Gminy 
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa pieczywa dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.

02‑12‑2021 10:51:20

Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631

Zapytanie ofertowe

Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa pieczywa dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.

1. Rodzaj zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.

2. Termin wykonania zamówienia:

Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.

3. Opis sposobu przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.

4. Miejsce i termin składania ofert:

Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.

5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

  1. Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
  2. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
  3. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
  4. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail:  zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.


6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.
    Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.

 

Wójt Gminy 
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia: „Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Szynkielowie”

01‑12‑2021 15:28:35

Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631

Zapytanie ofertowe
 

Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Szynkielowie”

1. Rodzaj zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Szynkielowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.

2. Termin wykonania zamówienia:

Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.

3. Opis sposobu przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej (na dany pakiet).

4. Miejsce i termin składania ofert:

Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 08.12.2021 r. do godziny 10:00.

5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

  1. Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
  2. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
  3. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;

Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail:  zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.

6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.
    Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.

 

Wój Gminy 
/-/ Grzegorz Turalczyk 

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zaproszenie do złożenia oferty na wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Strobin, gm. Konopnica

30‑11‑2021 14:40:47

Zamawiający:                                                                                                                           Konopnica, dnia 30 listopada 2021 r.

Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
NIP 832 196 10 55    

SO.6830.2.2021

Zaproszenie do złożenia oferty   

 

Wójt Gminy Konopnica zaprasza do złożenia oferty zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym

1. Zamawiający:

Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

2. Przedmiot zamówienia:

Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Strobin, gm. Konopnica, oznaczonej jako działka ewidencyjna numer 208 o pow. 3,2590 ha z nieruchomością przyległą oznaczoną ewidencyjnie numerem działki 207 o pow. 4,4320 ha obręb Strobin, gm. Konopnica

Prace należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – prawo geodezyjne i kartograficzne  (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990) i rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczenia nieruchomości (Dz. u. z 1999 r. Nr 45, poz. 453).

3. Termin realizacji zamówienia:

Do 4 miesięcy od dnia podpisania zlecenia/umowy.

4. Sposób przygotowania oferty:

Zgodnie z formularzem ofertowym. Oferta powinna być podpisana i umieszczona w zaklejonej kopercie, na której należy napisać „Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości w obrębie Strobin gm. Konopnica”. Do oferty należy dołączyć aktualny wpis do Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub odpis z KRS.

5. Termin i miejsce składana ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 grudnia 2021 r. do godz. 14.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica pok. Nr 18.

Oferta złożona przez Wykonawcę po w/w terminie nie będzie rozpatrywana.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 grudnia 2021 r. o godz. 14.15

6. Kryterium oceny oferty: 100 %

Sposób oceny oferty: wybór najkorzystniejszej ceny na realizację przedmiotowego zamówienia.

Zamawiający dopuszcza po złożeniu oferty przeprowadzenie negocjacji z wybranym Wykonawcą.

7. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:

Monika Tokarek, tel. 43 842 44 19 wew. 114 w godzinach pracy Urzędu tj. 7.30 – 15.30.

 

Wójt Gminy 
/-/ Grzegorz Turalczyk 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zmiana treści zapytania ofertowego na wykonanie zamówienia: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych”

25‑11‑2021 11:58:30

Konopnica, 25.11.2021 r.

Zamawiający: Gmina Konopnica  
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e- mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631

ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Dotyczy: Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych”

Znak sprawy: GKO.271.6.2021/A    

Zamawiający informuje, iż punkt 5. Miejsce i termin składania ofert zapytania ofertowego ulega zmianie w następujący sposób:

Było: Oferty należy składać do dnia 30 listopada 2021 r. do godziny 10:00.

Jest: Oferty należy składać do 3 grudnia 2021 r. do godziny 15:30.

Powyższe wyjaśnienia oraz zmiany należy uwzględnić przy składaniu ofert.

Wójt Gminy Konopnica

/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych”

23‑11‑2021 09:52:38

Zamawiający: Gmina Konopnica  
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e- mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631

Zapytanie ofertowe

Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych”.

1. Rodzaj zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r. obejmująca:

  • otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących;
  • otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych;
  • realizacja przelewów na rachunek w innym banku krajowym w systemie bankowości elektronicznej;
  • realizacja przelewów na rachunek w innym banku krajowym, złożony w placówce banku;
  • wydawanie blankietów czekowych;
  • wydawanie zaświadczeń;
  • zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej;
  • przyjmowanie wpłat gotówkowych;
  • dokonywanie wypłat gotówkowych;
  • możliwość otwierania dodatkowych rachunków w trakcie obowiązywania umowy;
  • zakładanie lokat terminowych;
  • oprocentowanie środków na rachunkach bankowych;
  • obsługa płatności masowych w Systemie Wirtualnych Rachunków Kontrahenckich;
  • realizacja przelewów w systemie SORBNET;

Przy sporządzaniu oferty proszę wziąć pod uwagę obsługę budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych (Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, Gminne Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Konopnicy, Szkoła Podstawowa w Konopnicy, Szkoła Podstawowa w Rychłocicach, Szkoła Podstawowa w Szynkielowie).

Przedmiotem zamówienia jest usługa.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień 

Kod CPV 66100000-1 Usługi bankowe i inwestycyjne

CPV 66110000-4 Usługi bankowe

2. Wymagania dodatkowe

  1. O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity – Dz.U. z 2018 r. poz.2187 z późn.zm.).
  2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może wykluczyć wykonawcę: w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację tego majątku w trybie art. 332 ust.1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2017 r. poz.1508 oraz z 2018 r. poz.149, 398, 1544 i 1629) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art.366 ust.1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (dz.U. z 2017 r. poz.2344 i 2491 oraz z 2018 r. poz.398, 685, 1544 i 1629).
  3. Zamawiający wymaga, aby stanowiska do bankowości elektronicznej funkcjonowały od dnia obowiązywania    umowy.
  4. Oferent w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodne z przepisami prawa w zakresie bankowości obsługi finansowej budżetu Gminy oraz jednostek organizacyjnych.
  5. Obsługa płatności masowych, zapewnienie dostępności usługi identyfikacji kontrahentów poprzez umieszczanie indywidualnych  oznaczeń w numerze rachunku o charakterze wirtualnym związanym z numerem rachunku rzeczywistego określonego przez Zamawiającego.
  6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający siedzibę firmy w miejscowości Konopnica (98-313 Konopnica).

3. Termin wykonania zamówienia:

Obsługa bankowa będzie prowadzona od 01.01.2022 r. – 31.12.2024 r.

4. Opis sposobu przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „formularz ofertowy wykonawcy”, załączony do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:

-w formie elektronicznej na adres e – mail: urzad@konopnica.pl podpisany podpisem kwalifikowanym lub;

- w formie poczty tradycyjnej lub za pośrednictwem firmy kurierskiej;

Do formularze ofertowego Wykonawcy należy dołączyć zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej.

5. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 30 listopada 2021 r. do godziny 10:00.

6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

  1. Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
  2. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
  3. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
  4. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail:  zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz pani Elżbieta Skakuj, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: skarbnik@konopnica.pl.

7. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenie zamówienia.
    Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.

Załączniki:
1. Formularz ofertowy (wzór)

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 260 Numer strony: 1 .. 10  11  12  13  14  .. 26
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  10‑06‑2014 13:34:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  10‑06‑2014 13:34:00
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 17:31:14
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie