Urząd Gminy - Informacje, Komunikaty, Zawiadomienia

Dane teleadresowe Urzędu. Kompetencje, uprawnienia i zadania poszczególnych Referatów i Stanowisk. Podstawa prawna działania. Składy osobowe - dane kontaktowe (telefon, e-mail, adres).

Zgodnie z art. 33 Ustawy o samorządzie gminnym, Wójt wykonuje zadania przy pomocy urzędu gminy. Organizację i zasady funkcjonowania urzędu gminy określa regulamin organizacyjny, nadany przez wójta w drodze zarządzenia. Kierownikiem urzędu jest wójt. Wójt może powierzyć prowadzenie określonych spraw gminy w swoim imieniu zastępcy wójta lub sekretarzowi gminy. Kierownik urzędu wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

 

 

Informacja o godzinach pracy

06‑08‑2013 08:23:21
Zmiana godzin pracy Urzędu

Informuję, że ze względu na wysokie temperatury Urząd Gminy Konopnica od dnia 05 do dnia 09 sierpnia 2013 r. czynny będzie w godzinach: 6.00 - 14.00.

Za utrudnienia przepraszamy.

Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas



Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja dla rolników

17‑07‑2013 14:02:54
Informacja dla rolników odnośnie zwrotu podatku akcyzowego zawartego z cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej

Każdy rolnik, który chce odzyskać w 2013 r. część pieniędzy wydanych na olej napędowy używany do produkcji rolnej powinien w terminie od 01 sierpnia 2013 r. do 31 sierpnia 2013 r. złożyć odpowiedni wniosek (uwaga nowy wzór wniosku) do tutejszego Urzędu Gminy wraz z fakturami VAT (lub ich kopiami) stanowiącymi dowód zakupu oleju napędowego w okresie od 01 lutego 2013 r. do 31 lipca 2013 r. w ramach limitu zwrotu podatku określonego na 2013 rok.

Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
664KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja Wójta Gminy na temat stypendiów

16‑07‑2013 15:38:05

Wójt Gminy Konopnica informuje zainteresowanych,
że od 20 sierpnia 2013 roku można pobierać druki
WNIOSKÓW O PRZYZNANIE SZKOLNEGO STYPENDIUM SOCJALNEGO NA ROK SZKOLNY 2013/2014.

Wnioski będą dostępne w pokoju nr 5 Urzędu Gminy w Konopnicy, ul. Rynek 15
Termin składania wniosków o przyznanie szkolnego stypendium socjalnego:
  • od 01 do 15 września 2013 r. - w przypadku uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych,
  • do 15 października 2013 r. - w przypadku słuchaczy kolegiów nauczycielskich, kolegiów języków obcych, kolegiów pracowników służb społecznych.
O stypendium może ubiegać się osoba, której dochód na jednego członka rodziny nie przekracza 456,- zł

Stypendium przysługuje uczniom: szkół podstawowych, gimnazjów, liceów ogólnokształcących, liceów profilowanych, techników, zasadniczych szkół zawodowych, kolegiów nauczycielskich, nauczycielskich kolegiów języków obcych, kolegiów pracowników służb społecznych, ośrodków dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umożliwiających realizację obowiązku szkolnego i nauki.
Stypendium nie przysługuje studentom oraz uczniom, którzy ukończyli 24 lata.
Stypendium może być przeznaczone wyłącznie na cele edukacyjne, tj. zakup podręczników, zeszytów, ćwiczeń, przyborów szkolnych, stroju i obuwia sportowego na lekcje wychowania fizycznego (raz na semestr), tornistra-plecaka szkolnego, multimedialne programy edukacyjne, koszty dojazdu do szkół ponadgimnazjalnych (oryginały biletów miesięcznych), koszty udziału w dodatkowych zajęciach edukacyjnych.
Faktury bądź rachunki uproszczone, muszą być imienne na rodzica lub pełnoletniego ucznia.
Wyżej wymienionych zakupów można dokonywać od 01 czerwca 2013 r.
Zakup podręczników sfinansowany ze środków "Wyprawki szkolnej" nie będzie finansowany ze środków szkolnego stypendium socjalnego.


Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
121KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja

20‑06‑2013 10:04:07
I N F O R M A C J A

W związku z wystąpieniem na terenie gminy Konopnica niekorzystnych zjawisk atmosferycznych uprzejmie informuję, że Gminna Komisja ds. szacowania szkód w uprawach rolnych wszczyna procedurę mającą na celu umożliwienie ubiegania się poszkodowanych rolników o przyznanie preferencyjnych kredytów na wznowienie produkcji w gospodarstwach rolnych.
Dokumenty jakie należy złożyć w celu oszacowania szkód:

  • wniosek o oszacowanie szkód (należy podać nr tel. kontaktowego);
  • oświadczenie do wniosku (w przypadku nie składania wniosków o oszacowanie strat na terenie innych gmin);
  • oświadczenie Nr 1 (należy wypełnić wyłącznie kolumny 2, 3 i 10);
  • oświadczenie Nr 2 (należy wypełnić wyłącznie kolumny 3, 4 i 6);
  • ksero wniosku o dopłaty bezpośrednie z 2013 r.;
  • umowa ubezpieczenia od jednego z ryzyk w rolnictwie (jeśli została zawarta).

Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Gminy Konopnica w terminie do dnia 1 lipca 2013 r. Można je pobrać w urzędzie (pok. nr 14) oraz na stronie internetowej www.konopnica.pl.

Jednocześnie informuję, że aby uzyskać preferencyjny kredyt na wznowienie produkcji w gospodarstwie rolnym, poziom szkód w uprawach rolnych musi być wyższy niż 30% wartości średniej rocznej produkcji rolnej (zarówno roślinnej jak i zwierzęcej) w gospodarstwie z trzech ostatnich lat.
Protokół z oszacowania strat będzie podstawą do ubiegania się o kredyt klęskowy.

Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
145KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
103KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
71KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
97KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 548 Numer strony: 1 .. 44  45  46  47  48  .. 55
Informacja wytworzona przez:
Mariusz Banaś
email: it@konopnica.pl
, w dniu:  24‑08‑2007 14:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  24‑08‑2007 14:46:00
Data ostatniej aktualizacji:
24‑04‑2025 13:55:45
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie