Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy

ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
tel./fax.: (43) 842-44-90
e-mail: gops_konopnica@post.pl
NIP: 832-17-96-136
REGON: 005274788

GOPS Konopnica ESP-08

31‑03‑2009 14:24:00

KONTAKT:

  1. Kierownik GOPS w Konopnicy - Katarzyna Gołębiowska 
    telefon: (43) 842 44 91, 842 44 98, 842 44 19 wew. 111, e-mail: gops_konopnica@post.pl
    (pokój Nr 11 )
     
  2. Księgowa GOPS - Jolanta Goral
    telefon: (43) 842 44 91, 842 44 98, 842 44 19 wew. 112, lub tel/fax (43) 842 44 90
    (pokój Nr 12)

    Świadczenia rodzinne tj. zasiłki rodzinne i dodatki do zasiłków rodzinnych z tytułu:
    • urodzenia dziecka,
    • opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego,
    • samotnego wychowywania dziecka,
    • wychowywania dziecka w rodzinie wielodzietnej,
    • kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego,
    • rozpoczęcia roku szkolnego,
    • podjęcia przez dziecko nauki w szkole poza miejscem zamieszkania (na dojazdy, internat),
    • "Becikowe",
    • świadczenia pielęgnacyjne,
    • zasiłki pielęgnacyjne
      • Fundusz alimentacyjny
      • Księgowość
  3. Specjalista pracy socjalnej - Alicja Parzybut
    Pracownik socjalny - Anna Graczyk
    telefon: (43) 842 44 91, 842 44 98, 842 44 19 wew. 113, lub tel/fax (43) 842 44 90
    (pok. Nr 13)

    Pomoc społeczna
    • świadczenia pieniężne,
    • zasiłek stały,
    • zasiłek okresowy,
    • zasiłki celowe i specjalne celowe,
    • świadczenia niepieniężne,
    • praca socjalna,
    • składki na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne,
    • pomoc rzeczowa,
    • sprawienie pogrzebu,
    • poradnictwo specjalistyczne,
    • interwencja kryzysowa,
    • posiłek,
    • usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania,
    • specjalistyczne usługi opiekuńcze w ośrodkach wsparcia,
    • pobyt i usługi w domu pomocy społecznej,
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik jpg Nasza szansa 2010
21‑04‑2010 08:29:00
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
image/jpeg
Rozmiar:
72KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr 2
23‑03‑2012 14:15:00
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
55KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wynikach naboru

08‑08‑2011 09:14:00

Konopnica, dnia 05.08.2011 r.


Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica informuje, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze: GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY nie wyłoniono żadnego kandydata ze względu na brak ofert.

Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

/-/ Ewa Wąsowska-Łuszczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik pdf Załacznik nr 1
23‑03‑2012 14:15:00
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
61KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załacznik nr 3
23‑03‑2012 14:15:00
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
48KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załacznik nr 4
23‑03‑2012 14:14:00
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
75KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Nabór na stanowisko pracy

07‑09‑2011 15:46:00

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy ogłasza ponowny nabór na stanowisko pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY (1/2 etatu)

  1. Wymagania niezbędne:
    1. osoba ubiegająca się o wyżej wymienione stanowisko jest obywatelem polskim,
    2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    3. nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwa umyślne,
    4. stan zdrowia pozwala na zatrudnienie jej na wyżej wymienionym stanowisku,
    5. spełnia jeden z poniższych warunków:
      1. wykształcenie wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka zawodowa w księgowości,
      2. średnie kierunkowe, policealne lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 letnia praktyka zawodowa w księgowości, lub inne wymienione zgodnie z przepisami określonymi w odrębnych przepisach (ustawa o finansach publicznych ).
    6. posiada umiejętności w zakresie obsługi programów komputerowych w zakresie księgowości jednostek finansów publicznych, bankowych i innych niezbędnych do wykonywania zadań.
    Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość obsługi komputera (w szczególności Pakiet Office - Microsoft Word, Excel, Internet),
    2. znajomość obsługi programów komputerowych niezbędnych do wykonywania zadań,
    3. biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
    4. wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń, podatków i innych niezbędnych do wykonywania zadań,
    5. wiedza specjalistyczna z zakresu prawa związana z zakresem wykonywanych zadań,
    6. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
    7. umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
    8. umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z EFS,
    9. znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną i innych prowadzonych przez jednostkę,
    10. gotowość do stałego samokształcenia, dokształcania się oraz podnoszenia kwalifikacji.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
    1. prowadzenie obsługi finansowo-księgowej jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    2. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
    3. prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników,
    4. sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz,
    5. obsługa programu Płatnik,
    6. sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności z ZUS, Urzędem Skarbowym,
    7. prowadzenie spraw związanych z obsługą świadczeń z pomocy społecznej, rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych realizowanych przez jednostkę,
    8. prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej dotyczącej projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego,
    9. opracowywanie planów finansowych, budżetu oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
    10. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki dotyczących spraw finansowych,
    11. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy i przekazywanie jej do archiwum,
    12. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
  4. Informacje dodatkowe:
    1. osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
  5. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodowe,
    4. kserokopia świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
    5. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,
    6. kwestionariusz osobowy,
    7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa karnoskarbowe,
    8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    9. oświadczenie o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)".


Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 30 września 2011r.


Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Ewa Wąsowska-Łuszczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na stanowisko pracy

19‑07‑2011 10:31:00

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy ogłasza nabór na stanowisko pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy,
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY (1/2 etatu od 10.08.2011 r.)

 

  1. Wymagania niezbędne:
    1. osoba ubiegająca się o wyżej wymienione stanowisko jest obywatelem polskim,
    2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    3. nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwa umyślne,
    4. stan zdrowia pozwala na zatrudnienie jej na wyżej wymienionym stanowisku,
    5. spełnia jeden z poniższych warunków:
      1. wykształcenie wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 letnia praktyka zawodowa w księgowości,
      2. średnie kierunkowe, policealne lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 letnia praktyka zawodowa w księgowości, lub inne wymienione zgodnie z przepisami określonymi w odrębnych przepisach (ustawa o finansach publicznych).
    6. posiada umiejętności w zakresie obsługi programów komputerowych w zakresie księgowości jednostek finansów publicznych, bankowych i innych niezbędnych do wykonywania zadań.
      Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. biegła znajomość obsługi komputera (w szczególności Pakiet Office-Microsoft Word, Excel, Internet),
    2. znajomość obsługi programów komputerowych niezbędnych do wykonywania zadań,
    3. biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
    4. wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń, podatków i innych niezbędnych do wykonywania zadań,
    5. wiedza specjalistyczna z zakresu prawa związana z zakresem wykonywanych zadań,
    6. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
    7. umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
    8. umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z EFS,
    9. znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną i innych prowadzonych przez jednostkę,
    10. gotowość do stałego samokształcenia, dokształcania się oraz podnoszenia kwalifikacji.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
    1. prowadzenie obsługi finansowo-księgowej jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    2. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
    3. prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników,
    4. sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz,
    5. obsługa programu Płatnik,
    6. sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności z ZUS, Urzędem Skarbowym,
    7. prowadzenie spraw związanych z obsługą świadczeń z pomocy społecznej, rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych realizowanych przez jednostkę,
    8. prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej dotyczącej projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego,
    9. opracowywanie planów finansowych, budżetu oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
    10. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki dotyczących spraw finansowych,
    11. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy i przekazywanie jej do archiwum,
    12. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
  4. Informacje dodatkowe:
    1. osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
  5. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodowe,
    4. kserokopia świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
    5. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,
    6. kwestionariusz osobowy,
    7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa karnoskarbowe,
    8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    9. oświadczenie o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)".


Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 02 sierpnia 2011 r.

Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl

Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Ewa Wąsowska-Łuszczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach naboru

19‑07‑2011 10:18:00

Konopnica, dnia 18.07.2011 r.


Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica informuje, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze: GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY nie wyłoniono żadnego kandydata ze względu na brak ofert.

Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy
Ewa Wąsowska-Łuszczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 15 Numer strony: 1  2  
Informacja wytworzona przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  11‑05‑2007 13:51:46
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jerzy Wiśniewski
email: jwisniewski@finn.pl tel.:+48 (42) 6849891 fax: +48 (42) 6849892
, w dniu:  11‑05‑2007 13:51:46
Data ostatniej aktualizacji:
27‑03‑2019 14:02:56
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie