2014


Plik pdf 2) Wzór umowy
26‑02‑2014 08:29:19
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
392KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf 3) Wzór sprawozdania
26‑02‑2014 08:29:01

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
190KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie

20‑02‑2014 15:40:48
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych


Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15. e-mail: ug_konopnica@post.pl ogłasza przetarg na zadanie "Dostawa opału".

KOD: CPV 09.11.12.10-5 węgiel kamienny
09.11.10.00-7 Produkty pochodne węgla


1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) 135 ton węgla - ekogroszku,
b) 3 ton węgla kostki,
c) 3 ton miału węglowego.
2. Dostawy będą dzielone dla:
1) budynku przy ulicy Parkowej 2 w Konopnicy;
2) Urzędu Gminy Konopnica przy ulicy Rynek 15;
3) Gminnego Ośrodka Kultury w Konopnicy przy ulicy Parkowa 16;
4) OSP Rychłocice
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry:
a) eko-groszek o parametrach od 10 mm do 35 mm, kaloryczność 28000 kJ, popiół max. - 6%, siarka max. - 0,6%, wilgotność max. Do 10%, spiekalność RI do 20; normy wg PN-82/G-97002
b) węgiel kostka o wartości opałowej węgla 21-22 MJ/kg, klasa wg PN-82/C-97003 , zawartość popiołu do 18%, zawartość wilgoci do 15%, max. zawartość siarki 0,8%, minimalna temperatura mięknięcia popiołu 10000 C;
c) miał węglowy o parametrach minimalna wartość opałowa 23 MJ/kg, maksymalna zawartość popiołu - 16%, maksymalna zawartość siarki - 0,75%, sortyment M II A (wg PN-68/G-97001), TYP 32.1 (wg PN-82/G-97002), wolny od zanieczyszczeń, domieszek mułu, kamieni i metali, max. zawartość wilgoci 15%, minimalna temp. mięknięcia popiołu 12000C, spiekalność RI ok. 15-22

2. Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - Kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23, tel. 043 /842-44-19 wew.123 - w sprawach procedury przetargowej; Anna Włodarczyk - Referent ds. gospodarki odpadami komunalnymi, tel. 043/842-44-19 wew.122 - w sprawach merytorycznych.
3. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na dostawę opału" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 28.02.2014r. do godziny 10.00.
4. Otwarcie nastąpi w tym samym dniu o godz.10:15.
5. Termin realizacji zamówienia - do 31.12.2014 r.
6. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane zgodnie z zasadami i prawidłowo ukończone.
Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uważać będzie wykonanie dostawy o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł.
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
8. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica lub ze strony: www.konopnica.finn.pl.
9. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
10. Kryteria oceny ofert - cena-100% (waga).
11. Zamawiający nie wymaga wadium.
12. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

Konopnica, dnia 19.02.2014
Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik doc SIWZ
20‑02‑2014 15:28:30
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
232KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik Nr 1 do SIWZ
20‑02‑2014 15:27:57
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
50KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik Nr 2 do SIWZ
20‑02‑2014 15:27:38
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
34KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik Nr 3 do SIWZ
20‑02‑2014 15:27:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
54KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik Nr 4 do SIWZ
20‑02‑2014 15:27:05
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
46KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
40KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik Nr 6 do SIWZ
20‑02‑2014 15:26:28

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
38KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 85 Numer strony: 3  4  5  6  7  
Informacja wytworzona przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  07‑01‑2014 08:12:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  07‑01‑2014 08:12:00
Data ostatniej aktualizacji:
07‑01‑2014 08:13:50
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie