Zawiadomienie o wyborze oferty
Nazwa zamawiającego | Gmina Konopnica, Powiat wieluński |
Adres zamawiającego | Rynek 15, 98-313 Konopnica |
Województwo | Łódzkie |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Nr postępowania | GKO.271.3.2012 |
Przedmiot zamówienia | Wybór banku do zaciągnięcia kredytu
|
Najkorzystniejsza oferta | Nr 2Bank Polskiej Spółdzielczości S.A Oddział Sieradz, Filia Konopnica ul. Parkowa 16, 98-313 Konopnica Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 100, 00 pkt. |
Pozostałe oferty uzyskały ocenę
| Nr 1Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim ul. Senatorska 2a 95-070 Aleksandrów Łódzki Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 86,909 pkt. |
Nr 3 Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. w Warszawie, Regionalny Oddział Korporacyjny w Łodzi Centrum Korporacyjne w Wieluniu 98-300 Wieluń, ul. Barycz 3 Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 94,433 pkt. | |
Nr 4 Nadwarciański Bank Spółdzielczy 98-355 Działoszyn ul. J. Piłsudskiego 21 A Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena -97,032 pkt. |
/-/ Mariola Hernas
[pusty]
o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych.
Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15 ogłasza przetarg na zadanie "Wybór banku do zaciągnięcia kredytu".
KOD: CPV 66113000-5 Usługi udzielania kredytu
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest długoterminowy kredyt w wysokości 1.400.000,- złotych udzielony na następujących warunkach:
- W ramach przedmiotu zamówienia finansowany będzie planowany deficyt budżetu Gminy Konopnica i spłata zaciągniętych pożyczek i kredytów.
- Uruchomienie kredytu następować będzie w kwotach i transzach zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, w celu pokrycia zobowiązań.
Dla sporządzenia oferty należy przyjąć wypłatę kredytu w dwóch transzach:- w dniu 31.08.2012 r. w kwocie 400 000,00 zł
- w dniu 31.10.2012 r. w kwocie 1.000.000,00 zł
- Spłata kredytu:
- 2013 r. - 300.000,00 zł (4 raty po 75.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
- 2014 r. - 100.000,00 zł (4 raty po 25.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
- 2015 r. - 400.000,00 zł (4 raty po 100.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
- 2016 r. - 300.000,00 zł (4 raty po 75.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
- 2017 r. - 300.000,00 zł (4 raty po 75.000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad).
- Raty kredytu płatne w ostatnim dniu w/w miesiącach.
Dopuszcza się wcześniejszą spłatę kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. - Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych naliczonych od kapitału niezapłaconego, płatnych w ostatnim dniu miesiąca (bez okresu karencji).
- Oprocentowanie kredytu (zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego, w oparciu o miesięczny wskaźnik średniego oprocentowania depozytów bankowych - WIBOR 1M - wyliczony za miesiąc poprzedzający).
Dla sporządzenia oferty przyjmuje się WIBOR 1M - wyliczony na dzień 30.06.2012 r. - Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo przed udzieleniem kredytu.
- Spłata kredytu wraz z odsetkami i jednorazowa prowizja od udzielonego kredytu stanowić będą jedyne obciążenie Zamawiającego z tytułu niniejszego zamówienia.
Nie dopuszcza się jakichkolwiek prowizji lub opłat dodatkowych. - Zabezpieczenie kredytu; weksel własny "in blanco".
- Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23, tel. 043 /842-44-19 wew.123 i Elżbieta Skakuj - Skarbnik Gminy - pokój nr 109 tel. 043 /842-44-19 wew. 109.
- Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem oferta na "Wybór banku do zaciągnięcia kredytu" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 19.07.2012r. do godziny 10:00.
- Otwarcie nastąpi w tym samym dniu o godz.10:15.
- Termin realizacji zamówienia - 31.12.2012 r.
- W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica lub ze strony: www.konopnica.finn.pl.
- Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
- Kryteria oceny ofert - cena - 100% (waga).
- Zamawiający nie wymaga wadium.
- Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
/-/ Mariola Hernas