Nabory na wolne stanowiska urzędnicze


Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika GOPS

18‑10‑2011 14:33:43
WÓJT GMINY KONOPNICA ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe.
  3. Co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
  4. Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej określona przez Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2004 r. (Dz.U.Nr 219, poz. 2224).
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, świadczeniach rodzinnych, alimentacyjnych, samorządu gminnego, postępowania administracyjnego.

WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
  2. Znajomość obsługi komputera na poziomie podstawowym.
  3. Samodzielność i kreatywność.
  4. Znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych.
  5. Umiejętność skutecznego komunikowania się.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
  1. Zarządzanie i kierowanie gminnym ośrodkiem pomocy społecznej.
  2. Zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie i prowadzenie spraw osobowych pracowników GOPS.
  3. Nadzór i kontrola pracy pracowników GOPS.
  4. Rozpoznanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
  5. Opracowanie planu środków finansowych koniecznych na zabezpieczenie prawidłowej realizacji zadań ośrodka.
  6. Podejmowanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
  7. Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi, instytucjami, kościołami, związkami wyznaniowymi w zakresie udzielania różnorodnych form pomocy i realizacji zadań pomocy społecznej.
  8. Realizacja innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Konopnica.

WYMAGANE DOKUMENTY:
  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
  5. Kserokopie dokumentów powierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
  6. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
  8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
  9. Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.

Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 31 października 2011 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica ( www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.

wz. Wójta
/-/ Anna Glapa
Zastępca Wójta
Konopnica, dnia 18.10.2011 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

14‑10‑2011 12:28:30
WÓJT GMINY KONOPNICA ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTORA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I INWESTYCJI
W URZĘDZIE GMINY KONOPNICA

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  1. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: budownictwo, architektura, urbanistyka, gospodarka przestrzenna, geodezja).
  2. Co najmniej 3-letni staż pracy.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.

WYMAGANIA DODATKOWE:
  1. Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, prawa budowlanego, planowania i zagospodarowania przestrzennego, gospodarki komunalnej, kodeksu postępowania administracyjnego, ewidencji działalności gospodarczej.

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
  1. Przygotowanie inwestycji gminnych do realizacji.
  2. Współpraca z inspektorami nadzoru.
  3. Nadzorowanie przebiegu robót inwestycyjnych i remontów dróg powiatowych.
  4. Uczestnictwo w odbiorach i rozliczeniach końcowych inwestycji.
  5. Prowadzenie spraw w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego gminy.
  6. Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację inwestycji.
  7. Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej.
  8. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
  9. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego.
  10. Prowadzenie spraw dodatków mieszkaniowych.
  11. Ochrona zabytków cmentarzy w tym grobów wojennych.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
  6. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
  8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
  9. Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.

Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej.

Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko >>Inspektora ds. planowania przestrzennego i inwestycji Urzędu Gminy Konopnica<<" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 26 października 2011 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica ( www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.


wz. Wójta
/-/ Anna Glapa
Zastępca Wójta
Konopnica, dnia 14.10.2011 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Nabór na stanowisko pracy

07‑09‑2011 15:47:34
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy ogłasza ponowny nabór na stanowisko pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY (1/2 etatu)
  1. Wymagania niezbędne:
    1. osoba ubiegająca się o wyżej wymienione stanowisko jest obywatelem polskim,
    2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    3. nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwa umyślne,
    4. stan zdrowia pozwala na zatrudnienie jej na wyżej wymienionym stanowisku,
    5. spełnia jeden z poniższych warunków:
      1. wykształcenie wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka zawodowa w księgowości,
      2. średnie kierunkowe, policealne lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 letnia praktyka zawodowa w księgowości, lub inne wymienione zgodnie z przepisami określonymi w odrębnych przepisach (ustawa o finansach publicznych ).
    6. posiada umiejętności w zakresie obsługi programów komputerowych w zakresie księgowości jednostek finansów publicznych, bankowych i innych niezbędnych do wykonywania zadań.
    Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość obsługi komputera (w szczególności Pakiet Office - Microsoft Word, Excel, Internet),
    2. znajomość obsługi programów komputerowych niezbędnych do wykonywania zadań,
    3. biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
    4. wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń, podatków i innych niezbędnych do wykonywania zadań,
    5. wiedza specjalistyczna z zakresu prawa związana z zakresem wykonywanych zadań,
    6. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
    7. umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
    8. umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z EFS,
    9. znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną i innych prowadzonych przez jednostkę,
    10. gotowość do stałego samokształcenia, dokształcania się oraz podnoszenia kwalifikacji.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
    1. prowadzenie obsługi finansowo-księgowej jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    2. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
    3. prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników,
    4. sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz,
    5. obsługa programu Płatnik,
    6. sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności z ZUS, Urzędem Skarbowym,
    7. prowadzenie spraw związanych z obsługą świadczeń z pomocy społecznej, rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych realizowanych przez jednostkę,
    8. prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej dotyczącej projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego,
    9. opracowywanie planów finansowych, budżetu oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
    10. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki dotyczących spraw finansowych,
    11. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy i przekazywanie jej do archiwum,
    12. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
  4. Informacje dodatkowe:
    1. osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
  5. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodowe,
    4. kserokopia świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
    5. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,
    6. kwestionariusz osobowy,
    7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa karnoskarbowe,
    8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    9. oświadczenie o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)".

Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 30 września 2011r.


Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach naboru

08‑08‑2011 09:14:07
Konopnica, dnia 05.08.2011 r.

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica informuje, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze: GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY nie wyłoniono żadnego kandydata ze względu na brak ofert.

Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
/-/ Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na stanowisko pracy

19‑07‑2011 10:31:04
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy ogłasza nabór na stanowisko pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy,
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY (1/2 etatu od 10.08.2011 r.)

  1. Wymagania niezbędne:
    1. osoba ubiegająca się o wyżej wymienione stanowisko jest obywatelem polskim,
    2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    3. nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwa umyślne,
    4. stan zdrowia pozwala na zatrudnienie jej na wyżej wymienionym stanowisku,
    5. spełnia jeden z poniższych warunków:
      1. wykształcenie wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 letnia praktyka zawodowa w księgowości,
      2. średnie kierunkowe, policealne lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 letnia praktyka zawodowa w księgowości, lub inne wymienione zgodnie z przepisami określonymi w odrębnych przepisach (ustawa o finansach publicznych).
    6. posiada umiejętności w zakresie obsługi programów komputerowych w zakresie księgowości jednostek finansów publicznych, bankowych i innych niezbędnych do wykonywania zadań.
      Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. biegła znajomość obsługi komputera (w szczególności Pakiet Office-Microsoft Word, Excel, Internet),
    2. znajomość obsługi programów komputerowych niezbędnych do wykonywania zadań,
    3. biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
    4. wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń, podatków i innych niezbędnych do wykonywania zadań,
    5. wiedza specjalistyczna z zakresu prawa związana z zakresem wykonywanych zadań,
    6. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
    7. umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
    8. umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z EFS,
    9. znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną i innych prowadzonych przez jednostkę,
    10. gotowość do stałego samokształcenia, dokształcania się oraz podnoszenia kwalifikacji.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
    1. prowadzenie obsługi finansowo-księgowej jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    2. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
    3. prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników,
    4. sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz,
    5. obsługa programu Płatnik,
    6. sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności z ZUS, Urzędem Skarbowym,
    7. prowadzenie spraw związanych z obsługą świadczeń z pomocy społecznej, rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych realizowanych przez jednostkę,
    8. prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej dotyczącej projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego,
    9. opracowywanie planów finansowych, budżetu oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
    10. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki dotyczących spraw finansowych,
    11. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy i przekazywanie jej do archiwum,
    12. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
  4. Informacje dodatkowe:
    1. osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
  5. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodowe,
    4. kserokopia świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
    5. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,
    6. kwestionariusz osobowy,
    7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa karnoskarbowe,
    8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    9. oświadczenie o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)".

Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 02 sierpnia 2011 r.

Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl

Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach naboru

19‑07‑2011 10:20:17
Konopnica, dnia 18.07.2011 r.

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica informuje, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze: GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY nie wyłoniono żadnego kandydata ze względu na brak ofert.

Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy
Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na stanowisko pracy

04‑07‑2011 11:50:26
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy ogłasza nabór na stanowisko pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY (1/4 etatu od 01.08.2011 r.)
  1. Wymagania niezbędne:
    1. osoba ubiegająca się o wyżej wymienione stanowisko jest obywatelem polskim,
    2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    3. nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwa umyślne,
    4. stan zdrowia pozwala na zatrudnienie jej na wyżej wymienionym stanowisku,
    5. spełnia jeden z poniższych warunków:
      1. wykształcenie wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 letnia praktyka zawodowa w księgowości,
      2. średnie kierunkowe, policealne lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 letnia praktyka zawodowa w księgowości, lub inne wymienione zgodnie z przepisami określonymi w odrębnych przepisach (ustawa o finansach publicznych).
    6. posiada umiejętności w zakresie obsługi programów komputerowych w zakresie księgowości jednostek finansów publicznych, bankowych i innych niezbędnych do wykonywania zadań.
      Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. biegła znajomość obsługi komputera (w szczególności Pakiet Office-Microsoft Word, Excel, Internet),
    2. znajomość obsługi programów komputerowych niezbędnych do wykonywania zadań,
    3. biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
    4. wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń, podatków i innych niezbędnych do wykonywania zadań,
    5. wiedza specjalistyczna z zakresu prawa związana z zakresem wykonywanych zadań,
    6. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
    7. umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
    8. umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z EFS,
    9. znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną i innych prowadzonych przez jednostkę,
    10. gotowość do stałego samokształcenia, dokształcania się oraz podnoszenia kwalifikacji.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
    1. prowadzenie obsługi finansowo-księgowej jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    2. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
    3. prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników,
    4. sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz,
    5. obsługa programu Płatnik,
    6. sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności z ZUS, Urzędem Skarbowym,
    7. prowadzenie spraw związanych z obsługą świadczeń z pomocy społecznej, rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych realizowanych przez jednostkę,
    8. prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej dotyczącej projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego,
    9. opracowywanie planów finansowych, budżetu oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
    10. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki dotyczących spraw finansowych,
    11. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy i przekazywanie jej do archiwum,
    12. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
  4. Informacje dodatkowe:
    1. osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
  5. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodowe,
    4. kserokopia świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
    5. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,
    6. kwestionariusz osobowy,
    7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa karnoskarbowe,
    8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    9. oświadczenie o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)".

Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 15 lipca 2011 r.

(nie mniej jednak niż 10 dni od opublikowania w BIP)

Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 149 Numer strony: 1 .. 11  12  13  14  15  
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Data ostatniej aktualizacji:
08‑03‑2024 14:29:10
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie