Archiwum zamówień publicznych 2006 - 2012

Informacje, ogłoszenia i komunikaty dotyczące archiwalnych zamówień publicznych z lat 2006 - 2012

Ustawa o zamówieniach publicznych określa zasady, formy i tryb udzielania zamówień publicznych, organ właściwy w sprawach o zamówienia publiczne, a także tryb rozpatrywania protestów i odwołań złożonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
50KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
24KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

[pusty]

23‑07‑2012 10:11:16
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych.

Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15, e-mail: ug_konopnica@post.pl ogłasza przetarg na: Zadanie p.n. "Przebudowa drogi gminnej - odcinek drogi Piaski - Kamyk".
  1. Przedmiot zamówienia:
    KOD CPV:
    45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
    45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe
    45233140-2 - Roboty drogowe
    45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
    45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
    45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
    45233320-8 - Fundamentowanie dróg
    45236000-0 - Wyrównywanie terenu


    1. Zakres robót obejmuje:
      1. Roboty przygotowawcze:
        1. Roboty pomiarowe - 1,007 km;
        2. Mechaniczne karczowanie zagajników i krzaków;
        3. Usuniecie warstwy ziemi urodzajnej za pomocą spycharek obręb skrzyżowań;
      2. Roboty ziemne;
      3. Podbudowa z kruszyw łamanych - grubość 15 cm.;
      4. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - 4 cm.;
      5. Zjazdy gospodarcze - 37 szt.;
      6. Utwardzenie poboczy po obu stronach drogi;
      7. Roboty wykończeniowe;
      8. Ustawienie znaków pionowych;
      9. Przepusty;
      10. Roboty kolizyjne.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiący załącznik do SIWZ.
  2. Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23 i Łukasz Bernaś - Podinspektor ds. planowania przestrzennego i inwestycji, pok. 21, tel. (043) 842-44-98.
  3. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na Zadanie p.n. "Przebudowa drogi gminnej - odcinek drogi Piaski - Kamyk" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 6.08.2012 r. do godziny 10:00.
  4. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10:15.
  5. Termin realizacji zamówienia: do 15.09.2012 r. łącznie z odbiorem robót.
  6. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    • posiadania wiedzy i doświadczenia,
    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    • sytuacji ekonomicznej i finansowej,
    • zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie drogi,
    • dysponują przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej,
    • są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wielkości adekwatnej (nie niższej) do wartości ofertowej zamówienia.
  7. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
  8. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica oraz na stronie internetowej: www.konopnica.finn.pl.
  9. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
  10. Kryteria oceny ofert - cena - 100 % (waga).
  11. Zamawiający nie wymaga wadium.
  12. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  14. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
  15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  19. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Wójt
/-/ Mariola Hernas
Konopnica, dnia 19.07.2012 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik doc SIWZ
23‑07‑2012 09:12:26
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
131KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Formularz ofertowy
23‑07‑2012 09:11:57
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
39KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
38KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
24KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
30KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Projekt umowy
23‑07‑2012 09:02:57
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
54KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 683 Numer strony: 1  2  3  4  5  .. 69
Informacja wytworzona przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  07‑05‑2003 12:49:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  07‑05‑2003 12:49:00
Data ostatniej aktualizacji:
17‑01‑2013 10:21:59
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie