Archiwum zamówień publicznych 2006 - 2012

Informacje, ogłoszenia i komunikaty dotyczące archiwalnych zamówień publicznych z lat 2006 - 2012

Ustawa o zamówieniach publicznych określa zasady, formy i tryb udzielania zamówień publicznych, organ właściwy w sprawach o zamówienia publiczne, a także tryb rozpatrywania protestów i odwołań złożonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Plik pdf Tablica miejcowości "Kamyk"
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
11KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Tablica miejcowości "Piaski"
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
11KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Drogowskaz strzałowy obustronny "Zakurowie"
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
13KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Drogowskaz strzałowy obustronny "Piaski"
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
12KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zawiadomienie o wyborze oferty

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Nazwa zamawiającego

Gmina Konopnica, Powiat wieluński

Adres zamawiającego

Rynek 15, 98-313 Konopnica

Województwo

Łódzkie

Tryb zamówienia

Przetarg nieograniczony

Nr postępowania


GKO.271.3.2012

Przedmiot zamówienia

Wybór banku do zaciągnięcia kredytu


Najkorzystniejsza oferta


Nr 2Bank Polskiej Spółdzielczości S.A

Oddział Sieradz, Filia Konopnica

ul. Parkowa 16, 98-313 Konopnica

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała

ocenę:


  • Kryterium cena brutto 100,00 pkt.

Łączna ocena - 100, 00 pkt.

Pozostałe oferty uzyskały ocenę



Nr 1Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie

Łódzkim ul. Senatorska 2a

95-070 Aleksandrów Łódzki

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto 86,909 pkt

Łączna ocena - 86,909 pkt.


Nr 3 Powszechna Kasa Oszczędności

Bank Polski S.A. w Warszawie,

Regionalny Oddział Korporacyjny w Łodzi

Centrum Korporacyjne w Wieluniu

98-300 Wieluń, ul. Barycz 3

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:

  • Kryterium cena brutto 94,433 pkt.

Łączna ocena - 94,433 pkt.


Nr 4 Nadwarciański Bank Spółdzielczy

98-355 Działoszyn

ul. J. Piłsudskiego 21 A

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto 97,032 pkt.

Łączna ocena -97,032 pkt.



Konopnica, 19.07.2012
Wójt
/-/ Mariola Hernas
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

[pusty]

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych.

Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15 ogłasza przetarg na zadanie "Wybór banku do zaciągnięcia kredytu".

KOD: CPV 66113000-5 Usługi udzielania kredytu

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest długoterminowy kredyt w wysokości 1.400.000,- złotych udzielony na następujących warunkach:
  1. W ramach przedmiotu zamówienia finansowany będzie planowany deficyt budżetu Gminy Konopnica i spłata zaciągniętych pożyczek i kredytów.
  2. Uruchomienie kredytu następować będzie w kwotach i transzach zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, w celu pokrycia zobowiązań.
    Dla sporządzenia oferty należy przyjąć wypłatę kredytu w dwóch transzach:
    • w dniu 31.08.2012 r. w kwocie 400 000,00 zł
    • w dniu 31.10.2012 r. w kwocie 1.000.000,00 zł
  3. Spłata kredytu:
    • 2013 r. - 300.000,00 zł (4 raty po 75.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
    • 2014 r. - 100.000,00 zł (4 raty po 25.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
    • 2015 r. - 400.000,00 zł (4 raty po 100.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
    • 2016 r. - 300.000,00 zł (4 raty po 75.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
    • 2017 r. - 300.000,00 zł (4 raty po 75.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
    • Raty kredytu płatne w ostatnim dniu w/w miesiącach.

    Dopuszcza się wcześniejszą spłatę kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
  4. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych naliczonych od kapitału niezapłaconego, płatnych w ostatnim dniu miesiąca (bez okresu karencji).
  5. Oprocentowanie kredytu (zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego, w oparciu o miesięczny wskaźnik średniego oprocentowania depozytów bankowych - WIBOR 1M - wyliczony za miesiąc poprzedzający).
    Dla sporządzenia oferty przyjmuje się WIBOR 1M - wyliczony na dzień 30.06.2012 r.
  6. Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo przed udzieleniem kredytu.
  7. Spłata kredytu wraz z odsetkami i jednorazowa prowizja od udzielonego kredytu stanowić będą jedyne obciążenie Zamawiającego z tytułu niniejszego zamówienia.
    Nie dopuszcza się jakichkolwiek prowizji lub opłat dodatkowych.
  8. Zabezpieczenie kredytu; weksel własny "in blanco".
  1. Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23, tel. 043 /842-44-19 wew.123 i Elżbieta Skakuj - Skarbnik Gminy - pokój nr 109 tel. 043 /842-44-19 wew. 109.
  2. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem oferta na "Wybór banku do zaciągnięcia kredytu" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 19.07.2012r. do godziny 10:00.
  3. Otwarcie nastąpi w tym samym dniu o godz.10:15.
  4. Termin realizacji zamówienia - 31.12.2012 r.
  5. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    • posiadania wiedzy i doświadczenia,
    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    • sytuacji ekonomicznej i finansowej.
  6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
  7. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica lub ze strony: www.konopnica.finn.pl.
  8. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
  9. Kryteria oceny ofert - cena - 100% (waga).
  10. Zamawiający nie wymaga wadium.
  11. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Konopnica, dnia 10.07.2012r.
Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik doc Formularz oferty
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
35KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc SIWZ
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
134KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
24KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
40KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 683 Numer strony: 4  5  6  7  8  .. 69
Informacja wytworzona przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  07‑05‑2003 12:49:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
17‑01‑2013 10:21:59
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive