Urząd Gminy - Informacje, Komunikaty, Zawiadomienia

Dane teleadresowe Urzędu. Kompetencje, uprawnienia i zadania poszczególnych Referatów i Stanowisk. Podstawa prawna działania. Składy osobowe - dane kontaktowe (telefon, e-mail, adres).

Zgodnie z art. 33 Ustawy o samorządzie gminnym, Wójt wykonuje zadania przy pomocy urzędu gminy. Organizację i zasady funkcjonowania urzędu gminy określa regulamin organizacyjny, nadany przez wójta w drodze zarządzenia. Kierownikiem urzędu jest wójt. Wójt może powierzyć prowadzenie określonych spraw gminy w swoim imieniu zastępcy wójta lub sekretarzowi gminy. Kierownik urzędu wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

 

 

Obwieszczenie

16‑03‑2009 12:38:43
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Konopnica

o przystąpieniu do sporządzania prognozy oddziaływania na środowisko do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica.



Na podstawie art. 3 ust.1 pkt 11, art. 39 ust.1 i art. 54 ust.3 w związku z art. 29 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.z 2008 r. Nr 199, poz. 1227) zawiadamiam o uzupełnieniu procedury sporządzania projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica o przystąpienie do sporządzania prognozy oddziaływania na środowisko w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica.

Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentami sprawy i zgłaszać wnioski do wyżej wymienionej prognozy oddziaływania na środowisko.

Wnioski w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy w Konopnicy, 98-315 Konopnica, ul. Rynek 15, ustnie do protokołu w Urzędzie Gminy w Konopnicy lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz.U.Nr 130, poz. 1450 ze zm.) na adres ug_konopnica@post.pl należy składać w terminie do 10 kwietnia 2009 r.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

Wójt

Wacław Szumigaj


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o wynikach naboru

02‑12‑2008 12:47:10

I N F O R M A C J A
O W Y N I K A C H N A B O R U
na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
w Konopnicy




Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko nie została zatrudniona żadna osoba ze względu na brak kandydatów.
Uzasadnienie: nie wpłynęła żadna oferta

Wójt Gminy

(-) Wacław Szumigaj

Konopnica, dnia 01.12.2008 r.



Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie

02‑12‑2008 11:10:45

I N F O R M A C J A

O W Y N I K A C H N A B O R U

na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

w Konopnicy


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko nie została zatrudniona żadna osoba ze względu na brak kandydatów.


Uzasadnienie: nie wpłynęła żadna oferta


Konopnica, dnia 01.12.2008 r.


Wójt Gminy

(-) Wacław Szumigaj

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

07‑11‑2008 12:28:19
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE



WÓJT GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
ZASTĘPCY KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO
W KONOPNICY


Zatrudnienie - 1/8 etatu


WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1.

Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne z tytułem magistra lub podyplomowe studia administracyjne.
2. Łącznie co najmniej 5 letni staż pracy:
na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub w służbie cywilnej, lub w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
3. Obywatelstwo polskie.
4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie
z pełni praw publicznych.
5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym
stanowisku.
6. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne.
7. Nieposzlakowana opinia.



WYMAGANIA DODATKOWE:

1. Podstawowa znajomość przepisów KPA, Kodeksu Rodzinnego
i Opiekuńczego, Prawa o aktach stanu cywilnego.
2. Umiejętność pracy w zespole.
3. Umiejętność obsługi programów komputerowych.



ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

1. Wykonywanie obowiązków Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
2. Prowadzenie spraw wynikających z ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.

WYMAGANE DOKUMENTY:


1. List motywacyjny.
2. Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy
zawodowej.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane
uprawnienia.
5. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych ).
6. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na
określonym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie
aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia ).
7. Oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych
osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U.
z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami ).
8. Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających
dodatkowe uprawnienia i umiejętności.

Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją ,, Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Konopnicy" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15,
98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 26 listopada 2008 r.
do godziny 15.30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.


UWAGA:

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica ( www.konopnica.finn.pl ) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.

Wójt Gminy

( - ) Wacław Szumigaj

Konopnica, dnia 07.11.2008 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

11‑01‑2008 10:22:03
I N F O R M A C J A
O W Y N I K A C H N A B O R U
na stanowisko Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego,
Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Urzędu Gminy Konopnica


Wójt Gminy Konopnica informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:

Pani Anna Kowalczyk zamieszkała w Szynkielowie

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pani Anna Kowalczyk jako jedyna zakwalifikowała się do II etapu naboru.
Podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością przepisów prawnych.
Posiada doświadczenie zawodowe zdobyte w wieloletniej pracy w administracji samorządowej, które ułatwi pracę na w/w stanowisku.
Posiada predyspozycje do kierowania pracą w zespole.

Konopnica, dnia 10.01.2008 r..

Wójt Gminy
(-) Wacław Szumigaj

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie

28‑12‑2007 13:08:01
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego,
Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Konopnica


Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował się następujący kandydat spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Anna Kowalczyk Szynkielów

Zakwalifikowana osoba zostanie poinformowana o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Konopnica, dnia 28.12.2007 r.

Wójt Gminy
( - ) Wacław Szumigaj

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie

06‑12‑2007 14:24:08
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
KIEROWNICZE URZĘDNICZE
WÓJT GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
KIEROWNIKA
REFERATU ROZWOJU GOSPODARCZEGO,
GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA



WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  1. Wykształcenie wyższe. Preferowane : administracyjne, ochrona środowiska.
  2. 4 letni staż pracy, w tym co najmniej 2 -letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach, o których mowa w art. 1 ustawy z dnia 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych /t. j. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz.1593 z późn. zm./ lub w służbie cywilnej, lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi lub na kierowniczych stanowiskach państwowych.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniez pełni praw publicznych.
  5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonymstanowisku.
  6. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, gospodarki.
  9. komunalnej oraz ustawy o samorządzie gminnym, KPA, prawo zamówień publicznych.

WYMAGANIA DODATKOWE:
  1. Preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  2. Obsługa programów komputerowych.
  3. Umiejętność pracy w zespole.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
  1. Kierowanie i nadzór nad pracą referatu.
  2. Przygotowywanie projektów uchwał wynikających z zadań referatu.
  3. Przygotowywanie i rozliczanie wniosków o dotacje i kredyty oraz pozyskiwanie środków zewnętrznych ( spoza budżetu gminy).
  4. Współpraca z instytucjami i fundacjami udzielającymi dotacji na realizację zadań inwestycyjnych w gminie.
  5. Nadzór w zakresie gospodarki wodnej, ściekowej oraz odpadami.
  6. Przygotowywanie kalkulacji wysokości opłat za dostawę wody oraz odprowadzanie ścieków.
  7. Odpowiedzialność za czynności związane z wydawaniem środków publicznych, zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.
  8. Odpowiedzialność za czystość, porządek i estetykę gminy.
  9. Nadzór nad stanem technicznym dróg gminnych.

WYMAGANE DOKUMENTY:
  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadaneuprawnienia.
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych ).
  6. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia ).
  7. Oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami ).
  8. Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.

Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją ,, Nabór na stanowisko Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Konopnica" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 21.12.2007 r. do godziny 15.30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

UWAGA:
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica ( www.konopnica.finn.pl ) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Umowa o pracę zawarta zostanie w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony.

Wójt Gminy
(-) Wacław Szumigaj

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o wynikach naboru

09‑10‑2007 09:53:21
I N F O R M A C J A
O W Y N I K A C H N A B O R U
na stanowisko Podinspektora ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki ziemią
i ochrony środowiska
Urzędu Gminy Konopnica



Wójt Gminy Konopnica informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:

Pani Magdalena Gałęza zamieszkała we Wielgiem

Uzasadnienie dokonanego wyboru:


Pani Magdalena Gałęza otrzymała najwięcej punktów z rozmowy kwalifikacyjnej od członków komisji.
Posiada stosunkowo krótkie doświadczenie zawodowe, jednak przy odpowiednim ukierunkowaniu może spełniać wymogi na stanowisku będącym przedmiotem naboru.


Konopnica, dnia 03.10.2007 r.

Wójt Gminy

(-) Wacław Szumigaj



Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
27KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

24‑08‑2007 14:42:37

WÓJT GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98 - 313 Konopnica
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
PODINSPEKTORA DS. ROLNICTWA, LEŚNICTWA,
GOSPODARKI ZIEMIĄ I OCHRONY ŚRODOWISKA



WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  • Wykształcenie wyższe. Preferowane kierunki: rolnicze, ochrona środowiska, zagospodarowanie przestrzenne, administracyjne, geodezyjne.
  • Staż pracy - co najmniej 1 rok.
  • Obywatelstwo polskie.
  • Ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  • Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
  • Nieposzlakowana opinia.

  • WYMAGANIA DODATKOWE:
  1. Wiedza z zakresu praktycznego stosowania przepisów prawa na zajmowanym stanowisku ( w szczególności ustawy: o gospodarce nieruchomościami, planowaniu przestrzennym, ochronie środowiska, samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego ).
  2. Umiejętność obsługi komputera ( Word, Excel ) oraz innych urządzeń biurowych.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

Prowadzenie spraw w zakresie rolnictwa, leśnictwa, gospodarki ziemią i ochroną środowiska w ramach kompetencji gminy zgodnie z zakresem obowiązków.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys ( cv ) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Rejestru Skazanych ).
  6. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia ).
  7. Oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami ).
  8. Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.

Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją " Nabór na stanowisko Podinspektora ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki ziemią i ochrony środowiska Urzędu Gminy Konopnica " należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98 - 313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 07 września 2007 r. do godziny 15.30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

UWAGA:
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica ( www.konopnica.finn.pl ) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Umowa o pracę zawarta zostanie w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony.

Wójt Gminy
( - ) Wacław Szumigaj


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 515 Numer strony: 1 .. 48  49  50  51  52  
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  24‑08‑2007 14:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  24‑08‑2007 14:46:00
Data ostatniej aktualizacji:
17‑04‑2024 13:52:21
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie