Nabór na stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
ASYSTENT RODZINY W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU WSPIERANIA RODZINY I SYSTEMU PIECZY ZASTĘPCZEJ NA ROK 2015
"Program asystent rodziny i koordynator rodzinnej pieczy zastępczej na rok 2015"
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2015 r.
Okres zatrudnienia: maj 2015 r. - grudzień 2015 r.
-
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie określone w punkcie 2,
-
kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,
-
kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
-
-
Asystentem rodziny może być osoba, która posiada:
-
wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
-
wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
-
wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną
-
Wymagania dodatkowe:
-
znajomość regulacji prawnych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych,
-
doświadczenie w pracy w jednostkach pomocy społecznej,
-
umiejętność prowadzenia pracy z klientem,
-
umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
-
prawo jazdy kat. B oraz własny samochód,
-
odporność na sytuacje stresowe,
-
samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
-
komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
-
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
-
udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,
-
udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,
-
udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,
-
udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,
-
wspieranie aktywności społecznej rodzin,
-
motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
-
udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,
-
motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,
-
udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,
-
podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
-
prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,
-
prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
-
dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,
-
monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,
-
sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,
-
współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,
-
współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
-
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku zostanie określony w zakresie czynności.
-
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
cv z numerem telefonu kontaktowego,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kserokopie świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i zdobyte umiejętności,
-
kserokopie świadectw, dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie,
-
oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona.
-
Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
-
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
-
kserokopia dowodu osobistego kandydata,
-
oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe",
-
oświadczenie z klauzulą: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)",
-
oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".
-
-
Informacje dodatkowe:
Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
"DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU WSPIERANIA RODZINY I SYSTEMU PIECZY ZASTĘPCZEJ NA ROK 2015 - "Program asystent rodziny i koordynator rodzinnej pieczy zastępczej na rok 2015" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach urzędowania (od 7:30 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy,
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica w terminie do dnia 17 kwietnia 2015 r. do godz. 15:30 (w przypadku wysłania aplikacji listownie decydującym terminem będzie data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Gminnego Ośrodka Pomocy społecznej w Konopnicy).
Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Wójt Gminy Konopnica zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl
/-/ Grzegorz Turalczyk
Konopnica, 3 kwietnia 2015 r.
Nabór na stanowisko koordynatora
Nabór na stanowisko
KOORDYNATOR PROJEKTU
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- przygotowanie merytoryczne do realizacji projektów unijnych na lata 2007 - 2013, świadczenie w pracach nad realizacją projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
- znajomość zasad realizacji i rozliczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
- doświadczenie w pracach zespołu realizującego projekty współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
- biegła obsługa komputera i Internetu, w tym umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych w Generatorze Wniosków Płatniczych,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
Główne obowiązki:
- koordynowanie pracą zespołu projektu,
- nadzór nad realizacją projektu,
- przygotowanie wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami,
- prowadzenie wymaganej sprawozdawczości,
- przygotowanie harmonogramu realizacji projektu,
- inicjowanie i uczestnictwo w spotkaniach Zespołu Realizującego Projekt oraz w konferencjach, szkoleniach dotyczących realizacji projektu,
- przygotowanie sondaży rynku, sporządzenie protokołów, udział w przygotowywaniu procedur odnośnie zamówień publicznych,
- inne zadania zlecone przez Wójta Gminy Konopnica nie wymienione powyżej a związane bezpośrednio z realizacją projektu.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i przygotowanie do realizacji projektów unijnych (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
- kserokopie dokumentów poświadczające doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
- mile widziane referencje od pracodawców dotyczące realizowanych i rozliczanych projektów unijnych.
Warunki zatrudnienia:
- umowa zlecenie w okresie od kwiecień - czerwiec 2015 r. (w czasie trwania projektu)
- wymiar czasu pracy 15 h/tygodniowo
- czas pracy nienormowany, w tym przynajmniej 1 raz w tygodniu w siedzibie Urzędu Gminy Konopnica w czasie godzin urzędowania
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy Konopnica w godzinach 7.30 do 15.30 lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na Koordynatora projektu", w terminie do 30.03.2015 do godziny 15.30 (liczyć się będzie data wpływu oferty do Urzędu Gminy Konopnica).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminy Konopnica, www.konopnica.finn.pl.
/-/ Grzegorz Turalczyk
Informacja o wynikach konkursu na kandydata na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy
Informacja Wójta Gminy Konopnica
o wynikach konkursu na kandydata na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy
Wójt Gminy Konopnica informuje, że kandydatem na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy został Pan Karol Królewicz, zamieszkały w Stolcu.
Powołanie na stanowisko dyrektora nastąpi po podpisaniu odrębnej umowy w której określone warunki organizacyjno-finansowe działalności Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy oraz program działania.
Konopnica, dn. 18.03.2015 r. Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
1. Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychłocicach, Rychłocice 108A, 98-313 Konopnica.
I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. Nr 184, poz. 1436 ze zm, zm.) tj.:
1. nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który łącznie spełnia następujące wymagania:
1) ukończył studia magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole zgodnie z rozp. MEN z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli(Dz.U. z 2013 r. poz. 1207 ze zm.)
2) ukończył studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli,
3) posiada, co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego,
4) uzyskał:
a) co najmniej dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub5) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
b) pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo
c) w przypadku nauczyciela akademickiego - pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej - przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora - a w przypadku, o którym mowa w art. 36a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, jeżeli nie przeprowadzono konkursu - przed powierzeniem stanowiska dyrektora,
- wymóg posiadania co najmniej dobrej oceny pracy albo pozytywnej oceny dorobku zawodowego nie dotyczy nauczycieli mianowanych lub dyplomowanych zatrudnionych na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisji egzaminacyjnych, oraz nauczycieli mianowanych lub dyplomowanych urlopowanych lub zwolnionych z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 167)
6) nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2014r. poz. 191 ze zm.), a w przypadku nauczyciela akademickiego - karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r. poz. 572 ze zm..), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne,
7) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
9) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013r. poz.168, Dz.U. z 2012 r. poz.152 ).
2. osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:
1) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej,
2) ukończyła studia magisterskie,
3) posiada, co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym, co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
4) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych,
5) nie toczy się przeciwko niej postępowanie ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
6) spełnia wymagania określone w pkt 1 ppkt 2,5,7 i 9.
II. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1. Uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju danej publicznej szkoły,
2. Poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
3. Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
- stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
- stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
- stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem
4. Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie
dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 3,
5. Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
6. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym, wydane przez lekarza uprawnionego do przeprowadzenia badań profilaktycznych.
7. Oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. Oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. , poz. 168 , z 2012 r. poz. 1529),
10. Oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art.7 ust.1 i ust.3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz .U. z 2013 r. poz. 1388) - dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,
11. Oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego wraz z uzasadnieniem - w przypadku nauczyciela,
12. Oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
13. Oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2014r. poz. 191 ze zm.) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r., poz. 572 z późn. zm.) - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
14. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
15. Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1182, 1662) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
III. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Rychłocicach" w terminie do dnia 15 kwietnia 2015 r. do godz. 15:00 na adres: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica lub osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica pok. 118.
IV. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Konopnica.
V. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie - na piśmie.
/-/ Grzegorz Turalczyk
Informacja
o wynikach I etapu konkursu w ramach naboru na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kultury - Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy
Na podstawie Regulaminu działania Komisji Konkursowej na stanowisko dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy wprowadzonego Zarządzeniem Nr 6/15 Wójta Gminy Konopnica z dnia 21 stycznia 2015 r. Komisja Konkursowa dokonała sprawdzenia warunków formalnych złożonych przez kandydatów dokumentów.
Sprawdzono kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne. W wyniku takiej selekcji stwierdza się co następuje:
a. we wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. 30 - tu dni od daty ukazania się ogłoszenia w dwóch dziennikach o zasięgu regionalnym - dokumenty złożyło 6 osób,
b. lista osób, które zakwalifikowały się do II etapu.
Lp. | Imię i nazwisko | Miejsce zamieszkania |
1 | Karol Królewicz | Stolec |
2 | Michał Kabała | Giętkowizna |
3 | Monika Wojtczak | Mała Wieś |
4 | Daniel Sibiak | Konopnica |
5 | Andrzej Frąckiewicz | Widawa |
Nie umieszczenie na w/w liście jest jednoznaczne z niespełnieniem warunków określonych w ogłoszeniu o naborze i nie zakwalifikowaniu do II etapu prowadzonego naboru.
Z osobami umieszczonymi na tej liście Komisja Konkursowa przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.
Konopnica, dnia 09.03.2015 r.
/-/ Grzegorz Turalczyk
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kulturyłówny>
Wójt Gminy Konopnica ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kultury - Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy.łówny>
- Nazwa i adres jednostki:
Gminne Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Konopnicy, 98-313 Konopnica,
ul. Parkowa 16. - Organizator Konkursu:
Wójt Gminy Konopnica, Urząd Gminy Konopnica, 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15. - Nazwa stanowiska:
Dyrektor Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy - Wymagania kwalifikacyjne kandydatów oraz sposób ich udokumentowania:
- Kandydat na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy powinien spełniać następujące niezbędne wymagania kwalifikacyjne:
- posiadać obywatelstwo polskie,
- cechować się nieposzlakowaną opinią,
- nie może być prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych,
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy,
- posiadać biegłą znajomość obsługi komputera, w tym w szczególności umiejętność korzystania z Internetu, obsługi poczty email oraz programów komputerowych niezbędnych przy sprawowaniu funkcji, a w szczególności programów edytorskich Microsoft Office Word i Excel,
- posiadać wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie humanistycznej, w szczególności preferowane jest wykształcenie w dziedzinie związanej z działalnością podstawową Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy (tj. artystyczne, z dziedziny sztuki, pedagogiczne, kulturalno - oświatowe lub pokrewne albo menedżerskie w tym zakresie),
- posiadać minimum 1-roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym, lub 3 - letnie doświadczenie w działalności kulturalnej, oświatowej, artystycznej lub pedagogicznej,
- posiadać znajomość regulacji prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, gminnych jednostek organizacyjnych, przepisów o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, przepisów prawa zamówień publicznych, kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, ustawy o finansach publicznych oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
- Kandydat na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania kwalifikacyjne:
- posiadać doświadczenie w zarządzaniu zespołem co najmniej 3 osób,
- posiadać umiejętność organizacji pracy oraz samodzielnego wykonywania powierzonych obowiązków w tym kierowania zasobami ludzkimi,
- być dyspozycyjnym, komunikatywnym i cechować się odpornością na stres,
- cechować się wysoką kulturą osobistą,
- posiadać umiejętność obsługi sprzętu nagłaśniającego, rejestrującego dźwięk i obraz,
- posiadać umiejętność pracy z grupami dziecięcymi, młodzieżowymi i artystycznymi,
- dysponować wiedzą i doświadczeniem w zakresie pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych.
- Kandydat na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy powinien spełniać następujące niezbędne wymagania kwalifikacyjne:
- Wymagane dokumenty oraz sposób udokumentowania wymaganych kwalifikacji:
Kandydat na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy powinien przedłożyć następujące dokumenty:- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kopię dowodu osobistego,
- kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, w szczególności kopię dyplomu ukończenia wyższych studiów magisterskich (poza tym wszelkiego rodzaju inne dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje itp. - w kserokopiach),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w wymaganym stażu pracy (np. kopię umowy o pracę, kopię świadectwa pracy, zaświadczenie od pracodawcy),
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej (np. świadectwa pracy, zaświadczenia od pracodawcy, umowy cywilnoprawne wraz z potwierdzeniem ich wykonania, w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej - wypis z właściwego rejestru działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru KRS),
- kopie dokumentów potwierdzających zarządzanie zespołem co najmniej 3 osób (np. zaświadczenia od pracodawcy, umowa o pracę, świadectwo pracy, zakres obowiązków z przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej potwierdzający zarządzanie zespołem co najmniej 3 osób potwierdzony przez pracodawcę, w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej dokumenty potwierdzające zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego co najmniej 3 pracowników),
- oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie karne lub postępowanie karne skarbowe,
- oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U.2013.168j.t.),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 199 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002.101.926 z późn. zm.), na potrzeby przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy,
- kandydat zobowiązany jest przedstawić pisemną koncepcję prowadzenia Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy.
- Termin i miejsce złożenia dokumentów aplikacyjnych:
- Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Urzędzie Gminy Konopnica w Konopnicy (98-313), przy ul. Rynek 15 - Sekretariat, pokój nr 18.
- Na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: imię i nazwisko oraz adres zwrotny kandydata i numer telefonu kontaktowego, a także obligatoryjnie klauzulę "Konkurs na wolne stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy - NIE OTWIERAĆ".
- Termin składania dokumentów aplikacyjnych wynosi 30 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia. W przypadku nadania dokumentów za pośrednictwem przesyłki pocztowej o zachowaniu terminu decyduje:
- w przypadku nadania dokumentów przesyłką rejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. - decyduje data stempla pocztowego,
- w przypadku nadania dokumentów przesyłką nierejestrowaną (tzw. listem zwykłym) lub za pośrednictwem innego operatora pocztowego niż Poczta Polska S.A. - o zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu przesyłki do Urzędu Gminy Konopnica.
- Dokumenty składane osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Konopnica powinny zostać złożone w ostatnim dniu w/w terminu najpóźniej do godziny 15:30.
- Uwaga - dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do organizatora po upływie w/wskazanego terminu, nie zostaną poddane procedurze konkursowej.
- Informacje dodatkowe:
- Konkurs na wolne stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy zostanie przeprowadzony przez Komisję powołaną przez organizatora - Wójta Gminy Konopnica Zarządzeniem Nr 6/15 z dnia 21 stycznia 2015 r. w sprawie powołania komisji Konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy.
- Tryb pracy Komisji określa Regulamin działania Komisji Konkursowej na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy, który stanowi załącznik do w/powołanego Zarządzenia Nr 6/15 z dnia 21 stycznia 2015 r.
- Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
I etap - obejmował będzie sprawdzenie dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zostanie przeprowadzony bez udziału kandydatów,
II etap - obejmował będzie:- zapoznanie się przez Komisję Konkursową z przedstawionymi przez kandydatów pisemnymi koncepcjami funkcjonowania Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy,
- przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami,
- dokonanie oceny kandydatów oraz przedstawienie Wójtowi Gminy Konopnica wyników konkursu.
- Czyniąc zadość obowiązkowi wynikającemu z § 3 ust. 3 pkt 4) Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 30 czerwca 2004 r. w sprawie organizacji i trybu przeprowadzania konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kultury (Dz.U.2004.154.1629), organizator wskazuje, że przewidywany termin zakończenia konkursu nastąpi w ciągu 60 dni od upływu terminu do składania dokumentów aplikacyjnych.
- Wszelkich informacje dotyczące konkursu, w tym informacje o warunkach organizacyjno-finansowych działalności Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy można uzyskać w Urzędzie Gminy Konopnica w Konopnicy. Osobą upoważnioną z ramienia organizatora do udzielania wszelkich informacji jest Pani Anna Glapa - Sekretarz Gminy Konopnica, pod numerem telefonu: 043 - 842 - 44 - 19, lub osobiście w Urzędzie Gminy Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania w pokoju nr 104, po uprzednim telefonicznym umówieniu się na spotkanie.
łówny>
/-/ Grzegorz Turalczyk
łówny>
Informacja
o wynikach wstępnej selekcji pod względem formalnym kandydatów,
którzy złożyli dokumenty w ramach naboru na wolne stanowisko dyrektora - Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy.
Działając na podstawie Regulaminu działania Komisji Konkursowej na stanowisko dyrektora - Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej w Konopnicy wprowadzonego zarządzeniem Nr 305/14 Wójta Gminy Konopnica z dnia 10 grudnia 2014 r.
Komisja Konkursowa dokonała wstępnej selekcji kandydatów pod względem formalnym na podstawie złożonych dokumentów.
Sprawdzono kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne. W wyniku takiej selekcji stwierdza się co następuje:
- we wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 5 grudnia 2014 r. dokumenty złożyło 7 osób,
- lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco (w kolejności wpływu ofert):
Lp. | Imię i nazwisko | Miejsce zamieszkania |
1 | Michał Kabała | Giętkowizna |
2 | Monika Wojtczak | Mała Wieś |
3 | Daniel Sibiak | Konopnica |
Nie umieszczenie na w/w liście jest jednoznaczne z niespełnieniem warunków określonych w ogłoszeniu o naborze i nie zakwalifikowaniu do następnego etapu prowadzonego naboru.
Z osobami umieszczonymi na tej liście Komisja Konkursowa przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.
/-/ Grzegorz Turalczyk