Ogłoszenie o unieważnieniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze
OGŁOSZENIE
O UNIEWAŻNIENIU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownik Gminnego Ośrodka Opieki Społecznej w Konopnicy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223. poz. 1458 z poźn. zm.) unieważnia nabór na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
Dotychczas złożone dokumenty aplikacyjne można odebrać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.45 do 15.30 w pokoju Nr 11 w terminie 14 dni od unieważnienia.
Kierownik GOPS
w Konopnicy
( - ) Aneta Łudczak
Konopnica, dnia 08.01.2013r
Informacja o wynikach wstepnej selekcji kandydatów
o wynikach wstępnej selekcji pod względem formalnym kandydatów, którzy złożyli dokumenty w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze: referenta ds. świadczeń rodzinnych
i funduszu alimentacyjnego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy
Sprawdzono kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne.
W wyniku takiej selekcji stwierdza się co następuje:
- We wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 31 grudnia 2012 r. dokumenty złożyło 8 osób.
- Lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco (w kolejności wpływu ofert):
Lp. | Imię i nazwisko | Miejsce zamieszkania |
1. | Katarzyna Kubiak | Osjaków |
2. | Paulina Włodarczyk | Wielgie |
Nie umieszczenie na w/w liście jest jednoznaczne z niespełnieniem warunków określonych w ogłoszeniu o naborze i nie zakwalifikowaniu do następnego etapu prowadzonego naboru.
Osoby nie spełniające wymogów formalnych mogą odebrać złożone dokumenty w pokoju Nr 11.
Z osobami umieszczonymi na tej liście Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.
/-/ Aneta Łudczak
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.
Wolne stanowisko urzędnicze:
Referent ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego na 1 etat.
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe - preferowane wykształcenie administracyjne lub ekonomiczne,
- minimalny 6 miesięczny staż pracy w jednostkach pomocy społecznej,
- praktyczna umiejętność obsługi sprzętu komputerowego oraz znajomość podstawowych programów komputerowych,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych,
- znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi programu komputerowego do świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,
- znajomość obsługi komputerów od strony programowej i sprzętowej,
- umiejętność analizy dokumentów,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- rzetelność, kreatywność, samodyscyplina, komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych, w tym zasiłków rodzinnych, dodatków do nich oraz zasiłków pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
- opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych, oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
- prowadzenie postępowań wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych,
- prowadzenie postępowań wobec osób zobowiązanych do świadczenia alimentacyjnego na podstawie tytułu wykonawczego, jeżeli egzekucja przez komornika sądowego jest bezskuteczna,
- prowadzenie stosownych postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, utraty do nich prawa oraz spraw odwoławczych,
- sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego dla osób uprawnionych,
- przygotowywanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji osób uprawnionych do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie realizowanych spraw,
- współpraca z komornikiem sądowym oraz innymi instytucjami w zakresie realizowanych zadań,
- ewidencjonowanie świadczeń w systemie komputerowym,
- udzielanie pełnej informacji klientom o przysługujących im świadczeniach.
- Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- list motywacyjny,
- cv (ze zdjęciem i numerem telefonu kontaktowego),
- kserokopię świadectw, dyplomów, zaświadczeń potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności,
- kserokopię świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
- oświadczenie z klauzulą: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223,poz.1458 z późn. zm.)",
- oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".
Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENTA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 31 grudnia 2012r.
Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.
Kierownik GOPS w Konopnicy
/-/ Aneta Łudczak
Unieważnienie naboru
O UNIEWAŻNIENIU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownik Gminnego Ośrodka Opieki Społecznej w Konopnicy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223. poz. 1458 z poźn. zm.) unieważnia nabór na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
Dotychczas złożone dokumenty aplikacyjne można odebrać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.45 do 15.30 w terminie 14 dni od unieważnienia.
/-/ Aneta Łudczak
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe - preferowane wykształcenie wyższe na kierunku prawo, politologia lub administracja,
- znajomość programu świadczenia rodzinne i funduszu alimentacyjnego "Sygnity",
- udokumentowane doświadczenie pracy przy obsłudze świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - co najmniej 6-miesięczne,
- znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych,
- znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- Wymagania dodatkowe:
- praktyczna umiejętność obsługi sprzętu komputerowego oraz znajomość podstawowych programów komputerowych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność samodzielnej pracy, rzetelność, kreatywność, samodyscyplina,
- odporność na stres,
- komunikatywność,
- znajomość co najmniej jednego języka obcego,
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie dokumentacji z zakresu świadczeń rodzinnych/funduszu alimentacyjnego,
- przyjmowanie, rejestrowanie i kompletowanie wniosków,
- sporządzanie decyzji administracyjnych,
- sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeniobiorców,
- wydawanie zaświadczeń i udzielanie bieżących informacji,
- sporządzanie sprawozdań i zapotrzebowań na środki finansowe,
- obsługa programów komputerowych w zakresie świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,
- Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- list motywacyjny,
- cv (ze zdjęciem i numerem telefonu kontaktowego),
- kserokopię świadectw, dyplomów, zaświadczeń potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności,
- kserokopię świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o treści: "Nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
- oświadczenie z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223,poz.1458 z późn. zm.)",
- oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENTA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać w terminie do dnia 23 listopada 2012r. na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl.
/-/ Aneta Łudczak
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
w Konopnicy
Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
zamieszkała Konopnica
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Monika Madeja podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dużą wiedzą z zakresu przepisów prawnych o aktach stanu cywilnego, KPA, Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego.
Posiada doświadczenie zawodowe w wieloletniej pracy w administracji samorządowej, które ułatwi pracę na w/w stanowisku.
/-/ Anna Kowalczyk
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
ZASTĘPCY KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO
W KONOPNICY
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne z tytułem magistra lub podyplomowe studia administracyjne.
- Łącznie co najmniej 5 letni staż pracy:
na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub w służbie cywilnej, lub w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi. - Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Podstawowa znajomość przepisów KPA, Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego, Prawa o aktach stanu cywilnego.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność obsługi programów komputerowych.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- Wykonywanie obowiązków Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
- Prowadzenie spraw wynikających z ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
- Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia).
- Oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
- Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.
Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Konopnicy" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 19 marca 2012 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
UWAGA:
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica ( www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze naw/w stanowisko.
pełniąca funkcję WÓJTA
/-/ Anna Glapa