GOPS Konopnica ESP-08
KONTAKT:
- Kierownik GOPS w Konopnicy - Katarzyna Gołębiowska
telefon: (43) 842 44 91, 842 44 98, 842 44 19 wew. 111, e-mail: gops_konopnica@post.pl
(pokój Nr 11 )
- Księgowa GOPS - Jolanta Goral
telefon: (43) 842 44 91, 842 44 98, 842 44 19 wew. 112, lub tel/fax (43) 842 44 90
(pokój Nr 12)
Świadczenia rodzinne tj. zasiłki rodzinne i dodatki do zasiłków rodzinnych z tytułu:- urodzenia dziecka,
- opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego,
- samotnego wychowywania dziecka,
- wychowywania dziecka w rodzinie wielodzietnej,
- kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego,
- rozpoczęcia roku szkolnego,
- podjęcia przez dziecko nauki w szkole poza miejscem zamieszkania (na dojazdy, internat),
- "Becikowe",
- świadczenia pielęgnacyjne,
- zasiłki pielęgnacyjne
- Fundusz alimentacyjny
- Księgowość
- Specjalista pracy socjalnej - Alicja Parzybut
Pracownik socjalny - Anna Graczyk
telefon: (43) 842 44 91, 842 44 98, 842 44 19 wew. 113, lub tel/fax (43) 842 44 90
(pok. Nr 13)
Pomoc społeczna- świadczenia pieniężne,
- zasiłek stały,
- zasiłek okresowy,
- zasiłki celowe i specjalne celowe,
- świadczenia niepieniężne,
- praca socjalna,
- składki na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne,
- pomoc rzeczowa,
- sprawienie pogrzebu,
- poradnictwo specjalistyczne,
- interwencja kryzysowa,
- posiłek,
- usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania,
- specjalistyczne usługi opiekuńcze w ośrodkach wsparcia,
- pobyt i usługi w domu pomocy społecznej,
Informacja o wynikach naboru
Konopnica, dnia 05.08.2011 r.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica informuje, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze: GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY nie wyłoniono żadnego kandydata ze względu na brak ofert.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
/-/ Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Nabór na stanowisko pracy
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy ogłasza ponowny nabór na stanowisko pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY (1/2 etatu)
- Wymagania niezbędne:
- osoba ubiegająca się o wyżej wymienione stanowisko jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwa umyślne,
- stan zdrowia pozwala na zatrudnienie jej na wyżej wymienionym stanowisku,
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka zawodowa w księgowości,
- średnie kierunkowe, policealne lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 letnia praktyka zawodowa w księgowości, lub inne wymienione zgodnie z przepisami określonymi w odrębnych przepisach (ustawa o finansach publicznych ).
- posiada umiejętności w zakresie obsługi programów komputerowych w zakresie księgowości jednostek finansów publicznych, bankowych i innych niezbędnych do wykonywania zadań.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera (w szczególności Pakiet Office - Microsoft Word, Excel, Internet),
- znajomość obsługi programów komputerowych niezbędnych do wykonywania zadań,
- biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń, podatków i innych niezbędnych do wykonywania zadań,
- wiedza specjalistyczna z zakresu prawa związana z zakresem wykonywanych zadań,
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
- umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z EFS,
- znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną i innych prowadzonych przez jednostkę,
- gotowość do stałego samokształcenia, dokształcania się oraz podnoszenia kwalifikacji.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
- prowadzenie obsługi finansowo-księgowej jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
- prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników,
- sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz,
- obsługa programu Płatnik,
- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności z ZUS, Urzędem Skarbowym,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą świadczeń z pomocy społecznej, rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych realizowanych przez jednostkę,
- prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej dotyczącej projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego,
- opracowywanie planów finansowych, budżetu oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki dotyczących spraw finansowych,
- właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy i przekazywanie jej do archiwum,
- wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
- Informacje dodatkowe:
- osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodowe,
- kserokopia świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa karnoskarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)".
Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 30 września 2011r.
Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Nabór na stanowisko pracy
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy ogłasza nabór na stanowisko pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy,
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY (1/2 etatu od 10.08.2011 r.)
- Wymagania niezbędne:
- osoba ubiegająca się o wyżej wymienione stanowisko jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwa umyślne,
- stan zdrowia pozwala na zatrudnienie jej na wyżej wymienionym stanowisku,
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 letnia praktyka zawodowa w księgowości,
- średnie kierunkowe, policealne lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 letnia praktyka zawodowa w księgowości, lub inne wymienione zgodnie z przepisami określonymi w odrębnych przepisach (ustawa o finansach publicznych).
- posiada umiejętności w zakresie obsługi programów komputerowych w zakresie księgowości jednostek finansów publicznych, bankowych i innych niezbędnych do wykonywania zadań.
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych.
- Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość obsługi komputera (w szczególności Pakiet Office-Microsoft Word, Excel, Internet),
- znajomość obsługi programów komputerowych niezbędnych do wykonywania zadań,
- biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń, podatków i innych niezbędnych do wykonywania zadań,
- wiedza specjalistyczna z zakresu prawa związana z zakresem wykonywanych zadań,
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
- umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z EFS,
- znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną i innych prowadzonych przez jednostkę,
- gotowość do stałego samokształcenia, dokształcania się oraz podnoszenia kwalifikacji.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
- prowadzenie obsługi finansowo-księgowej jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
- prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników,
- sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz,
- obsługa programu Płatnik,
- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności z ZUS, Urzędem Skarbowym,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą świadczeń z pomocy społecznej, rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych realizowanych przez jednostkę,
- prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej dotyczącej projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego,
- opracowywanie planów finansowych, budżetu oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki dotyczących spraw finansowych,
- właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy i przekazywanie jej do archiwum,
- wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
- Informacje dodatkowe:
- osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodowe,
- kserokopia świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa karnoskarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)".
Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 02 sierpnia 2011 r.
Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Informacja o wynikach naboru
Konopnica, dnia 18.07.2011 r.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica informuje, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze: GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY nie wyłoniono żadnego kandydata ze względu na brak ofert.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy
Ewa Wąsowska-Łuszczyk