2013


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
14KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zal. 4 - Wykaz uslug
06‑05‑2013 15:52:41
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
16KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
16KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
14KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zal. 7 - Projekt umowy
06‑05‑2013 15:45:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
40KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
15KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
216KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
104KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
92KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zapytanie ofertowe

30‑04‑2013 15:41:07
ZAPYTANIE OFERTOWE

Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług szkoleniowych ramach projektu "Nasza szansa" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz świadczenie dostaw i usług ściśle z tymi usługami związanych.

kod CPV 80500000-9 (usługi szkoleniowe)
kod CPV 85312320-8 (usługi doradztwa)
kod CPV 80570000-0 (usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)

Uczestnikami Projektu będzie 10 osób - młodzież ucząca się w wieku gimnazjalnym (6 kobiet/4 mężczyzn), w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy.

Podstawa prawna trybu zamówienia: art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami)

  1. Zamawiający:
    Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy
    98-313 Konopnica
    ul. Rynek 15
  2. Przedmiot zamówienia:
    1. miejsce realizacji:Gmina Konopnica
    2. zamówienie obejmuje następujące zadania:
      • przygotowanie szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych
      • realizację poszczególnych zadań, w tym warsztatów i terapii przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie
      • koordynację oraz nadzór merytoryczny nad realizowanymi zadaniami
      • bieżącą współpracę z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia
      • prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji warsztatów i terapii ściśle wg wytycznych Zamawiającego
      • zapewnienie materiałów szkoleniowych i dydaktycznych dla wszystkich uczestników warsztatów i terapii (teczka, notatnik, długopis oraz materiały szkoleniowe i dydaktyczne do każdego modułu szkoleniowego)
      • zapewnienie wyżywienia w formie cateringu dla 10 uczestników warsztatów i terapii w każdym dniu szkoleniowym
      • zapewnienie ubezpieczenia NNW dla 10 uczestników projektu na czas realizacji warsztatów i terapii
      • zapewnienie sali szkoleniowej do przeprowadzenia warsztatów i terapii na terenie Gminy Konopnica
      • wydanie uczestnikom projektu certyfikatów ukończenia udziału w warsztatach i terapii
    3. Zakres szczegółowy świadczonych usług obejmuje:
      1. 18 godzin dydaktycznych warsztatów kompetencji psychospołecznych prowadzonych przez psychologa dla 10 Uczestników projektu Program: nauka wyznaczania celów życiowych, pozytywnego myślenia, definiowania wykorzystywania zasobów własnych, tworzenie pozytywnych relacji międzyludzkich, asertywność, komunikacja, rozwiązywanie konfliktów. Termin realizacji: maj, czerwiec, lipiec 2013 r.
      2. 12 godzin dydaktycznych warsztatów doradztwa edukacyjnego prowadzonego przez doradcę edukacyjnego dla 10 Uczestników Program: podnoszenie świadomości roli edukacji w budowaniu kariery zawodowej, planowanie ścieżki edukacyjnej w kontekście wymogów rynku pracy, mapa możliwości edukacyjnych na terenie województwa, aktywne techniki poszukiwania zatrudnienia. Termin realizacji: sierpień 2013 r.
      3. 90 godzin dydaktycznych grupowej terapii psychologicznej, psychospołecznej i rodzinnej zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami uczestników projektu z zakresu profilaktyki uzależnień, promocji zdrowego trybu życia, wzmacniania zasobów własnych dla 10 Uczestników - prowadzi zespół specjalistów i terapeutów. Termin realizacji: lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad 2013 r.
  3. Termin realizacji zamówienia:
    • zamówienie musi zostać zrealizowane w okresie od miesiąca maja 2013 r. do miesiąca listopada 2013 r., zgodnie z harmonogramem realizacji Projektu
    • zamówienie realizowane będzie w dni powszednie od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9.00 do 15.30
    • zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w harmonogramie zajęć i ilości osób objętych szkoleniem
  4. Inne istotne warunki zamówienia:
    1. zamówienie musi być realizowane przez firmę szkoleniową:
      • posiadającą wpis do rejestru instytucji szkoleniowych WUP,
      • z poświadczonym referencjami doświadczeniem w realizacji projektów szkoleniowo - doradczych których celem jest aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektów Poddziałania 7.1.1/7.1.2 POKL
      • zapewniająca kompleksowość wykonania usług szkoleniowo-doradczych stanowiących przedmiot niniejszego zapytania ofertowego
  5. Sposób przygotowania oferty
    Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis "Oferta na szkolenia w ramach projektu "Nasza szansa" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego"

    Załączniki do oferty
    1. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    2. Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy;
    3. Opis sposobu realizacji zamówienia
    4. Wykaz usług szkoleniowo-doradczych zrealizowanych w ramach projektów z Poddziałania 7.1.1/7.1.2 POKL o charakterze i złożoności porównywanej z zakresem przedmiotu zamówienia.


    Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę prosimy złożyć osobiście, faxem, pocztą lub pocztą elektroniczną do dnia 13 maja 2013 roku, do godziny 9.00 pod adresem:

    Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy
    98-313 Konopnica
    ul. Rynek 15
    e-mail: gops_konopnica@post.pl
    fax: 43 842 44 90
  6. Kryterium i sposób oceny oferty:
    1. cena - 50 %
      Najwyższą liczbę punktów - 50 otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę za wykonanie niniejszego zamówienia, a każda następna według poniższego wzoru:
      Koszt oferty = Najniższa cena oferty/Cena oferty badanej x 100 x waga kryterium
      W kryterium oceny koszt oferty Wykonawca może uzyskać maksymalnie 50 pkt.
    2. doświadczenie firmy w realizacji projektów szkoleniowo-doradczych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektów z Poddziałania 7.1.1/7.1.2 POKL - 20 %.
      Doświadczenie w przeprowadzeniu projektów szkoleniowo-doradczych dla osób rekrutujących się spośród klientów ośrodków pomocy społecznej lub powiatowych centrów pomocy rodzinie w projektów z Poddziałania 7.1.1./7.1.2, Za każdy zrealizowany projekt szkoleniowo-doradczy dla min. 10 osób rekrutujących się spośród klientów ośrodków pomocy społecznej lub powiatowych centrów pomocy rodzinie, Wykonawca otrzyma 1 pkt, przy czym maksymalnie Wykonawca może uzyskać 20 pkt. Kryterium oceny są potwierdzone za zgodność z oryginałem referencje potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
    3. Wartość merytoryczna oferty - Opis sposobu realizacji usługi - 30%
      Opis sposobu realizacji usługi zostanie oceniony pod kątem przedstawionych poniżej podkryteriów:
      • zabezpieczenie logistyczne, kadrowe, techniczne i merytoryczne projektu
      • sposób nadzoru nad dokumentacją usługi, sposób dokonywania systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów oraz sposób dopełniania obowiązku promocji i informacji projektów EFS
      • sposób organizacji współpracy Wykonawcy z Zamawiającym, który w szczególności powinien zawierać opis: częstotliwości spotkań, szybkości reakcji na zadane przez Zamawiającego pytania w związku z realizacją usługi, trybu bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym;


    Wobec wskazanych powyżej w lit. od a) do c) podkryteriów zostaną przyznane punkty pomocnicze w sposób następujący:

    0 pkt Brak opisu
    2 pkt opis ogólny, niekompletny, świadczący o braku dogłębnej znajomości tematu;
    5 pkt opis ogólny, ale poruszający kluczowe zagadnienia dla danego tematu;
    7 pkt opis szczegółowy poruszający wszystkie zagadnienia dla danego tematu w sposób poprawny merytorycznie;
    10 pkt opis pogłębiony poruszający wszystkie zagadnienia, świadczący o dociekliwości
    i dogłębnej merytorycznej i analitycznej znajomości tematu;


    Punkty przyznane za kryterium Wartość merytoryczna oferty (W) będą liczone według następującego wzoru:

    Nr kryrterium: Wzór
    2 Wartość merytoryczna oferty (W)
    Liczba punktów = ( W/ Wmax ) x 30

    gdzie:
    • W - liczba punktów cząstkowych przyznanych ofercie w tym kryterium
    • Wmax - maksymalna możliwa liczba punktów cząstkowych do uzyskania za podkryteria określone w pkt. 3. Lit. a) do lit. c) w tym kryterium
    • 30 - maksymalna liczba punktów w tym kryterium tj. 30 punktów


    Łączna ocena będzie sumą ocen za poszczególne kryteria.
    Zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, który w ramach przedstawionych powyżej kryteriów uzyska najwyższą ilość punktów.


Zatwierdzono dnia 30 kwietnia 2013 r.

Kierownik GOPS w Konopnicy
/-/ Aneta Łudczak


Załączniki:
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Załącznik nr 2 - Wykaz zrealizowanych usług

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 132 Numer strony: 1 .. 8  9  10  11  12  
Informacja wytworzona przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  17‑01‑2013 09:16:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  17‑01‑2013 09:16:00
Data ostatniej aktualizacji:
17‑01‑2013 10:18:40
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie