2015


Plik doc Załącznik nr 2a
09‑09‑2015 14:13:37
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik nr 3
09‑09‑2015 14:12:21
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
24KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik Nr 8
09‑09‑2015 14:11:39
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
147KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik nr 4
09‑09‑2015 14:11:07
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
28KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik nr 5
09‑09‑2015 14:07:57
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
56KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik nr 6
09‑09‑2015 14:07:17
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
24KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik nr 7
09‑09‑2015 14:02:34
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
25KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zawiadomienie o wyborze oferty

20‑07‑2015 12:42:25

ZAWIADOMIENIE

o wyborze oferty


Nazwa zamawiającego

Gmina Konopnica, Powiat wieluński

Adres zamawiającego

Rynek 15, 98-313 Konopnica

Województwo

Łódzkie

Tryb zamówienia

Przetarg nieograniczony

Nr postępowania


GKO.271.4.2015

Przedmiot zamówienia

Wybór banku do zaciągnięcia kredytu

Najkorzystniejsza oferta


Nr 5 Bank Spółdzielczy w Poddębicach

ul. Łódzka 33 ,99-200 Poddębice

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone

w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała

ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 98,00 pkt.

  • Kryterium czas uruchomienia kredytu - 1 pkt

Łączna ocena - 99, 00 pkt.

Pozostałe oferty uzyskały ocenę



Nr 1 GETIN NOBLE BANK S.A

ul. Przyokopowa 33

01-208 Warszawa

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone

w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała

ocenę:

  • Kryterium cena brutto 63,10 pkt

  • Kryterium czas uruchomienia kredytu - 1 pkt

Łączna ocena - 64,10 pkt.







Nr 3 Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie

98-360 Lututów ul. Klonowska 2

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone

w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała

ocenę:

  • Kryterium cena brutto 73,52 pkt

  • Kryterium czas uruchomienia kredytu - 2 pkt

Łączna ocena - 75,52 pkt.





Nr 4 Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Oddział

Sieradz ul. Jana Pawła II nr 3

98-200 Sieradz

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone

w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała

ocenę:

  • Kryterium cena brutto 80,61 pkt

  • Kryterium czas uruchomienia kredytu - 2 pkt

Łączna ocena - 82,61 pkt.






Konopnica, 17.07.2015 r.

Wójt Gminy

/-/ Grzegorz Turalczyk


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

29‑06‑2015 12:03:35

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych.

Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. ( 043 ) 842-44-98, fax 842-43-15 ogłasza przetarg na zadanie " Wybór banku do zaciągnięcia kredytu".

KOD: CPV 66113000-5 Usługi udzielania kredytu

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest długoterminowy kredyt w wysokości 1.200.000,- złotych udzielony na następujących warunkach:

  1. W ramach przedmiotu zamówienia finansowana będzie spłata wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

  2. Uruchomienie kredytu następować będzie w kwotach i transzach zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, w celu pokrycia zobowiązań.

Dla sporządzenia oferty należy przyjąć wypłatę kredytu w trzech transzach:

  • w dniu 31.07.2015 r. w kwocie 200 000,00 zł

  • w dniu 30.09.2015 r. w kwocie 5 00.000,00 zł

  • w dniu 30.11.2015 r. w kwocie 5 00.000,00 zł


  1. Spłata kredytu:

  • 2016 r. - 0

  • 2017 r. - 0

  • 2018 r. - 0

  • 2019 r. - 100.000,00 zł (4 raty po 25.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).

  • 2020 r. - 150.000,00 zł (4 raty po 37.500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).

  • 2021 r. - 150.000,00 zł (4 raty po 37.500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).

  • 2022 r. - 150.000,00 zł (4 raty po 37.500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).

  • 2023 r. - 150.000,00 zł (4 raty po 37.500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).

  • 2024 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).

  • 2025 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).

  • Raty kredytu płatne w ostatnim dniu w/w miesiącach.

Dopuszcza się wcześniejszą spłatę kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.

Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia okresu spłaty kredytu bez dodatkowych opłat.

  1. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych naliczonych od kapitału niezapłaconego, płatnych w ostatnim dniu miesiąca (bez okresu karencji).

  2. Oprocentowanie kredytu (zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego, w oparciu o miesięczny wskaźnik średniego oprocentowani depozytów bankowych - WIBOR 1M - wyliczony za miesiąc poprzedzający).

Dla sporządzenia oferty należy przyjąć średni WIBOR 1M - wyliczony za miesiąc maj- wynoszący 1,64%.

Do obliczenia odsetek należy przyjąć , że rok liczy 365 dni.

  1. Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo przed udzieleniem kredytu.

  2. Spłata kredytu wraz z odsetkami i jednorazowa prowizja od udzielonego kredytu stanowić będą jedyne obciążenie Zamawiającego z tytułu niniejszego zamówienia. Nie dopuszcza się jakichkolwiek prowizji lub opłat dodatkowych.

  1. Zabezpieczenie kredytu; weksel własny "in blanco" z deklaracją wekslową.

  2. Zamawiający nie wyraża zgody o poddaniu się egzekucji jako dodatkowej formy zabezpieczenia kredytu. Zamawiający udostępni niezbędne sprawozdania oraz budżet gminy w wersji elektronicznej na stronie www.konopnica.finn.pl

1 Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska- pokój Nr 23,tel. 043 /842-44-19 wew.123 i Elżbieta Skakuj - Skarbnik Gminy - pokój nr tel. 043 /842-44-19 wew.109.

2. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem oferta na "Wybór banku do zaciągnięcia kredytu" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 07.07.2015 r. do godziny 1000

3. Otwarcie nastąpi w tym samym dniu o godz.1015

4. Termin realizacji zamówienia - 31.12.2015 r.

5. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki :

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawca spełni ten warunek jeśli posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych ( np. statut w przypadku banków spółdzielczych ) zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1376. z późn. zm. )

  • posiadania wiedzy i doświadczenia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust,.1 ustawy z dnia 20 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku :

Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust,.1 ustawy z dnia 20 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

  • sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku :

Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust,.1 ustawy z dnia 20 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.

7. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica lub ze strony: www.konopnica.finn.pl.

8. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.

9. Kryteria oceny ofert :

a) cena-98% (waga)

b) czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji przez zamawiającego - 2% (waga)

10. Zamawiający nie wymaga wadium.

11. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.


Konopnica, dnia23.06.2015r.

Wójt Gminy

/-/ Grzegorz Turalczyk

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 57 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  16‑01‑2015 13:59:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  16‑01‑2015 13:59:00
Data ostatniej aktualizacji:
08‑10‑2015 15:14:27
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie