Archiwum zamówień publicznych 2006 - 2012

Informacje, ogłoszenia i komunikaty dotyczące archiwalnych zamówień publicznych z lat 2006 - 2012

Ustawa o zamówieniach publicznych określa zasady, formy i tryb udzielania zamówień publicznych, organ właściwy w sprawach o zamówienia publiczne, a także tryb rozpatrywania protestów i odwołań złożonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Konopnicy, ul. Spółdzielcza 3, 98-313 Konopnica, tel.(0 43) 842-44-10, fax (0 43) 842-44-90 ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURO NA DOSTAWĘ PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWEK SZKOLNYCH PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W KONOPNICY I SZKOLE PODSTAWOWEJ W SZYNKIELOWIE

  1. Przedmiotem zamówienia jest :
    • DOSTWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO SP W KONOPNICY I SP W SZYNKIELOWIE
    • DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN DO SP W KONOPNICY I SP W SZYNKIELOWIE
    • DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO SP W KONOPNICY I SP W SZYNKIELOWIE
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  3. Termin wykonania zamówienia:
    • od dnia podpisania umowy do 30-04-2007 r.
  4. Termin związania z ofertą - składający ofertę pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
  5. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
    • Termin składania ofert upływa dnia 08.02.2007r. do godz. 10.00.
    • Oferty należy składać w siedzibie:Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego w Konopnicy,przy ul. Spółdzielczej 3.
    • Oferty otrzymane przez zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
    • Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 08.02.2007r. o godz. 10:00 w siedzibie Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego w Konopnicy.
  6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.. Przedmiot zamówienia wykonają w terminie określonym w pkt 3.
  7. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem zaznaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zamawiający dokona oceny ofert, które spełniają wszystkie wymogi formalne.Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie jedynym kryterium - cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT) - 100%
    Cena = (Cena oferowana minimalna brutto / Cena badanej oferty brutto) 100 pkt x 100%
    Zamawiający przyzna kontrakt wykonawcy, co do którego oferty ustalono, iż odpowiada ona wymaganiom przedstawionym w dokumentach przetargowych i który zaoferował najniższą cenę ofertową.
  8. Wymagania dotyczące wadium - Zamawiający zgodnie z art.. 45 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium.
  9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy Konopnica, otrzymać nieodpłatnie pocztą lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, w godz. 8:00 - 15:00
  10. Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami - Zofia Amruszkiewicz tel. (043) 842-44-10; fax (043) 842-44-10
  11. ogłoszenie ukazało się w portalu internetowym zamówień publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 25-01-2007 r.

Kierownik GZEASz

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik exe Dokumetacja do przetargu
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/x-dosexec
Rozmiar:
161KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W KONOPNICY ul. Spółdzielcza 3 98-313 Konopnica ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 000 EURONA DOSTAWĘ 65 000 l OLEJU OPAŁOWEGO do kotłowni Szkoły Podstawowej i Domu Nauczyciela w Konopnicy oraz 25 000 l dla Szkoły Podstawowej w Rychłocicach.
  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego (kod wg. CPV: 23122100-9).
  2. Zamówienie obejmuje zakup 90 000 l oleju opałowego lekkiego klasy EKOTERM PLUS oraz wszelkich niezbędnych czynności związanych z transportem i napełnianiem zbiorników znajdujących się w w/w obiektach
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  4. Termin wykonania zamówienia:Sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31-12-2007 r.
  5. Termin związania z ofertą - składający ofertę pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
  6. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
    • Termin składania ofert upływa dnia 26.01.2007r. do godz. 10.00
    • Oferty należy składać w siedzibie: Gminnego Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego Szkół w Konopnicy, ul. Spółdzielcza 3 98-313 Konopnica
    • Oferty otrzymane przez zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
    • Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 26.01.2007r. o godz. 10.00 w siedzibie GZEASz w Konopnicy.
  7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    - W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.
  8. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem zaznaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
    - Zamawiający dokona oceny ofert, które spełniają wszystkie wymogi formalne.Nazwa kryterium: cena za 1 litr oleju opałowego (brutto) w dniu 26.01.2007 r.
    Waga - 100 %
    - Zamawiający przyzna kontrakt wykonawcy, co do którego oferty ustalono, iż odpowiada ona wymaganiom przedstawionym w dokumentach przetargowych i który zaoferował najniższą cenę ofertową.
  9. Wymagania dotyczące wadium - Zamawiający zgodnie z art.. 45 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium.
  10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy Konopnica lub otrzymać nieodpłatnie pocztą lub osobiście w siedzibie Zamawiającego,, w godz. 8.000 - 15.00
  11. Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami - Zofia Amruszkiewicz tel. (043) 842-44-10; fax (043) 842-44-10
  12. Ogłoszenie ukazało się na stronie internetowej Urzędu Gminy Konopnica w dniu 12.01.2007 r. oraz na stronie portalu UZP


KIEROWNIK GZEAS
(-) Zofia Amruszkiewicz

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik doc UM.OLEJ opał
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
41KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc SIWUZ olej opał. 2007
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
76KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc FORMULARZ OFERTOWY.Olej opał.
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
34KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM PONIzEJ 60.000 EURO

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Gospodarstwo Pomocnicze przy Urzędzie Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, tel.(043) 842-44-76, fax 842-43-15 ogłasza przetarg na dostawę olejów.
KOD CPV : 23.12.11.00-2, 23.12.31.00-6, 23.12.36.10-4
1.Zamówienie obejmuje dostawę olejów :
- napędowego w ilości 25.000 litrów w ciągu roku.
- silnikowego SUPEROL CC30 w ilości 1500 litrów w ciągu roku
- hydraulicznego HL 46 w ilości 1500 litrów w ciągu rolu.



  1. Uprawniony do kontaktu z oferentami - Pan Józef Majda - kierownik Gospodarstwa Pomocniczego przy Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 23 , tel.(043) 842-44-76.
  2. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na dostawę oleju" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 23 do dnia 26.01.2007 r. do godziny 10.00.
  3. Otwarcie nastąpi w tym samym dniu o godz.10,30.
  4. Nie dopuszcza się składanie oferty wariantowej i częściowej.
  5. Termin realizacji zamówienia - do 31.12. 2007 r.
  6. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1
  7. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica lub ze strony : www.konopnica.finn.pl
  8. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
  9. Kryteria oceny ofert- cena-100% (waga)
  10. Zamawiający nie wymaga wadium.
  11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Kierownik Gospodarstwa Pomocniczego(-)Józef MajdaKonopnica 08.01.2007 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik doc Form.ofer.dostawa
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
40KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Oświadczenie-zał.2
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
35KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Specyfikacja-olej napędowy
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
103KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 683 Numer strony: 1 .. 64  65  66  67  68  
Informacja wytworzona przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  07‑05‑2003 12:49:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
17‑01‑2013 10:21:59
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive