Urząd Gminy - Informacje, Komunikaty, Zawiadomienia
Dane teleadresowe Urzędu. Kompetencje, uprawnienia i zadania poszczególnych Referatów i Stanowisk. Podstawa prawna działania. Składy osobowe - dane kontaktowe (telefon, e-mail, adres).
Zgodnie z art. 33 Ustawy o samorządzie gminnym, Wójt wykonuje zadania przy pomocy urzędu gminy. Organizację i zasady funkcjonowania urzędu gminy określa regulamin organizacyjny, nadany przez wójta w drodze zarządzenia. Kierownikiem urzędu jest wójt. Wójt może powierzyć prowadzenie określonych spraw gminy w swoim imieniu zastępcy wójta lub sekretarzowi gminy. Kierownik urzędu wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
Informacja
20‑06‑2013 10:04:07
I N F O R M A C J A
W związku z wystąpieniem na terenie gminy Konopnica niekorzystnych zjawisk atmosferycznych uprzejmie informuję, że Gminna Komisja ds. szacowania szkód w uprawach rolnych wszczyna procedurę mającą na celu umożliwienie ubiegania się poszkodowanych rolników o przyznanie preferencyjnych kredytów na wznowienie produkcji w gospodarstwach rolnych.
Dokumenty jakie należy złożyć w celu oszacowania szkód:
- wniosek o oszacowanie szkód (należy podać nr tel. kontaktowego);
- oświadczenie do wniosku (w przypadku nie składania wniosków o oszacowanie strat na terenie innych gmin);
- oświadczenie Nr 1 (należy wypełnić wyłącznie kolumny 2, 3 i 10);
- oświadczenie Nr 2 (należy wypełnić wyłącznie kolumny 3, 4 i 6);
- ksero wniosku o dopłaty bezpośrednie z 2013 r.;
- umowa ubezpieczenia od jednego z ryzyk w rolnictwie (jeśli została zawarta).
Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Gminy Konopnica w terminie do dnia 1 lipca 2013 r. Można je pobrać w urzędzie (pok. nr 14) oraz na stronie internetowej www.konopnica.pl.
Jednocześnie informuję, że aby uzyskać preferencyjny kredyt na wznowienie produkcji w gospodarstwie rolnym, poziom szkód w uprawach rolnych musi być wyższy niż 30% wartości średniej rocznej produkcji rolnej (zarówno roślinnej jak i zwierzęcej) w gospodarstwie z trzech ostatnich lat.
Protokół z oszacowania strat będzie podstawą do ubiegania się o kredyt klęskowy.
Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja
06‑06‑2013 12:46:44
Informacja dla Mieszkańców
Z dniem 01.07.2013 roku wchodzi znowelizowana ustawa o "Utrzymaniu czystości i porządku w gminach", każdy mieszkaniec gminy ma obowiązek złożyć w tutejszym Urzędzie Gminy (pok. 22) "Deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi". Deklarację należy złożyć do dnia 25.06.2013 roku.
Deklaracje można pobrać w Urzędzie Gminy, u sołtysów lub ze strony internetowej
www.konopnica.pl, lub
www.konopnica.finn.pl Zgodnie z Uchwałą Nr XXVII/137/13 Rady Gminy Konopnica z dnia 28 maja 2013 r. stawka za gospodarowanie odpadami komunalnymi wynosi:
- w sposób selektywny - 5,00 zł (od jednej osoby za miesiąc)
- w sposób nieseletywny - 10,00 zł (od jednej osoby za miesiąc).
Właściciele firm znajdujących się na terenie gm. Konopnica (zgodnie z cytowaną wcześniej ustawą - posesję niezamieszkałe), również mają obowiązek wypełnienia i złożenia deklaracji.
Przedsiębiorcy deklarują wielkość pojemników na odpady komunalne:
- 120 l - stawka 20,00zł na miesiąc,
- 240 l - stawka 40,00zł na miesiąc,
- 1.100 l - stawka 150,00zł na miesiąc,
- 7.000 l - stawka 400,00zł na miesiąc.
Dla osób, które nie wywiążą się z obowiązku złożenia deklaracji gmina naliczy opłatę za gospodarowanie odpadami zgodnie z ilością osób zameldowanych na danej posesji razy stawka za odpady składowane w sposób nieseletywny (10,00 zł od osoby miesięcznie).
Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.ms-excel
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Zawiadomienie o wydaniu decyzji zmieniającej decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92 , w dniu: 24‑08‑2007 14:46:00
Data ostatniej aktualizacji:
06‑06‑2025 07:55:43
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie