2013


Plik docx Załącznik Nr 4 do SIWZ
02‑10‑2013 15:36:03
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
16KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
36KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik Nr 6 do SIWZ
02‑10‑2013 15:34:49
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
14KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik Nr7 do SIWZ
02‑10‑2013 15:34:19

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
38KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zawiadomienie o wynikach postępowania

25‑09‑2013 13:39:17

Konopnica,25.09.2013 r.

GKO.271.7.2013

DOTYCZY:postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargunieograniczonego na: "Budowa kanalizacji deszczowej" Rychłocice

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

1.Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawozamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 zezm.), dalej zwanej "ustawą", Zamawiający - GminaKonopnica informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano wyboruoferty złożonej przez:

Firma EDAN Mieczysław Piech

Ul.Mielczarskiego 26

97-400Bełchatów

WyłonionyWykonawca spełnia wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść oferty jest zgodna z siwz i nie podlega odrzuceniu. Cena zaoferowana przezWykonawcę jest najtańszą ofertą złożoną w postępowaniu i mieści się w środkach finansowych jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zbiorczezestawienie ofert wraz ze streszczeniem oceny i porównania zawieraponiższa tabela.

Lp.

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz

adres wykonawcy

Cena ofertowa brutto

Liczba punktów w kryterium cena - 100%

Liczba punktów razem

1.

Zakład Instalacyjno - Budowlany "ZINSBUD" Stanisław Zimoch

ul. Gruntowa 22; 95-200 Pabianice

737 396,07

36,293

36,293

2.

Zakład Usług Sprzętowo - Transportowych A. Bator, J. Mielczarek

ul. Fabryczna 41; 98-300 Wieluń

306 355,82

87,358

87,358

3.

Firma EDAN Mieczysław Piech

ul. Mielczarskiego 26

97-400 Bełchatów

267 625,12

100

100

4.

Przedsiębiorstwo Instalacyjno Budowlane JARTEX spółka Jawna Adam Stefanowski, Jarosław Stefanowski

ul. M. C. Skłodowskiej 118

96-100 Skierniewice

343 179,00

77,984

77,984

WÓJT GMINY

/-/ MARIOLA HERNAS




Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zawiadomienie o wynikach postępowania

23‑09‑2013 16:55:10

Konopnica, 23.09.2013r.

GKO.271.8.2013

DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne wtrybie przetargu nieograniczonego na: "Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Środowiskowego Domu Samopomocy o kotłownię ze składem opału"

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

1.Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawozamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 zezm.), dalej zwanej "ustawą", Zamawiający - GminaKonopnica informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano wyboruoferty złożonej przez:

MIKO - MART Zenon Kiełczykowski

Mała Wieś 1A

98-313 Konopnica

Wyłoniony Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść oferty jest zgodna z siwz i nie podlega odrzuceniu.Cena zaoferowana przez Wykonawcę jest najtańszą ofertą złożoną w postępowaniu i mieści się w środkach finansowych jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zbiorcze zestawienie ofert wraz ze streszczeniem oceny i porównania zawiera poniższa tabela.

Lp.

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz

adres wykonawcy

Cena ofertowa brutto

Liczba punktów w kryterium cena - 100%

Liczba punktów razem

1.

Przedsiębiorstwo GRAMET Sławomir Gray

ul. Kościuszki 116, 62-030 Luboń

216 521,17

73,545

73,545

2.

Zakład Remontowo - Budowlany "POLBUD"

ul. Dworska 19, 98-200 Sieradz

186 438,69

85,411

85,411

3.

MIKO - MART Zenon Kiełczykowski

Mała Wieś 1A; 98-313 Konopnica

159 240,00

100

100

WÓJT GMINY

/-/ MARIOLA HERNAS


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zamówieniu

06‑09‑2013 15:54:03

Konopnica: Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Środowiskowego Domu Samopomocy o kotłownię ze składem opału
Numer ogłoszenia: 180133 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Znak sprawy: GKO.271.8.2013

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica , Rynek 15, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie,
tel. 0-43 842 44 19, faks 0-43842 43 15.

Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@konopnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Środowiskowego Domu Samopomocy o kotłownię ze składem opału" w Strobinie.

II.1.2)Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4)Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.Zakres robót obejmuje : 1. Wyburzenie istniejących schodów zewnętrznych prowadzących na parter oraz do piwnicy budynku. 2. Roboty ziemne. 3. Rozbudowę o pomieszczenie kotłowni ze składem opału. 4. Zamurowanie otworu okiennego w piwnicy oraz rozkuciu otworu okiennego na parterze w celu osadzenia drzwi balkonowych. 5. Roboty elektryczne. 6. Montaż instalacji centralnego ogrzewania z pominięciem montażu kotła co. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiący załącznik do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.00.00.00-7,45.11.12.00-0, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.20.00-7,45.23.11.00-3, 45.31.10.00-9, 45.31.51.00-9, 45.31.57.00-5,45.33.11.00-7, 45.32.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2)ZALICZKI

III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENYSPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcaspełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający uważać będzie wykonanie przebudowy lub budowy budynku o wartości nie mniejszej niż 160 000,00 zł.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże że dysponuje:

a)osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności budowlanej bez żadnych ograniczeń z minimum 5 letnimdoświadczeniem liczonym od dnia uzyskania uprawnień.

W zakresie potencjału technicznego Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

spełnia/niespełnia

III.3.5) Sytuacja ekonomicznej i finansowej

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca spełni ten warunek jeśli:

a)posiada opłaconą polisę na wartość 160 000,00 zł lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przezwykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji iinformacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tejsamej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnychwarunków zamówienia: www.konopnica.finn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Konopnica ul. Rynek 15 98-313 Konopnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminuskładania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowaniao udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wójt Gminy

/-/ Mariola Hernas

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
8,4MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

06‑09‑2013 15:37:35
Konopnica, dnia 06.09.2013r.

Znak sprawy: GKO.271.6.2013

Do zainteresowanych

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Gmina Konopnica zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania na "Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Środowiskowego Domu Samopomocy o kotłownię ze składem opału" w Strobinie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

05‑09‑2013 13:57:24

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Przedmiotem zamówienia jest: "Budowa kanalizacji deszczowej" w miejscowości Rychłocice

Numer ogłoszenia: 178655-2013; data zamieszczenia: 05.09.2013


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Nr sprawy: GKO.271.7.2013

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 173133 -2013, data 29.08.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Konopnica, Rynek 15, 98-313 Konopnica, woj.łódzkie, tel. 0-43 842 44 19, fax. 0-43 842 43 15.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: X.1) i 4).

  • W ogłoszeniu jest: 1) Termin składania ofert upływa 16.09.2013 o godz. 10:00 4) Otwarcie ofert odbędzie się 16.09.2013 roku o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 23.

  • W ogłoszeniu powinno być: 1) Termin składania ofert upływa 19.09.2013 o godz. 10:00 4) Otwarcie ofert odbędzie się 19.09.2013 roku o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 23.

Wójt Gminy

/-/Mariola Hernas

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 132 Numer strony: 1  2  3  4  5  .. 14
Informacja wytworzona przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  17‑01‑2013 09:16:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  17‑01‑2013 09:16:00
Data ostatniej aktualizacji:
17‑01‑2013 10:18:40
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie