Nabory na wolne stanowiska


Informacja

31‑12‑2014 12:17:10
I N F O R M A C J A
o wynikach naboru kandydatów do pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społeczne
w Konopnicy ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.
na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społeczne w Konopnicy

W wyniku przeprowadzonego i zakończonego procesu naboru do pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społeczne w Konopnicy zgodnie Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy wprowadzonym zarządzeniem Nr 1/12 Kierownika GOPS w Konopnicy z dnia 04 listopada 2012r. w związku z § 1 ust.2 zarządzenia Nr 3/2013 Kierownika GOPS Konopnica z dnia 04 grudnia 2013 r. na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społeczne w Konopnicy

nie został wyłoniony żaden kandydat

Uzasadnienie:

Z uwagi na brak ofert pracy na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, nabór zakończono bez wyłonienia kandydata do zatrudnienia na ww. stanowisku.

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
55KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

05‑12‑2014 15:25:18
Wójt Gminy Konopnica
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm./ oraz art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej /tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 406 z późn. zm./
ogłasza nabór na wolne stanowisko dyrektora - Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy
  1. Nazwa i adres jednostki:
    Gminne Centrum Kultury i biblioteka w Konopnicy, 98-313 Konopnica, ul. Parkowa 16;
    Organizator Konkursu - Wójt Gminy Konopnica
  2. Określenie stanowiska:
    Dyrektor Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy
  3. Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania;
    1. Wymagania niezbędne:
      1. wykształcenie wyższe humanistyczne w tym preferowane artystyczne, pedagogiczne, kulturalno-oświatowe (pokrewne) lub menedżerskie w tym zakresie,
      2. znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania jednostki Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki oraz podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego i administracji,
      3. minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub trzyletnie doświadczenie w działalności kulturalnej, oświatowej,
      4. jest obywatelem polskim, nie karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
      5. obsługa komputera: programy Microsoft Word i Exce itp.,
      6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
      7. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      8. brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      9. nieposzlakowana opinia.
    2. Wymagania dodatkowe:
      1. umiejętność samodzielnej pracy,
      2. znajomość obsługi sprzętu nagłaśniającego, rejestrującego dźwięk i obraz,
      3. znajomość przepisów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy prawo zamówień publicznych, o organizowaniu imprez masowych, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego,
      4. dyspozycyjność, komunikatywność i odporność na stres,
      5. umiejętność organizacji pracy i kierowania zasobami ludzkimi,
      6. umiejętność pracy z grupami dziecięcymi, młodzieżowymi, artystycznymi,
      7. dysponowanie wiedzą i doświadczeniem w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych na działalność kulturalną,
      8. znajomość języka obcego.
  4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. zarządzanie Gminnym Centrum Kultury i Biblioteką w celu pełnej realizacji zadań wskazanych w Statucie,
    2. realizacja programu działania zgodnie z przyjętą koncepcję funkcjonowania i rozwoju Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki,
    3. pozyskiwanie środków pozabudżetowych na cele statutowe Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki,
    4. kierowanie Gminnym Centrum Kultury i Biblioteką i reprezentowanie go na zewnątrz,
    5. wykonywanie zadań pracodawcy wobec pracowników Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki w zakresie prawa pracy,
    6. dbanie o prawidłową gospodarkę finansową Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki,
    7. zarządzanie mieniem Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki,
    8. współpraca z instytucjami kultury, placówkami oświatowymi, sportowymi, zespołami amatorskimi, stowarzyszeniami, artystami i twórcami, organami Gminy Konopnica oraz mieszkańcami Gminy.
  5. Wymagane dokumenty:
    • życiorys (CV),
    • list motywacyjny,
    • kserokopia dowodu osobistego,
    • dokument poświadczający wykształcenie (dyplom, świadectwo),
    • oświadczenie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
    • kwestionariusz osobowy /druk do pobrania z załącznika/,
    • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych korzysta z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami),
    • oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)",
    • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    • koncepcja prowadzenia Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki.
  6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie oryginałów lub odpisów poświadczonych notarialnie, osobiście, w siedzibie Urzędu Gminy Konopnica 98-313 Konopnica ul. Rynek 15, pokój nr 18 (sekretariat) do dnia 22.12. 2014 roku, do godz. 15.30, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na wolne stanowisko dyrektora - Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy.

INFORMACJE DODATKOWE

Nabór przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy Konopnica.
Postępowanie jest dwu etapowe:

Etap I - wstępna ocena ofert
Etap II - rozmowa kwalifikacyjna

O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej wyłonieni kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie na numer telefonu podany w złożonej ofercie.

UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica (www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Konopnicy. Osobą upoważnioną do kontaktu jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy tel. 043 842 44 19 w. 104.

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
55KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

02‑12‑2014 15:42:23
WÓJT GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W KONOPNICY

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja publiczna, polityka społeczna, socjologia, psychologia).
  3. Co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
  4. Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej określona przez Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2004 r.(Dz.U.Nr 219, poz. 2224).
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, oraz kodeksu pracy.
  9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku

WYMAGANIA DODATKOWE:
  1. Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
  2. Znajomość obsługi komputera na poziomie podstawowym.
  3. Samodzielność i kreatywność.
  4. Znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków unijnych.
  5. Umiejętność skutecznego komunikowania się.
  6. Wysoka kultura osobista.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
  1. Zarządzanie i kierowanie gminnym ośrodkiem pomocy społecznej.
  2. Zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie i prowadzenie spraw osobowych pracowników GOPS.
  3. Nadzór i kontrola pracy pracowników GOPS.
  4. Rozpoznanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
  5. Opracowanie planu środków finansowych koniecznych na zabezpieczenie prawidłowej realizacji zadań ośrodka.
  6. Podejmowanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz egzekucji świadczeń nienależnie pobranych z zakresu zadań własnych gminy oraz zadań zleconych.
  7. Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi, kościołem katolickim i innymi kościołami, związkami wyznaniowymi oraz osobami fizycznymi i prawnymi w zakresie przezwyciężania trudnych sytuacji życiowych osób i rodzin, których nie są oni w stanie pokonać wykorzystując własne uprawnienia, zasoby i możliwości.
  8. Realizacja innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Konopnica.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
  6. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
  8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
  9. Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.

Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 17.12.2014 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.


INFORMACJE DODATKOWE
Nabór przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy Konopnica.
Postępowanie jest dwu etapowe:
Etap I - wstępna ocena ofert
Etap II - rozmowa kwalifikacyjna
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej wyłonieni kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie na numer telefonu podany w złożonej ofercie.

UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica (www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Konopnicy. Osobą upoważnioną do kontaktu jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy tel. 043 842 44 19 w. 104
Informacja dodatkowa z ustawy o pracownikach samorządowych:
Art. 13a.1. W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata
2. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.
Art. 13 ust. 2b Kandydat który zamierza skorzystać, z uprawnień o których mowa w art. 13a ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Załączniki:
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Konopnica, dnia 02.12.2014 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

01‑09‑2014 15:36:14
WÓJT GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W KONOPNICY

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja publiczna, polityka społeczna, socjologia, psychologia).
  3. Co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
  4. Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej określona przez Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2004 r. (Dz. U. Nr 219, poz. 2224 ).
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, oraz kodeksu pracy.
  9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku

WYMAGANIA DODATKOWE:
  1. Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
  2. Znajomość obsługi komputera na poziomie podstawowym.
  3. Samodzielność i kreatywność.
  4. Znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków unijnych.
  5. Umiejętność skutecznego komunikowania się.
  6. Wysoka kultura osobista.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
  1. Zarządzanie i kierowanie gminnym ośrodkiem pomocy społecznej.
  2. Zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie i prowadzenie spraw osobowych pracowników GOPS.
  3. Nadzór i kontrola pracy pracowników GOPS.
  4. Rozpoznanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
  5. Opracowanie planu środków finansowych koniecznych na zabezpieczenie prawidłowej realizacji zadań ośrodka.
  6. Podejmowanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz egzekucji świadczeń nienależnie pobranych z zakresu zadań własnych gminy oraz zadań zleconych.
  7. Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi, kościołem katolickim i innymi kościołami, związkami wyznaniowymi oraz osobami fizycznymi i prawnymi w zakresie przezwyciężania trudnych sytuacji życiowych osób i rodzin, których nie są oni w stanie pokonać wykorzystując własne uprawnienia, zasoby i możliwości.
  8. Realizacja innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Konopnica.

WYMAGANE DOKUMENTY:
  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
  6. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
  8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
  9. Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.

Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 15.09.2014 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

INFORMACJE DODATKOWE
Nabór przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy Konopnica.
Postępowanie jest dwu etapowe:

Etap I - wstępna ocena ofert
Etap II - rozmowa kwalifikacyjna

O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej wyłonieni kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie na numer telefonu podany w złożonej ofercie.

UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica (www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Konopnicy. Osobą upoważnioną do kontaktu jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy tel. 043 842 44 19 w. 104
Informacja dodatkowa z ustawy o pracownikach samorządowych:
Art. 13a.1. W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata
2. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.
Art. 13 ust. 2b Kandydat który zamierza skorzystać, z uprawnień o których mowa w art. 13a ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Załączniki:
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

28‑07‑2014 08:30:37
WÓJT GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W KONOPNICY

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja publiczna, polityka społeczna, socjologia, psychologia).
  3. Co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
  4. Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej określona przez Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2004 r.(Dz.U.Nr 219, poz. 2224).
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, oraz kodeksu pracy.
  9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku

WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
  2. Znajomość obsługi komputera na poziomie podstawowym.
  3. Samodzielność i kreatywność.
  4. Znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków unijnych.
  5. Umiejętność skutecznego komunikowania się.
  6. Wysoka kultura osobista.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

  1. Zarządzanie i kierowanie gminnym ośrodkiem pomocy społecznej.
  2. Zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie i prowadzenie spraw osobowych pracowników GOPS.
  3. Nadzór i kontrola pracy pracowników GOPS.
  4. Rozpoznanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
  5. Opracowanie planu środków finansowych koniecznych na zabezpieczenie prawidłowej realizacji zadań ośrodka.
  6. Podejmowanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz egzekucji świadczeń nienależnie pobranych z zakresu zadań własnych gminy oraz zadań zleconych.
  7. Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi, kościołem katolickim i innymi kościołami, związkami wyznaniowymi oraz osobami fizycznymi i prawnymi w zakresie przezwyciężania trudnych sytuacji życiowych osób i rodzin, których nie są oni w stanie pokonać wykorzystując własne uprawnienia, zasoby i możliwości.
  8. Realizacja innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Konopnica.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
  6. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
  8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
  9. Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.

Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 28.08.2014 r. do godziny 15:30.

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

INFORMACJE DODATKOWE
Nabór przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy Konopnica.
Postępowanie jest dwu etapowe:
Etap I - wstępna ocena ofert
Etap II - rozmowa kwalifikacyjna
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej wyłonieni kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie na numer telefonu podany w złożonej ofercie.

UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica (www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Konopnicy.
Osobą upoważnioną do kontaktu jest Anna Glapa - Sekretarz Gminy tel. 043 842 44 19 w. 104

Informacja dodatkowa z ustawy o pracownikach samorządowych:
Art. 13a.1. W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata
2. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.
Art. 13 ust. 2b Kandydat który zamierza skorzystać, z uprawnień o których mowa w art. 13a ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Załączniki:
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

Konopnica, dnia 23.07.2014 r.

Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
55KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wynikach naboru

16‑06‑2014 15:27:14
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko asystenta rodziny w ramach Resortowego Programu wspierania rodziny
i systemu pieczy zastępczej na rok 2014.


Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:

Pani Paulina Głowacka - zamieszkała Konopnica

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pani Paulina Głowacka podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością zagadnień przede wszystkim z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.



Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Anna Glapa

Konopnica, dnia 13.06.2014 r.




Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

16‑06‑2014 15:26:13
I N F O R M A C J A
o wynikach wstępnej selekcji pod względem formalnym kandydatów,
którzy złożyli dokumenty w ramach naboru na wolne stanowisko asystenta rodziny
w ramach Resortowego Programu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej
na rok 2014.

Działając na podstawie rozdziału VI Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy wprowadzonego zarządzeniem Nr 1/12 Kierownika GOPS w Konopnicy z dnia 04 listopada 2012r. w związku z § 1 ust.2 zarządzenia Nr 3/2013 Kierownika GOPS Konopnica z dnia 04 grudnia 2013 r. Komisja Rekrutacyjna dokonała wstępnej selekcji kandydatów pod względem formalnym na podstawie złożonych dokumentów.
Sprawdzono kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne. W wyniku takiej selekcji stwierdza się co następuje:

a. we wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 5 czerwca 2014 r. dokumenty złożyło 5 osób,
b. lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco (w kolejności wpływu ofert):
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1 Justyna Miksa Rusiec
2 Tomasz Antoniak Wieluń
3 Paulina Głowacka Konopnica
4 Monika Ciekańska Strobin


Nie umieszczenie na w/w liście jest jednoznaczne z niespełnieniem warunków określonych w ogłoszeniu o naborze i nie zakwalifikowaniu do następnego etapu prowadzonego naboru.
Z osobami umieszczonymi na tej liście Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.


Wójt Gminy Konopnica
/-/ Mariola Hernas

Konopnica, dnia 09.06.2014 r.


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 164 Numer strony: 1 .. 10  11  12  13  14  
Informacja wytworzona przez:
Mariusz Banaś
email: it@konopnica.pl
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Data ostatniej aktualizacji:
07‑04‑2025 13:29:23
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie