2014


Ogłoszenie o zamówieniu

10‑06‑2014 11:36:00
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -
prawo zamówień publicznych. (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907)


Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15, e-mail: ug_konopnica@post.pl ogłasza przetarg na zadanie p.n.: "Remont chodników, budowa obiektów małej architektury i zagospodarowanie powierzchni działki w miejscowości Rychłocice".

1. Przedmiot zamówienia:

KOD CPV:
45233140-2 - roboty drogowe
45233253-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233300-2 - fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233221-4 - malowanie nawierzchni
45110000-1 - roboty we zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

Przedmiotem zamówienia jest remont chodników, budowa obiektów małej architektury i zagospodarowanie powierzchni działki w miejscowości Rychłocice.
1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) remont chodnika z kostki betonowej szarej grub.8 cm , szerokość 1,5 m ,długość 952 m ;
b) remont 10 miejsc parkingowych - nawierzchnia z kostki betonowej szarej grub.8 cm;
c) zagospodarowanie terenu skweru - nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej grub. 6 cm.; ławki - 12 szt.; kosze na śmieci - 5 szt.; pergole - 7 szt.; drzewa typu Klon Polny Ozdobny - 24; krzewy - 95 szt.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ:
Załącznik Nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Załącznik Nr 11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
Załącznik Nr 12 do SIWZ - Przedmiary robót.

2. Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23 tel. (43) 8424419 w. 123 i Łukasz Bernaś - Inspektor ds. planowania przestrzennego i inwestycji - pok. Nr 21, tel. (43) 8424419 w. 121.

3. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na remont chodników, budowa obiektów małej architektury i zagospodarowanie powierzchni działki w miejscowości Rychłocice" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 23.06.2014 r. do godziny 10.00.

4. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10.15.

5. Termin realizacji zamówienia: do 31.10.2014 r.


6. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:

1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uważać będzie budowę lub przebudowę chodnika o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 złotych brutto.
Wykonawca musi również posiadać dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
3) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a) drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
5) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli:
a) posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej(deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia minimum na 300000 PLN (trzysta tysięcy PLN).
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500 000 zł (pięćset tysięcy PLN)

7. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.

8. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica oraz na stronie internetowej: www.konopnica.finn.pl.

9. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.

10. Kryteria oceny ofert - cena - 100 % (waga).

11. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy).
2) Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
  • pieniądzu;
  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
  • gwarancjach bankowych;
  • gwarancjach ubezpieczeniowych;
  • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
  • 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i na okres związania z ofertą.
4) Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Poddębicach o/Zduńska Wola Filia w Konopnicy nr 69 9263 0000 0900 1386 2009 0011.

12. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty.

13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

14. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.

15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

19. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

20. Projekt zostanie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach PROW na lata 2007-2013.


WÓJT
/-/ Mariola Hernas


Konopnica, dnia 04.06.2014 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
7,1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Zdjęcie DvPYCfsH _018_003_401363
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze oferty

27‑05‑2014 09:07:27
Konopnica, dnia 22 maja 2014 r.

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Podstawa prawna trybu zamówienia:

art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 późn. zmianami).

DOTYCZY:
Projektu "Nasza szansa" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy na podstawie umowy ramowej o dofinansowanie w/w projektu zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Łodzi w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL .

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty na przygotowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla 10 uczestników projektu "Nasza szansa" realizowanego w 2014 roku.

Spośród złożonych sześciu ofert na realizację szkolenia dwie okazały się niekompletne - nie spełniały wszystkich wytycznych określonych w pkt IV. Zapytania ofertowego ("Istotne warunki zamówienia"). Spośród czterech pozostałych za najkorzystniejszą uznano ofertę firmy GLOBAL Training Centre Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa.

Punktacja otrzymanych ofert prezentowała się następująco (od najwyżej punktowanej):

lp Nazwa i adres oferenta ocena punktowa
1 GLOBAL TRAINING CENTRE SP. Z O.O.; Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa 123
2 FHU A PRIORI; ul.11 listopada 9, 44-330 Jastrzębie-Zdrój 117
3 CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU SP. Z O.O.; ul. Zamkowa 3, 95-200 Pabianice 97
4 ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W ŁODZI, ul. Łąkowa 4, 90-563 Łódź - OŚRODEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W WIELUNIU, ul. Mickiewicza 9, 98-300 Wieluń 70
5 CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU PROFIT SP. Z O.O.; Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa odrzucona
6 FUNDACJA ROZWOJU SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH NASZA SPRAWA; ul.Wojska Polskiego 12, 57-340 Duszniki-Zdrój odrzucona




















Wszystkim oferentom dziękujemy za zainteresowanie oraz odpowiedzi.

Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Zdjęcie zsfSEtO0 _018_003_401359

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze oferty

15‑05‑2014 15:24:00
Informacja o wyborze oferty

Nazwa zamawiającego

Gmina Konopnica, Powiat wieluński

Adres zamawiającego

Rynek 15, 98-313 Konopnica

Województwo

Łódzkie

Tryb zamówienia

Przetarg nieograniczony

Nr postępowania


GKO.271.3.2014

Przedmiot zamówienia

Przebudowa drogi gminnej odcinek Piaski - Kamyk, Gmina

Konopnica - etap II

Najkorzystniejsza oferta


Nr 1 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX Sp. z o. o.

42-700 Lubliniec

ul. Klonowa 11

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

- Kryterium cena brutto 100,00 pkt.


Łączna ocena - 100, 00 pkt.

Pozostałe oferty uzyskały ocenę


Nr 2 SIDROG Sp. z o. o.

98-235 Błaszki

Domaniew 9

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

- Kryterium cena brutto 84,80 pkt


Łączna ocena - 84,80 pkt.

Wójt
/-/ Mariola Hernas
Konopnica, 14.05.2014 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Zdjęcie qVuy4LQE _018_003_399024
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe

13‑05‑2014 15:59:01
ZAPYTANIE OFERTOWE

Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług szkoleniowych w ramach projektu "Nasza szansa" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz świadczenie dostaw i usług ściśle z tymi usługami związanych:

kod CPV 80500000-9 (usługi szkoleniowe)
kod CPV 85312320-8 (usługi doradztwa)


Uczestnikami Projektu będzie 10 osób (10 kobiet/0 mężczyzn), w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy.

Podstawa prawna trybu zamówienia: art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zmianami).

I. Zamawiający:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy
98-313 Konopnica
ul. Rynek 15

II. Przedmiot zamówienia:

1. miejsce realizacji: Gmina Konopnica
2. zamówienie obejmuje następujące zadania:

  • przygotowanie szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych;
  • realizację poszczególnych zadań, w tym warsztatów i poradnictwa indywidualnego przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie;
  • koordynację oraz nadzór merytoryczny nad realizowanymi zadaniami;
  • bieżącą współpracę z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia;
  • prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji warsztatów i poradnictwa indywidualnego, ściśle wg wytycznych Zamawiającego;
  • zapewnienie materiałów szkoleniowych i dydaktycznych dla wszystkich uczestników warsztatów i poradnictwa indywidualnego (teczka, notatnik, długopis oraz materiały szkoleniowe i dydaktyczne do każdego modułu szkoleniowego);
  • zapewnienie wyżywienia w formie cateringu dla 10 uczestników warsztatów i poradnictwa indywidualnego w każdym dniu szkoleniowym;
  • zapewnienie ubezpieczenia NNW dla 10 uczestników projektu na czas realizacji warsztatów i poradnictwa indywidualnego;
  • zapewnienie sali szkoleniowej do przeprowadzenia warsztatów i poradnictwa indywidualnego na terenie Gminy Konopnica;
  • wydanie uczestnikom projektu certyfikatów ukończenia udziału w warsztatach i poradnictwie indywidualnym.

3. Zakres szczegółowy świadczonych usług obejmuje:
1/ 18 godzin dydaktycznych warsztatów kompetencji psychospołecznych prowadzonych przez psychologa dla 10 Uczestników projektu. Program: wzmacnianie poczucia własnej wartości, asertywność, rozwiązywanie konfliktów, walka ze stresem, rozwijanie kompetencji komunikacyjnych. Termin realizacji: maj, październik, listopad 2014r.
2/ 12 godzin dydaktycznych warsztatów doradztwa zawodowego prowadzonego przez doradcę zawodowego dla 10 Uczestników projektu. Program: charakterystyka i wymagania współczesnego rynku pracy, aktywne metody poszukiwania zatrudnienia, dokumenty aplikacyjne, list motywacyjny, skuteczna autoprezentacja. Termin realizacji: czerwiec 2014r.
3/ 20 godzin dydaktycznych indywidualnego poradnictwa zawodowego dla 10 Uczestników projektu. Program: indywidualne wsparcie na rzecz aktywizacji zawodowej uczestników, diagnoza potrzeb Uczestników w kontekście wyboru kursów zawodowych. Termin: czerwiec 2014r.

III. Termin realizacji zamówienia:

Zamówienie musi zostać zrealizowane w okresie od maja 2014r. do listopada 2014r., zgodnie z harmonogramem realizacji Projektu.
Zamówienie realizowane będzie w dni powszednie od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9.00 do 15.30.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w harmonogramie zajęć i ilości osób objętych szkoleniem.

IV. Inne istotne warunki zamówienia:

Zamówienie musi być realizowane przez firmę szkoleniową:

  • posiadającą wpis do rejestru instytucji szkoleniowych WUP;
  • posiadającą wpis do podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia w zakresie agencji poradnictwa zawodowego;
  • z poświadczonymi referencjami doświadczeniem w realizacji usług szkoleniowo-doradczych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym;
  • zapewniająca kompleksowość wykonania usług szkoleniowo-doradczych stanowiących przedmiot niniejszego zapytania ofertowego;
  • nie podlegającą wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie.

V. Sposób przygotowania oferty:


Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis "Oferta na szkolenia w ramach projektu "Nasza szansa" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego".

Załączniki do oferty:
1) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy;
3) Aktualny wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia w zakresie agencji poradnictwa zawodowego;
4) Opis sposobu realizacji zamówienia;
5) Wykaz usług szkoleniowo-doradczych zrealizowanych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym;
6) Oświadczenie o braku podstaw do ubiegania się o zamówienie.

Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę prosimy złożyć osobiście, faxem, pocztą lub pocztą elektroniczną do dnia 22 maja 2014 roku, do godziny 9.00 pod adresem:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy
98-313 Konopnica
ul. Rynek 15
e-mail: gops_konopnica@post.pl
Tel./fax. 0-43 842-44-90

VI. Kryterium i sposób oceny oferty:
1) cena - 60 %

Najwyższą liczbę punktów - 60 otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę za wykonanie niniejszego zamówienia, a każda następna według poniższego wzoru:
Koszt oferty = Najniższa cena oferty/Cena oferty badanej x 100 x waga kryterium
W kryterium oceny koszt oferty Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt;
2) doświadczenie firmy w realizacji usług szkoleniowo-doradczych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - 30 %
Za każdą usługę szkoleniowo-doradczą dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym obejmujący warsztaty kompetencji psychospołecznych, warsztaty doradztwa zawodowego i indywidualne poradnictwo zawodowe Wykonawca otrzyma 1 pkt, przy czym maksymalnie Wykonawca może uzyskać 30 pkt. Kryterium oceny są potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
3) Wartość merytoryczna oferty - Opis sposobu realizacji usługi - 10 %

Opis sposobu realizacji usługi zostanie oceniony pod kątem planowanego zabezpieczenia logistycznego, kadrowego, technicznego oraz merytorycznego projektu.
Wobec wskazanego powyżej kryterium zostaną przyznane punkty pomocnicze w sposób następujący:
0 pkt brak opisu
3 pkt opis ogólny
5 pkt opis szczegółowy poruszający wszystkie zagadnienia dla danego tematu w sposób poprawny merytorycznie;
10 pkt opis pogłębiony poruszający wszystkie zagadnienia, świadczący o dogłębnej merytorycznej i analitycznej znajomości tematu;

W kryterium "Wartość merytoryczna oferty" Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt.

Łączna ocena będzie sumą ocen za poszczególne kryteria.

Zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, który w ramach przedstawionych powyżej kryteriów uzyska najwyższą ilość punktów.

VII. Wykluczenie z ubiegania się o zamówienie

Z ubiegania się o zamówienie wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Konopnicy.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Konopnicy, rozumie się wzajemne powiązania między Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Konopnicy lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy lub osobami wykonującymi w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
Pozostawaniu w związku małżeński, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy:
Wójt Gminy: Mariola Hernas

Osoby wykonujące w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy:
Wójt Gminy: Mariola Hernas

Zatwierdzono dnia 13 maja 2014 r.

Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas



Załączniki:

Załącznik nr 1 - Formularz oferty;
Załącznik nr 2 - Wykaz zrealizowanych usług;
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z ubiegania się o zmówienie.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Zdjęcie 23wM8mkT _018_003_399019
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik pdf Załącznik 1
13‑05‑2014 15:53:10
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
315KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 85 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  07‑01‑2014 08:12:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  07‑01‑2014 08:12:00
Data ostatniej aktualizacji:
07‑01‑2014 08:13:50
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie