2014


Plik pdf Załącznik 2
13‑05‑2014 15:34:19
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
284KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik 3
13‑05‑2014 15:32:42

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
331KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie

25‑04‑2014 13:19:16
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych


Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15, e-mail: ug_konopnica@post.pl ogłasza przetarg na zadanie p.n.: "Przebudowa drogi gminnej odcinek Piaski - Kamyk etap II".

1. Przedmiot zamówienia:

KOD CPV:
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232332-8 Telekomunikacyjne roboty dodatkowe
45233140-2 Roboty drogowe
45233226-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej odcinek Piaski - Kamyk etap II o długości 0,507 km.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

a) przebudowę drogi o szer. 4,00 m z obustronnymi poboczami gruntowymi szer. 2 x 1,00 m - pas 0,50 m pobocza wzmocniony kruszywem o grubości 8 cm;
b) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na zjazdach. Warstwa dolna grubości 12 cm - 37 szt.;
c) wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami. Elementy: rury betonowe śr. 40 cm
d) wykonanie koryt na poboczach jezdni. Głębokość koryta 10 cm
e) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ:

Załącznik Nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Załącznik Nr 11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
Załącznik Nr 12 do SIWZ - Przedmiary robót.

4. Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23 tel. (43) 8424419 w. 123 i Łukasz Bernaś - Inspektor ds. planowania przestrzennego i inwestycji - pok. Nr 21, tel. (43) 8424419 w. 121.

5. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na przebudowę drogi gminnej Piaski - Kamyk etap II" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 13.05.2014 r. do godziny 10.00.

6. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10.15.

7. Termin realizacji zamówienia: - do 30.09.2014 r. Termin rozpoczęcia robót nastąpi po podpisaniu umowy o dofinansowanie z Urzędem Marszałkowskim Województwa Łódzkiego.

8. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:

1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uważać będzie wykonanie budowy lub przebudowy czy rozbudowy drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto.
Wykonawca musi również posiadać dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
3) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a) drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót.
Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć dowody dotyczące najważniejszych kierowanych robót.
4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
5) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli:
a) posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

9. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.

10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica oraz na stronie internetowej: www.konopnica.finn.pl

11. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.

12. Kryteria oceny ofert - cena - 100 % (waga).

13. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy).
2) Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
  • pieniądzu;
  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
  • gwarancjach bankowych;
  • gwarancjach ubezpieczeniowych;
  • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i na okres związania z ofertą.
4) Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Poddębicach o/Zduńska Wola Filia w Konopnicy nr 69 9263 0000 0900 1386 2009 0011.

14. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty.

15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

16. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.

17. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

18. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

20. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

21. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

22. Projekt zostanie dofinansowany ze środków budżetu Województwa Łódzkiego.

WÓJT
/-/ Mariola Hernas

Konopnica, dnia 24.04.2014 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
145KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
2,6MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie

24‑03‑2014 09:26:31
OGŁOSZENIE O WYNIKU KONKURSU

Wójt Gminy Konopnica informuje, że w wyniku przeprowadzonego konkursu na "Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród mieszkańców gminy, w tym młodzieży poprzez prowadzenie i udział drużyn piłki nożnej juniorów i seniorów w rozgrywkach" wybrano ofertę złożoną przez Stowarzyszenie - Międzyzakładowy Ludowy Klub Sportowy w Konopnicy. Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do 15.12.2014 r. Roczna kwota dotacji wynosi 70.000,- zł.

Konopnica, 21.03.2014 r.
Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

06‑03‑2014 15:26:24
Zawiadomienie o wyborze oferty

Nazwa zamawiającego

Gmina Konopnica, Powiat wieluński

Adres zamawiającego

Rynek 15, 98-313 Konopnica

Województwo

Łódzkie

Tryb zamówienia

Przetarg nieograniczony

Nr postępowania


GKO.271.2.2014

Przedmiot zamówienia

Dostawa opału

Najkorzystniejsza oferta

Nr 2 - Transport Towarowy Handel Opałem Mirosław Stasiak

Kletnia

ul. Dworcowa 2,

97-545 Gomunice

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała oceny:

  • Kryterium cena brutto


Łączna ocena - 100, 00 pkt

Pozostałe oferty uzyskały oceny


Nr 1 - EUROKOMERS Sp. z o.o.

44-351 Turza Śl.

ul. Bogumińska 77c

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała oceny:

  • Kryterium cena brutto

Łączna ocena - 89,10 pkt

Nr 3 - ELBRUS " Sp. z o. o.

Stróża 36

98-332 Rząśnia

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała oceny:

  • Kryterium cena brutto

Łączna ocena - 85,80 pkt

Nr 5 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Beata Pająk

Biała 48, 332 Rząśnia

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała oceny:

  • Kryterium cena brutto

Łączna ocena - 89,10 pkt

Nr 6 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "GABIKO'

Romuald Godliński,

ul. Bohaterów Września 10a

98-313 Konopnica

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała oceny:

  • Kryterium cena brutto

Łączna ocena - 82,10 pkt












Nr 7 - GRAY Agnieszka Baleja

95-035 Ozorków

ul. Listopadowa 6A

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała oceny:

  • Kryterium cena brutto


Łączna ocena - 71,75 pkt.

Nr 4 - Oferta odrzucona - uzyskała 0, 00 pkt.



Wójt Gminy

/-/ Mariola Hernas
Konopnica,6.03.2014r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie

27‑02‑2014 10:03:27
Otwarty konkurs ofert na powierzenie realizacji zadania publicznego

Wójt Gminy Konopnica ogłasza otwarty konkurs ofert na powierzenie do realizacji zadania publicznego z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej i sportu w 2014 roku.

Na podstawie art. 11 ust. 1 i 2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536, z 2011 r. Nr 112, poz. 654, Nr 149, poz. 887, Nr 205, poz. 1211, Nr 208, poz. 1241, Nr 209, poz. 1244, Nr 232, poz. 1378) oraz Uchwały Nr XXXII/172/13 Rady Gminy Konopnica z dnia 29.11.2013 r. w sprawie przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Konopnica z organizacjami pozarządowymi w roku 2014 r. Wójt Gminy Konopnica ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej i sportu w 2014 roku. Zlecenie realizacji zadań publicznych nastąpi w formie wsparcia realizacji zadania publicznego poprzez udzielenie dotacji.

I. Rodzaj zadania
1. "Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród mieszkańców gminy, w tym młodzieży poprzez prowadzenie i udział drużyn piłki nożnej juniorów i seniorów w rozgrywkach".
II. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zadania w roku 2014 wynosi: 70 000 zł.
III. Zasady składania ofert i przyznawania dotacji:
1. Podmiotami uprawnionymi do złożenia oferty są:
1. organizacje pozarządowe;
2. podmioty uprawnione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
3. termin składania ofert do dnia 18.03.2014 r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Konkurs ofert - upowszechnianie kultury fizycznej i sportu" na druku wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania. (Dz. U. z 2011 r. nr 6, poz.25);
4. Złożenie oferty nie jest równoznaczne przyznaniem dotacji;
5. Na dane zadanie oferent może złożyć tylko jedną ofertę;
6. Oferta powinna zawierać w szczególności:
  • szczegółowy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego do realizacji
  • termin i miejsce realizacji zadania publicznego
  • kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego
  • informację o wcześniejszej działalności podmiotu składającego ofertę w zakresie, którego dotyczy zadanie
  • informację o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych zapewniających wykonanie zadania, w tym o wysokości środków finansowych uzyskanych z innych źródeł na realizację danego zadania
  • deklarację o zamiarze odpłatnego lub nieodpłatnego wykonania zadania
7. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
  • oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z KRS, innego rejestru lub ewidencji;
  • w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji podmiotów składających ofertę wspólna niż wynikający z KRS lub innego rejestru - dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta (ów);
  • pełnomocnictwo do działania w imieniu organizacji w przypadku, gdy ofertę o dotację podpisują osoby inne niż wskazane do reprezentacji zgodnie z rejestrem.
8. Wszystkie oferty zgłoszone do konkursu wraz z załączoną do niej dokumentacją pozostają w aktach Urzędu Gminy Konopnicy i bez względu na okoliczności nie będą zwracane oferentowi ani w trakcie procesu przyznawania dotacji, ani po jego zakończeniu.
9. Odpowiedzialność za dostarczenie oferty w terminie spoczywa na oferencie.
10. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty oraz dostarczeniem do Urzędu Gminy Konopnica ponosi oferent.
2. Zasady przyznawania dotacji:
1. Zasady przyznawania dotacji określają przepisy:
  • ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. Nr 96 poz. 873 z późń. zm.);
  • ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 885);
  • rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011 r. nr 6, poz.25).
2. W otwartym konkursie ofert uczestniczyć mogą organizacje pozarządowe, podmioty wymienione w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. nr 96, poz. 873 z późn. zm.) prowadzące działalność statutową w dziedzinie kultury fizycznej;
3. z dotacji mogą być pokrywane wydatki bezpośrednio związane z realizacją zadania;
4. szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania reguluje umowa pomiędzy oferentem a Gminą Konopnica;
5. Wójt Gminy może odmówić podmiotowi wyłonionemu w konkursie przyznania dotacji i podpisania umowy w przypadku, gdy okaże się, iż rzeczywisty zakres realizowanego zadania znacząco odbiega od opisanego w ofercie, podmiot lub jego reprezentanci utracą zdolność do czynności prawnych, zostaną ujawnione nieznane wcześniej okoliczności podważające wiarygodność merytoryczną lub finansową oferenta.
IV. Termin i warunki realizacji zadania:
1. Zadanie powinno być zrealizowane w okresie od podpisania umowy do 15 grudnia 2014 r.
2. Zadanie powinno być realizowane z najwyższą starannością.
V. Kryteria, tryb i termin rozpatrywania stosowane przy wyborze oferty:
1. merytoryczna wartość oferty, 0-5 punktów;
2. możliwość realizacji zadania przez podmiot składający ofertę, 0-5 punktów;
3. ocena kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania, 0-5 punktów;
4. udział środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego w realizacji zadania, 0-5 punktów;
5. dotychczasowa współpraca z samorządem, 0-5 punktów.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.03.2014 r. o godz. 10:15 w siedzibie Urzędu Gminy Konopnica.
3. Wybór oferty nastąpi w terminie 3 dni od daty wpływu ofert.
4. Oceny formalnej i merytorycznej złożonych ofert oraz ich kwalifikacji do otrzymania dotacji dokona komisja konkursowa powołana przez Wójt Gminy Konopnica.
5. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i tablicy ogłoszeniowej Urzędu Gminy Konopnica.
VI. Szczegółowe informacje w sprawie konkursu ofert można uzyskać w pokoju nr 17 w Urzędzie Gminy Konopnica w godzinach od 8:00-15:30, tel. 043/842 44 19 wew. 104.

VII. Informacja o zrealizowanych zadaniach w roku 2013
:

Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród mieszkańców gminy, w tym młodzieży poprzez prowadzenie i udział drużyn piłki nożnej juniorów i seniorów w rozgrywkach. Koszt zadania - 50.000 zł, w tym całość stanowi dotacja dla MLKS w Konopnicy.

Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik pdf 1) Wzór oferty
26‑02‑2014 08:31:08
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
231KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 85 Numer strony: 2  3  4  5  6  
Informacja wytworzona przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  07‑01‑2014 08:12:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  07‑01‑2014 08:12:00
Data ostatniej aktualizacji:
07‑01‑2014 08:13:50
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie