2015


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
488KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze oferty

30‑03‑2015 14:32:02

Nazwa zamawiającego

Gmina Konopnica, Powiat wieluński

Adres zamawiającego

Rynek 15, 98-313 Konopnica

Województwo

Łódzkie

Tryb zamówienia

Przetarg nieograniczony

Nr postępowania


GKO.271.2.2015

Przedmiot zamówienia

Przebudowa ulicy Bohaterów Września w Konopnicy


Najkorzystniejsza oferta





Nr 7 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX Sp. z o. o. 42-700 Lubliniec, ul. Klonowa 11


Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto 100,00 pkt.

Łączna ocena - 100, 00 pkt.

Pozostałe oferty uzyskały ocenę






Nr 1 PUH "WADRI" Zuzanna Wawrzyńczak

98-200 Sieradz, ul. Zachodnia 2A

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 89,98 pkt

Łączna ocena - 89,98 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------


Nr 2 SIDROG Sp. z o. o.

98-235 Błaszki, Domaniew 9

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 78,38 pkt.

Łączna ocena - 78,38 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 3 STRABAG Sp. z o. o. Oddział Łódź FF


ul. Wólczańska 178, 90-530 Łódź

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 79,90 pkt.

Łączna ocena - 79,90 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 4 P-U-H "BUD-MET" Jarosław Kałmuk

42-134 Truskolasy, ul. Słowackiego 30

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 87,48 pkt.

Łączna ocena - 87,48 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 5 PHU "RAD-TOM" Tomasz Jadach

42-284 Herby, ul. Zielona 11

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 92,29 pkt.

Łączna ocena - 92,29 pkt.


_________________________________________________________

Nr 6 DROMAK Sp. z o. o.

Poręby 26 b, 98-220 Zduńska Wola

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 86,31 pkt.

Łączna ocena - 86,31 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 8 WŁODAN Andrzej Włodarczyk Spółka Jawna

Porszewice 31, 95-200 Pabianice

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 75,69 pkt.

Łączna ocena - 75,69 pkt.



Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o przetargu

12‑03‑2015 12:35:54
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych.
(tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póz. zm.).


Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15, e-mail: ug_konopnica@post.pl ogłasza przetarg na zadanie p.n.: "Przebudowa ulicy Bohaterów Września w Konopnicy"

1. Przedmiot zamówienia:

KOD CPV:

45233140-2 - roboty drogowe;
45110000-1 - roboty we zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych;
45233300-2 - roboty ziemne i podbudowy;
45233253-7 i 45233100-0 - roboty w zakresie nawierzchni dróg i ulic;
45233221-4 - oznakowanie;

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Bohaterów Września w Konopnicy

1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- rozebranie nawierzchni jezdni z płyt ażurowych;
- rozebranie chodników z płyt betonowych;
- rozebranie krawężników betonowych;
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki (194 m 2);
2) Roboty ziemne
- korytowanie pod konstrukcję nawierzchni drogi wraz z poboczami ;
3) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm szarej;
4) Nawierzchnia jezdni
- podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem;
- podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm;
- skropienie asfaltem podbudowy z kruszywa - pod warstwę wiążącą;
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca);
- skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - pod warstwę ścieralną;
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna).
5) Zjazdy
- podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, warstwa gr.15 cm (bez skosów)
- nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm czerwonej na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
6) Tereny zieleni
- humusowanie poboczy z obsianiem przy grubości humusu 5 cm - wzdłuż jezdni i chodników;
- humusowanie skarp z obsianiem;
7) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- pionowe znaki drogowe - sztuk 3
8) Regulacja urządzeń
- regulacja pionowa studzienek rewizyjnych kanalizacji sanitarnej - szt.12 ;
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - szt. 3;
- wykonanie przepustów rura dwudzielna APS 110 pod drogami i innymi przeszkodami wykopem otwartym.

1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ:

Załącznik Nr 10 do SIWZ -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Załącznik Nr 11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
Załącznik Nr 12 do SIWZ - Przedmiary robót.
2. Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23 tel.(43) 8424419 w. 123 i Łukasz Bernaś - Inspektor ds. planowania przestrzennego i inwestycji - pok. Nr 21, tel. (43) 8424419 w. 121.
3. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na Przebudowę ulicy Bohaterów Września w Konopnicy" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 30.03.2015 r. do godziny 10:00.
4. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10:15.
5. Termin realizacji zamówienia - do 31.08.2015 r.
6 . W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uważać będzie budowę, przebudowę, modernizację lub remont drogi o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto.
Wykonawca musi również posiadać dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
3) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, obejmujący następujące osoby:

- Kierownik robót budowlanych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - minimum 1 osoba, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej odpowiadających przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami; w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia równoważne do kierowania robotami.
W stosunku do osób wymienionych wyżej, wobec których postawiono wymóg posiadania uprawnień budowlanych, do oferty należy złożyć oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez wymienione osoby.
4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
5) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
8. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica oraz na stronie internetowej: www.konopnica.finn.pl.
9. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
10. Kryteria oceny ofert - cena - 100 % (waga).
11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
12. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

WÓJT
/-/ Grzegorz Turalczyk
Konopnica, dnia 11.03.2015 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
24KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/x-rar-compressed
Rozmiar:
1,4MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze oferty

27‑02‑2015 15:00:05

Nazwa zamawiającego

Gmina Konopnica, Powiat wieluński

Adres zamawiającego

Rynek 15, 98-313 Konopnica

Województwo

Łódzkie

Tryb zamówienia

Przetarg nieograniczony

Nr postępowania


GKO.271.1.2015

Przedmiot zamówienia

Remont drogi w miejscowości Rychłocice

Najkorzystniejsza oferta


Nr 2 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX Sp. z o.o.


42-700 Lubliniec ul. Klonowa 11




Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto 100,00 pkt.


Łączna ocena - 100, 00 pkt.

Pozostałe oferty uzyskały ocenę


Nr 1 SIDROG Sp. z o.o


98-235 Błaszki, Domaniew 9

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 85,90 pkt

Łączna ocena - 85,90 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 2 DROMAK Sp. z o.o,

Poręby 26 b, 98-220 Zduńska Wola

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 88,10 pkt.


Łączna ocena - 88,10 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 3 PHU "RAD-TOM" Tomasz Jadach, 42-284 Herby

ul. Zielona 11

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 86,80 pkt.

Łączna ocena - 86,80 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 5 P-U-H "BUD-MET" Jarosław Kałmuk

42-134 Truskolasy, ul. Słowackiego 30

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 77,30 pkt.

Łączna ocena - 77,30 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 6 STRABAG Sp. z. o.o Oddział Łódź FF


ul. Wólczańska 178 , 90-530 Łódź

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 83,40 pkt.

Łączna ocena - 83,40 pkt.


_________________________________________________________


Nr 7 Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.


Czartki 60 , 98-200 Sieradz

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 74,70 pkt.

Łączna ocena - 74,50 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 8 "eMBiT" Sp. z o.o.

Gruszewnia, ul. Zagłoby 41

42 - 125 Kamyk

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 81,90 pkt.

Łączna ocena - 81,90 pkt.

_________________________________________________________

Nr 9


Konsorcjum Firm:


Lider konsorcjum: "Bud-Trans" Roboty Drogowe Sp. z o.o.


Maria Karbowiak, ul. Uniejowska 17 A, 98-200 Sieradz


Partner konsorcjum: "Bud-Trans" Roboty Drogowe Sp. z o.o.


ul. Uniejowska 17 A, 98-200 Sieradz

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 80,30 pkt.

Łączna ocena - 80,30 pkt.


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o przetargu

09‑02‑2015 15:15:51
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych.
(tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póz. zm.).

Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. ( 043 ) 842-44-98, fax 842-43-15, e-mail: ug_konopnica@post.pl ogłasza przetarg na zadanie p.n.: "Remont drogi w miejscowości Rychłocice".

1.Przedmiot zamówienia:
KOD CPV:

45233140-2 - roboty drogowe;
45110000-1 - roboty we zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych;
45233300-2 - roboty ziemne i podbudowy;
45233253-7 i 45233100-0 - roboty w zakresie nawierzchni dróg i ulic;
45233221-4 - oznakowanie;

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi w miejscowości Rychłocice
1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Roboty przygotowawcze
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki (1963 m2);
2) Roboty ziemne
- korytowanie pod konstrukcję nawierzchni drogi
3) Nawierzchnia jezdni
- warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr. 10 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm
- skropienie asfaltem podbudowy z kruszywa - pod warstwę wiążącą
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca)
- skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - pod warstwę ścieralną
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)
4) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- pionowe znaki drogowe - sztuk 12
- oznakowanie poziome jezdni
5) Remont przepustów
6) Regulacja urządzeń
- regulacja pionowa studzienek rewizyjnych
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych

1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ:
Załącznik Nr 10 do SIWZ -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Załącznik Nr 11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
Załącznik Nr 12 do SIWZ - Przedmiary robót.


2. Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23 tel.(43) 8424419 w.123, i Łukasz Bernaś - Inspektor ds. planowania przestrzennego i inwestycji - pok. Nr 21, tel. (43) 8424419 w.121.
3. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na remont drogi w miejscowości Rychłocice" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 25.02.2015 r. do godziny 10:00.
4. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10:15.
5. Termin realizacji zamówienia - do 31.07.2015 r.

6. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uważać będzie budowę, przebudowę, modernizację lub remont drogi o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto.
Wykonawca musi również posiadać dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
3) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, obejmujący następujące osoby:
- Kierownik robót budowlanych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - minimum 1 osoba, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej odpowiadających przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami; w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia równoważne do kierowania robotami.
W stosunku do osób wymienionych wyżej, wobec których postawiono wymóg posiadania uprawnień budowlanych, do oferty należy złożyć oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez wymienione osoby.
4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
5) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
8. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica oraz na stronie internetowej: www.konopnica.finn.pl.
9. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
10. Kryteria oceny ofert - cena - 100 % (waga).
11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
12. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

WÓJT GMINY
/-/ Grzegorz Turalczyk


Konopnica, dnia 9.02.2015 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
341KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
26KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
36KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 57 Numer strony: 2  3  4  5  6  
Informacja wytworzona przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  16‑01‑2015 13:59:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  16‑01‑2015 13:59:00
Data ostatniej aktualizacji:
08‑10‑2015 15:14:27
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie