2013


Plik doc Formularz ofertowy
17‑01‑2013 15:41:24
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
44KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

17‑01‑2013 09:37:31
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych.

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Konopnicy, ul. Rynek 15, woj. łódzkie, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15 ogłasza przetarg na zadanie p.n. "Dostawa artykułów żywnościowych".

KOD CPV: 03.14.23.00-1, 15.11.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.51.00.00-6, 15.53.00.00-2, 15.54.20.00-9, 15.61.21.00-2, 15.83.10.00-2, 15.86.10.00-1, 15.87.24.00-5, 15.89.80.00-9

  1. Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Konopnicy i stołówki szkolnej w Szynkielowie.
  2. Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Zamawiający podzielił zamawiane artykuły na 6 pakietów, które stanowią załącznik do SIWZ:
Pakiet 1 - Drób
Pakiet 2 - Mięso i wędliny
Pakiet 3 - Pieczywo
Pakiet 4 - Nabiał i produkty mleczarskie, tłuszcze
Pakiet 5 - Warzywa
Pakiet 6 - Pozostałe artykuły żywnościowe
  1. Założenia:
  1. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być o wysokim standardzie jakościowym oraz z data ważności min. 5 dni licząc od dnia dostawy;
  2. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą spełniać wymagania jakościowe wynikające z obowiązujących przepisów prawa w RP;
  3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków transportu artykułów żywnościowych spełniających wymogi sanitarno-higieniczne;
  4. Dostawa artykułów żywnościowych odbywa się środkami transportu Wykonawcy;
Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.

  1. Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Stanisława Kądzioła - p.o. kierownika GZEAS pokój Nr 5, tel. 043/842-44-98 wew. 105
  2. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na dostawę artykułów żywnościowych" w Gminnym Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Konopnicy, pokój Nr 5, do dnia 28.01.2013 r. do godziny 10.00.
  3. Otwarcie nastąpi w tym samym dniu o godz. 10:15.
  4. Termin realizacji zamówienia - do 31.01.2014 r.
  5. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    • posiadania wiedzy i doświadczenia,
    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    • sytuacji ekonomicznej i finansowej,
    • zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę (podobne z rodzaju).
  6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
  7. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 105 w Gminnym Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Konopnicy lub ze strony internetowej: www.konopnica.finn.pl.
  8. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
  9. Kryteria oceny ofert: cena - 100% (waga).
  10. Zamawiający nie wymaga wadium.
  11. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  12. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  18. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

p.o. Kierownika GZEASz
/-/ Stanisława Kądzioła
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik doc SIWZ
17‑01‑2013 09:35:13
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
142KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
40KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
26KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
28KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
28KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
176KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
181KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Projekt umowy
17‑01‑2013 09:29:21
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
50KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 132 Numer strony: 1 .. 10  11  12  13  14  
Informacja wytworzona przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  17‑01‑2013 09:16:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  17‑01‑2013 09:16:00
Data ostatniej aktualizacji:
17‑01‑2013 10:18:40
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie