Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Zakup i dostawa opału”
Konopnica, 17.01.2022 r.
Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Znak: GKO.271.1.2022/A
Informacja z otwarcia ofert
Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne w trybie zapytania ofertowego na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Zakup i dostawa opału”.
Oferty w terminie do dnia 17.01.2022 r. do godziny 10:00 złożyli:
Oferta Nr 1 – Andrzej Wawrzyniak Firma Handlowa „ARCO”, Szynkielów 97, 98-313 Konopnica; NIP: 832 139 85 65;
Oferta Nr 2 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo-Usługowe Beata Pająk, Biała 49, 98-332 Rząśnia; NIP: 769 147 88 76;
Oferta Nr 3 - ”TOKAR” Michał Tokarek, Ul. Parkowa 7, 98-313 Konopnica; NIP: 832 151 05 71;
Oferta Nr 4 - ”WĘGLOPASZ” Sp. z o.o., Ul. Piątkowska 149/6, 60-648 Poznań; NIP: 781 18 98 441;
Oferta Nr 5 - ”RID” Radosław Kapiczyński Daniel Kapiczyński sp. jawna, ul. Kiełczygłowska 26b 98-170 Widawa; NIP: 831 160 09 01;
Oferta Nr 6 - FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ”DIANA” Szczerek Sławomir, Wólka Kłucka 201, 26-080 Mniów; NIP 658 107 51 83.
Przeznaczone kwoty na realizację zamówienia oraz liczba punktów przeznaczona poszczególnym Wykonawcom kształtuje się następująco:
Lp. | Dane Wykonawcy | Cena jednostkowa netto | Cena jednostkowa brutto | Cena całkowita brutto | Liczba punktów |
1 | Andrzej Wawrzyniak Firma Handlowa „ARCO” | 934,96 zł | 1 150,00 zł | 63 250,00 zł | 84,82 pkt |
2 | Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo-Usługowe Beata Pająk | 1 047,00 zł | 1 287,81 zł | 70 829,55 zł | 75,74 pkt |
3 | ”TOKAR” Michał Tokarek | 1 013,82 zł | 1 247,00 zł | 68 585,00 zł | 78,22 pkt |
4 | ”WĘGLOPASZ” Sp. z o.o. | 835,00 zł | 1 027,05 zł | 56 487,75 zł | 94,97 pkt |
5 | ”RID” Radosław Kapiczyński Daniel Kapiczyński sp. jawna | 793,00 zł | 975,39 zł | 53 646,45 zł | 100 pkt. |
6 | FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ”DIANA” Szczerek Sławomir | 1 219,51 zł | 1 500,00 zł | 82 500,00 zł | 65,03 pkt |
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zmiana załączników w zapytaniu ofertowym na wykonanie zamówienia: „Zakup i dostawa opału”
Informacja z otwarcia ofert na zadanie „Zakup oraz dostawa posypywarko – piaskarki”.
Konopnica, 12.01.2022 r.
Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Znak: GKO.271.2.2022/A
Informacja z otwarcia ofert
Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne w trybie zapytania ofertowego na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Zakup oraz dostawa posypywarko – piaskarki”.
Oferty w terminie do dnia 12.01.2022 r. do godziny 12:00 złożyli:
- Oferta Nr 1 – w dniu 12.01.2022 r. – MIR – RAD Mirosław Godek; Węglewo 8, 62-010 Pobiedziska; NIP: 77724917 40.
Przeznaczone kryteria oraz ocena tych kryteriów kształtują się następująco:
Lp. | Cena brutto (zł) | Gwarancja | Kryterium Cena Brutto | Kryterium Gwarancja | Suma punktów |
1 | 65 000 zł | 12 miesięcy | 90 pkt | 0 pkt | 90 pkt |
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zmiana treści zapytania ofertowego na wykonanie zamówienia: „Zakup i dostawa opału”
Konopnica, 11.01.2022 r.
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e- mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Dotyczy: Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia: „Zakup i dostawa opału”
Znak sprawy: GKO.271.1.2022/A
Zamawiający informuje, iż podpunkt 2.1. a) ulega zmianie w następujący sposób:
Było:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę opału w okresie od podpisania umowy do 30 kwietnia 2022 r. w ilości:
a) 40 ton węgla – ekogroszku;
Jest:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę opału w okresie od podpisania umowy do 30 kwietnia 2022 r. w ilości:
a) 55 ton węgla – ekogroszku;
W związku z powyższym Zamawiający przedłuża termin składania ofert z 13 stycznia 2022 r. godz. 10:00 do 17 stycznia 2022 r. do godziny 10:00.
Powyższe wyjaśnienia oraz zmiany należy uwzględnić przy składaniu ofert.
Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk
Ogłoszenie o sprzedaży rozsiewacza wapna i nawozów RCW-2500
Ogłoszenie o sprzedaży wozu asenizacyjnego 3000l
Informacja o wyborze oferty dot.: „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Konopnica”
Konopnica, dnia 04.01.2022 r.
Informacja o wyborze oferty
Dotyczy: przedstawienia oferty na „Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Konopnica” na okres od 01.02.2022-31.12.2022
Na zapytanie ofertowe z dnia 23.12.2021 r. dotyczące „Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Konopnica” w terminie do 31.12.2021 r. wpłynęła 1 oferta.
Przedłożona oferta przez Stowarzyszenie Centrum Wsparcia Społecznego ul. Brzozowa 5 96-314 Baranów, Stowarzyszenie Centrum Wsparcia Społecznego Schronisko Dla osób Bezdomnych z usługami opiekuńczymi Biłgoraj 1, 97-410 Kleszczów spełnia wszystkie wymogi formalne.
Katarzyna Gołębiowska
Kierownik GOPS w Konopnicy
Zaproszenie do składania oferty cenowej Gmina Konopnica zaprasza do złożenia oferty cenowej w ramach zamówienia pn.: „Zakup i dostawa opału”.
Konopnica, 4 stycznia 2022 r.
Zamawiający: Gmina Konopnica
98-313 Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e- mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Znak postępowania: GKO.271.1.2022/A
Zaproszenie do składania oferty cenowej
Gmina Konopnica zaprasza do złożenia oferty cenowej w ramach zamówienia pn.: „Zakup i dostawa opału”.
Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598). Wartość zamówienia nie przekracza 130.000 zł (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp).
1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Zakup i dostawa opału
2. Istotne warunki zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę opału w okresie od podpisania umowy do 30 kwietnia 2022 r. w ilości:
a) 40 ton węgla – ekogroszku;
2.2. Dostawy będą dzielone dla:
a) budynku przy ulicy Parkowej 2 w Konopnicy;
b) budynku Ośrodka Zdrowia w Szynkielowie;
3) budynku OSP w Szynkielowie.
2.3. Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry:
a) eko – groszek o parametrach od 5 mm do 25 mm (maks. 31,5 mm), kaloryczność min. 26 000 kJ, popiół maks. – 5 – 10 %, siarka maks. – 0,6 %, wilgotność maks. do 9 %, spiekalność RI do 20;
2.4. Wykonawca zobowiązany jest w dniu dostawy przedstawić dokument stwierdzający ilość dostarczonego opału i dołączyć świadectwo jakości.
2.5. Dostawa opału odbywać się będzie sukcesywnie w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym, na zlecenie telefonicznie w ciągu trzech dni od zgłoszenia. Zamawiający nie dopuszcza jednorazowej dostawy. Jednorazowa dostawa wynosić będzie ok. 3 – 5 ton.
2.6. Opał będzie każdorazowo ważony na koszt Wykonawcy, przy udziale pracownika Urzędu Gminy w Konopnicy.
2.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności danych zawartych w certyfikacie, tj. dokonania analizy dostarczonego opału pod kątem jego wartości opałowej. W przypadku stwierdzenia mniejszej kaloryczności opału niż określona w § 1 ust. 2 kosztami analizy obciąży Wykonawcę.
Wykonawca na własny koszt zamieni dany opał na odpowiadający wymaganiom zawartym w § 1 ust. 2.
2.8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia maks. o 20 % zamówienia w zależności od warunków pogodowych.
2.9. Do oferty należy dołączyć odpowiedni wpis do rejestru działalności gospodarczej (KRS lub inny dokument).
3. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl
4. Sposób przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „formularz ofertowy wykonawcy”, załączony do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:
- w formie elektronicznej na adres e – mail: urzad@konopnica.pl lub;
- w formie poczty tradycyjnej lub za pośrednictwem firmy kurierskiej;
do dnia 13 stycznia 2022 r. do godziny 10:00.
5. Kryterium oceny ofert:
Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną brutto.
- Najniższa cena – 100 % (100 punktów);
6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenie zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe na zadanie „Zakup oraz dostawa posypywarko – piaskarki"
Zamawiający: Gmina Konopnica Znak postępowania: GKO.271.2.2022/A
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa posypywarko – piaskarki.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
- Ładowność – 7000 kg;
- Masa własna – 2400 kg;
- Pojemność ładunkowa – 4,45 ;
- Długość skrzyni ładunkowej – 3000 mm;
- Szerokość skrzyni ładunkowej – 1930 mm;
- Wysokość skrzyni ładunkowej – 1050 mm;
- Wymiary gabarytowe (długość/ szerokość/ wysokość) – 5700/2400/2600 mm;
- Grubość blachy ścian – 3 mm;
- Rozstaw kół – 1850 mm;
- Zawieszenie: jednoosiowe, sztywne;
- Rozmiar ogumienia – 52x21,0 R22;
- Prędkość – 40 km/h;
- Mechanizm podający – łańcuchowy;
- Szerokość taśmy mechanizmu podającego – 400 mm;
- Liczba tarcz adaptera rozsypującego – 2;
- Maksymalne obroty tarcz adaptera rozsypującego – 540 obr/min;
- Napęd rozsiewacza – hydrauliczny;
- Stalowa skrzynia z łańcuchowym przenośnikiem podłogowym;
- Rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika lub górnym zaczepem;
- Stopa podporowa mechaniczna;
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoobwodowa lub dwuobwodowa;
- Napęd łańcuchowy: przekładnia walcowa z napędem hydraulicznym;
- Napęd tarcz adaptera rozsypującego: dwa silniki hydrauliczne;
- Podset serwisowy;
- Dwa kliny do kół, umieszczone w kielichach;
- Pełne oświetlenie LED;
- Gwarancja – minimum 12 miesięcy.
- Maszyna musi posiadać Certyfikat CE;
- Krata na górę – tak;
- Stan – nowy;
- Dostawa w cenie na adres – Urząd Gminy Konopnica; ul. Rynek 15; 98-313 Konopnica;
- Szerokość rozsypywania – 2,0 – 6,0 m;
- Przeznaczona do ciągnika o mocy – 100 km
3. Termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia – do 30 stycznia 2022 roku.
Zaproszenie do składania ofert na „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Konopnica”
Zaproszenie do składania ofert
„Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Konopnica”
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Konopnica - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica Tel. 43 842- 44-19 Fax. 43 842-44-90 E-mail: gops_konopnica@post.pl
II. Określenie sposobu komunikowania się:
Adres, pod którym można uzyskać informacje:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Pracownik uprawniony do kontaktów z Wykonawcami jest:
Imię i Nazwisko : Katarzyna Gołębiowska – Kierownik GOPS
Tel. 43 43 842 44 19 wew. 111 e-mail: gops_konopnica@post.pl
W godzinach od 7.30-15.30
III. Przedmiot zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie schronienia osobom bezdomnym (kobietom i mężczyznom) w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu gminy Konopnica oraz innym osobom bezdomnym w uzasadnionych przypadkach, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych.
3.2. Wymagany zakres usług w ramach przedmiotu zamówienia:
a) całodobowe schronienie z zapewnieniem miejsca do spania (materac, poduszka, kołdra lub koc i poszwy oraz prześcieradło) w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20° C oraz stałego dostępu do WC i łazienki z ciepłą i zimną wodą,
b) umożliwienie spożycia posiłku w pokoju mieszkalnym, a w razie potrzeby- karmienie, dostęp do pomieszczenia umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zapewnienie osobom bezdomnym posiłku lub całodziennego wyżywienia.
c) umożliwienie skorzystania z prysznica, w razie potrzeby pomoc w myciu, kąpaniu i ubieraniu,
d) umożliwienie skorzystania z wymiany odzieży (umożliwienie prania i suszenia odzieży),
e) opieka higieniczna, zapewnienie usług opiekuńczych w wydzielonym pomieszczeniu lub pokoju mieszkalnym, jeżeli łóżko jest oddzielone zasłoną,
f) zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży, w przypadku braku możliwości jej wymiany,
g) niezbędna pomoc w załatwianiu spraw osobistych,
h) zapewnienie pomocy w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych przysługujących na podstawie odrębnych przepisów, i) zapewnienie usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmocnienie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej m.in. przez: trening umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych, trening umiejętności interpersonalnych i umiejętności rozwiązywania problemów oraz uczestnictwo w grupach wsparcia,
j) zapewnienie opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 15 osób przebywających w schronisku oraz nie mniej niż 1 pracownika socjalnego na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku.
3.3. Zamawiający zastrzega, aby standard usług oraz obiektu świadczonych w prowadzonych przez oferentów placówkach był zapewniony na poziomie określonym w rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896 z późn. zm.).
3.4. Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Konopnica.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia/zmniejszenia ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty wyłącznie za czas rzeczywistego pobytu w schronisku skierowanych osób bezdomnych.
Każdorazowe umieszczenie osoby, o której mowa w pkt 3.1. odbywa się na podstawie decyzji administracyjnej o udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, którą wydaje Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy. Decyzja administracyjna wydawana jest w trybie art. 104 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.).
Z wybranym oferentem Gmina Konopnica podpisze umowę określającą prawa i obowiązki jej stron, w tym zapewnienia gotowości do przyjęcia osób kierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, a także tryb kontroli wykonania zleconej usługi.
3.5. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, za który rozliczenie następować będzie do 21 grudnia.
Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do GOPS.
Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia.
3.6. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.
3.8. Termin realizacji zamówienia: od 01.02.2022 do 31.12.2022 r.
3.9. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
1. Wymagania niezbędne:
a) w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi prowadzonego przez odpowiedniego miejscowo Wojewodę.
b) wymagania dotyczące lokalu schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi: na poziomie określonym w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni ( Dz.U. z 2018 poz. 896 z późn. zm.)
c) posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, niezbędnego do prawidłowego wykonania usług oraz zatrudnianie kadry posiadającej kwalifikacje określone w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
d) miejscem udzielonego schronienia powinno być województwo łódzkie
e) posiadanie niezbędnej kadry specjalistów do realizacji usługi o wymaganych przepisami prawa kwalifikacjach,
Podmioty nie spełniające ww. wymagań nie będą brane pod uwagę przy wyborze oferty.
2.Warunki i zakres realizacji :
1. Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia miejscem udzielonego schronienia powinno być województwo łódzkie.
2. Stawkę za dobę należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1).
3. Wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy ( zał. nr 3).
IV. Kryteria wyboru oferty:
1. Kryteria oceny oferty:
cena- 100%, tj. Zamawiający wybiera ofertę, która odpowiada wszystkim postawionym przez niego wymaganiom i o najniższej cenie za cały zakres usług koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku dwóch ofert o jednakowej cenie zostanie wybrana oferta w najbliższej odległości od Gminy Konopnica.
2.Sposób przygotowania oferty :
a) wypełniony formularz ofertowy wg złącznika nr. 1 – wzór oferty.
3.Wymagane dokumenty :
a) wyciąg z rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia funkcjonujących na terenie województwa łódzkiego prowadzonego przez wojewodę łódzkiego,
b) w przypadku osób prawnych, w tym stowarzyszeń i fundacji – aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS),
c) w przypadku pozostałych podmiotów aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),
d) dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,
e) inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające :
• upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,
• zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę umowy z Gminą Konopnica,
• upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń w tym zakresie.
f) odpis statutu lub umowy.
4.Miejsce i termin składania ofert:
Oferty można składać w następujący sposób :
a) drogą elektroniczną na adres e‐ mail : gops_konopnica@post.pl
b) drogą pocztową na adres: Gmina Konopnica 98-313 Konopnica ul. Rynek 15 z dopiskiem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Oferty należy składać do 31.12.2021 r. do godz. 14.00. Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
5. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w ciągu 7 dni i zostanie opublikowane na stronie https://gopskonopnica.pl, https://www.konopnica.finn.pl
Załączniki do pobrania :
1. Formularz ofertowy
2.Oświadczenie o spełnianiu warunków
3. Projekt umowy
4. Klauzula RODO.
Konopnica, dnia 23.12.2021 r.
Kierownik GOP w Konopnicy
/-/ Katarzyna Gołębiowska