Wójt Gminy Konopnica ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychłocicach
OGŁASZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNIKA ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W STROBINIE
OGŁASZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNIKA ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W STROBINIE
W WYMIARZE PEŁNEGO ETATU
I. Nazwa i adres jednostki:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Strobinie
Strobin 34
98-313 Konopnica
II. Określenie stanowiska:
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie
III. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- ukończone studia wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy, między innymi: psychologia, pedagogika, praca socjalna,
- staż pracy: minimum 5 lat, w tym 3 lata w placówkach pomocyspołecznej,
- co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe bądź wolontariackie (udokumentowane) polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniamipsychicznymi,
- ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268),
- znajomość przepisów prawa, a w szczególności:
- ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 685),
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2268),
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.),
- rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 249),
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781),
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni prawpublicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zgoda na przetwarzanie danychosobowych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonymstanowisku,
- umiejętność pracy na komputerze w zakresie: pakiet MS Office (Excel,Word),
- nieposzlakowana opinia.
IV. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- odporność na stres,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
- kierowanie bieżącą działalnością ŚDS i bezpośredni nadzór nad realizacją wszystkich zadań ŚDS,
- opracowanie Regulaminu Organizacyjnego ŚDS,
- opracowanie programu działalności ŚDS, planów pracy na każdy rok,
- opracowanie sprawozdania z działalności ŚDS za dany rok,
- dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji uczestników ŚDS,
- zapewnienie należytej organizacji pracy, sprawności, skuteczności funkcjonowania ŚDS w celu realizacji zadań,
- reprezentowanie ŚDS wobec jednostki nadrzędnej oraz innych instytucji i organizacjiw ramach otrzymanych uprawnień i kompetencji,
- wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych,
- dokonywanie czynności z zakresu prawa pracy, działanie zgodnie z przepisami prawa,
- przydzielanie podległym pracownikom ŚDS zadań i wytycznych niezbędnych do prowadzenia działalności,
- kształtowanie wśród personelu właściwego stosunku do powierzonych zadań, kultury pracy, zasad gospodarności i rzetelności w pracy,
- odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej przez podległych pracowników oraz w zakresie bezpieczeństwa i ochrony mienia,
- przyjmowanie interwencji i skarg uczestników oraz ich analiza,
- zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej,
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych, udział w szkoleniach, doskonalenie metod pracy.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
- pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy,
- kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy,
- umowa o pracę w wymiarze 1 etatu,
- stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze,
- miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Strobinie, Strobin 34 98-313 Konopnica. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych,
- wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagrodzenie pracowników samorządowych,
- termin rozpoczęcia pracy: luty 2022r.
VII. Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r., poz. 1282 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesięcy i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
VIII. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV);
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
- oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na ww. stanowisko.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica lub przesłać w terminie do dnia 17.01.2022 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 18.01.2022 r. o godz. 10:00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
IX. Inne informacje:
Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Mateusz Drab – Sekretarz Gminy, tel. 43 842 44 19 w.120.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk
Informacja o wynikach naboru na stanowisko Kierownika Klubu SENIOR+
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Kierownika Klubu „Senior+” w Konopnicy
98-313 Konopnica ul. Starowiejska 22
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko nie została wybrana żadna osoba. Kandydatka nie spełniła warunków formalnych.
Kierownik GOPS w Konopnicy
/-/ Katarzyna Gołębiowska
Konopnica, dnia 22.12.2021 r.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Kierownika Klubu „SENIOR+” w Konopnicy
Konopnica, dnia 09.12.2021 r.
OGŁOSZENIE
NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIKA KLUBU „SENIOR+” W KONOPNICY
98-313 KONOPNICA UL. STAROWIEJSKA 22
Nazwa i adres jednostki.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy
98-313 Konopnica, ul. Rynek 15
Określenie stanowiska urzędniczego.
Kierownik Klubu „Senior+” w Konopnicy
Wymiar czasu pracy: ¼ etatu.
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Miejsce wykonywania pracy: Klub „Senior+” w Konopnicy ul. Starowiejska 22, 98-313 Konopnica
Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata.
- Obywatelstwo polskie,
- Wykształcenie wyższe,
- Co najmniej 5 - letni staż pracy, w tym co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej,
- Posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- Znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe.
- Osoba ubiegająca się na stanowisko Kierownika Klubu Senior + powinna posiadać wiedzę w zakresie specyfiki pracy w Klubach Seniora.
- Znajomość specyfiki pracy z osobami starszymi.
- Znajomość przepisów:
- Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 ze zm.).
- Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2021 – 2025.
- Predyspozycje: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność kierowania zespołem i współdziałania w zespole, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, stabilność emocjonalna, odporność na stres.
- Dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office, w tym programów użytkowych takich jak Word i Excel,
- Nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.
- Kierowanie bieżącą działalnością Klubu „Senior+” w Konopnicy.
- Realizacja programu działalności Klubu „Senior+” w Konopnicy.
- Ustalanie i realizacja rocznego budżetu Klubu.
- Prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciami Seniorów lub rezygnacją z dalszego pobytu w Klubie.
- Opracowanie planu pracy Klubu i czuwanie nad jego realizacją.
- Odpowiedzialność za powierzony majątek, w tym realizacja wydatków Klubu „Senior+” w Konopnicy.
- Dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji Klubu.
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie m.in. - listy obecności uczestników Klubu, dokumentacji uczestników klubu oraz dokumentacji osób prowadzących zajęcia.
- Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów.
- Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami w tym zakresie.
- Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb Seniorów.
- Koordynowanie spotkań i zajęć dla seniorów.
- Kompleksowe prowadzenie Klubu i organizowanie zajęć dla seniorów.
- Organizowanie form wsparcia dla Seniorów.
- Zaspokajanie potrzeb edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych uczestników Klubu.
- Organizowanie spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc.
- Organizowanie pracy specjalistów zatrudnionych w Klubie w zależności od potrzeb i działań na rzecz seniorów.
- Prowadzenie postępowania proceduralnego, przy akceptacji Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej, dotyczącego zatrudniania specjalistów.
- Dokonywanie w ramach budżetu Klubu Senior + stosownych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć.
- Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu „Senior+” w Konopnicy.
- Nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami, które mogą się włączyć w działalność Klubu.
- Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych w zajęciach.
- Reprezentowanie Klubu „Senior+” na zewnątrz oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Klubu.
- Dokumentowanie działalności Klubu „Senior+” w Konopnicy między innym w postaci dokumentacji fotograficznej, opisów poszczególnych działań.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
- Stanowisko pracy usytuowane w budynku Klubu „Senior+” w Konopnicy ul. Starowiejska 22, 98-313 Konopnica. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.
- Praca w wymiarze 1/4 etatu, praca z osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi oraz praca administracyjno-biurowa, współpraca z Kierownikiem oraz pracownikami GOPS w Konopnicy.
- Okres zatrudnienia: od stycznia 2022 r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu listopadzie 2021 r. tj, miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty.
- list motywacyjny,
- życiorys – CV, uwzględniający dokładny opis przebiegu kariery zawodowej,
- wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, druk w załączeniu,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia),
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, w przypadku trwania zatrudnienia),
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
- w przypadku kandydata z orzeczoną niepełnosprawnością - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną –stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Inne informacje:
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wszystkie dokumenty składane w oryginale powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnica lub przesłać w terminie do dnia 20.12.2021 r. do godz. 14.00 (decyduje data faktycznego wpływu do siedziby jednostki) na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Klubu „Senior+” w Konopnicy.
Dokumenty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w dniu 21.12.2021 r. o godz. 10.00.
Nabór będzie się odbywał w dwóch etapach:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Katarzyna Gołębiowska – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, tel. 43 842 44 19 wew. 111, pok. nr 11.
Kierownik GOPS zastrzega sobie prawo do:
-odwołania konkursu bez podania przyczyny;
-nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.
Konopnica, dnia 09.12.2021 r.
Kierownik GOPS w Konopnicy
(-) Katarzyna Gołębiowska
Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw zamówień publicznych
Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
do spraw zamówień publicznych
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica,
II. Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. zamówień publicznych
III. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office,
- znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- odporność na stres,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1) realizowanie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym organizowanie i przeprowadzanie przetargów oraz zapewnienie zgodności realizowanych zamówień publicznych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2) pracowywanie dokumentacji przetargowej we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy;
3) koordynowanie i pomoc w stosowaniu przez Urząd i gminne jednostki organizacyjne ustawy Prawo zamówień publicznych;
4) monitoring możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań gminy;
5) przygotowywanie wniosków i opracowywanie niezbędnej dokumentacji w celu pozyskania funduszy zewnętrznych;
6) prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków;
7) przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatności, harmonogramów płatności i rozliczeń;
8) współpraca oraz świadczenie pomocy doradczej dla jednostek podległych, organizacji pozarządowych i jednostek pomocniczych gminy w zakresie zdobywania funduszy pozabudżetowych, w tym:
a) prowadzenie stałej informacji o programach,
b) pomoc w realizacji programów,
c) tworzenie projektów;
9) Wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa nalężących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy;
10) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;
3) umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;
4) praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym, na I piętrze budynku Urzędu Gminy Konopnica;
5) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
VI. Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r., poz. 1282) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
VII. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
5) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
7) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
8) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na ww. stanowisko.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica lub przesłać w terminie do dnia 07.06.2020 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko do spraw zamówień publicznych”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 09.06.2021 r. o godz. 10:00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
VIII. Inne informacje:
Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Aurelia Pustkowska – Inspektor ds. organizacyjnych i kadrowych, tel. 43/842 44 19, pok. nr 18.
Informacja o wynikach naboru
Konopnica, dnia 28.05.2021 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze do spraw zamówień publicznych
w Urzędzie Gminy Konopnica
Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze nie został wyłoniony żaden kandydat z powodu braku ofert.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk
Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw zamówień publicznych
Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
do spraw zamówień publicznych
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica,
II. Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. zamówień publicznych
III. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office,
- znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego,
- posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy na równorzędnym stanowisku.
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- odporność na stres,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1) realizowanie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym organizowanie i przeprowadzanie przetargów oraz zapewnienie zgodności realizowanych zamówień publicznych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2) pracowywanie dokumentacji przetargowej we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy;
3) koordynowanie i pomoc w stosowaniu przez Urząd i gminne jednostki organizacyjne ustawy Prawo zamówień publicznych;
4) monitoring możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań gminy;
5) przygotowywanie wniosków i opracowywanie niezbędnej dokumentacji w celu pozyskania funduszy zewnętrznych;
6) prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków;
7) przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatności, harmonogramów płatności i rozliczeń;
8) współpraca oraz świadczenie pomocy doradczej dla jednostek podległych, organizacji pozarządowych i jednostek pomocniczych gminy w zakresie zdobywania funduszy pozabudżetowych, w tym:
a) prowadzenie stałej informacji o programach,
b) pomoc w realizacji programów,
c) tworzenie projektów;
9) Wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa nalężących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy;
10) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;
3) umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;
4) praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym, na I piętrze budynku Urzędu Gminy Konopnica;
5) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
VI. Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r., poz. 1282) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
VII. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);
5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
8) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
9) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na ww. stanowisko.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica lub przesłać w terminie do dnia 27.05.2020 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko do spraw zamówień publicznych”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 28.05.2021 r. o godz. 10:00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
VIII. Inne informacje:
Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Aurelia Pustkowska – Inspektor ds. organizacyjnych i kadrowych, tel. 43/842 44 19, pok. nr 18.
Informacja o wynikach naboru na stanowisko Kierownika Klubu „Senior+” w Konopnicy
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Kierownika Klubu „Senior+” w Konopnicy 98-313 Konopnica ul. Starowiejska 22
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko nie została wybrana żadna osoba z powodu braku ofert.
Kierownik GOPS w Konopnicy
/-/ Katarzyna Gołębiowska
Konopnica, dnia 24.03.2021 r.
Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Klubu „SENIOR+” w Konopnicy
Konopnica, dnia 09.03.2021 r.
OGŁOSZENIE
NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIKA KLUBU „SENIOR+” W KONOPNICY
98-313 KONOPNICA UL. STAROWIEJSKA 22
Nazwa i adres jednostki.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, 98-313 Konopnica ul. Rynek 15
Określenie stanowiska urzędniczego.
Kierownik Klubu „Senior+” w Konopnicy
Wymiar czasu pracy: ¼ etatu.
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Miejsce wykonywania pracy: Klub „Senior+” w Konopnicy ul. Starowiejska 22, 98-313 Konopnica
Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata.
- Obywatelstwo polskie,
- Wykształcenie wyższe,
- Co najmniej 5 - letni staż pracy, w tym co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej,
- Posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- Znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe.
- Osoba ubiegająca się na stanowisko Kierownika Klubu Senior + powinna posiadać wiedzę w zakresie specyfiki pracy w Klubach Seniora.
- Znajomość specyfiki pracy z osobami starszymi.
- Znajomość przepisów:
- Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 ze zm.).
- Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2021 – 2025.
- Predyspozycje: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność kierowania zespołem i współdziałania w zespole, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, stabilność emocjonalna, odporność na stres.
- Dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office, w tym programów użytkowych takich jak Word i Excel,
- Nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.
- Kierowanie bieżącą działalnością Klubu „Senior+” w Konopnicy.
- Realizacja programu działalności Klubu „Senior+” w Konopnicy.
- Ustalanie i realizacja rocznego budżetu Klubu.
- Prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciami Seniorów lub rezygnacją z dalszego pobytu w Klubie.
- Opracowanie planu pracy Klubu i czuwanie nad jego realizacją.
- Odpowiedzialność za powierzony majątek, w tym realizacja wydatków Klubu „Senior+” w Konopnicy.
- Dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji Klubu.
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie m.in. - listy obecności uczestników Klubu, dokumentacji uczestników klubu oraz dokumentacji osób prowadzących zajęcia.
- Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów.
- Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami w tym zakresie.
- Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb Seniorów.
- Koordynowanie spotkań i zajęć dla seniorów.
- Kompleksowe prowadzenie Klubu i organizowanie zajęć dla seniorów.
- Organizowanie form wsparcia dla Seniorów.
- Zaspokajanie potrzeb edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych uczestników Klubu.
- Organizowanie spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc.
- Organizowanie pracy specjalistów zatrudnionych w Klubie w zależności od potrzeb i działań na rzecz seniorów.
- Prowadzenie postępowania proceduralnego, przy akceptacji Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej, dotyczącego zatrudniania specjalistów.
- Dokonywanie w ramach budżetu Klubu Senior + stosownych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć.
- Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu „Senior+” w Konopnicy.
- Nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami, które mogą się włączyć w działalność Klubu.
- Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych w zajęciach.
- Reprezentowanie Klubu „Senior+” na zewnątrz oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Klubu.
- Dokumentowanie działalności Klubu „Senior+” w Konopnicy między innym w postaci dokumentacji fotograficznej, opisów poszczególnych działań.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
- Stanowisko pracy usytuowane w budynku Klubu „Senior+” w Konopnicy, ul. Starowiejska 22, 98-313 Konopnica. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.
- Praca w wymiarze 1/4 etatu, praca z osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi oraz praca administracyjno-biurowa, współpraca z Kierownikiem oraz pracownikami GOPS w Konopnicy.
- Okres zatrudnienia: od kwietnia 2021 r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu lutym 2021 r. tj, miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty.
- list motywacyjny,
- życiorys – CV, uwzględniający dokładny opis przebiegu kariery zawodowej,
- wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, druk w załączeniu,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia),
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, w przypadku trwania zatrudnienia),
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
- w przypadku kandydata z orzeczoną niepełnosprawnością - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną –stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Inne informacje:
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wszystkie dokumenty składane w oryginale powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnica lub przesłać w terminie do dnia 19.03.2021 r. do godz. 15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do siedziby jednostki) na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Klubu „Senior+” w Konopnicy.
Dokumenty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w dniu 22.03.2021 r. o godz. 10.00.
Nabór będzie się odbywał w dwóch etapach:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Katarzyna Gołębiowska – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, tel. 43 842 44 19 wew. 111, pok. nr 11.
Kierownik GOPS zastrzega sobie prawo do:
-odwołania konkursu bez podania przyczyny;
-nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.
Kierownik GOPS w Konopnicy
(-) Katarzyna Gołębiowska
Informacja o wynikach naboru
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Kierownika Klubu „Senior+” w Konopnicy 98-313 Konopnica ul. Starowiejska 22
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko nie została wybrana żadna osoba z powodu braku ofert.
Kierownik GOPS
w Konopnicy
Katarzyna Gołębiowska