Nabory na wolne stanowiska urzędnicze


Informacja o wynikach naboru

01‑03‑2017 12:33:17

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko KIEROWNIKA w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Podstawowej Opieki Zdrowotnej
w Szynkielowie

Wójt Gminy Konopnica informuje, że w wyniku otwartego konkurencyjnego konkursu na stanowisko :
Kierownika SP ZPOZ w Szynkielowie - konkurs nie został rozstrzygnięty

 

Uzasadnienie:

W wyniku ogłoszenia na konkurs na stanowisko KIEROWNIKA SPZPOZ w Szynkielowie do dnia 19.01.2017 r.  wpłynęła jedna oferta.

Zgodnie z przepisami jeżeli do konkursu nie zgłosi się co najmniej dwóch kandydatów lub w wyniku konkursu nie zostanie wybrany żaden kandydat albo z wybranym kandydatem nie zostanie nawiązany stosunek pracy, wówczas Wójt Gminy Konopnica ogłosi nowy konkurs w terminie 30 dni od daty zakończenia niniejszego postępowania konkursowego.

W związku z powyższym komisja konkursowa powołana Uchwałą Nr XVII/106/16 Rady Gminy Konopnica z dnia 31 sierpnia 2016 r. musiała stwierdzić jak w sentencji.

 

                              Przewodnicząca     
                          Komisji Konkursowej

                    /-/ Anna Glapa

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik doc Konkurs na Dyrektora GOZ w Szynkielowie
19‑12‑2016 20:14:07

Konkurs na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Zdrowia w Szynkielowie.


Wójt Gminy Konopnica
ogłasza konkurs na stanowisko
Kierownika Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej
w Szynkielowie, 98-313 Konopnica, Szynkielów 

    Konkurs przeprowadzany jest na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (Dz.U.2012.182 z dn. 17.02.2012 r., zwane dalej w skrócie: Rozporządzeniem) oraz na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U.2015.618 z późn. zm., zwana dalej w skrócie: Ustawą o działalności leczniczej).
        I. Nazwa i adres podmiotu leczniczego.
Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Szynkielowie, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie. 
II. Zasady udostępniania materiałów informacyjnych o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego.
Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Szynkielowie będą udostępniane przez osobę upoważnioną w siedzibie Zakładu w Szynkielowie od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:30 do 13:00, po uprzednim telefonicznym umówieniu się przez zainteresowanego pod numerem telefonu: 43 842-40-96. Udostępnienie powyższych materiałów będzie odbywało się nieodpłatnie i będzie obejmowało wyłącznie udostępnienie dokumentów do wglądu kandydatowi w siedzibie Zakładu, bez wydawania kserokopii jakichkolwiek materiałów. 
        III. Stanowisko objęte konkursem. 
Kierownik Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Szynkielowie.
        IV. Wymagania kwalifikacyjne kandydata.
Zgodnie z art. 46 ust. 2 Ustawy o działalności leczniczej do udziału w Konkursie mogą przystąpić osoby spełniające następujące wymogi:
1.    posiadać wykształcenie wyższe,
2.    posiadać wiedzę i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków kierownika, 
3.    posiadać co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy,
4.    nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione umyślnie.
Poza w/w obligatoryjnymi wymogami kandydata ubiegającego się o stanowisko Kierownika powinny cechować:
1.    umiejętność kierowania zespołem ludzi i współpracy w zespole,
2.    dobra znajomość zagadnień związanych z problematyką ochrony zdrowia oraz zarządzaniem w służbie zdrowia,
3.    prawo jazdy kategorii B,
4.    umiejętność obsługi komputera, w szczególności programów komputerowych służących do redagowania tekstów,
5.    komunikatywność.
 Od kandydata wymagana jest  w szczególności znajomość:
a) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej ( Dz. U 2013 r., poz. 217);
b) ustaw zawierających regulacje dotyczące zawodów medycznych;
c) ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( t.j. Dz. U z 2008 r., nr 164, poz. 1027 z późn. zm.);
d) ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku praw pacjenta (t.j. Dz. U z 2012 r., poz. 159, z późń. zm);
e) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych  (t.j. Dz. U. 2013 r., poz. 885 z późń. zm);
f) ustawy z dnia 29 stycznia 200 4 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 20013 r. poz. 907 z późń. zm);
g) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. 1997 r., nr 106, poz. 679 z późn. zm);
h) ustawy z dnia 28 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21 poz. 94 z późn. zm);
i) aktów wykonawczych do w/w ustaw;

V. Miejsce oraz termin złożenia wymaganych od kandydatów dokumentów.
Kandydaci spełniający kwalifikacje opisane w punkcie poprzedzającym powinni przedłożyć:
1.    podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
2.    życiorys wraz z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
3.    kopie dokumentów stwierdzających posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do zajmowania stanowiska konkursowego, w przypadku lekarza – dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu;
4.    kopie innych dokumentów potwierdzających dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
5.    kopie świadectw pracy z ostatnich 5 lat w przypadku gdy stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygaśnięciu,
6.    oryginał zaświadczenia o niekaralności,
7.    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 z późn. zm.). 
Organizator konkursu zastrzega prawo żądania od kandydata przedłożenia wierzytelnej kopii dokumentów wymienionych powyżej lub okazania ich oryginałów. 
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem listu poleconego do Urzędu Gminy Konopnica, 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15. Urząd jest czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Dokumenty należy umieścić w zamkniętej kopercie opisanej jako: „Konkurs na stanowisko Kierownika Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Szynkielowie”. Na odwrocie koperty należy zamieścić nadto imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu kontaktowego kandydata. 
Termin składania wymaganych dokumentów upływa w dniu 19.01.2017 r. W przypadku dokumentów złożonych za pośrednictwem listu poleconego – decyduje data stempla pocztowego. W przypadku nadesłania dokumentów listem zwykłym lub za pośrednictwem innych operatorów pocztowych niżeli Poczta Polska S.A. – decyduje faktyczna data wpływu dokumentów do Urzędu wynikająca z prezentaty. 
Dokumenty, które wpłyną po upływie powyższego terminu zostaną pozostawione bez rozpoznania. 
        VI. Przewidywany termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur. 
Postepowanie konkursowe zostanie przeprowadzone przez Komisję Konkursową powołaną przez Radę Gminy Konopnica. 
W terminie do dnia 26.01.2017 r. kandydaci, których aplikacje będą spełniały wymagania określone niniejszym ogłoszeniem, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie pod wskazany w zgłoszeniach aplikacyjnych numer telefonu, a w przypadku braku możliwości polaczenia telefonicznego – zawiadomienie zostanie wysłane listem poleconym na adres zamieszkania kandydata.
Po przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych Komisja Konkursowa wyłoni kandydata na stanowisko Kierownika Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Szynkielowie w terminie do dnia 31.01.2017 r. 
Jeżeli do konkursu nie zgłosi się co najmniej dwóch kandydatów lub w wyniku konkursu nie zostanie wybrany żaden kandydat albo z wybranym kandydatem nie zostanie nawiązany stosunek pracy, wówczas Wójt Gminy Konopnica ogłosi nowy konkurs w terminie 30 dni od daty zakończenia niniejszego postępowania konkursowego. 
Informacja o wynikach konkursu zostanie podana do publicznej wiadomości:
1.    na oficjalnej stronie internetowej Gminy Konopnica – pod adresem WWW.konopnica.finn.pl
2.    na tablicy ogłoszeń w siedzibie Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Szynkielowie,
3.    na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Konopnicy. 

Konopnica, dnia 15.12.2016 r.

                                                                                                                                                                                                              Wójt Gminy
                                                                                                                                                                                                 /-/ Grzegorz Turalczyk

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
64KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

16‑11‑2016 13:18:05

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy


Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:

Pani Katarzyna Gołębiowska
zamieszkała Konopnica

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru: Pani Katarzyna Gołębiowska spełnia wszelkie niezbędne wymagania zawarte w ogłoszeniu „Wójta Gminy Konopnica z dnia 25 października 2016 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy”.

Pani Katarzyna Gołębiowska wykazała się znajomością przepisów prawnych niezbędnych
do wykonywania zadań na w/w stanowisku pracy, zakresem wiedzy związanej ze specyfiką stanowiska, jak również predyspozycjami gwarantującymi prawidłowe wykonywania zadań na stanowisku Kierownika.

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Anna Glapa

Konopnica, dnia 15.11.2016 r.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

07‑11‑2016 09:01:23

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko ds. planowania przestrzennego i inwestycji.



Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany:

Pan Łukasz Łochyński
zamieszkały Wieluń

Uzasadnienie dokonanego wyboru: Pan Łukasz Łochyński podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością zagadnień z zakresu wskazanego w ogłoszeniu na wolne stanowisko urzędnicze ds. planowania przestrzennego i inwestycji.

 

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Anna Glapa

Konopnica, dnia 03.11.2016 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy

26‑10‑2016 09:04:23

Wójt Gminy Konopnica
ogłasza nabór
na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Konopnicy

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy

98-313 Konopnica, ul. Rynek 15

 

II. Określenie stanowiska:

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy

 

III. Wymagania:

1) niezbędne:

a) wykształcenie wyższe,

b) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015, poz. 163 z późn. zm.),

c) 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,

d) obywatelstwo polskie,

e) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

f) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe,

g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,

h) nieposzlakowana opinia,

i) znajomość przepisów z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, postępowania wobec dłużników alimentacyjnych i zaliczce alimentacyjnej, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych, finansów publicznych, dodatków mieszkaniowych, ochrony danych osobowych, przeciwdziałania narkomanii, ochrony zdrowia psychicznego, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, systemu oświaty (w zakresie udzielania pomocy materialnej), samorządu gminnego, zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, prawa pracy, postępowania administracyjnego,

 

2) dodatkowe:

a) preferowane wykształcenie wyższe magisterskie,

b) umiejętność kierowania zespołem pracowników,

d) wskazany staż pracy na stanowisku kierowniczym,

c) umiejętność skutecznego komunikowania się,

d) umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,

e) umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych,

f) znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych,

g) podstawowa znajomość języka migowego

h) umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,

i) rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

 

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz;
  2. nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki;
  3. organizacja pracy na poszczególnych stanowiskach pracy zapewniająca sprawne wykonywanie pracy;
  4. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny oraz kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników jednostki oraz ich pracy w terenie;
  5. wydawanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz egzekucji świadczeń nienależnie pobranych z zakresu zadań własnych gminy oraz zadań zleconych;
  6. dokonywanie analiz i ocen zjawisk powodujących zapotrzebowanie za świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń;
  7. udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom potrzebującym;
  8. pomoc w uzyskiwaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości pomocy ze strony innych instytucji;
  9. współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami oraz instytucjami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych;
  10. przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych jednostki, współpraca ze Skarbnikiem Gminy Konopnica;
  11. nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem budżetu na pomoc społeczną na wykonywanie zadań własnych i przekazanych jako dotacja celowa na wykonanie zadań zleconych gminie;
  12. składanie corocznie Radzie Gminy Konopnica sprawozdania z działalności jednostki i przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej;
  13. przygotowywania projektów uchwał rady gminy związanych zzadaniami ośrodka;
  14. dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez jednostkę;
  15. inicjowanie przedsięwzięć mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym funduszy UE, na programy przeciwdziałania patologiom oraz łagodzenia skutków ubóstwa i wykluczenia społecznego oraz aktywizacji zawodowej i społecznej;
  16. współpraca z organizacjami, instytucjami i środowiskiem lokalnym w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii oraz skutków negatywnych zjawisk społecznych;
  17. wykonywanie uprawnień pracodawcy w stosunku do pracowników GOPS;
  18. wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Konopnica.

 

V. Warunki pracy na stanowisku:

  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie jednozmianowym, stanowisko administracyjne, kierownicze urzędnicze, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  2. Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, praca w pomieszczeniu zlokalizowanym w budynku Urzędu Gminy Konopnica;
  3. Rodzaj pracy: wykonywana w pomieszczeniach biurowych i w terenie, wymagająca obsługi komputera i urządzeń biurowych, wyjazdów w delegację, kontaktów z ludźmi, kreatywności, umiejętności organizacyjnych i odporności na stres.

 

VI. Informacje dodatkowe

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

 

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w miesiącu sierpniu 2016 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił poniżej 6%.

 

VIII. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail;
  2. curriculum vitae (opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Gminy Konopnica –  zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn zm.);
  3. kwestionariusz osobowy;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy itp.);
  5. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy zatrudnienia lub oświadczenie kandydata o zatrudnieniu  w przypadku trwającego stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy;
  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  9. oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym;
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 199 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.), na potrzeby przeprowadzenia konkursu na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy,
  11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.).

 

Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.

 

Dokumenty należy składać w terminie do 7 listopada 2016 r. do godz. 15.30 w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, adres: 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15; bądź listownie na adres Urzędu Gminy Konopnica. W przypadku nadania dokumentów za pośrednictwem przesyłki pocztowej o zachowaniu terminu decyduje:

  1. w przypadku nadania dokumentów przesyłką rejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. - decyduje data stempla pocztowego;
  2. w przypadku nadania dokumentów przesyłką nierejestrowaną (tzw. listem zwykłym) lub za pośrednictwem innego operatora pocztowego niż Poczta Polska S.A. - o zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu przesyłki do Urzędu Gminy Konopnica.

Uwaga - dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do organizatora po upływie w/wskazanego terminu, nie zostaną poddane procedurze konkursowej.

Na kopercie należy umieścić adnotację „Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy”.

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania konkursowego.

 

Osobą upoważnioną z ramienia organizatora do udzielania wszelkich informacji jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy Konopnica, pod numerem telefonu: 043 - 842 - 44 - 19, lub osobiście w Urzędzie Gminy Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania w pokoju nr 104, po uprzednim telefonicznym umówieniu się na spotkanie.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Konopnica.

 

Konopnica, dn. 25.10.2016 r.

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

24‑10‑2016 14:48:38

INFORMACJA Z PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO

na stanowisko

„Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy”

 

Informuję, że w toku postępowania rekrutacyjnego na stanowisko „Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy” nie został wybrany żaden kandydat.

 

Uzasadnienie:

W toku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego Komisja ustaliła, iż poziom posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia zawodowego zgłoszonych kandydatów jest niezadawalający, albowiem nie gwarantuje skutecznego wykonywania powierzonych obowiązków na stanowisku Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy.

                                                                                                                  

Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk

Konopnica, dnia 24.10.2016 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Komunikat z załącznikami

14‑10‑2016 15:49:09

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze
w Referacie Rozwoju Gospodarczego, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

w Urzędzie Gminy Konopnica
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

ds. planowania przestrzennego i  inwestycji

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Konopnica

98-313 Konopnica, ul. Rynek 15

II. Określenie stanowiska:

ds. planowania przestrzennego i  inwestycji

III. Wymagania:

1 niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • obywatelstwo polskie,
  • posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
  • znajomość obsługi systemu operacyjnego Windows i obsługi pakietu biurowego Microsoft Office,
  • znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, 
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia,
  • dyspozycyjność,
  • znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych,o ochronie zabytków, kodeks postępowania administracyjnego,
  • min. 3 – letni staż pracy,
  • prawo jazdy kat. B.

2 dodatkowe:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność organizowania pracy własnej,
  • odporność na stres,
  • wskazany staż pracy na stanowisku urzędniczym,
  • umiejętność skutecznego komunikowania się,
  • umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,
  • znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
  • rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Realizacja zadań gminy określonych w ustawach o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach szczególnych,
  2. realizacja zadań związanych z aktualizacją studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Konopnica,
  3. aktualizacja miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, tj. podejmowanie czynności w zakresie zmian planu z inicjatywy Wójta lub na wniosek osób prawnych i fizycznych, 
  4. wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz studium warunków i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Konopnica, 
  5. wydawania wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  6. okresowe oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikających z realizacji planu miejscowego,
  7. nadzór nad obsługą prac planistycznych,
  8. prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych i prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach,
  9. rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych,
  10. współpraca z kierownikiem Referatu w realizacji zadań inwestycyjnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i zarządzenia w sprawie ustalenia procedur udzielania zamówień publicznych
  11. uczestnictwo w sporządzaniu rocznej inwentaryzacji robót w toku, sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie  odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi (sporządzanie OT),
  12. weryfikowanie projektów technicznych dostarczanych przez projektantów dla inwestycji gminnych,
  13. Realizacja zadań z zakresu ustawy o drogach publicznych, w tym zadań zarządcy dróg gminnych,
  14. wykonywanie zadań w zakresie administrowania i utrzymania chodników, placów i mostów,
  15. współpraca z zarządcami dróg znajdujących się na terenie gminy w zakresie utrzymania, remontów, zimowego utrzymania i prawidłowego oznakowania dróg będących w będących w zarządzie innych zarządców
  16. wykonywanie zadań związanych z zaopatrzeniem w energię elektryczną oraz nadzór nad zapewnieniem oświetlenia ulicznego.
  17. prowadzenie rejestru zabytków nieruchomych i ruchomych,
  18. opracowanie i bieżąca aktualizacja planów ochrony zabytków, współpraca w tym zakresie z właścicielami dóbr kultury oraz Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Łodzi,
  19. przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Wójta oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Gminy i Komisji w ramach stanowiska pracy,

V. Warunki pracy na stanowisku:

1 Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie jednozmianowym, stanowisko administracyjne, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;

2 Miejsce pracy: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, praca w pomieszczeniu zlokalizowanym w budynku Urzędu Gminy Konopnica;

3 Przewiduje się zawarcie umowy o pracę od dnia 16 listopad 2016 roku; 

4 Rodzaj pracy: wykonywana w pomieszczeniach biurowych i w terenie, wymagająca obsługi komputera i urządzeń biurowych, wyjazdów w delegację, kontaktów z ludźmi, kreatywności, umiejętności organizacyjnych i odporności na stres.

VI. Informacje dodatkowe

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konopnica
w miesiącu październiku 2016 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.

VIII. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail;

2) curriculum vitae (opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Gminy Konopnica –  zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2135 z późn zm.);

3) kwestionariusz osobowy;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy itp.);

5) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy zatrudnienia lub oświadczenie kandydata o zatrudnieniu  w przypadku trwającego stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy;

6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

9) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym;

10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 199 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 2135 z późn. zm.), na potrzeby przeprowadzenia konkursu na stanowisko ds. planowania przestrzennego i  inwestycji

11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.).

Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.

 

Dokumenty należy składać w terminie do 24 października 2016 r. (poniedziałek) do godz. 15.30 w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, adres: 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15; bądź listownie na adres Urzędu Gminy Konopnica. W przypadku nadania dokumentów za pośrednictwem przesyłki pocztowej o zachowaniu terminu decyduje:

  1. w przypadku nadania dokumentów przesyłką rejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. - decyduje data stempla pocztowego;
  2. w przypadku nadania dokumentów przesyłką nierejestrowaną (tzw. listem zwykłym) lub za pośrednictwem innego operatora pocztowego niż Poczta Polska S.A. - o zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu przesyłki do Urzędu Gminy Konopnica.

Uwaga - dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do organizatora po upływie w/wskazanego terminu, nie zostaną poddane procedurze konkursowej.

Na kopercie należy umieścić adnotację „Nabór na stanowisko ds. planowania przestrzennego i  inwestycji”.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania konkursowego.

Osobą upoważnioną z ramienia organizatora do udzielania wszelkich informacji jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy Konopnica, pod numerem telefonu: 043 - 842 - 44 - 19, lub osobiście w Urzędzie Gminy Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania w pokoju nr 17, po uprzednim telefonicznym umówieniu się na spotkanie.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Konopnica.

 

Konopnica, dn. 14.10.2016 r.

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy

20‑09‑2016 10:40:15

Wójt Gminy Konopnica

ogłasza nabór

na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

w Konopnicy

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy

98-313 Konopnica, ul. Rynek 15

 

II. Określenie stanowiska:

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy

 

III. Wymagania:

1) niezbędne:

a) wykształcenie wyższe,

b) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015, poz. 163 z późn. zm.),

c) 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,

d) obywatelstwo polskie,

e) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

f) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe,

g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,

h) nieposzlakowana opinia,

i) znajomość przepisów z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, postępowania wobec dłużników alimentacyjnych i zaliczce alimentacyjnej, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych, finansów publicznych, dodatków mieszkaniowych, ochrony danych osobowych, przeciwdziałania narkomanii, ochrony zdrowia psychicznego, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, systemu oświaty (w zakresie udzielania pomocy materialnej), samorządu gminnego, zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, prawa pracy, postępowania administracyjnego,

 

2) dodatkowe:

a) preferowane wykształcenie wyższe magisterskie,

b) umiejętność kierowania zespołem pracowników,

d) wskazany staż pracy na stanowisku kierowniczym,

c) umiejętność skutecznego komunikowania się,

d) umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,

e) umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych,

f) znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych,

g) podstawowa znajomość języka migowego

h) umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,

i) rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

 

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz;

2) nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki;

3) organizacja pracy na poszczególnych stanowiskach pracy zapewniająca sprawne wykonywanie pracy;

4) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny oraz kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników jednostki oraz ich pracy w terenie;

5) wydawanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz egzekucji świadczeń nienależnie pobranych z zakresu zadań własnych gminy oraz zadań zleconych;

6) dokonywanie analiz i ocen zjawisk powodujących zapotrzebowanie za świadczenia
z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń;

7)  udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom potrzebującym;

8) pomoc w uzyskiwaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości pomocy ze strony innych instytucji;

9) współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami oraz instytucjami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych;

10) przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych jednostki, współpraca ze Skarbnikiem Gminy Konopnica;

11) nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem budżetu na pomoc społeczną na wykonywanie zadań własnych i przekazanych jako dotacja celowa na wykonanie zadań zleconych gminie;

12) składanie corocznie Radzie Gminy Konopnica sprawozdania z działalności jednostki i przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej;

13) przygotowywania projektów uchwał rady gminy związanych zzadaniami ośrodka;

14) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez jednostkę;

15) inicjowanie przedsięwzięć mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym funduszy UE, na programy przeciwdziałania patologiom oraz łagodzenia skutków ubóstwa i wykluczenia społecznego oraz aktywizacji zawodowej i społecznej;

16) współpraca z organizacjami, instytucjami i środowiskiem lokalnym w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii oraz skutków negatywnych zjawisk społecznych;

17) wykonywanie uprawnień pracodawcy w stosunku do pracowników GOPS;

18) wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Konopnica.

 

V. Warunki pracy na stanowisku:

1) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie jednozmianowym, stanowisko administracyjne, kierownicze urzędnicze, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;

2) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, praca w pomieszczeniu zlokalizowanym w budynku Urzędu Gminy Konopnica;

3) Rodzaj pracy: wykonywana w pomieszczeniach biurowych i w terenie, wymagająca obsługi komputera i urządzeń biurowych, wyjazdów w delegację, kontaktów z ludźmi, kreatywności, umiejętności organizacyjnych i odporności na stres.

 

VI. Informacje dodatkowe

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

 

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w miesiącu sierpniu 2016 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił poniżej 6%.

 

VIII. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail;

2) curriculum vitae (opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Gminy Konopnica –  zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn zm.);

3) kwestionariusz osobowy;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy itp.);

5) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy zatrudnienia lub oświadczenie kandydata o zatrudnieniu  w przypadku trwającego stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy;

6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

9) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym;

10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 199 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 2135 z późn. zm.), na potrzeby przeprowadzenia konkursu na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy,

11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.).

 

 

Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.

 

Dokumenty należy składać w terminie do 12 października 2016 r. do godz. 15.30 w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, adres: 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15; bądź listownie na adres Urzędu Gminy Konopnica. W przypadku nadania dokumentów za pośrednictwem przesyłki pocztowej o zachowaniu terminu decyduje:

  1. w przypadku nadania dokumentów przesyłką rejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. - decyduje data stempla pocztowego;
  2. w przypadku nadania dokumentów przesyłką nierejestrowaną (tzw. listem zwykłym) lub za pośrednictwem innego operatora pocztowego niż Poczta Polska S.A. - o zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu przesyłki do Urzędu Gminy Konopnica.

Uwaga - dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do organizatora po upływie w/wskazanego terminu, nie zostaną poddane procedurze konkursowej.

Na kopercie należy umieścić adnotację „Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy”.

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania konkursowego.

 

Osobą upoważnioną z ramienia organizatora do udzielania wszelkich informacji jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy Konopnica, pod numerem telefonu: 043 - 842 - 44 - 19, lub osobiście w Urzędzie Gminy Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania w pokoju nr 104, po uprzednim telefonicznym umówieniu się na spotkanie.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Konopnica.

 

Konopnica, dn. 20.09.2016 r.

                                                                                                         

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

20‑07‑2016 15:57:04

I N F O R M A C J A
o wynikach naboru kandydatów do pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społeczne
w Konopnicy ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

 
na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społeczne w Konopnicy

 

W wyniku przeprowadzonego i zakończonego procesu naboru do pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społeczne w Konopnicy zgodnie Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy wprowadzonym zarządzeniem Nr 1/12 Kierownika GOPS w Konopnicy z dnia 04 listopada 2012 r. w związku z § 1 ust. 2 zarządzenia Nr 3/2013 Kierownika GOPS Konopnica z dnia 04 grudnia 2013 r. na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy

nie został wyłoniony żaden kandydat


Uzasadnienie:

Z uwagi na brak ofert pracy na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, nabór zakończono bez wyłonienia kandydata do zatrudnienia na ww. stanowisku.

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Anna Glapa

Konopnica, dnia 18.07.2016 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. Księgowości i płac oświaty

14‑07‑2016 13:03:42

Wójt Gminy Konopnica

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Księgowości i płac oświaty

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Konopnica

98-313 Konopnica, ul. Rynek 15

 

II. Określenie stanowiska:

Stanowisko ds. księgowości i płac oświaty

 

III. Wymagania:

1) niezbędne:

  • kandydat posiada obywatelstwo polskie;
  • wykształcenie wyższe
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
  • znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość przepisów oświatowych i samorządowych,
  • znajomość przepisów ordynacji podatkowej,
  • znajomość przepisów płacowych,
  • znajomość przepisów ZUS,
  • znajomość przepisów wynikających z Karty Nauczyciela,
  • nieposzlakowana opinia,

 

2) dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe magisterskie,
  • preferowany staż pracy w placówkach oświatowych - min. 3 lat,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office, programów finansowo-księgowych, programu „Płatnik’’,
  • znajomość zasad sporządzania sprawozdań  budżetowych i finansowych,
  • posiadanie cech osobowości takich jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa,
  • umiejętność skutecznego komunikowania się,
  • umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,
  • rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista,
  • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.

 

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • prowadzenie ewidencji wynagrodzeń poszczególnych pracowników szkół,
  • sporządzanie list płac oraz dokonywanie rozliczeń z tytułu rozrachunków dla poszczególnych szkół,
  • prowadzenie ewidencji wypłat dla poszczególnych szkół,
  • prowadzenie ewidencji wypłaconych zasiłków chorobowych oraz dokonywanie rozliczeń z ZUS dla poszczególnych szkół,
  • przekazywanie do ZUS dokumentów ubezpieczeniowych pracowników,
  • sporządzanie przelewów związanych z wypłatą wynagrodzeń,
  • obsługa finansowo – księgowa Zakładowych Funduszy Świadczeń Socjalnych dla poszczególnych szkół,
  • obsługa finansowo – księgowa Kasy Zapomogowo Pożyczkowej dla dla poszczególnych szkół,
  • dokonywanie naliczeń i rozliczeń z tytułu podatków dla poszczególnych szkół,
  • prowadzenie spraw związanych z naliczaniem składek na PFRON, sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych dla poszczególnych szkół,
  • sprawozdawczość statystyczna.

 

V. Warunki pracy na stanowisku:

1) Praca w wymiarze 1/2 etatu, w systemie jednozmianowym, stanowisko administracyjne, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę .

Wolne stanowisko urzędnicze od dnia 1 sierpnia 2016 r.;

2) Miejsce pracy: Urząd Gminy Konopnica, Referat Finansowy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica;

3) Rodzaj pracy: wykonywana w pomieszczeniach biurowych, wymagająca obsługi komputera i urządzeń biurowych, kontaktów z ludźmi, kreatywności, umiejętności organizacyjnych i odporności na stres.

 

VI. Informacje dodatkowe

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

 

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konopnica
w miesiącu maju 2016 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.

 

VIII. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail;

2) curriculum vitae (opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Gminy Konopnica – zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 195 z późn zm.);

3) kwestionariusz osobowy;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy itp.);

5) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy zatrudnienia lub oświadczenie kandydata o zatrudnieniu  w przypadku trwającego stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy;

6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

9) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym;

10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 199 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 195 z późn. zm.), na potrzeby przeprowadzenia konkursu na stanowisko ds. Księgowości i płac oświaty;

11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.).

 

Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.

 

Dokumenty należy składać w terminie do 25 lipca 2016 r. do godz. 15.30 w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, adres: 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15; bądź listownie na adres Urzędu Gminy Konopnica. W przypadku nadania dokumentów za pośrednictwem przesyłki pocztowej o zachowaniu terminu decyduje:

  1. w przypadku nadania dokumentów przesyłką rejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. - decyduje data stempla pocztowego;
  2. w przypadku nadania dokumentów przesyłką nierejestrowaną (tzw. listem zwykłym) lub za pośrednictwem innego operatora pocztowego niż Poczta Polska S.A. - o zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu przesyłki do Urzędu Gminy Konopnica.

Uwaga - dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do organizatora po upływie w/wskazanego terminu, nie zostaną poddane procedurze konkursowej.

Na kopercie należy umieścić adnotację „Nabór na stanowisko ds. księgowości oświaty i płac”.

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania konkursowego.

 

Osobą upoważnioną z ramienia organizatora do udzielania wszelkich informacji jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy Konopnica, pod numerem telefonu: 043 - 842 - 44 - 19,
lub osobiście w Urzędzie Gminy Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania w pokoju nr 17, po uprzednim telefonicznym umówieniu się na spotkanie.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Konopnica.

 

 

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 149 Numer strony: 5  6  7  8  9  .. 15
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Data ostatniej aktualizacji:
08‑03‑2024 14:29:10
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie