2015


Plik doc SIWZ
25‑06‑2015 15:52:37
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
143KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Formularz oferty
25‑06‑2015 15:52:18
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
36KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik Nr 2
25‑06‑2015 15:51:58
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
43KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik Nr 2a
25‑06‑2015 15:51:38
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
24KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik Nr 3
25‑06‑2015 15:51:15
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
24KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik Nr 4
25‑06‑2015 15:50:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
25KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik rar Dokumenty dodatkowe
25‑06‑2015 15:50:23

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/x-rar-compressed
Rozmiar:
2,4MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze oferty

12‑06‑2015 13:57:25

INFORMACJA

O WYBORZE OFERTY

Nazwa zamawiającego

Gmina Konopnica, Powiat wieluński

Adres zamawiającego

Rynek 15, 98-313 Konopnica

Województwo

Łódzkie

Tryb zamówienia

Przetarg nieograniczony

Nr postępowania

GKO.271.3.2015

Przedmiot zamówienia

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych terenu gminy Konopnica

Najkorzystniejsza oferta

Nr 1
EKO-REGION Sp. z o.o.
97-400 Bełchatów
ul. Bawełniana 18

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena brutto - 90 pkt.
  • Kryterium termin płatności - 10 pkt.
Łączna ocena - 100, 00 pkt.




12. 06.2015r.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetargi ustne nieograniczone na sprzedaż niezabudowanych nieruchomości gruntowych

07‑05‑2015 12:38:19

Wójt Gminy Konopnica

ogłasza przetargi ustne nieograniczone na sprzedaż niezabudowanych nieruchomości gruntowych, położonych w obrębie 9 Strobin gmina Konopnica



Nr

działki


Powierzchnia

(ha)


Nr księgi wieczystej


Cena wywoławcza

netto (zł) *


Wadium

(zł)


20/34

obręb 9 Strobin


0,0895


SR1W/00009883/3


18.000,00



1.800,00


20/35

obręb 9 Strobin


0,0880


SR1W/00009883/3


18.000,00



1.800,00


20/37

obręb 9 Strobin


0,0875


SR1W/00009883/3


18.000,00



1.800,00


20/38

obręb 9 Strobin


0,0880


SR1W/00009883/3


18.000,00


1.800,00


20/39

obręb 9

Strobin


0,0880


SR1W/00009883/3


17.500,00


1.750,00


20/48

obręb 9

Strobin


0,1035


SR1W/00009883/3


20.000,00


2.000,00


*Cena wywoławcza nieruchomości nie obejmuje należności podatkowych, które wprowadziła z dniem 1 maja 2004 r. ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 ze zm.). Do ceny sprzedaży netto zostanie doliczony obowiązujący wg stanu na dzień sprzedaży podatek VAT.

Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica zatwierdzonym uchwałą Rady Gminy Konopnica Nr XI/55/03 z dnia 30 grudnia 2003 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica ww. działki znajdują się w terenie indywidualnej zabudowy rekreacyjnej, oznaczonym symbolem 5ML.

Nieruchomości posiadają dostęp do sieci energetycznej i wodociągowej.

Na nieruchomościach nie ciążą żadne zobowiązania.

Przetargi odbędą się w dniu 9 czerwca 2015 r. (wtorek) w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w godzinach:

  • godz. 9°° ( przetarg dot. działki nr 20/34);

  • godz. 10°° (przetarg dot. działki nr 20/35);

  • godz. 11°° (przetarg dot. działki nr 20/37);

  • godz. 12°° (przetarg dot. działki nr 20/38);

  • godz. 13°° (przetarg dot. działki nr 20/39);

  • godz. 14°° (przetarg dot. działki nr 20/48).

Warunkiem przystąpienia do danego przetargu jest wpłacenie wadium (według tabeli) w gotówce, w kasie Urzędu Gminy lub przelewem na konto: 21 9263 0000 0900 1386 2009 0002, najpóźniej do dnia 3 czerwca 2015 r. godz. 15°°. W tytule przelewu należy podać, którego przetargu dotyczy wadium.

Wadia zostaną zwrócone w terminie do trzech dni po odwołaniu, zamknięciu przetargów lub zakończeniu przetargów wynikiem negatywnym.

Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który wygra przetarg, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, a w przypadku uchylenia się przez tę osobę od zawarcia umowy, przepadnie na rzecz sprzedającego.

Szczegółowe informacje na temat przetargu udzielane są w Urzędzie Gminy Konopnica lub pod nr tel. (43) 842 44 91 wew. 114.

Konopnica, dnia 6 maja 2015 r.

Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Konopnica

05‑05‑2015 15:05:27

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.konopnica.finn.pl

Konopnica: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Konopnica. Numer ogłoszenia: 103744 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica, Rynek 15, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie, tel. 0-43 842 44 19, faks 0-43 842 43 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Konopnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie w pojemniki, odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na obszarze Gminy Konopnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających. Zamówienie uzupełniające może dotyczyć odbioru większej ilości odpadów, aniżeli przewidywana przez Zamawiającego, określona w SIWZ. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia dotyczące prowadzenia działalności w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych, wydane przez właściwy organ a mianowicie: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r., poz. 391 ze zm.) - na moment podpisania umowy; b) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) lub na transport z wcześniej obowiązującymi przepisami. c) posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów komunalnych lub zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Zasada spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie odpowiadające swym rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał usługę polegającą na wywozie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości w ilości nie mniejszej niż 600 Mg w czasie świadczenia usług przez 12 kolejnych miesięcy. Zasada spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że spełnia wymagania w zakresie: a) posiadania bazy magazynowo - transportowej usytuowanej w gminie Konopnica lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Konopnicy, na terenie do którego posiada tytuł prawny, b) posiadania wyposażenia o odpowiednim stanie technicznym, umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, a w szczególności: - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, -co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Zarówno baza magazynowo-transportowa jak i pojazdy oraz pozostałe urządzenia i narzędzia służące do odbierania odpadów komunalnych muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.(Dz. U. z 2013 r., poz.122). Zasada spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie niższej niż 400 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122 );

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90

  • 2 - Termin płatności - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o niniejsze zamówienie i wynik postępowania oraz jeżeli zmiany te nie naruszają zasady równego traktowania wykonawców ubiegających się o zamówienie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.finn.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 98-313 Konopnica ul. Rynek 15 pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 98-313 Konopnica ul. Rynek 15 pokój nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wójt Gminy

/-/ Grzegorz Turalczyk


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 57 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  16‑01‑2015 13:59:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  16‑01‑2015 13:59:00
Data ostatniej aktualizacji:
08‑10‑2015 15:14:27
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie