Nabory na wolne stanowiska


Ogłoszenie o unieważnieniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze

09‑01‑2013 10:31:33

OGŁOSZENIE

O UNIEWAŻNIENIU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


Kierownik Gminnego Ośrodka Opieki Społecznej w Konopnicy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223. poz. 1458 z poźn. zm.) unieważnia nabór na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.

Dotychczas złożone dokumenty aplikacyjne można odebrać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.45 do 15.30 w pokoju Nr 11 w terminie 14 dni od unieważnienia.


Kierownik GOPS

w Konopnicy

( - ) Aneta Łudczak



Konopnica, dnia 08.01.2013r

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach wstepnej selekcji kandydatów

04‑01‑2013 14:57:58
I N F O R M A C J A
o wynikach wstępnej selekcji pod względem formalnym kandydatów, którzy złożyli dokumenty w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze: referenta ds. świadczeń rodzinnych
i funduszu alimentacyjnego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy


Działając na podstawie rozdziału VI Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy wprowadzonego zarządzeniem Nr 1/12 Kierownika GOPS w Konopnicy z dnia 02 listopada 2012r. w związku z § 1 ust.2 zarządzenia Nr 1/2013 Kierownika GOPS Konopnica z dnia 04 stycznia 2013 r. Komisja Rekrutacyjna dokonała wstępnej selekcji kandydatów pod względem formalnym na podstawie złożonych dokumentów.
Sprawdzono kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne.
W wyniku takiej selekcji stwierdza się co następuje:
  1. We wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 31 grudnia 2012 r. dokumenty złożyło 8 osób.
  2. Lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco (w kolejności wpływu ofert):

Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Katarzyna Kubiak Osjaków
2. Paulina Włodarczyk Wielgie

Nie umieszczenie na w/w liście jest jednoznaczne z niespełnieniem warunków określonych w ogłoszeniu o naborze i nie zakwalifikowaniu do następnego etapu prowadzonego naboru.
Osoby nie spełniające wymogów formalnych mogą odebrać złożone dokumenty w pokoju Nr 11.
Z osobami umieszczonymi na tej liście Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.

Kierownik GOPS
/-/ Aneta Łudczak

Konopnica, dnia 04.01.2013 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

14‑12‑2012 14:29:09
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.

Wolne stanowisko urzędnicze:
Referent ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego na 1 etat.

  1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
    • obywatelstwo polskie,
    • wykształcenie wyższe - preferowane wykształcenie administracyjne lub ekonomiczne,
    • minimalny 6 miesięczny staż pracy w jednostkach pomocy społecznej,
    • praktyczna umiejętność obsługi sprzętu komputerowego oraz znajomość podstawowych programów komputerowych,
    • nieposzlakowana opinia,
    • znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego,
    • znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych,
    • znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    • dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  2. Wymagania dodatkowe:
    • znajomość obsługi programu komputerowego do świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,
    • znajomość obsługi komputerów od strony programowej i sprzętowej,
    • umiejętność analizy dokumentów,
    • umiejętność dobrej organizacji pracy,
    • rzetelność, kreatywność, samodyscyplina, komunikatywność,
    • umiejętność pracy w zespole.
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    • przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych, w tym zasiłków rodzinnych, dodatków do nich oraz zasiłków pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
    • opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych, oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
    • prowadzenie postępowań wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych,
    • prowadzenie postępowań wobec osób zobowiązanych do świadczenia alimentacyjnego na podstawie tytułu wykonawczego, jeżeli egzekucja przez komornika sądowego jest bezskuteczna,
    • prowadzenie stosownych postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, utraty do nich prawa oraz spraw odwoławczych,
    • sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego dla osób uprawnionych,
    • przygotowywanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji osób uprawnionych do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
    • sporządzanie sprawozdań w zakresie realizowanych spraw,
    • współpraca z komornikiem sądowym oraz innymi instytucjami w zakresie realizowanych zadań,
    • ewidencjonowanie świadczeń w systemie komputerowym,
    • udzielanie pełnej informacji klientom o przysługujących im świadczeniach.
  4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
    • list motywacyjny,
    • cv (ze zdjęciem i numerem telefonu kontaktowego),
    • kserokopię świadectw, dyplomów, zaświadczeń potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności,
    • kserokopię świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
    • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
    • oświadczenie z klauzulą: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223,poz.1458 z późn. zm.)",
    • oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".

Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENTA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 31 grudnia 2012r.


Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.

Kierownik GOPS w Konopnicy
/-/ Aneta Łudczak
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Unieważnienie naboru

15‑11‑2012 15:06:28
OGŁOSZENIE
O UNIEWAŻNIENIU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Kierownik Gminnego Ośrodka Opieki Społecznej w Konopnicy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223. poz. 1458 z poźn. zm.) unieważnia nabór na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
Dotychczas złożone dokumenty aplikacyjne można odebrać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.45 do 15.30 w terminie 14 dni od unieważnienia.

Kierownik GOPS w Konopnicy
/-/ Aneta Łudczak
Konopnica, dnia 15.11.2012r
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

13‑11‑2012 09:24:27
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

Wolne stanowisko urzędnicze:Referent ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego na 1 etat.
  1. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie,
    • wykształcenie wyższe - preferowane wykształcenie wyższe na kierunku prawo, politologia lub administracja,
    • znajomość programu świadczenia rodzinne i funduszu alimentacyjnego "Sygnity",
    • udokumentowane doświadczenie pracy przy obsłudze świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - co najmniej 6-miesięczne,
    • znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego,
    • znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych,
    • znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    • dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  2. Wymagania dodatkowe:
    • praktyczna umiejętność obsługi sprzętu komputerowego oraz znajomość podstawowych programów komputerowych,
    • umiejętność dobrej organizacji pracy,
    • umiejętność samodzielnej pracy, rzetelność, kreatywność, samodyscyplina,
    • odporność na stres,
    • komunikatywność,
    • znajomość co najmniej jednego języka obcego,
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    • prowadzenie dokumentacji z zakresu świadczeń rodzinnych/funduszu alimentacyjnego,
    • przyjmowanie, rejestrowanie i kompletowanie wniosków,
    • sporządzanie decyzji administracyjnych,
    • sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeniobiorców,
    • wydawanie zaświadczeń i udzielanie bieżących informacji,
    • sporządzanie sprawozdań i zapotrzebowań na środki finansowe,
    • obsługa programów komputerowych w zakresie świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,
  4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
    • list motywacyjny,
    • cv (ze zdjęciem i numerem telefonu kontaktowego),
    • kserokopię świadectw, dyplomów, zaświadczeń potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności,
    • kserokopię świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
    • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie kandydata o treści: "Nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
    • oświadczenie z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223,poz.1458 z późn. zm.)",
    • oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".

Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENTA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać w terminie do dnia 23 listopada 2012r. na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl.

Konopnica, 12 listopada 2012 r.
Kierownik GOPS w Konopnicy
/-/ Aneta Łudczak
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach naboru

21‑03‑2012 15:09:07
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
w Konopnicy

Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:

Pani Monika Madeja
zamieszkała Konopnica

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Monika Madeja podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dużą wiedzą z zakresu przepisów prawnych o aktach stanu cywilnego, KPA, Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego.
Posiada doświadczenie zawodowe w wieloletniej pracy w administracji samorządowej, które ułatwi pracę na w/w stanowisku.

Konopnica, dnia 21.03.2012 r.

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Anna Kowalczyk
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

07‑03‑2012 15:03:48
WÓJT GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
ZASTĘPCY KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO
W KONOPNICY


WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  1. Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne z tytułem magistra lub podyplomowe studia administracyjne.
  2. Łącznie co najmniej 5 letni staż pracy:
    na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub w służbie cywilnej, lub w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  6. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Nieposzlakowana opinia.

WYMAGANIA DODATKOWE:
  1. Podstawowa znajomość przepisów KPA, Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego, Prawa o aktach stanu cywilnego.
  2. Umiejętność pracy w zespole.
  3. Umiejętność obsługi programów komputerowych.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
  1. Wykonywanie obowiązków Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
  2. Prowadzenie spraw wynikających z ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.

WYMAGANE DOKUMENTY:
  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
  6. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
  7. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia).
  8. Oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
  9. Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.

Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Konopnicy" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 19 marca 2012 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

UWAGA:
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica ( www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze naw/w stanowisko.

pełniąca funkcję WÓJTA
/-/ Anna Glapa

Konopnica, dnia 07.03.2012 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 164 Numer strony: 1 .. 12  13  14  15  16  
Informacja wytworzona przez:
Mariusz Banaś
email: it@konopnica.pl
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Data ostatniej aktualizacji:
07‑04‑2025 13:29:23
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie