Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
44KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
17‑01‑2013 09:37:31
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych.
o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych.
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Konopnicy, ul. Rynek 15, woj. łódzkie, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15 ogłasza przetarg na zadanie p.n. "Dostawa artykułów żywnościowych".
KOD CPV: 03.14.23.00-1, 15.11.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.51.00.00-6, 15.53.00.00-2, 15.54.20.00-9, 15.61.21.00-2, 15.83.10.00-2, 15.86.10.00-1, 15.87.24.00-5, 15.89.80.00-9
KOD CPV: 03.14.23.00-1, 15.11.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.51.00.00-6, 15.53.00.00-2, 15.54.20.00-9, 15.61.21.00-2, 15.83.10.00-2, 15.86.10.00-1, 15.87.24.00-5, 15.89.80.00-9
- Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Konopnicy i stołówki szkolnej w Szynkielowie.
- Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Zamawiający podzielił zamawiane artykuły na 6 pakietów, które stanowią załącznik do SIWZ:
Pakiet 1 - Drób
Pakiet 2 - Mięso i wędliny
Pakiet 3 - Pieczywo
Pakiet 4 - Nabiał i produkty mleczarskie, tłuszcze
Pakiet 5 - Warzywa
Pakiet 6 - Pozostałe artykuły żywnościowe
- Założenia:
Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
- Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być o wysokim standardzie jakościowym oraz z data ważności min. 5 dni licząc od dnia dostawy;
- Dostarczane artykuły żywnościowe muszą spełniać wymagania jakościowe wynikające z obowiązujących przepisów prawa w RP;
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków transportu artykułów żywnościowych spełniających wymogi sanitarno-higieniczne;
- Dostawa artykułów żywnościowych odbywa się środkami transportu Wykonawcy;
- Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Stanisława Kądzioła - p.o. kierownika GZEAS pokój Nr 5, tel. 043/842-44-98 wew. 105
- Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na dostawę artykułów żywnościowych" w Gminnym Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Konopnicy, pokój Nr 5, do dnia 28.01.2013 r. do godziny 10.00.
- Otwarcie nastąpi w tym samym dniu o godz. 10:15.
- Termin realizacji zamówienia - do 31.01.2014 r.
- W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej,
- zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę (podobne z rodzaju).
- Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 105 w Gminnym Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Konopnicy lub ze strony internetowej: www.konopnica.finn.pl.
- Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
- Kryteria oceny ofert: cena - 100% (waga).
- Zamawiający nie wymaga wadium.
- Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
p.o. Kierownika GZEASz
/-/ Stanisława Kądzioła
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
142KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
40KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
26KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
28KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
28KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
176KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
181KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
50KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie