Nabór na stanowisko pracy
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy ogłasza nabór na stanowisko pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
 GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY (1/4 etatu od 01.08.2011 r.)
- Wymagania niezbędne: 
- osoba ubiegająca się o wyżej wymienione stanowisko jest obywatelem polskim,
 - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
 - nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwa umyślne,
 - stan zdrowia pozwala na zatrudnienie jej na wyżej wymienionym stanowisku,
 - spełnia jeden z poniższych warunków: 
- wykształcenie wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 letnia praktyka zawodowa w księgowości,
 - średnie kierunkowe, policealne lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 letnia praktyka zawodowa w księgowości, lub inne wymienione zgodnie z przepisami określonymi w odrębnych przepisach (ustawa o finansach publicznych).
 
 - posiada umiejętności w zakresie obsługi programów komputerowych w zakresie księgowości jednostek finansów publicznych, bankowych i innych niezbędnych do wykonywania zadań.
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych. 
 - Wymagania dodatkowe: 
- biegła znajomość obsługi komputera (w szczególności Pakiet Office-Microsoft Word, Excel, Internet),
 - znajomość obsługi programów komputerowych niezbędnych do wykonywania zadań,
 - biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
 - wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń, podatków i innych niezbędnych do wykonywania zadań,
 - wiedza specjalistyczna z zakresu prawa związana z zakresem wykonywanych zadań,
 - umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
 - umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
 - umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z EFS,
 - znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną i innych prowadzonych przez jednostkę,
 - gotowość do stałego samokształcenia, dokształcania się oraz podnoszenia kwalifikacji.
 
 - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności: 
- prowadzenie obsługi finansowo-księgowej jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
 - przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
 - prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników,
 - sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz,
 - obsługa programu Płatnik,
 - sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności z ZUS, Urzędem Skarbowym,
 - prowadzenie spraw związanych z obsługą świadczeń z pomocy społecznej, rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych realizowanych przez jednostkę,
 - prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej dotyczącej projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego,
 - opracowywanie planów finansowych, budżetu oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
 - opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki dotyczących spraw finansowych,
 - właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy i przekazywanie jej do archiwum,
 - wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
 
 - Informacje dodatkowe: 
- osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
 
 - Wymagane dokumenty: 
- życiorys (CV),
 - list motywacyjny,
 - kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodowe,
 - kserokopia świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
 - oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,
 - kwestionariusz osobowy,
 - oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa karnoskarbowe,
 - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
 - oświadczenie o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)".
 
 
 Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
 ul. Rynek 15
 98-313 Konopnica
 w terminie do dnia 15 lipca 2011 r.
 (nie mniej jednak niż 10 dni od opublikowania w BIP)
 
 Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
 Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem.
 Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie.
 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
 Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Zapytanie ofertowe
Konopnica, dnia 26 marca 2012 roku
Zapytanie ofertowe
Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług szkoleniowych ramach projektu "Nasza szansa" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz świadczenie dostaw i usług ściśle z tymi usługami związanych.
 
 kod CPV 80500000-9 (usługi szkoleniowe)
 kod CPV 80530000-8 (usługi szkolenia zawodowego)
 kod CPV 85312320-8 (usługi doradztwa)
 kod CPV 80570000-0 (usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
 kod CPV 80533100-0 (usługi szkolenia komputerowego)
 
 Uczestnikami Projektu będzie 6 osób (5 kobiet/1 mężczyzn), w tym 1 osoba niepełnosprawna, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy.
 
 Podstawa prawna trybu zamówienia: art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami)
- Zamawiający:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy
98-313 Konopnica
ul. Rynek 15
 - Przedmiot zamówienia:
- miejsce realizacji: Konopnica lub Wieluń - pod warunkiem zagwarantowania zwrotu kosztu dojazdu uczestników na zajęcia, na podstawie biletów publicznych środków transportu
 - zamówienie obejmuje następujące zadania: 
- przygotowanie szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych
 - realizację poszczególnych zadań, w tym warsztatów i kursów przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie
 - koordynację oraz nadzór merytoryczny nad realizowanymi zadaniami
 - bieżącą współpracę z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia
 - prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji warsztatów i kurów, ściśle wg wytycznych Zamawiającego
 - zapewnienie materiałów szkoleniowych i dydaktycznych dla wszystkich uczestników warsztatów i kursów (teczka, notatnik, długopis oraz materiały szkoleniowe i dydaktyczne do każdego modułu szkoleniowego)
 - zapewnienie wyżywienia w formie obiadów i przerw kawowych dla 6 uczestników warsztatów i kursów w każdym dniu szkoleniowym
 - zapewnienie ubezpieczenia NNW dla 6 uczestników projektu na czas realizacji warsztatów i kursów
 - zapewnienie sali szkoleniowej do przeprowadzenia warsztatów i kursów na terenie Gminy Konopnica lub w Wieluniu
 - wydanie uczestnikom projektu świadectw/zaświadczeń i certyfikatów ukończenia udziału w warsztatach i kursach
 
 - Zakres szczegółowy świadczonych usług obejmuje:
- 30 godzin dydaktycznych warsztatów kompetencji psychospołecznych prowadzonych przez psychologa dla 6 Uczestników Projektu (maj 2012 r.)
Program: rozwijanie umiejętności psychospołecznych, efektywna komunikacja, zarządzanie czasem, zwalczanie stresu, rozwiązywanie konfliktów, budowanie poczucia własnej wartości, rozwijanie postaw aktywnych
 - 30 godzin dydaktycznych indywidualnego poradnictwa psychologicznego prowadzonego przez psychologa, średnio po 5 godzin dla 6 Uczestników projektu (kwiecień, maj, listopad 2012 r.)
Program: wsparcie na rzecz rozwiązywania indywidualnych problemów Uczestników projektu oraz podnoszenia kompetencji życiowych i społeczno-zawodowych
 - 30 godzin dydaktycznych kursu komputerowego prowadzonego przez informatyka dla 6 Uczestników projektu (listopad 2012 r.)
Program: MS Word, e-mail, portale społecznościowe, e-konto, Internet jako "biuro pośrednictwa pracy"
 - 30 godzin dydaktycznych warsztatu doradztwa zawodowego prowadzonego przez doradcę zawodowego dla 6 Uczestników Projektu (czerwiec 2012 r.)
Program: diagnoza własnego potencjału zawodowego, dokumenty aplikacyjne, rozmowa kwalifikacyjna, aktywne metody poszukiwania zatrudnienia, podstawy przedsiębiorczości
 - 30 godzin dydaktycznych indywidualnego poradnictwa zawodowego prowadzonego przez doradcę zawodowego, średnio po 5 godzin dla 6 Uczestników projektu (kwiecień, czerwiec, listopad 2012 r.)
Program: indywidualne wspieranie aktywności zawodowej Uczestników projektu
 - 160 godzin dydaktycznych kursu "Techniki wykończenia wnętrz" dla 1 Uczestnika projektu (lipiec, sierpień, wrzesień 2012 r.)
 - 90 godzin dydaktycznych grupowej terapii psychologicznej, psychospołecznej i rodzinnej w zakresie dysfunkcji rodzin w obszarze współuzależnień, problematyki przemocy oraz problemów opiekuńczo-wychowawczych dla 4 Uczestników projektu (lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad 2012 r.)
 - 90 godzin dydaktycznych grupowej terapii psychologicznej, psychospołecznej i rodzinnej w zakresie wzmacniania funkcjonowania rodzin wychowujących niepełnosprawne dzieci dla 1 Uczestnika projektu (lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad 2012 r.)
 
 - 30 godzin dydaktycznych warsztatów kompetencji psychospołecznych prowadzonych przez psychologa dla 6 Uczestników Projektu (maj 2012 r.)
 
 - Termin realizacji zamówienia:
- zamówienie musi zostać zrealizowane w okresie od miesiąca kwietnia 2012 r. do miesiąca listopada 2012 r. zgodnie z harmonogramem realizacji Projektu
 - zamówienie realizowane będzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 15:30
 - zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w harmonogramie zajęć i ilości osób objętych szkoleniem
 
 - Inne istotne warunki zamówienia:
- zamówienie musi być realizowane przez firmę szkoleniową posiadającą wpis do rejestru instytucji szkoleniowych WUP,
 - z minimum 3 letnim, poświadczonym referencjami, doświadczeniem w realizacji projektów szkoleniowo - doradczych których celem jest aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektów Poddziałania 7.1.1 POKL
 - nie podlegającą wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie
 - zapewniająca kompleksowość wykonania usług szkoleniowo-doradczych stanowiących przedmiot niniejszego zapytania ofertowego
 - posiadającą potencjał techniczny niezbędny do realizacji szkoleń: 
- rzutnik multimedialny - szt. 1
 - mobilna pracownia komputerowa - minimum szt. 10
 
 
 - Sposób przygotowania oferty
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis "Oferta na szkolenia w ramach projektu "Nasza szansa" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego".
Załączniki do oferty:- Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
 - Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy;
 - Opis sposobu realizacji zamówienia;
 - Wykaz usług szkoleniowo-doradczych zrealizowanych w ramach projektów z Poddziałania 7.1.1 POKL o charakterze i złożoności porównywanej z zakresem przedmiotu zamówienia;
 - Oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia;
 - Oświadczenie o braku wykluczenia z ubiegania się o zamówienie;
 
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy
98-313 Konopnica
ul. Rynek 15
Tel. 043 84 24 490
e-mail: gops_konopnica@post.pl
 - Kryterium i sposób oceny oferty:
- cena - 40 %
Najwyższą liczbę punktów - 40 otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę za wykonanie niniejszego zamówienia, a każda następna według poniższego wzoru:
Koszt oferty = Najniższa cena oferty/Cena oferty badanej x 100 x waga kryterium
W kryterium oceny koszt oferty Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
 - doświadczenie firmy w realizacji programów szkoleniowo-doradczych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektów z Poddziałania 7.1.1 POKL - 20 %
Doświadczenie w przeprowadzeniu programów szkoleniowo-doradczych dla osób rekrutujących się spośród klientów ośrodków pomocy społecznej lub powiatowych centrów pomocy rodzinie w projektów z Poddziałania 7.1.1. Za każdy zrealizowany program szkoleniowo-doradczy dla min. 6 osób rekrutujących się spośród klientów ośrodków pomocy społecznej lub powiatowych centrów pomocy rodzinie, Wykonawca otrzyma 1 pkt., przy czym maksymalnie Wykonawca może uzyskać 20 pkt. Kryterium oceny są potwierdzone za zgodność z oryginałem referencje potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
 - Wartość merytoryczna oferty - Opis sposobu realizacji usługi - 40 %
Opis sposobu realizacji usługi zostanie oceniony pod kątem przedstawionych poniżej podkryteriów:- zabezpieczenie logistyczne, techniczne i merytoryczne projektu;
 - nadzór nad prawidłowością realizacji projektu wraz z sposobem oceny stopnia zaawansowania usługi oraz informowania Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach związanych z jej realizacją oraz sposobu rozwiązywania problemów podczas realizacji projektu;
 - kadra trenerska;
 - nadzoru nad dokumentacją usługi oraz sposobu dokonywania systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów oraz sposób dopełniania obowiązku promocji i informacji projektów EFS;
 - sposób organizacji współpracy Wykonawcy z Zamawiającym, który w szczególności powinien zawierać opis: częstotliwości spotkań, szybkości reakcji na zadane przez Zamawiającego pytania w związku z realizacją usługi , trybu bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym;
 
 
0 pkt. Opis ogólny, niekompletny, świadczący o braku dogłębnej znajomości tematu 2 pkt. Opis ogólny, ale poruszający kluczowe zagadnienia dla danego tematu 4 pkt. Opis szczegółowy poruszający wszystkie zagadnienia dla danego tematu w sposób poprawny merytorycznie ale niespójny 8 pkt. Opis pogłębiony poruszający wszystkie zagadnienia, świadczący o dociekliwości i dogłębnej merytorycznej i analitycznej znajomości tematu, w sposób tworzący logiczny ciąg sekwencji opisu 
Punkty przyznane za kryterium Wartość merytoryczna oferty (W) będą liczone według następującego wzoru:
Nr kryterium: Wzór: 2 Wartość merytoryczna oferty (W) 
Liczba punktów = (W/Wmax) x 40
gdzie:
- W - liczba punktów cząstkowych przyznanych ofercie w tym kryterium
- Wmax - maksymalna możliwa liczba punktów cząstkowych do uzyskania za podkryteria określone w pkt. 4. Lit. a) do lit. e) w tym kryterium
- 40 - maksymalna liczba punktów w tym kryterium tj. 40 punktów
Łączna ocena będzie sumą ocen za poszczególne kryteria.
Zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, który w ramach przedstawionych powyżej kryteriów uzyska najwyższą ilość punktów.
 - cena - 40 %
 - Wykluczenie z ubiegania się o zamówienie
Z ubiegania się o zamówienie wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Konopnicy. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Konopnicy, rozumie się wzajemne powiązania między Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Konopnicy lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Konopnicy lub osobami wykonującymi w imieniu Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Konopnicy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:- Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
 - Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
 - Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
 - Pozostawaniu w związku małżeński, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
 
 
Osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy:
- Aneta Łudczak - Kierownik GOPS w Konopnicy
 
Osoby wykonujące w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy:
- Aneta Łudczak - Kierownik GOPS w Konopnicy
 
Zatwierdzono dnia 26 marca 2012 r.
Aneta Łudczak
Kierownik GOPS w Konopnicy
Załączniki
 Załącznik nr 1 - Formularz oferty
 Załącznik nr 2 - Wykaz zrealizowanych usług
 Załącznik nr 3 - Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia
 Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku wykluczenia z ubiegania się o zamówieni