Informacja o wynikach naboru
07‑12‑2011 13:44:57
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Konopnicy
na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Konopnicy
Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
Pani Emilia Łaniewska
zamieszkała Wola Rudlicka
zamieszkała Wola Rudlicka
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Emilia Łaniewska podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dużą wiedzą z zakresu pomocy społecznej, organizacji pracy jednostek pomocy społecznej, jak również współdziałania z organami Gminy.
Pani Emilia Łaniewska podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dużą wiedzą z zakresu pomocy społecznej, organizacji pracy jednostek pomocy społecznej, jak również współdziałania z organami Gminy.
Konopnica, dnia 07.12.2011 r.
Przewodnicząca
Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Anna Glapa
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja o wynikach naboru
28‑11‑2011 15:05:37
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Podinspektora ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych
Urzędu Gminy Konopnica
na stanowisko Podinspektora ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych
Urzędu Gminy Konopnica
Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
Pani Izabela Błaszczyk
zamieszkała Konopnica
zamieszkała Konopnica
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Izabela Błaszczyk podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą dotyczącą funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego, a także wiedzą konieczną do wykonywania zadań na stanowisku ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych.
Konopnica, dnia 25.11.2011 r.
Przewodnicząca
Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Anna Glapa
Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Anna Glapa
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja o wynikach naboru
25‑11‑2011 15:15:02
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Podinspektora ds. planowania przestrzennego
i inwestycji Urzędu Gminy Konopnica
na stanowisko Podinspektora ds. planowania przestrzennego
i inwestycji Urzędu Gminy Konopnica
Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany:
Pan Łukasz Bernaś
zamieszkały Łaszew Rządowy
zamieszkały Łaszew Rządowy
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Łukasz Bernaś podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się dużą wiedzą nt. funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, znajomością przepisów prawnych regulujących pracę na stanowisku ds. planowania przestrzennego i inwestycji.
Konopnica, dnia 24.11.2011 r.
Przewodnicząca
Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Anna Glapa
Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Anna Glapa
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Ogłoszenie o naborze na stanowisko kierownika GOPS
15‑11‑2011 12:10:35
WÓJT GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W KONOPNICY
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W KONOPNICY
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
- Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej określona przez Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2004 r. (Dz.U. Nr 219, poz. 2224).
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, świadczeniach rodzinnych, alimentacyjnych, samorządu gminnego, postępowania administracyjnego.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
- Znajomość obsługi komputera na poziomie podstawowym.
- Samodzielność i kreatywność.
- Znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych.
- Umiejętność skutecznego komunikowania się.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- Zarządzanie i kierowanie gminnym ośrodkiem pomocy społecznej.
- Zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie i prowadzenie spraw osobowych pracowników GOPS.
- Nadzór i kontrola pracy pracowników GOPS.
- Rozpoznanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
- Opracowanie planu środków finansowych koniecznych na zabezpieczenie prawidłowej realizacji zadań ośrodka.
- Podejmowanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
- Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi, instytucjami, kościołami, związkami wyznaniowymi w zakresie udzielania różnorodnych form pomocy i realizacji zadań pomocy społecznej.
- Realizacja innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Konopnica.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
- Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
- Oświadczenie kandydata, że zatrudnienie na stanowisku Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy nie spowoduje konfliktu w świetle art. 26 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.), który stanowi, że "Małżonkowie oraz osoby pozostające ze sobą w stosunku pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli nie mogą być zatrudnieni w jednostkach, o których mowa w art. 2, jeżeli powstałby między tymi osobami stosunek bezpośredniej podległości służbowej".
- Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.
Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 28 listopada 2011 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica ( www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.
Wójt
/-/ Wacław Szumigaj
Konopnica, dnia 15.11.2011 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
14‑11‑2011 13:36:59
WÓJT GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
PODINSPEKTORA DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W URZĘDZIE GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
PODINSPEKTORA DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W URZĘDZIE GMINY KONOPNICA
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Znajomość ustaw: ordynacja podatkowa, o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym, o opłacie skarbowej, o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej.
- Umiejętność obsługi komputera - pakiet WORD, EXCEL, OFFICE, Systemu Informacji Prawnej LEX.
- Znajomość przepisów prawnych regulujących kompetencje samorządu gminnego.
- Umiejętność pracy w zespole.
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- Prowadzenie spraw związanych z wymiarem opłat lokalnych, podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości oraz od środków transportowych.
- Przygotowywanie aktów administracyjnych dotyczących opłat i podatków lokalnych.
- Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej podatków lokalnych.
- Prowadzenie rejestru przypisów i odpisów w zobowiązaniach pieniężnych dotyczących podatków lokalnych.
- Wydawanie zaświadczeń i prowadzenie rejestrów:
- w sprawach podatkowych,
- o stanie majątkowym,
- o posiadaniu gospodarstwa rolnego.
- Prowadzenie dokumentacji i rejestrów w zakresie ulg, zwolnień i umorzeń podatkowych, odroczeń i rozkładania na raty od osób fizycznych i prawnych.
- Inne zadania zlecone.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego.lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
- Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności.
Dokumenty poświadczające wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko Podinspektora ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych Urzędu Gminy Konopnica" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 24 listopada 2011 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica ( www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.
WÓJT
/-/ Wacław Szumigaj
Konopnica, dnia 14.11.2011 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Nabór na stanowisko pracy
09‑11‑2011 14:57:18
WÓJT GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I INWESTYCJI
W URZĘDZIE GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I INWESTYCJI
W URZĘDZIE GMINY KONOPNICA
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: budownictwo, architektura, urbanistyka, gospodarka przestrzenna, geodezja).
- Co najmniej 2- letni staż pracy.
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, prawa budowlanego, planowania i zagospodarowania przestrzennego, gospodarki komunalnej, kodeksu postępowania administracyjnego, ewidencji działalności gospodarczej.
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- Przygotowanie inwestycji gminnych do realizacji.
- Współpraca z inspektorami nadzoru.
- Nadzorowanie przebiegu robót inwestycyjnych i remontów dróg powiatowych.
- Uczestnictwo w odbiorach i rozliczeniach końcowych inwestycji.
- Prowadzenie spraw w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego gminy.
- Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację inwestycji.
- Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego.
- Prowadzenie spraw dodatków mieszkaniowych.
- Ochrona zabytków cmentarzy w tym grobów wojennych.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
- Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
- Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.
Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej.
Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko Podinspektora ds. planowania przestrzennego i inwestycji Urzędu Gminy Konopnica" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 22 listopada 2011 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica ( www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.
wz. Wójta
/-/ Anna Glapa
Zastępca Wójta
Konopnica, dnia 09.11.2011 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja o wynikach naboru
09‑11‑2011 12:30:14
INFORMACJA
O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Konopnicy
O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Konopnicy
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko nie została zatrudniona żadna osoba.
Uzasadnienie:
4 osoby nie spełniły warunków formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze, natomiast 5 osoba warunki formalne spełniła, ale jej zatrudnienie spowodowałoby konflikt w rozumieniu art. 26 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.), który stanowi, że "Małżonkowie oraz osoby pozostające ze sobą w stosunku pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli nie mogą być zatrudnieni w jednostkach, o których mowa w art. 2, jeżeli powstałby między tymi osobami stosunek bezpośredniej podległości służbowej."
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Anna Glapa
/-/ Anna Glapa
Konopnica, dnia 09.11.2011 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.