Zawiadomienie o wyborze oferty
ZAWIADOMIENIE
o wyborze oferty
Nazwa zamawiającego | Gmina Konopnica, Powiat wieluński |
Adres zamawiającego | Rynek 15, 98-313 Konopnica |
Województwo | Łódzkie |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Nr postępowania | GKO.271.4.2015 |
Przedmiot zamówienia | Wybór banku do zaciągnięcia kredytu |
Najkorzystniejsza oferta | Nr 5 Bank Spółdzielczy w Poddębicach ul. Łódzka 33 ,99-200 Poddębice Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 99, 00 pkt. |
Pozostałe oferty uzyskały ocenę
| Nr 1 GETIN NOBLE BANK S.A ul. Przyokopowa 33 01-208 Warszawa Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 64,10 pkt. |
| Nr 3 Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie 98-360 Lututów ul. Klonowska 2 Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 75,52 pkt. |
| Nr 4 Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Oddział Sieradz ul. Jana Pawła II nr 3 98-200 Sieradz Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 82,61 pkt. |
Konopnica, 17.07.2015 r.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych.
Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. ( 043 ) 842-44-98, fax 842-43-15 ogłasza przetarg na zadanie " Wybór banku do zaciągnięcia kredytu".
KOD: CPV 66113000-5 Usługi udzielania kredytu
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest długoterminowy kredyt w wysokości 1.200.000,- złotych udzielony na następujących warunkach:
W ramach przedmiotu zamówienia finansowana będzie spłata wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Uruchomienie kredytu następować będzie w kwotach i transzach zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, w celu pokrycia zobowiązań.
Dla sporządzenia oferty należy przyjąć wypłatę kredytu w trzech transzach:
w dniu 31.07.2015 r. w kwocie 200 000,00 zł
w dniu 30.09.2015 r. w kwocie 5 00.000,00 zł
w dniu 30.11.2015 r. w kwocie 5 00.000,00 zł
Spłata kredytu:
2016 r. - 0
2017 r. - 0
2018 r. - 0
2019 r. - 100.000,00 zł (4 raty po 25.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
2020 r. - 150.000,00 zł (4 raty po 37.500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
2021 r. - 150.000,00 zł (4 raty po 37.500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
2022 r. - 150.000,00 zł (4 raty po 37.500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
2023 r. - 150.000,00 zł (4 raty po 37.500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
2024 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
2025 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
Raty kredytu płatne w ostatnim dniu w/w miesiącach.
Dopuszcza się wcześniejszą spłatę kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia okresu spłaty kredytu bez dodatkowych opłat.
Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych naliczonych od kapitału niezapłaconego, płatnych w ostatnim dniu miesiąca (bez okresu karencji).
Oprocentowanie kredytu (zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego, w oparciu o miesięczny wskaźnik średniego oprocentowani depozytów bankowych - WIBOR 1M - wyliczony za miesiąc poprzedzający).
Dla sporządzenia oferty należy przyjąć średni WIBOR 1M - wyliczony za miesiąc maj- wynoszący 1,64%.
Do obliczenia odsetek należy przyjąć , że rok liczy 365 dni.
Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo przed udzieleniem kredytu.
Spłata kredytu wraz z odsetkami i jednorazowa prowizja od udzielonego kredytu stanowić będą jedyne obciążenie Zamawiającego z tytułu niniejszego zamówienia. Nie dopuszcza się jakichkolwiek prowizji lub opłat dodatkowych.
Zabezpieczenie kredytu; weksel własny "in blanco" z deklaracją wekslową.
Zamawiający nie wyraża zgody o poddaniu się egzekucji jako dodatkowej formy zabezpieczenia kredytu. Zamawiający udostępni niezbędne sprawozdania oraz budżet gminy w wersji elektronicznej na stronie www.konopnica.finn.pl
1 Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska- pokój Nr 23,tel. 043 /842-44-19 wew.123 i Elżbieta Skakuj - Skarbnik Gminy - pokój nr tel. 043 /842-44-19 wew.109.
2. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem oferta na "Wybór banku do zaciągnięcia kredytu" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 07.07.2015 r. do godziny 1000
3. Otwarcie nastąpi w tym samym dniu o godz.1015
4. Termin realizacji zamówienia - 31.12.2015 r.
5. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki :
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych ( np. statut w przypadku banków spółdzielczych ) zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1376. z późn. zm. )
posiadania wiedzy i doświadczenia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust,.1 ustawy z dnia 20 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku :
Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust,.1 ustawy z dnia 20 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku :
Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust,.1 ustawy z dnia 20 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
7. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica lub ze strony: www.konopnica.finn.pl.
8. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
9. Kryteria oceny ofert :
a) cena-98% (waga)
b) czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji przez zamawiającego - 2% (waga)
10. Zamawiający nie wymaga wadium.
11. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Konopnica, dnia23.06.2015r.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk