Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Klubu „SENIOR+” w Konopnicy
Konopnica, dnia 11.12.2020 r.
OGŁOSZENIE
NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIKA KLUBU „SENIOR+” W KONOPNICY 98-313 KONOPNICA UL. STAROWIEJSKA 22
Nazwa i adres jednostki.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15
Określenie stanowiska urzędniczego.
Kierownik Klubu „Senior+” w Konopnicy
Wymiar czasu pracy: ¼ etatu.
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Miejsce wykonywania pracy: Klub „Senior+” w Konopnicy ul. Starowiejska 22, 98-313 Konopnica
Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata.
- Obywatelstwo polskie,
- Wykształcenie wyższe,
- Co najmniej 5 - letni staż pracy, w tym co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej,
- Posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- Znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe.
- Osoba ubiegająca się na stanowisko Kierownika Klubu Senior + powinna posiadać wiedzę w zakresie specyfiki pracy w Klubach Seniora.
- Znajomość specyfiki pracy z osobami starszymi.
- Znajomość przepisów:
- Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876).
- Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2015 – 2020.
- Predyspozycje: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność kierowania zespołem i współdziałania w zespole, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, stabilność emocjonalna, odporność na stres.
- Dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office, w tym programów użytkowych takich jak Word i Excel,
- Nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.
- Kierowanie bieżącą działalnością Klubu „Senior+” w Konopnicy.
- Realizacja programu działalności Klubu „Senior+” w Konopnicy.
- Ustalanie i realizacja rocznego budżetu Klubu.
- Prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciami Seniorów lub rezygnacją z dalszego pobytu w Klubie.
- Opracowanie planu pracy Klubu i czuwanie nad jego realizacją.
- Odpowiedzialność za powierzony majątek, w tym realizacja wydatków Klubu „Senior+” w Konopnicy.
- Dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji Klubu.
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie m.in. - listy obecności uczestników Klubu, dokumentacji uczestników klubu oraz dokumentacji osób prowadzących zajęcia.
- Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów.
- Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami w tym zakresie.
- Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb Seniorów.
- Koordynowanie spotkań i zajęć dla seniorów.
- Kompleksowe prowadzenie Klubu i organizowanie zajęć dla seniorów.
- Organizowanie form wsparcia dla Seniorów.
- Zaspokajanie potrzeb edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych uczestników Klubu.
- Organizowanie spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc.
- Organizowanie pracy specjalistów zatrudnionych w Klubie w zależności od potrzeb i działań na rzecz seniorów.
- Prowadzenie postępowania proceduralnego, przy akceptacji Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej, dotyczącego zatrudniania specjalistów.
- Dokonywanie w ramach budżetu Klubu Senior + stosownych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć.
- Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu „Senior+” w Konopnicy.
- Nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami, które mogą się włączyć w działalność Klubu.
- Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych w zajęciach.
- Reprezentowanie Klubu „Senior+” na zewnątrz oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Klubu.
- Dokumentowanie działalności Klubu „Senior+” w Konopnicy między innym w postaci dokumentacji fotograficznej, opisów poszczególnych działań.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
- Stanowisko pracy usytuowane w budynku Klubu „Senior+” w Konopnicy ul. Starowiejska 22, 98-313 Konopnica. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.
- Praca w wymiarze 1/4 etatu, praca z osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi oraz praca administracyjno-biurowa, współpraca z Kierownikiem oraz pracownikami GOPS w Konopnicy.
- Okres zatrudnienia: od stycznia 2021 r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu listopadzie 2020 r. tj, miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty.
- list motywacyjny,
- życiorys – CV, uwzględniający dokładny opis przebiegu kariery zawodowej,
- wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, druk w załączeniu,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia),
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, w przypadku trwania zatrudnienia),
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
- w przypadku kandydata z orzeczoną niepełnosprawnością - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną –stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Inne informacje:
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wszystkie dokumenty składane w oryginale powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnica lub przesłać w terminie do dnia 21.12.2020 r. do godz. 15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do siedziby jednostki) na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Klubu „Senior+” w Konopnicy.
Dokumenty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w dniu 22.12.2020 r. o godz. 10.00.
Nabór będzie się odbywał w dwóch etapach:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Katarzyna Gołębiowska – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, tel. 43 842 44 19 wew. 111, pok. nr 11.
Kierownik GOPS zastrzega sobie prawo do:
-odwołania konkursu bez podania przyczyny;
-nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.
Kierownik GOPS w Konopnicy
(-) Katarzyna Gołębiowska
Nabór na wolne stanowisko konserwator urządzeń wodno-kanalizacyjnych w Urzędzie Gminy Konopnica
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Konopnica
ogłasza nabór na wolne stanowisko konserwator urządzeń wodno-kanalizacyjnych
w Urzędzie Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
- Miejsce pracy – Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica – teren gminy Konopnica
Wymiar czasu pracy – 1/1
Planowany termin zatrudnienia – sierpień 2020 r.
Określenie stanowiska – konserwator urządzeń wodno-kanalizacyjnych
2. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie co najmniej zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe;
- obywatelstwo polskie;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na zajmowanym stanowisku.
3. Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
- umiejętność dobrej organizacji pracy;
- obowiązkowość, rzetelność, dokładność, sumienność, komunikatywność, samodzielność w pracy;
- dyspozycyjność;
- prawo jazdy kat. B i T.
4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- Wykonywanie bieżących prac przy usuwaniu awarii wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Konserwacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Odczyty wodomierzy.
- Bieżąca kontrola przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Kontrola wykonania nowych przyłączy oraz rozbudowy istniejących zgodnie z warunkami technicznymi oraz posiadanym pozwoleniem.
- Czuwanie nad prawidłową pracą oczyszczalni ścieków.
- Wykonywanie prac porządkowych i remontowo-budowlanych.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV);
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętnościach;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, I piętro, p. 19 lub przesłać w terminie do dnia 24.07.2020 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko robotnik gospodarczy w Urzędzie Gminy Konopnica”.
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie.
W wyniku ww. analizy zostanie wytypowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Dokumenty złożone przez kandydata, który zostanie zakwalifikowany do zatrudnienia zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty rekrutacyjne pozostałych kandydatów można odebrać osobiście w terminie 30 dni od zakończenia naboru, po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 43 842 44 19 oraz w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica.
Nabór na wolne stanowisko robotnik gospodarczy-sprzątaczka w Urzędzie Gminy Konopnica
INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU
INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU
NA STANOWISKO DYREKTORA Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy
Urząd Gminy Konopnica
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
informuje, że w wyniku przeprowadzonego konkursu na stanowisko dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy
została wybrana Pani
Anna Krześniak
UZASADNIENIE DOKONANEGO WYBORU LUB NIEROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU
Wyłoniona kandydatka wykazała się wiedzą, znajomością zagadnień dotyczących funkcjonowania instytucji kultury, pozyskiwania środków zewnętrznych oraz niezbędnych przepisów prawa. Podczas rozmowy zaprezentowała się jako osoba kompetentna i komunikatywna. Posiada doświadczenie w kierowaniu instytucją działającą w oparciu o finanse publiczne. Wiedza merytoryczna jak i praktyczna kandydatki dają gwarancję prawidłowego wykonywania pracy i powierzonych jej obowiązków.
Konopnica, dnia 20.05.2020 r.
Wójt Gminy Konopnia
(-) Grzegorz Turalczyk
Wójt Gminy Konopnica ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy
Wójt Gminy Konopnica ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy
Zatrudnienie na podstawie powołania na czas określony – 5 lat
I.
Wymiar etatu: 1/1
Przewidywany termin zatrudnienia: 1 czerwiec 2020 r.
Miejsce wykonywania pracy, nazwa i adres instytucji kultury: Gminne Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Konopnicy, ul. Parkowa 16, 98-313 Konopnica
II. Określenie stanowiska:
Dyrektor Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy
III. 1.Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w trybie ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz.1440 z późn. zm.),
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- posiadanie 3-letniego stażu pracy na równorzędnym stanowisku,
- prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
-wykształcenie wyższe związane z zarządzaniem instytucjami kultury,
-znajomość przepisów prawnych, dotyczących funkcjonowania instytucji kultury i finansów publicznych,
- znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem środków pozabudżetowych, w tym unijnych na realizację projektów kulturalnych,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest konkurs:
- zarządzanie Gminnym Centrum Kultury i Biblioteką Publiczną w Konopnicy w zakresie zadań określonych w Statucie instytucji,
- realizacja programu działania zgodnie z umową zawartą w trybie art.15 ust. 5 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.194),
- kierowanie bieżącą działalnością instytucji kultury i reprezentowanie jej na zewnątrz,
- pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację celów statutowych instytucji,
- współpraca z organami Gminy, jednostkami pomocniczymi i organizacyjnymi Gminy, placówkami oświatowymi, kulturalnymi, działającymi w zakresie sportu, fundacjami, stowarzyszeniami, artystami, twórcami oraz podmiotami działającymi w zakresie działalności pożytku publicznego.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) koncepcja funkcjonowania Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);
6) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
7) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
8) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
9) oświadczenie kandydata, o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
10) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest konkurs;
11) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
12) oświadczenie kandydata o posiadaniu prawa jazdy kad. B;
13) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu;
14) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w skrzynce podawczej znajdującej się przed wejściem do Urzędu Gminy Konopnica lub przesłać w terminie do dnia 12.05.2020 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy”.
Z Regulaminem konkursu można się zapoznać w Urzędzie Gminy Konopnica przy ul. Rynek 15 I p. pok. 20 po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, a wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (43)842 44 19 w. 120.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną o tym fakcie powiadomieni telefonicznie wraz z podaniem terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 14.05.2020 r. o godz. 10:00.
Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
VI. Inne informacje:
1) Kandydaci mogą zapoznać się z warunkami organizacyjno - finansowymi działalności Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy w Urzędzie Gminy Konopnica przy ul. Rynek 15, I p. pok. 20 po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, te. 43 842 44 19 w.120.
2) Ostateczną decyzję w sprawie zatrudnienia po przeprowadzonej procedurze konkursowej podejmuje Wójt Gminy Konopnicy.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze do spraw planowania przestrzennego i inwestycji
w Urzędzie Gminy Konopnica
Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze została wybrana Pani Izabela Dąbrowska, zamieszkała Grębień.
Uzasadnienie dokonanego wyboru: Kandydatka posiada odpowiednie kwalifikacje, wiedzę oraz doświadczenie zawodowe wymagane na stanowisku ds. planowania przestrzennego i inwestycji.
Wójt Gminy Konopnica
Grzegorz Turalczyk
Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw planowania przestrzennego i inwestycji
Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
do spraw planowania przestrzennego i inwestycji
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica,
II. Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. planowania przestrzennego i inwestycji
III.
1.Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office,
- znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o ochronie zabytków, kodeks postępowania administracyjnego,
- prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- odporność na stres,
- staż pracy na stanowisku urzędniczym,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach szczególnych obowiązujących w tym zakresie.
2. Wnioskowanie o sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium, współdziałanie w zabezpieczeniu odpowiednich środków organizacyjnych i finansowych dla tego celu.
3. Ocena realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium, występowanie o zmiany tych planów.
4. Nadzór nad obsługą prac planistycznych, współdziałanie w uzgadnianiu planów w toku ich opracowywania, współudział w organizowaniu konsultacji społecznych i wykładanie planów do publicznego wglądu.
5. Prowadzenie rejestru uchwalonych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian.
6. Wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego.
7. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego.
8. Wydawanie postanowień o zgodności projektu podziału nieruchomości z planem zagospodarowania przestrzennego gminy.
9. Zawiadamianie zainteresowanych właścicieli i użytkowników o przeznaczeniu terenów oraz innych ograniczeń wynikających z uchwalonego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium.
10. Prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach.
11. Udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorach robót.
12. Organizowanie i zapewnianie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami.
13. Rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych.
14. Współpraca z kierownikiem Referatu w realizacji zadań inwestycyjnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w wyborze procedury udzielenia zamówienia publicznego.
15. Weryfikowanie projektów technicznych dostarczanych przez projektantów dla inwestycji gminnych.
16. Uczestnictwo w sporządzaniu rocznej inwentaryzacji robót w toku, sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi (sporządzanie OT).
17. Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
18. Prowadzenie spraw targowisk i targów.
19. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, organizacją, modernizacją i konserwacją oświetlenia miejsc publicznych, placów i dróg znajdujących się na terenie gminy.
20. Planowanie i organizacja zaopatrzenia w energię i ciepło.
21. Realizowanie zadań z zakresu prawa geologicznego i górniczego.
22. Nadzór nad przygotowywaniem, wdrażaniem, aktualizowaniem strategicznych dokumentów rozwoju gminy, w tym Programu Rewitalizacji oraz koordynacja prac związanych ze sprawozdawczością w tym zakresie.
23. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów i przyjmowaniem zgłoszeń zamiaru ich usunięcia.
24. Wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa nalężących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy.
25. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;
3) umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;
4) praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym, na I piętrze budynku Urzędu Gminy Konopnica;
5) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
VI. Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r., poz. 1282) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
VII. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);
5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
8) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
9) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie kandydata o posiadaniu prawa jazdy kad. B;
11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica lub przesłać w terminie do dnia 09.03.2020 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko do spraw planowania przestrzennego i inwestycji”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 10.03.2020 r. o godz. 08:00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
VIII. Inne informacje:
Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Aurelia Pustkowska – Inspektor ds. organizacyjnych i kadrowych, tel. 43/842 44 19, pok. nr 18.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Konopnica, dnia 24.02.2020 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze do spraw planowania przestrzennego i inwestycji
w Urzędzie Gminy Konopnica
Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze nie został wyłoniony żaden kandydat.
Wójt Gminy Konopnica
Grzegorz Turalczyk
Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw planowania przestrzennego i inwestycji
Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
do spraw planowania przestrzennego i inwestycji
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
II. Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. planowania przestrzennego i inwestycji
III. 1.Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office,
- znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o ochronie zabytków, kodeks postępowania administracyjnego,
- posiadanie 2-letniego stażu pracy,
- prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- odporność na stres,
- staż pracy na stanowisku urzędniczym,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach szczególnych obowiązujących w tym zakresie.
2. Wnioskowanie o sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium, współdziałanie w zabezpieczeniu odpowiednich środków organizacyjnych i finansowych dla tego celu.
3. Ocena realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium, występowanie o zmiany tych planów.
4. Nadzór nad obsługą prac planistycznych, współdziałanie w uzgadnianiu planów w toku ich opracowywania, współudział w organizowaniu konsultacji społecznych i wykładanie planów do publicznego wglądu.
5. Prowadzenie rejestru uchwalonych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian.
6. Wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego.
7. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego.
8. Wydawanie postanowień o zgodności projektu podziału nieruchomości z planem zagospodarowania przestrzennego gminy.
9. Zawiadamianie zainteresowanych właścicieli i użytkowników o przeznaczeniu terenów oraz innych ograniczeń wynikających z uchwalonego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium.
10. Prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach.
11. Udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorach robót.
12. Organizowanie i zapewnianie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami.
13. Rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych.
14. Współpraca z kierownikiem Referatu w realizacji zadań inwestycyjnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w wyborze procedury udzielenia zamówienia publicznego.
15. Weryfikowanie projektów technicznych dostarczanych przez projektantów dla inwestycji gminnych.
16. Uczestnictwo w sporządzaniu rocznej inwentaryzacji robót w toku, sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi (sporządzanie OT).
17. Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
18. Prowadzenie spraw targowisk i targów.
19. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, organizacją, modernizacją i konserwacją oświetlenia miejsc publicznych, placów i dróg znajdujących się na terenie gminy.
20. Planowanie i organizacja zaopatrzenia w energię i ciepło.
21. Realizowanie zadań z zakresu prawa geologicznego i górniczego.
22. Nadzór nad przygotowywaniem, wdrażaniem, aktualizowaniem strategicznych dokumentów rozwoju gminy, w tym Programu Rewitalizacji oraz koordynacja prac związanych ze sprawozdawczością w tym zakresie.
23. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów i przyjmowaniem zgłoszeń zamiaru ich usunięcia.
24. Wykonywanie innych zadań nałożonych przepisami prawa nalężących zakresowo do zajmowanego stanowiska pracy.
25. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni oczekiwania pracodawcy;
3) umowa o pracę w wymiarze 1 etatu;
4) praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym, na I piętrze budynku Urzędu Gminy Konopnica;
5) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
VI. Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r., poz. 1282) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
VII. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy o pracę);
5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia);
6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
8) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
9) oświadczenie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie kandydata o posiadaniu prawa jazdy kad. B;
11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica lub przesłać w terminie do dnia 18.02.2020 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko do spraw planowania przestrzennego i inwestycji”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Konopnica w dniu 19.02.2020 r. o godz. 10:00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica.
VIII. Inne informacje:
Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Konopnica działa dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji: Aurelia Pustkowska – Inspektor ds. organizacyjnych i kadrowych, tel. 43/842 44 19, pok. nr 18.
Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. 72 Pułku Piechoty „Radom” w Konopnicy
W dniu 30 maja 2019 r. w Urzędzie Gminy Konopnica odbył się konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. 72 Pułku Piechoty „Radom” w Konopnicy. W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłoniła kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. 72 Pułku Piechoty „Radom” w Konopnicy Pana Michała Janika.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk