Zawiadomienie o wynikach postępowania
Konopnica,25.09.2013 r.
GKO.271.7.2013
DOTYCZY:postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargunieograniczonego na: "Budowa kanalizacji deszczowej" Rychłocice
ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
1.Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawozamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 zezm.), dalej zwanej "ustawą", Zamawiający - GminaKonopnica informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano wyboruoferty złożonej przez:
Firma EDAN Mieczysław Piech
Ul.Mielczarskiego 26
97-400Bełchatów
WyłonionyWykonawca spełnia wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść oferty jest zgodna z siwz i nie podlega odrzuceniu. Cena zaoferowana przezWykonawcę jest najtańszą ofertą złożoną w postępowaniu i mieści się w środkach finansowych jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zbiorczezestawienie ofert wraz ze streszczeniem oceny i porównania zawieraponiższa tabela.
Lp. | Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy | Cena ofertowa brutto | Liczba punktów w kryterium cena - 100% | Liczba punktów razem |
1. | Zakład Instalacyjno - Budowlany "ZINSBUD" Stanisław Zimoch ul. Gruntowa 22; 95-200 Pabianice | 737 396,07 | 36,293 | 36,293 |
2. | Zakład Usług Sprzętowo - Transportowych A. Bator, J. Mielczarek ul. Fabryczna 41; 98-300 Wieluń | 306 355,82 | 87,358 | 87,358 |
3. | Firma EDAN Mieczysław Piech ul. Mielczarskiego 26 97-400 Bełchatów | 267 625,12 | 100 | 100 |
4. | Przedsiębiorstwo Instalacyjno Budowlane JARTEX spółka Jawna Adam Stefanowski, Jarosław Stefanowski ul. M. C. Skłodowskiej 118 96-100 Skierniewice | 343 179,00 | 77,984 | 77,984 |
WÓJT GMINY
/-/ MARIOLA HERNAS
Zawiadomienie o wynikach postępowania
Konopnica, 23.09.2013r.
GKO.271.8.2013
DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne wtrybie przetargu nieograniczonego na: "Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Środowiskowego Domu Samopomocy o kotłownię ze składem opału"
ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
1.Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawozamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 zezm.), dalej zwanej "ustawą", Zamawiający - GminaKonopnica informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano wyboruoferty złożonej przez:
MIKO - MART Zenon Kiełczykowski
Mała Wieś 1A
98-313 Konopnica
Wyłoniony Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść oferty jest zgodna z siwz i nie podlega odrzuceniu.Cena zaoferowana przez Wykonawcę jest najtańszą ofertą złożoną w postępowaniu i mieści się w środkach finansowych jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zbiorcze zestawienie ofert wraz ze streszczeniem oceny i porównania zawiera poniższa tabela.
Lp. | Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy | Cena ofertowa brutto | Liczba punktów w kryterium cena - 100% | Liczba punktów razem |
1. | Przedsiębiorstwo GRAMET Sławomir Gray ul. Kościuszki 116, 62-030 Luboń | 216 521,17 | 73,545 | 73,545 |
2. | Zakład Remontowo - Budowlany "POLBUD" ul. Dworska 19, 98-200 Sieradz | 186 438,69 | 85,411 | 85,411 |
3. | MIKO - MART Zenon Kiełczykowski Mała Wieś 1A; 98-313 Konopnica | 159 240,00 | 100 | 100 |
WÓJT GMINY
/-/ MARIOLA HERNAS
Ogłoszenie o zamówieniu
Konopnica: Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Środowiskowego Domu Samopomocy o kotłownię ze składem opału
Numer ogłoszenia: 180133 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Znak sprawy: GKO.271.8.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica , Rynek 15, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie,
tel. 0-43 842 44 19, faks 0-43842 43 15.
Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@konopnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Środowiskowego Domu Samopomocy o kotłownię ze składem opału" w Strobinie.
II.1.2)Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4)Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zakres robót obejmuje : 1. Wyburzenie istniejących schodów zewnętrznych prowadzących na parter oraz do piwnicy budynku. 2. Roboty ziemne. 3. Rozbudowę o pomieszczenie kotłowni ze składem opału. 4. Zamurowanie otworu okiennego w piwnicy oraz rozkuciu otworu okiennego na parterze w celu osadzenia drzwi balkonowych. 5. Roboty elektryczne. 6. Montaż instalacji centralnego ogrzewania z pominięciem montażu kotła co. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiący załącznik do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7,45.11.12.00-0, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.20.00-7,45.23.11.00-3, 45.31.10.00-9, 45.31.51.00-9, 45.31.57.00-5,45.33.11.00-7, 45.32.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2)ZALICZKI
III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENYSPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcaspełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający uważać będzie wykonanie przebudowy lub budowy budynku o wartości nie mniejszej niż 160 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże że dysponuje:
a)osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności budowlanej bez żadnych ograniczeń z minimum 5 letnimdoświadczeniem liczonym od dnia uzyskania uprawnień.
W zakresie potencjału technicznego Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/niespełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomicznej i finansowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeśli:
a)posiada opłaconą polisę na wartość 160 000,00 zł lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przezwykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji iinformacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tejsamej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnychwarunków zamówienia: www.konopnica.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Konopnica ul. Rynek 15 98-313 Konopnica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminuskładania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowaniao udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Znak sprawy: GKO.271.6.2013
Gmina Konopnica zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania na "Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Środowiskowego Domu Samopomocy o kotłownię ze składem opału" w Strobinie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Przedmiotem zamówienia jest: "Budowa kanalizacji deszczowej" w miejscowości Rychłocice
Numer ogłoszenia: 178655-2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Nr sprawy: GKO.271.7.2013
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 173133 -2013, data 29.08.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Konopnica, Rynek 15, 98-313 Konopnica, woj.łódzkie, tel. 0-43 842 44 19, fax. 0-43 842 43 15.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: X.1) i 4).
-
W ogłoszeniu jest: 1) Termin składania ofert upływa 16.09.2013 o godz. 10:00 4) Otwarcie ofert odbędzie się 16.09.2013 roku o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 23.
-
W ogłoszeniu powinno być: 1) Termin składania ofert upływa 19.09.2013 o godz. 10:00 4) Otwarcie ofert odbędzie się 19.09.2013 roku o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 23.
Wójt Gminy
/-/Mariola Hernas