2013


Plik doc Załacznik 1 i 2
30‑04‑2013 15:41:45

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
113KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zawiadomienie o wynikach postępowania

29‑04‑2013 11:45:18
Konopnica, 29.04.2013r.

GKO.271.1.2013

DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: "Dostawę mieszanki pochodzenia granitowego"

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

  1. 1. Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), dalej zwanej "ustawą", Zamawiający - Gmina Konopnica informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano wyboru oferty złożonej przez firm:
Logistyka Dolnośląska s.c. Mirosław Jurczok
ul. Dr Mieczysława Orłowicza 105, 58-309 Wałbrzych

Wyłoniony Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść oferty jest zgodna z siwz i nie podlega odrzuceniu. Cena zaoferowana przez Wykonawcę jest najtańszą ofertą złożoną w postępowaniu i mieści się w środkach finansowych jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zbiorcze zestawienie ofert wraz ze streszczeniem oceny i porównania zawiera poniższa tabela.

Lp. Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz
adres wykonawcy
Cena ofertowa brutto Liczba punktów
w kryterium
cena - 100%
Liczba punktów razem
1 Usługi Transportowe Maciej Ośródka
Kuźnica Skakawska, ul. Kępińska 7A
98-400 Wieruszów
81 720,00 89,94 89,94
2 P.H.U. DAW-TRANS Sławomir Podstawka
Kostomłoty Drugie, ul. Bugajska 77
26-085 Miedziana Góra
94 464,00 77,81 77,81
3 Logistyka Dolnośląska s.c. Mirosław Jurczok
ul. Dr Mieczysława Orłowicza 105
58-309 Wałbrzych
73 504,80 100 100
4 P.H.U. PRZEMTRANS Przemysław Wcisły
Marzenin, ul. Cicha3
98-160 Sędziejowice
73 800,00 99,60 99,60


Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o wyniku konkursu

23‑04‑2013 15:43:52
OGŁOSZENIE O WYNIKU KONKURSU

Wójt Gminy Konopnica informuje, że w wyniku przeprowadzonego konkursu na "Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród mieszkańców gminy, w tym młodzieży poprzez prowadzenie i udział drużyn piłki nożnej juniorów i seniorów w rozgrywkach" wybrano ofertę złożoną przez Stowarzyszenie - Międzyzakładowy Ludowy Klub Sportowy w Konopnicy. Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do 10.12.2013 r. Roczna kwota dotacji wynosi 50.000,- zł.

Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas
Konopnica, 23.04.2013 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zmiana treści SIWZ

11‑04‑2013 15:48:12
Konopnica, 11.04.2013r.
GKO.271.1.2013

Do:
Zainteresowani wykonawcy

DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Dostawa mieszanki pochodzenia granitowego

ZMIANA TREŚCI SIWZ

Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.) dokonuje zmiany w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zmianie ulegają dane dotyczące numeru NIP i REGON, telefon i faks Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty. Dotychczasowe dane otrzymują treść: "tel. 043 842 44 19, faks 043 842 43 15, NIP 832-19-61-055, REGON 730934631".


Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o przetargu

11‑04‑2013 13:49:30

ZNAK SPRAWY: GKO.271.1.2013Z

Konopnica: Dostawa mieszanki pochodzenia granitowego
Numer ogłoszenia: 140604-2013, data zamieszczenia: 10.04.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie, tel. 043 8424498, faks 043 8424315
Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mieszanki pochodzenia granitowego
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki do stabilizacji nawierzchni dróg pochodzenia granitowego, o frakcji od 0 do 31,5 w ilości - 1200 ton. Dostawa mieszanki odbywać się będzie:

a) w ilościach i terminach uzgodnionych z zamawiającym,
b) na miejsca wskazane przez zamawiającego transportem wykonawcy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

14.21.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali/wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie mieszanki do stabilizacji nawierzchni dróg pochodzenia granitowego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.konopnica.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, pokój nr 18 - sekretariat.
Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godzinie 10:15
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

Konopnica, dnia 10.04.2013 r.
Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
148KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Otwarty konkurs ofert na powierzenie realizacji zadania publicznego

28‑02‑2013 13:01:51
Wójt Gminy Konopnica
ogłasza otwarty konkurs ofert na powierzenie do realizacji zadania publicznego
z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej i sportu
w 2013 roku.

Na podstawie art. 11 ust. 1 i 2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. Nr 96 poz. 873 z późn. zm) oraz Uchwały Nr XXII/106/12 Rady Gminy Konopnica z dnia 29.11.2012 w sprawie przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Konopnica z organizacjami pozarządowymi w roku 2013 r. Wójt Gminy Konopnica ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej i sportu w 2013 roku. Zlecenie realizacji zadań publicznych nastąpi w formie wsparcia realizacji zadania publicznego poprzez udzielenie dotacji.
  1. Rodzaj zadania
    1. upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród mieszkańców gminy, w tym młodzieży poprzez prowadzenie i udział drużyn piłki nożnej juniorów i seniorów w rozgrywkach.
  2. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zadania w roku 2013 wynosi: 50 000 zł.
  3. Zasady składania ofert i przyznawania dotacji:
    1. Podmiotami uprawnionymi do złożenia oferty są:
      1. organizacje pozarządowe;
      2. podmioty uprawnione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
      3. termin składania ofert do dnia 20.03.2013 r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Konkurs ofert - upowszechnianie kultury fizycznej i sportu" na druku wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania. (Dz. U. z 2011 r. nr 6, poz.25);
      4. Złożenie oferty nie jest równoznaczne przyznaniem dotacji;
      5. Na dane zadanie oferent może złożyć tylko jedną ofertę;
      6. Oferta powinna zawierać w szczególności:
        • szczegółowy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego do realizacji
        • termin i miejsce realizacji zadania publicznego
        • kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego
        • informację o wcześniejszej działalności podmiotu składającego ofertę w zakresie, którego dotyczy zadanie
        • informację o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych zapewniających wykonanie zadania, w tym o wysokości środków finansowych uzyskanych z innych źródeł na realizację danego zadania
        • deklarację o zamiarze odpłatnego lub nieodpłatnego wykonania zadania
      7. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
        • oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z KRS, innego rejestru lub ewidencji;
        • w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji podmiotów składających ofertę wspólna niż wynikający z KRS lub innego rejestru-dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta (ów);
        • pełnomocnictwo do działania w imieniu organizacji w przypadku, gdy ofertę o dotację podpisują osoby inne niż wskazane do reprezentacji zgodnie z rejestrem.
      8. Wszystkie oferty zgłoszone do konkursu wraz z załączoną do niej dokumentacją pozostają w aktach Urzędu Gminy Konopnicy i bez względu na okoliczności nie będą zwracane oferentowi ani w trakcie procesu przyznawania dotacji, ani po jego zakończeniu.
      9. Odpowiedzialność za dostarczenie oferty w terminie spoczywa na oferencie.
      10. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty oraz dostarczeniem do Urzędu Gminy Konopnica ponosi oferent.
    2. Zasady przyznawania dotacji:
      1. Zasady przyznawania dotacji określają przepisy:
        • ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. Nr 96 poz. 873 z późń. zm.);
        • ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych;
        • rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania.
      2. W otwartym konkursie ofert uczestniczyć mogą organizacje pozarządowe, podmioty wymienione w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. nr 96, poz. 873 z późn. zm.) prowadzące działalność statutową w dziedzinie kultury fizycznej;
      3. z dotacji mogą być pokrywane wydatki bezpośrednio związane z realizacją zadania;
      4. szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania reguluje umowa pomiędzy oferentem a Gminą Konopnica;
      5. Wójt Gminy może odmówić podmiotowi wyłonionemu w konkursie przyznania dotacji i podpisania umowy w przypadku, gdy okaże się, iż rzeczywisty zakres realizowanego zadania znacząco odbiega od opisanego w ofercie, podmiot lub jego reprezentanci utracą zdolność do czynności prawnych, zostaną ujawnione nieznane wcześniej okoliczności podważające wiarygodność merytoryczną lub finansową oferenta.
  4. Termin i warunki realizacji zadania:
    1. Zadanie powinno być zrealizowane w okresie od podpisania umowy do 10 grudnia 2013 r.
    2. Zadanie powinno być realizowane z najwyższą starannością.
  5. Kryteria, tryb i termin rozpatrywania stosowane przy wyborze oferty:
      1. merytoryczna wartość oferty, 0-5 punktów;
      2. możliwość realizacji zadania przez podmiot składający ofertę, 0-5 punktów;
      3. ocena kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania, 0-5 punktów;
      4. udział środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego w realizacji zadania, 0-5 punktów;
      5. dotychczasowa współpraca z samorządem, 0-5 punktów.
    1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.03.2013 r. o godz. 10:15 w siedzibie Urzędu Gminy Konopnica.
    2. Wybór oferty nastąpi w terminie 3 dni od daty wpływu ofert.
    3. Oceny formalnej i merytorycznej złożonych ofert oraz ich kwalifikacji do otrzymania dotacji dokona komisja konkursowa powołana przez Wójt Gminy Konopnica.
    4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i tablicy ogłoszeniowej Urzędu Gminy Konopnica.
  6. Szczegółowe informacje w sprawie konkursu ofert można uzyskać w pokoju nr 17 w Urzędzie Gminy Konopnica w godzinach od 8:00-15:30, tel. 043/842 44 19 wew. 120.
  7. Informacja o zrealizowanych zadaniach w roku 2012:
    Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród mieszkańców gminy, w tym młodzieży poprzez prowadzenie i udział drużyn piłki nożnej juniorów i seniorów w rozgrywkach. Koszt zadania - 60.000 zł, w tym całość stanowi dotacja dla MLKS w Konopnicy.

Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
231KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
190KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
392KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 132 Numer strony: 1 .. 9  10  11  12  13  
Informacja wytworzona przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  17‑01‑2013 09:16:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  17‑01‑2013 09:16:00
Data ostatniej aktualizacji:
17‑01‑2013 10:18:40
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie